abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100385544
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
~ Bonito La Risa ~
pi_100385580
met taart iig :)

nogeenkeer

pi_100385588
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 10:47 schreef loveli het volgende: [..] Zink, vitamine A...
ik neem zink voor het slapen en de vit a zit in mijn multi. Heb je nog tips qua dosering?

isa: wat is er banaal aan iets wat voorkomt uit een bep vetpercentage?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100385595
nog een keer jammie! :9
~ Bonito La Risa ~
pi_100385670
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 10:53 schreef _aurum_ het volgende:

ik neem zink voor het slapen en de vit a zit in mijn multi. Heb je nog tips qua dosering?

Ik vind het te veel seks uitstralen, dat lage richting kruis :+ Dus banaal als een man zo op een foto staat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 10:58:18 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100385676
Ik drink me trouwens het apezuur aan water.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_100385695
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 10:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het te veel seks uitstralen, dat lage richting kruis :+ Dus banaal als een man zo op een foto staat.
vind ik persoonlijk ook hoor ;)
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? zaterdag 6 augustus 2011 @ 11:00:07 #8
70532 loveli
N
pi_100385699
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 10:53 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Voor zink is 15 mg een standaard dagdosering, ik neem zelf op het moment 50 mg/dg (zinkcitraat, zinkoxide is veel minder goed opneembaar). Voor vitamine A is 800 microgram de aanbevolen dagdosering, maar dat is ivm de angst bij zwangerschappen. Dubbel doseren kan geen kwaad. Eens per week lever eten is ook prima, eigeel bevat ook vit. A/betacaroteen.

[ Bericht 3% gewijzigd door loveli op 06-08-2011 11:09:35 ]
crap in = crap out
pi_100385884
Gave taart Marmar *O*!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_100385999
Ik ben bezig een ontbijtkoek op te eten. Maar ik denk niet dat dat reuze verantwoord en gezond is, dus dan mag het. Toch?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zaterdag 6 augustus 2011 @ 11:17:52 #11
70532 loveli
N
pi_100386020
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:16 schreef sigme het volgende:
Ik ben bezig een ontbijtkoek op te eten. Maar ik denk niet dat dat reuze verantwoord en gezond is, dus dan mag het. Toch?
:')
Je graaft/mest/klust het er weer meteen af?

En wut? Een hele ontbijtkoek?
crap in = crap out
pi_100386094
Net zo verantwoord als mijn stuk taart Sig ;) daar zit namelijk fruit in!
pi_100386130
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Je graaft/mest/klust het er weer meteen af?

En wut? Een hele ontbijtkoek?
Nou nee, niet meteen..
En een hele ontbijtkoek :Y. Nog 1/3 te gaan.

Daarstraks heb ik een pak rijstwafels opgegeten. Met een beetje mayonnaise.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 11:24:21 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100386156
Goeiemorgen :s)

Mooie taart! *O*

Dolfinarium O+ Ik kom uit Lelytown (yeah) dus daar ben ik wel een paar keer geweest toen ik mini was :7 Ze hadden er een heul kekke orca-glijbaan waar je uit z'n waffel kwam! Ben benieuwd hoe het nu is!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 11:26:10 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100386187
Een hele ontbijtkoek, ik voel mn tanden bij de gedachte alleen al protesteren :') mn reis verloopt toch voorspoedig en ik heb geen vertraging _O_ . Zo nog even een half uurtje bussen.
Niet meer actief op Fok!
pi_100386356
Op!
pi_100386445
Oh ik vind dat juist mooi, die streepjes. Sexy inderdaad. Die meneer op het plaatje heeft het wel iets te veel, maar een klein beetje...... :9

Mooie taart!

Gisteren:
O: 2 biscottes met boter en jam. geroosterde boterham met geitenkaas, honing en zoete paprika. Mandarijnsap
L: tomaten/ui salade met olijfolie en 1x geroosterd brood met gerookte kipfilet, mayo, paprika, ui
S: hardlopen stepshape interval
T: wodka, chips
D: iets uit de vriezer. Ik denk gele groentencurry 2 cocktails, een witte wijn en een geroosterde zeebaars met brood en wat sla.
S: naar huis lopen omdat ik mijn fietssleutel was kwijtgeraakt.

Vandaag:
S: hardlopen naar fiets, fietsen naar huis. (Ik schat 6 km heen en terug)
O: 1 boterham met gebakken ei
L: 2x geroosterd brood met mayo, sambal, paprika rauwkost en tomaatjes
T: mango
T: mandarijnsap en chips. (even geen alcohol :') )
D: groentencurry met rijst
pi_100386546
Hmmmm...taart :9 En zo'n mooie ook nog!

Ik heb eindelijk een winkel gevonden die in theorie pipstudio behang zou verkopen. Het is alleen 20 km verderop. Ben nu dus aan het dubben of ik er heen ga of het maar laat zitten, aangezien het ook nog eens geen goedkoop behang is (40 euro per rol, met een patroon).

Gnrf. Ik wil gewoon net als vroeger zo'n boek met allemaal behang erin zodat je het kunt aanraken en goed bekijken en tegen je muur kunt houden }:| geen stomme webshop.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_100386599
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:45 schreef Syrena het volgende:
Hmmmm...taart :9 En zo'n mooie ook nog!

Ik heb eindelijk een winkel gevonden die in theorie pipstudio behang zou verkopen. Het is alleen 20 km verderop. Ben nu dus aan het dubben of ik er heen ga of het maar laat zitten, aangezien het ook nog eens geen goedkoop behang is (40 euro per rol, met een patroon).

Gnrf. Ik wil gewoon net als vroeger zo'n boek met allemaal behang erin zodat je het kunt aanraken en goed bekijken en tegen je muur kunt houden }:| geen stomme webshop.
hee psst. bij mij in de winkel hebben wij het behangboek :s) omgeving utrecht, meer info wil ik je wel pm-en ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_100386672
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:48 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

hee psst. bij mij in de winkel hebben wij het behangboek :s) omgeving utrecht, meer info wil ik je wel pm-en ;)
Oh fijn, want ik woon in Limbabwe, maar mijn zusje woont in Utrecht en daar gaan we komende week een dag naartoe! Ze wilde al naar Nijhof en noemde nog een naam, dus PM me maar *O*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_100386692
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:45 schreef Syrena het volgende:

Dat bestaat toch ook gewoon nog steeds? Alleen moet je daar dus wel voor naar de winkel :P
pi_100386737
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik drink me trouwens het apezuur aan water.
idem!

Oh, en ik luister wel gewoon naar mijn lichaam. Ik vind dit een leuk experiment en ik hoop ook echt dat het voor mij wat kan doen. Maar als ik merk dat mijn lichaam er niet goed op reageert dan doe ik een stap terug. Ik at overdag al redelijk low carb en wel elke avond gemiddeld zo'n 75gram onbereide KH-houdende producten zoals brood, pasta, rijst, etc.

Ik heb het nog nooit gedaan/volgehouden. Vlak voor ik ging trouwen vorig jaar heb ik het ene paar dagen geprobeerd, maar het niet volgehouden, maar denk ook dat dat kwam omdat mijn hoofd toen totaal niet stond naar logisch nadenken over voeding etc. :')

Ben nog wel aan het aftasten wat er goed en slecht gaat en wanneer ik trek heb. Ik merk dat ik 's ochtends wel met flinke trek wakker word, en 2 uur na het avondeten heb ik gisteren ook wat blokken kaas op omdat ik echt trek had, dus daar zit nog ruimte voor verbetering.

Wel doe ik het nu al een week en ik wil nog zeker 2 weken proberen om dit te doen, als mijn lichaam en beweginspatroon het toestaan. Weet wel dat ik erg lekkere en leuke dingen heb gemaakt de afgelopen week en dat het gebrek aan pasta/rijst/brood me nog niet hebben doen huilen. Natuurlijk vind ik pasta en brood nog steeds hemels O+ maar er zijn fatsoenlijke vervangers (bloemkool O+ ) en het is niet voor eeuwig, uiteraard. Ga me de komende week wel iets meer inlezen over afbouw (of eigenlijk opbouw) en in wat voor schema ik terecht moet komen om, als het een positief effect heeft op mijn lichaam en gezondheid, het effect blijvend te houden.

Oh, en ik verheug me nu al op de slajitas *) (c) Wolve --> grote ijsbergslabladen gebruiken als 'wrap'. Al wil ik nog steeds een fatsoenlijk meelproduct vinden dat ik hiervoor kan gebruiken, maar dat niet zo ontzettend duur is....
Ja doei.
pi_100386785
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:51 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oh fijn, want ik woon in Limbabwe, maar mijn zusje woont in Utrecht en daar gaan we komende week een dag naartoe! Ze wilde al naar Nijhof en noemde nog een naam, dus PM me maar *O*
naja, vlakbij utrecht is het hoor.
pm *O*
~ Bonito La Risa ~
pi_100386972
Mooie taart!

Vriendlief F heeft van die streepjes, minder prominent dan 'eerder', maar nu is ie wat zachter, dat is eigenlijk fijner :)

We waren trouwens de sleutels vergeten toen we boodschappen gingen doen. Gelukkig had ik na diep graven in m'n tas ook nog sleutels :@
pi_100386995
Oh, en die streepjes vind ik echt lelijk :@ sorry.
Ja doei.
pi_100387023
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en die streepjes vind ik echt lelijk :@ sorry.
Voor mij zou de vent in kwestie ook wel een heel mooi innerlijk nodig hebben om dat te compenseren :D.
pi_100387067
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Voor mij zou de vent in kwestie ook wel een heel mooi innerlijk nodig hebben om dat te compenseren :D.
hmm. Eigenlijk vind ik dat soort dingen net zo belangrijk als witte sokken :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de geïnteresseerden: http://www.pleinbioscooprotterdam.nl/
Zijn er nog mensen die ook willen?
pi_100387122
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:06 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

hmm. Eigenlijk vind ik dat soort dingen net zo belangrijk als witte sokken :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Witte sokken maken me niet uit, maar het lijf van een vent in mijn bed wel.
Maakt het lijf van jouw vent je totaal niet uit?
pi_100387137
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat dus. Ik zou het écht een afknapper vinden... :@

En witte sokken kunnen uit :+
Ja doei.
pi_100387211
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Hij heeft armen waar m'n lijf precies omheen past, een heerlijk raspende halve dag-baard en - tegenwoordig - een beetje zacht buikje waar ik fijn op lig. O+
pi_100387269
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hij heeft armen waar m'n lijf precies omheen past, een heerlijk raspende halve dag-baard en - tegenwoordig - een beetje zacht buikje waar ik fijn op lig. O+
En dus maakt het je niet uit? Of juist wel?
pi_100387322
Vreemd hoor! Om het zo lelijk te vinden! Zolang het geen blubberbierbuik is zal ik niet op een mans buik afknappen, maar ik vind een beetje gespierd wel mooier.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:16:50 #33
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100387338
* Wolve000 begrijpt niet wat voor streepjes het over gaat... :')
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_100387382
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:14 schreef sigme het volgende:

[..]

En dus maakt het je niet uit? Of juist wel?
Lastige vraag, maar ik denk dat, als je bij elkaar past en goed met elkaar omgaat, er van afknappen geen sprake zal zijn (misschien bij twijfelgevallen).
Je waardeert elkaars eigenschappen ofzo?
pi_100387392
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:16 schreef Wolve000 het volgende:
* Wolve000 begrijpt niet wat voor streepjes het over gaat... :')

Maar jij hebt geen Barbie toch?
pi_100387398

En dan dan streepje dat van zijn kont naar zijn lies gaat.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:19:37 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100387405
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:16 schreef conleche het volgende:
Vreemd hoor! Om het zo lelijk te vinden! Zolang het geen blubberbierbuik is zal ik niet op een mans buik afknappen, maar ik vind een beetje gespierd wel mooier.
Tja, over smaak valt niet te twisten zuwwemaarzegge, maar ik zou me er ook niet druk om maken :+
pi_100387431
* MevrouwPuff kijkt met plezier naar fight club :9
pi_100387493
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:18 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Lastige vraag, maar ik denk dat, als je bij elkaar past en goed met elkaar omgaat, er van afknappen geen sprake zal zijn (misschien bij twijfelgevallen).
Je waardeert elkaars eigenschappen ofzo?
Daar zijn wel grenzen aan natuurlijk. Ik zou iemand niet om die rare streepjes afkeuren, maar er zou wel een mooi innerlijk aan te pas moeten komen want zo'n uiterlijk vind ik niet erg aantrekkelijk.
En iemand die zo'n uiterlijk met veel moeite in de sportschool bijeengetraind heeft, is iemand waamee ik weinig interesses deel. Maar als het gewoon een mager uitgevallen klusser is dan zou het geen bezwaar zijn.
pi_100387539
:W

Mooie taart MarMar!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:25:39 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100387545
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Daar zijn wel grenzen aan natuurlijk. Ik zou iemand niet om die rare streepjes afkeuren, maar er zou wel een mooi innerlijk aan te pas moeten komen want zo'n uiterlijk vind ik niet erg aantrekkelijk.
En iemand die zo'n uiterlijk met veel moeite in de sportschool bijeengetraind heeft, is iemand waamee ik weinig interesses deel. Maar als het gewoon een mager uitgevallen klusser is dan zou het geen bezwaar zijn.
Ohzo! Ja, ik zou ook geen mega-ijdel vriendje willen, dus op een dergelijk uiterlijk val ik, ondanks dat het misschien puur esthetisch gezien best aantrekkelijk is, dus niet.
pi_100387592
PPP gefeliciteerd :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:27:50 #43
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100387594
Ik vind die streepjes ook niet mooi. Liever een man met een buikje :Y.

Jeans gekocht, maat 29, niet bij de esprit, dus ik vind het wel prima.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_100387611
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat laatste geldt ook voor mij. Geen sportschooltype graag. Ik bedoel, hij mag er best komen, maar niet iedere dag 4 uur.

Zoals bij het plaatje dat ik postte vind ik het mooi. Tanig gespeird. Plaatje erboven vind ik ook niet zo mooi hoor, want daar puilt te veel bovenuit. En ademt inderdaad te veel ik-woon-in-de-sportschool uit :+
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:28:43 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100387614
Oh en idd, PPP, gefelie! Maak er een mooie dag van, zonder lijstjes :+
pi_100387631
PPP! Gefeliciteerd! :* En Mar, wat een puike taart, mooi gemaakt iig!

Hier regent het, gelukkig maar, want dat hadden ze ook voorspeld...
Ja doei.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:29:54 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100387640
Hoegaat het eigenlijk mo? Zie je alresultaat?
pi_100387710
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:

Oh, en ik verheug me nu al op de slajitas *) (c) Wolve --> grote ijsbergslabladen gebruiken als 'wrap'. Al wil ik nog steeds een fatsoenlijk meelproduct vinden dat ik hiervoor kan gebruiken, maar dat niet zo ontzettend duur is....
Ik las deze week een recept voor appeltaart zonder deeg. Het appelmengsel werd bij elkaar gehouden door witte koolbladeren. Misschien kan dat ook voor kooljitas? Eerst koolbladeren koken en dat gebruiken als ze zacht genoeg zijn? Ik roep maar wat hoor :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:34:15 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100387761
Net mijn dochter weggebracht naar paardenkamp.en in plaats van de groep spelende kinderen trof ik daar 12 verveelde 17-jarigen aan. En nuheb ikeen knoop in mijn maag en moet ikeen beetje huilen.
pi_100387804
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:34 schreef Tinkepink het volgende:
Net mijn dochter weggebracht naar paardenkamp.en in plaats van de groep spelende kinderen trof ik daar 12 verveelde 17-jarigen aan. En nuheb ikeen knoop in mijn maag en moet ikeen beetje huilen.
Ik snap het niet helemaal? Er zaten hongjongeren in plaats van jonge kinderen? En nu heb je je dochter achtergelaten bij de hangjongeren?

:*

Kan ze je bellen?
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:39:33 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100387899
Het is op de manege hier in de buurt waar ze normaal ook rijdt. Ik ken de uitbaters en wist dat er ook een paar oudere meisjes zouden zijn, maar dit was niet wat ik had verwacht. Ik ga over een paar uur nog een keer kijken en in het ergste geval neem ik haar weer mee naar huis.
En nu wil ik alcohol en ijs.
*emotieeter
pi_100388010
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:39 schreef Tinkepink het volgende:
Het is op de manege hier in de buurt waar ze normaal ook rijdt. Ik ken de uitbaters en wist dat er ook een paar oudere meisjes zouden zijn, maar dit was niet wat ik had verwacht. Ik ga over een paar uur nog een keer kijken en in het ergste geval neem ik haar weer mee naar huis.
En nu wil ik alcohol en ijs.
*emotieeter
haha ja snap ik. Hoewel, tegenwoordig lijken kinderen steeds vaker op vroegere leeftijd 'verveeld' te zijn dan eerst hoor. In die reclame van KPN zie je dat ook een beetje terug, waarom gezellig verdwalen en de weg terug vinden, als we het ook binnen 5 minuten snel met de ipad terug kunnen vinden, om vervolgens weer te kunnen pingen/whats appen?

of bedoel je dat niet? :+
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:47:35 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100388093
Prachtige taart MarMar, en alvast gefeliciteerd met je grote dochter O+

Van harte PPP, fijne verjaardag.

Tink, straks maar even bellen ja..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:48:24 #54
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100388105
Geen idee. Ze hingen gewoon ronden babbelden niet gezellig met elkaar ofzo.
Mijn man zegt ook al dat het de huidige generatie is, dat die niet meer kunnen communiceren.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:50:36 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100388166
Of moet ik huilen uit koolhydraatgebrek?
pi_100388176
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:48 schreef Tinkepink het volgende:
Geen idee. Ze hingen gewoon ronden babbelden niet gezellig met elkaar ofzo.
Mijn man zegt ook al dat het de huidige generatie is, dat die niet meer kunnen communiceren.
idd!
god ik voel me oud! maar dat vind ik dus ook, pas ging ik stappen, en serieus 9/10 meisjes zaten tijdens het dansen te pingen/whats appen/what ever.... zelfs 1 gezien die stond tegen een kerel aan te schuren...maar ondertussen gewoon sms'en hoor! :')
~ Bonito La Risa ~
pi_100388192
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:29 schreef Tinkepink het volgende:
Hoegaat het eigenlijk mo? Zie je alresultaat?
'misschien', heb nog geen meetlint ofzo in huis, maar misschien moet je dat aan Wolve vragen? Ik kijk niet zo onpartijdig naar mezelf :')
Ja doei.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:52:16 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100388208
Generatiekloof ben ik bang. Wat een treurigheid.
pi_100388226
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:52 schreef Tinkepink het volgende:
Generatiekloof ben ik bang. Wat een treurigheid.
en dan ben ik nog maar 21 :+
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:53:05 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100388228
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

'misschien', heb nog geen meetlint ofzo in huis, maar misschien moet je dat aan Wolve vragen? Ik kijk niet zo onpartijdig naar mezelf :')
Wolve? Is mo afgevallen?
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 12:57:28 #61
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100388336
Is moeilijk te zeggen, ik zie haar elke dag (meestal dan...). Ze ziet er zelf wel tevreden uit. :P
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 13:15:03 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100388726
Hmm zie wel een leuk vrijwillersbaantje voor 2 uur per week! Babbelen met allochtone mevrouwen zodat ze Nederlands kunnen leren :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:57 schreef Wolve000 het volgende:
Is moeilijk te zeggen, ik zie haar elke dag (meestal dan...). Ze ziet er zelf wel tevreden uit. :P
:D
pi_100388790
Sigme: je bedoelde dus meer de sportschoollifestyle. Nou, dat heeft ie niet. Vriend is een beetje nerderig en loopt af en toe hard.

We gaan zo brood met avocado en kipfilet eten :9

Tink, zag je dochter het wel zitten? Geen enkele leeftijdsgenoot zou wel jammer zijn voor haar.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 13:38:54 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100389206
Salade met gerookte zalm op. Goeie vetjes ftw!

En dat klinkt niet fijn Tink -O-.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_100390373
Hier staat weer een sigme quiche in de oven, en straks eten we ook nog lekker avocado met cottage cheese :9
Ja doei.
pi_100390585
Ik ben op zoek naar een reserveband, 8 inch, tussen deventer en berlijm die route.

Hebben een klapband maar alle dealers in de buurt hebben alleen 13 inch..

Maken een roadtrip naar berlijn maar het bandje van het karretje is geklapt..
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 14:41:29 #67
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100390644
Geen ANWB-lidmaatschap?
pi_100390658
Nou denk eerder dat het met sociale klasse en manieren te maken heeft dan met een generatiekloof.
pi_100390684
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 14:41 schreef Wolve000 het volgende:
Geen ANWB-lidmaatschap?
Jawel, maar nu hebben geen reserveband meer..
pi_100390728
De ANWB is wellicht wel in staat om je vraag te beantwoorden....
Ja doei.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 14:45:53 #71
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100390761
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 14:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Wat Mo zegt en.... ze hebben ongetwijfeld meer contacten, zij weten misschien wel een plek waar wat te vinden is. Of ze kunnen zorgen dat er vervangend vervoer komt, etc. (Ook afhankelijk van het niveau je lidmaatschap trouwens.)

De beller is sneller...
pi_100390904
Hmm, zelfs de dealer had die bandmaat niet. Zal zo wel ff naar de anwb bellen, al hoewel dat niet echt slim is
pi_100390910
Goedemiddag. Mijn weegschaal gaf net ook een 6 en een 2 aan en ik ben er blij mee *O* . Er zit weer vooruitgang in tenminste.

Lijstje van gister:
O: koffie verkeerd met 1 tl suiker + smoothie (magere yoghurt, banaan, aardbei)
L: 4 speltboterhammen met appelstroop
T: 2 witte boterhammen met chocopasta, koffie verkeerd met suiker
T: gekookt ei, schaaltje rode bessen, paar aardbeien
D: paprika gevuld met quorngehakt, mais en tomatenpuree

Vandaag:
B: 2 mokken koffie verkeerd met suiker en 2 gebakken eitjes
T: grote bak vruchtenyoghurt denk ik
D: ?
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 14:55:04 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100391006
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 14:50 schreef Probability het volgende:
Hmm, zelfs de dealer had die bandmaat niet. Zal zo wel ff naar de anwb bellen.
Hoop dat je je rijbewijs niet hoeft te laten zien :')
pi_100391027
pi_100391089
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hoeveel pech kan een mens hebben :N
pi_100391172
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

idd! dat was prob ja.

Nou suc6 dan maar
~ Bonito La Risa ~
pi_100391190
O en ja dat bedoelde ik met 'ken'-streepje, Amsel.
pi_100391237
Als de anwb komt zit papa achter 't stuur :)
pi_100391373
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:03 schreef Probability het volgende:
Als de anwb komt zit papa achter 't stuur :)
^O^ suc6 iig
~ Bonito La Risa ~
pi_100391393
Rij nu de grens over!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 15:09:11 #82
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100391403
Met een geplofte band?

* Wolve000 begrijpt er niks meer van...
pi_100391421
pff, getraind en moe -O- Vanaaf nog ff naar de IKEA we moeten lief zijn matras om gaan ruilen.

Mijn lief heeft als hij wat droger staat van die liesdingen, mij boeit het niet zo ik ben meer van de bolle billen :+ En hij krijgt z'n fysiek door een paar keer per week te trainen :Y Alleen is hij godzijdank geen cliche sportschoolairhead. O+

Lijstje:

O: smoothie+nootjes
S: fitness
T: rijstewafels met pindakaas en biefstuk
T: zoete aardappel en kalkoenfilet
L: rijst, kip en groente
T: havermoutshake
D: vis, aardappel en groente
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100391434
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:09 schreef Wolve000 het volgende:
Met een geplofte band?

* Wolve000 begrijpt er niks meer van...
Zo moeilijk is het toch niet? Ze heeft geen reserveband meer.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 15:13:51 #85
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100391535
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het toch niet? Ze heeft geen reserveband meer.
Oh, dan is er dus nu niet direct wat, maar er is geen backup meer...

Dat had ik niet begrepen na de zin
quote:
Maken een roadtrip naar berlijn maar het bandje van het karretje is geklapt..
pi_100392165
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:06 schreef MevrouwPuff het volgende:

Ja leuk!
pi_100392455
Menu voor volgende week:

Maandag: courgettepasta met champignon-roomsaus
Dinsdag: slajitas (de fajitas van Ainsley, met grote ijsbergslavellen als wraps)
Woensdag: goulash met bloemkool ipv rijst
Donderdag: Roergebakken spruitjes met andere gegrilde groente, baconreepjes, olijfolie, basilicum en rode peper
Vrijdag: Aziatische gewokte groente met kip
Zaterdag: Nachos con todo, met nachos gemaakt van koolraap/knolselderij
Zondag: barbecue

De barbecue kan ook op een andere dag plaatsvinden, afhankelijk wanneer het lekker weer is :+ dan schuiven we de boel gewoon wat op :)
Ja doei.
pi_100392511
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:37 schreef Amsel het volgende:

[..]

Ja leuk!
^^
pi_100392614
Pleinbioscoopmeet! 8-)

Ik bedenk me net dat ik maar eens zou moeten ontbijten.
pi_100393018
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:13 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Oh, dan is er dus nu niet direct wat, maar er is geen backup meer...

Dat had ik niet begrepen na de zin

[..]

Toch had ze het gewoon opgeschreven..
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 14:43 schreef Probability het volgende:

[..]

pi_100393052
Denken jullie dat een complete ontbijtkoek verbrand wordt door 3 x helemaal optrekken aan rekstok, 20 x knieën optrekken aan rekstok, 200 x springen en 10 kilo boontjes plukken?
Jawel he?!
pi_100393569
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
Menu voor volgende week:

Maandag: courgettepasta met champignon-roomsaus
Dinsdag: slajitas (de fajitas van Ainsley, met grote ijsbergslavellen als wraps)
Woensdag: goulash met bloemkool ipv rijst
Donderdag: Roergebakken spruitjes met andere gegrilde groente, baconreepjes, olijfolie, basilicum en rode peper
Vrijdag: Aziatische gewokte groente met kip
Zaterdag: Nachos con todo, met nachos gemaakt van koolraap/knolselderij
Zondag: barbecue

De barbecue kan ook op een andere dag plaatsvinden, afhankelijk wanneer het lekker weer is :+ dan schuiven we de boel gewoon wat op :)
Een topic vol holle bolle gijsjes die denken dat ze goed bezig zijn gooi die dr frankie dieetboek lekker uit het raam :N
pi_100393632
welk dieetboek?

Tevens welkom, lust je broccoli?
Ja doei.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 16:29:53 #94
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100393703
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Toch had ze het gewoon opgeschreven..

[..]

Hmmm, overheen gelezen... :X
pi_100393737
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
welk dieetboek?

Tevens welkom, lust je broccoli?
Nee dat is te gezond doe mij maar een dubbele whopper met kaas

Maar hoe dik/zwaar ben jij?
Lengte?
pi_100393747
Dat gaat je niet zoveel aan, zeker niet op de manier waarop je hier komt binnenvallen :)
Ja doei.
pi_100393771
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:25 schreef pac-soi het volgende:

[..]

Een topic vol holle bolle gijsjes die denken dat ze goed bezig zijn gooi die dr frankie dieetboek lekker uit het raam :N
Doei weer :W
pi_100393806
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:05 schreef sigme het volgende:
Denken jullie dat een complete ontbijtkoek verbrand wordt door 3 x helemaal optrekken aan rekstok, 20 x knieën optrekken aan rekstok, 200 x springen en 10 kilo boontjes plukken?
Jawel he?!
10 kilo :o hoeveel bonen heb je wel niet staan :P
pi_100393827
boontjes :9 ik ben sinds een tijdje echt steeds meer waardering voor sperziebonen gaan krijgen O+
Ja doei.
pi_100393841
quote:
3s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Dat gaat je niet zoveel aan, zeker niet op de manier waarop je hier komt binnenvallen :)
Ik probeer je alleen maar te helpen hoor!
pi_100393857
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
boontjes :9 ik ben sinds een tijdje echt steeds meer waardering voor sperziebonen gaan krijgen O+
:D lowcarb?
Heb hier genoeg bonen staan maar 10 kilo krijg ik er niet af,zit nu op 5.
pi_100393876
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:35 schreef pac-soi het volgende:

[..]

hmm hmm en heb je daar een kloon voor aangemaakt of ben je gewoon net nieuwen dacht je "kom laat ik Mo eens gaan helpen" ?
pi_100393886
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:36 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D lowcarb?
Heb hier genoeg bonen staan maar 10 kilo krijg ik er niet af,zit nu op 5.
Nope, al een tijdje langer :+
Ja doei.
pi_100393894
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:34 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

10 kilo :o hoeveel bonen heb je wel niet staan :P
Veel te weinig! Er is hooguit één derde opgekomen van wat ik gezaaid had. Maar ik oogst nu in een keer alle boontjes die groot genoeg zijn, zodat ik daarna weer een poosje met dagporties (en niet elke dag) het kan bijhouden. Ik denk dat het geen 10kg maar zoiets als 7,5 geworden is. Zometeen blancheren en dan met wat zout in een inmaakpot, dan worden het zure bonen. Heb ik deze winter plezier van :).
pi_100393918
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:35 schreef pac-soi het volgende:

[..]

Hoe probeer je te helpen door te denken dat hier holle bolle gijzen rondhangen met dokter Frank? Is het echt teveel moeite om je "hulp" te baseren op énige kennis van zaken?
pi_100393934
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Veel te weinig! Er is hooguit één derde opgekomen van wat ik gezaaid had. Maar ik oogst nu in een keer alle boontjes die groot genoeg zijn, zodat ik daarna weer een poosje met dagporties (en niet elke dag) het kan bijhouden. Ik denk dat het geen 10kg maar zoiets als 7,5 geworden is. Zometeen blancheren en dan met wat zout in een inmaakpot, dan worden het zure bonen. Heb ik deze winter plezier van :).
Ah ok :D ik oogst 1 of 2x per week dat scheelt wel.
Vries alles in, vind zure/zoute bonen echt vies helaas.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nope, al een tijdje langer :+
^O^ je hebt tuin zat om ze zelf te zaaien.
pi_100393946
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe probeer je te helpen door te denken dat hier holle bolle gijzen rondhangen met dokter Frank? Is het echt teveel moeite om je "hulp" te baseren op énige kennis van zaken?
Gniffel :D je krijgt er hoogstens de neiging van een foto te posten :P
pi_100393987
Oké, serieuze vraag: Ik heb vandaag dus nog helemaal niks gegeten, geen hap. En hoewel ik in al m'n zelfmedelijden wel kan roepen "ik eet drie dagen niks meer!", lijkt het me verstandiger om nu gewoon even normaal te gaan doen. Maar hoe doen jullie dat op zo'n dag dat je te laat begint met eten? Zometeen alleen avondeten en de andere maaltijden als verloren beschouwen, of tussen nu en bedtijd toch nog even 2000 kcal wegwerken?
pi_100394046
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:41 schreef Amsel het volgende:
Oké, serieuze vraag: Ik heb vandaag dus nog helemaal niks gegeten, geen hap. En hoewel ik in al m'n zelfmedelijden wel kan roepen "ik eet drie dagen niks meer!", lijkt het me verstandiger om nu gewoon even normaal te gaan. Maar hoe doen jullie dat op zo'n dag dat je te laat begint met eten? Zometeen alleen avondeten en de andere maaltijden als verloren beschouwen, of tussen nu en bedtijd toch nog even 2000 kcal wegwerken?
Proberen de boel een beetje langzaam weer aan de loop te krijgen.
Wat zou je nu wél weg krijgen? Fruitsalade met wat yoghurt ofzo?
En vanavond een lichte maaltijd die wel lijkt op een avondmaaltijd.

Je moet ritme en eetlust terugkrijgen, en dat krijg je niet door je vol te stouwen met iets vadsigs van 2000 kcal.
pi_100394080
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik denk dat meer kennis van zaken heb dan iedereen in dit hele topic bijelkaar ik heb de afgelopen 7 jaar tal van mensen geholpen en getraind. Ik hou van de directe aanpak dus als iemand dik is zeg ik dat gewoon inplaats van dat hij/zij volslank is. Want je kop in het zand steken voor de werkelijkheid heeft er toe geleid dat je zo dik bent geworden en dat ze;zelfde geldt voor de meeste mensen in dit topic ook. Ze zitten liever de hele dag achter hun pc met zak chips en een fles cola en dan verbaasd zijn dat ze dik worden
pi_100394130
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:43 schreef sigme het volgende:

Proberen de boel een beetje langzaam weer aan de loop te krijgen.
Wat zou je nu wél weg krijgen? Fruitsalade met wat yoghurt ofzo?
En vanavond een lichte maaltijd die wel lijkt op een avondmaaltijd.

Je moet ritme en eetlust terugkrijgen, en dat krijg je niet door je vol te stouwen met iets vadsigs van 2000 kcal.
Ja ik doe wel iets als een maaltijdsalade ofzo, thanks.

En pac-soi, hoe kom je erbij dat de mensen hier dik zijn?
pi_100394134
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:44 schreef pac-soi het volgende:

[..]

en dat ze;zelfde geldt voor de meeste mensen in dit topic ook. Ze zitten liever de hele dag achter hun pc met zak chips en een fles cola en dan verbaasd zijn dat ze dik worden
Hè, shit.. hij heeft ons állemaal door ;(

*graait naar cola en chips*
Ja doei.
pi_100394140
quote:

[..]

Ik denk dat meer kennis van zaken heb dan iedereen in dit hele topic bijelkaar ik heb de afgelopen 7 jaar tal van mensen geholpen en getraind. Ik hou van de directe aanpak dus als iemand dik is zeg ik dat gewoon inplaats van dat hij/zij volslank is. Want je kop in het zand steken voor de werkelijkheid heeft er toe geleid dat je zo dik bent geworden en dat ze;zelfde geldt voor de meeste mensen in dit topic ook. Ze zitten liever de hele dag achter hun pc met zak chips en een fles cola en dan verbaasd zijn dat ze dik worden
Dank voor de generalisatie :')
En :W ik ga verder de moestuin weer in.
pi_100394328
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hè, shit.. hij heeft ons állemaal door ;(

*graait naar cola en chips*
Je kan het wel ontkennen dat het zo is. Maar vanavond zit je weer huilend op de bank met een stuk chocola omdat je het mentaal niet aankan want je eet elke dag 900kcl onder je behoefte zit ;(

Je weet dat je voedingsschema waardeloos en je training nergens op gebaseerd is
  † In Memoriam † zaterdag 6 augustus 2011 @ 16:54:33 #115
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_100394350
vis een optie?
pi_100394369
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:53 schreef pac-soi het volgende:

[..]

Je kan het wel ontkennen dat het zo is. Maar vanavond zit je weer huilend op de bank met een stuk chocola omdat je het mentaal niet aankan want je eet elke dag 900kcl onder je behoefte zit ;(

Je weet dat je voedingsschema waardeloos en je training nergens op gebaseerd is
Wolve, lees je het? Wil jij de chocolade dan even halen? -O- *snotter*
Ja doei.
pi_100394376
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vis een optie?
Alleen gegrild voorkeur voor zalm of tonijn hoog in voedingswaarde max 150 gram per portie
pi_100394414
Damnit, ik wou voor makreel gaan :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 16:56:59 #119
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100394429
quote:

[..]

Ah, daar is er weer eentje.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 16:57:42 #120
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100394455
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wolve, lees je het? Wil jij de chocolade dan even halen? -O- *snotter*
:P
pi_100394460
Hij staat al klaar hoor Duvel :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_100394495
quote:

[..]

Anders lees je eerst de openingspost even.
Be someone that makes you happy
pi_100394606
Met dit regenachtige weer was ik wel weer even toe aan een troll barmhartige samaritaan O+
Ja doei.
pi_100394673
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:58 schreef Nallie het volgende:

[..]

Anders lees je eerst de openingspost even.
Dat je dik bent geworden heb je toch echt aan jezelf te danken. Hier in Nederland kun je keuzes maken niemand dwingt je om rotzooi te eten!
pi_100394758
Oh, ja, als iemand me dat nou eerder verteld had.... -O-

Maarja, nu is het al te laat. Wolve is al chocolade aan het halen...
Ja doei.
pi_100394781
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef pac-soi het volgende:

[..]

Dat je dik bent geworden heb je toch echt aan jezelf te danken. Hier in Nederland kun je keuzes maken niemand dwingt je om rotzooi te eten!
Ik ben nooit dik geweest. ik wil GEZOND eten en niet dik WORDEN
pi_100394797
Ik moet ook gewoon niet happen natuurlijk :')
pi_100394829
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 17:09 schreef Nallie het volgende:
je had zeker honger?
  Boks-Chick zaterdag 6 augustus 2011 @ 17:11:08 #129
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100394851
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:25 schreef pac-soi het volgende:

[..]

mensen met vooroordelen O+
Dat zijn de ergsten :Y
lolwut
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 17:11:36 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100394869
Probeer het eens bij de buurtjes in het dieettopic. Misschien zijn zij ontvankelijk voor je blijde boodschap.

Of de lokale sportschool.

Of een hermetisch afgesloten ruimte.
pi_100394895
bijna melk door m'n neus ;(
Ja doei.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 17:14:14 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100394941
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
Sawry :*
pi_100394955
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 17:09 schreef Nallie het volgende:
Niet naar Peijnenburg in ieder geval :P .
pi_100394975
Iemand hier trouwens nog ideeën voor Grapefruit? In plaats van 'gewoon zo eten', want dat vind ik dus fiesssss ;(
Ja doei.
pi_100394993
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
lekker aan de volle melk van daar die zware botten je kan er ook niks aan doen dat je zo zwaar bent
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 17:16:19 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100395009
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm zie wel een leuk vrijwillersbaantje voor 2 uur per week! Babbelen met allochtone mevrouwen zodat ze Nederlands kunnen leren :Y

[..]

lol dat heb ik ook gedaan. Bij humanitas? Best leuk! :Y
Niet meer actief op Fok!
pi_100395016
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand hier trouwens nog ideeën voor Grapefruit? In plaats van 'gewoon zo eten', want dat vind ik dus fiesssss ;(
In de blender met een halve glas cola light en wat citroensap
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 17:16:45 #138
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100395018
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

Of een hermetisch afgesloten ruimte.
Samen met de cavia van de buren.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_100395023

Mijn idool O+
Ja doei.
pi_100395027
Hoi PacSoi! O+ welkom!
pi_100395043
Hey maria je mag ook wel met mijn vriendje babbelen hoor, krijg je ook nog koekjes en thee voor de moeite :P
pi_100395048
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 17:17 schreef Perruche het volgende:
Hey maria je mag ook wel met mijn vriendje babbelen hoor, krijg je ook nog koekjes en thee voor de moeite :P
Geen cola en chips? :{w
Ja doei.
pi_100395062
Wat lief van pac soi dat hij zich druk maakt om ons! & dat hij weet hoe dik wij zijn! En wat goed van hem dat hij weet dat we met z'n alle vanavond chips en cola drinken! En vergeet natuurlijk niet grote patat speciaal en 3 frikandellen voor vanavond! O+

:+
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 17:19:09 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100395084
Paksoi. Daar is eetbaar toch? Mag ie wel uitkijken met al die vreetzakken hier! :7
pi_100395087
3 frikandellen? 2 natuurlijk, anders is 't geen patatje waterfiets meer....
Ja doei.
pi_100395096
Trouwens PacSoi, nu je er toch bent, ik kan wel wat advies gebruiken. Kan je verbeteringen aangeven in mijn lijstje van vandaag?

T: nectarine
O: sandwich roast beef/komkommer, stukje banoffee pie
L: 3 vk boterhammen (kaas/tomaat/honing)
D: pasta carbonara met broccoli on the side
pi_100395117
Nou, hij is niet meer ;( -O-

RIP
Ja doei.
pi_100395126
je kan het in partjes door een salade gooien, maar aan het eind van de dag zal je het dan nog niet lekker vinden. Waarom wil je perse grapefruit eten?
pi_100395141
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, hij is niet meer ;( -O-

RIP
Wie, je grapefruit?
pi_100395149
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 17:20 schreef _aurum_ het volgende:
je kan het in partjes door een salade gooien, maar aan het eind van de dag zal je het dan nog niet lekker vinden. Waarom wil je perse grapefruit eten?
Ik had er een meegenomen, ze waren goedkoop, en ik probeer eens in de zoveel tijd dingen die ik niet lust toch te eten, omdat ik niet zo houd van 'dingen niet lusten', maar wil het dan wel op een andere manier eten dan 'gewoon zo'.
Ja doei.
pi_100395153
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 17:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wie, je grapefruit?
Nee, onze nieuwe barmhartige samaritaan..
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')