woeiiii! Mis je de kou nietquote:Op zondag 5 februari 2012 18:11 schreef static het volgende:
Het was weer feest; kater denk ik. Vooral de security staat erbij te kijken van 'wtf'?
[ afbeelding ]
Wat zit er in die kleine glaasjes?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:11 schreef static het volgende:
Het was weer feest; kater denk ik. Vooral de security staat erbij te kijken van 'wtf'?
[ afbeelding ]
Heb ik geen last van...ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:35 schreef static het volgende:
Wel irritant dat die bedden in Azie zo klein zijn, al noemen ze het een King Size.
Pas er alleen diagonaal in.
[ afbeelding ]
Geen idee, het was smerig zoet. Soort Tia Maria ofzo,quote:Op woensdag 8 februari 2012 04:20 schreef breaky het volgende:
[..]
Wat zit er in die kleine glaasjes?
Oh, joh.... wat vervelend! Gaat het wel?quote:Op donderdag 16 februari 2012 03:01 schreef static het volgende:
En dan waarschijnlijk een kleinschalig project op...... Fiji.
Ik kreeg het juist in zo'n kleine Embraer. Probeer ik dan ook altijd te vermijden sindsdien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:00 schreef Bajskorv het volgende:
Drank is zeker kut, helpt nergens mee. Ik slaap beter zonder, heb minder jetlag, etc... Gelukkig heb ik nul vliegangst, ik stap echt voor de lol in kleine vliegtuigjes, helikopters
Zeker businessclass?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:06 schreef static het volgende:
Vraag altijd of er turbulentie verwacht wordt, laatst kwam er een stewardess naast me kwam zitten en zei 'als je bang wordt ga ik een liedje voor je zingen'.
Mja, als ik dat ga vragen schijt ik helemaal 7 kleuren. Want komt er dan wel turbulentie die niet verwacht is, zie ik mezelf al neerstorten. De piloot moet ik ook niet zien, want als hij mijn leeftijd is verdenk ik 'm automatisch al van het worst-case scenario, misschien heeft ie wel een nacht doorgehaald en zit ie nu vol op de coke te vliegen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:06 schreef static het volgende:
Vraag altijd of er turbulentie verwacht wordt, laatst kwam er een stewardess naast me kwam zitten en zei 'als je bang wordt ga ik een liedje voor je zingen'.
Ik heb ook vaak een onprettig gevoel bij het opstijgen, niet zo ernstig als jij het beschrijft maar vind het niet heel chill. Als we 5-10 minuten onderweg zijn dan neemt dat gevoel af en voel ik me normaalquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeker businessclass?
Ik heb het bij het opstijgen. Zodra ie vaart begint te maken op de landingsbaan heb ik zo'n overweldigend "IK WIL ERUIT!" gevoel, dat ik dan maar probeer te onderdrukken. Zodra het vliegtuig een beetje level is, gaat het meestal wel over. Landen heb ik geen problemen mee, dan is de vlucht voorbij en kan ik naar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |