Wat een service om 10 jaar oude munten nog steeds aan te nemen en om te wisselen.quote:
Hoelang mogen ze slapen dan? En wat voor uren maken ze per dag, als je tussendoor mag gaan slapen. Lijkt me overigens echt lekker, alleen wel uitkijken dat je niet per ongeluk bij je leuke collega in bed stapt...quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:02 schreef static het volgende:
Het is ook wel een wat vreemde werkomgeving hier hoor.
Om ca. 10:00 vanochtend schalde er opeens een soort marsmuziek met een ritmische stem door het hele gebouw, ging iedereen driftig staan marcheren-op-zijn-plaats naast zijn bureau en wat gymnastiek oefeningen doen.
Heel typisch gezicht kan ik je melden.
En was het al van HK en andere projecten gewend, maar hier gaan om klokslag 13:00 de gordijnen/luxaflex dicht, de verlichting uit, de veldbedjes worden uitgeklapt en men gaat liggen snurken.
KL moet ik binnenkort ook doen, nooit eerder geweest ook. Goed, dan moet ik Shanghai dus zelf ontdekkenquote:Op donderdag 3 november 2011 08:57 schreef static het volgende:
Lunch nooit. Nou ja, lunch wel, maar een broodje op de werkplek. Eén keer per week meestal een lunch met de klant.
Ben ook nog nooit in Shanghai geweest, dus geen tips.
Bij mij zijn de plannen ook veranderd; maandag terug naar Amsterdam, dan Budapest, dan naar Kuala Lumpur volgend weekend - daar is een bommetje gebarsten dus worden de Westerlingen opgetrommeld om het op te lossen.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:08 schreef Misstique het volgende:
Dat lijkt mij beter, eerlijk gezegd.
Ongetwijfeld. Zou eigenlijk de hele maand november blijven om mijn team beter te leren kennen en e.e.a. to formaliseren, maar toen het gedonder in Kuala Lumpur kwam moet ik daarnaartoe.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:54 schreef ASSpirine het volgende:
Kom je nog terug naar China, of is dit over en uit?
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:20 schreef static het volgende:
De hotellobby:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Frappant detail is dat het hotel op een mall staat waar enkele weken geleden een grote gasexplosie is geweest, halve hotel lag in puin en de mall is nog steeds niet open.
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:38 schreef static het volgende:
Waarom lijken al die Chinezen opelkaar? Sta ik gewoon met de verkeerde te ruzieen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:38 schreef static het volgende:
Waarom lijken al die Chinezen opelkaar? Sta ik gewoon met de verkeerde te ruzieen.
Denk niet dat hij zit te wachten op jou in dit topic.quote:Op zondag 20 november 2011 19:46 schreef Verwerker het volgende:
Ik wil static vragen hoe hij het tot hier heeft geschopt, maar dan zegt ie vast zoals een rasechte Hollander niets meer als: "hard werken"
quote:Op zondag 20 november 2011 19:46 schreef Verwerker het volgende:
Ik wil static vragen hoe hij het tot hier heeft geschopt, maar dan zegt ie vast zoals een rasechte Hollander niets meer als: "hard werken"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |