ik neem zink voor het slapen en de vit a zit in mijn multi. Heb je nog tips qua dosering?quote:
Ik vind het te veel seks uitstralen, dat lage richting kruisquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:53 schreef _aurum_ het volgende:
ik neem zink voor het slapen en de vit a zit in mijn multi. Heb je nog tips qua dosering?
isa: wat is er banaal aan iets wat voorkomt uit een bep vetpercentage?
vind ik persoonlijk ook hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het te veel seks uitstralen, dat lage richting kruisDus banaal als een man zo op een foto staat.
Voor zink is 15 mg een standaard dagdosering, ik neem zelf op het moment 50 mg/dg (zinkcitraat, zinkoxide is veel minder goed opneembaar). Voor vitamine A is 800 microgram de aanbevolen dagdosering, maar dat is ivm de angst bij zwangerschappen. Dubbel doseren kan geen kwaad. Eens per week lever eten is ook prima, eigeel bevat ook vit. A/betacaroteen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik neem zink voor het slapen en de vit a zit in mijn multi. Heb je nog tips qua dosering?
isa: wat is er banaal aan iets wat voorkomt uit een bep vetpercentage?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:16 schreef sigme het volgende:
Ik ben bezig een ontbijtkoek op te eten. Maar ik denk niet dat dat reuze verantwoord en gezond is, dus dan mag het. Toch?
Nou nee, niet meteen..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Je graaft/mest/klust het er weer meteen af?
En wut? Een hele ontbijtkoek?
hee psst. bij mij in de winkel hebben wij het behangboekquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:45 schreef Syrena het volgende:
Hmmmm...taartEn zo'n mooie ook nog!
Ik heb eindelijk een winkel gevonden die in theorie pipstudio behang zou verkopen. Het is alleen 20 km verderop. Ben nu dus aan het dubben of ik er heen ga of het maar laat zitten, aangezien het ook nog eens geen goedkoop behang is (40 euro per rol, met een patroon).
Gnrf. Ik wil gewoon net als vroeger zo'n boek met allemaal behang erin zodat je het kunt aanraken en goed bekijken en tegen je muur kunt houdengeen stomme webshop.
Oh fijn, want ik woon in Limbabwe, maar mijn zusje woont in Utrecht en daar gaan we komende week een dag naartoe! Ze wilde al naar Nijhof en noemde nog een naam, dus PM me maarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:48 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
hee psst. bij mij in de winkel hebben wij het behangboekomgeving utrecht, meer info wil ik je wel pm-en
Dat bestaat toch ook gewoon nog steeds? Alleen moet je daar dus wel voor naar de winkelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:45 schreef Syrena het volgende:
Gnrf. Ik wil gewoon net als vroeger zo'n boek met allemaal behang erin zodat je het kunt aanraken en goed bekijken en tegen je muur kunt houdengeen stomme webshop.
idem!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik drink me trouwens het apezuur aan water.
naja, vlakbij utrecht is het hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh fijn, want ik woon in Limbabwe, maar mijn zusje woont in Utrecht en daar gaan we komende week een dag naartoe! Ze wilde al naar Nijhof en noemde nog een naam, dus PM me maar
Voor mij zou de vent in kwestie ook wel een heel mooi innerlijk nodig hebben om dat te compenserenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en die streepjes vind ik echt lelijksorry.
hmm. Eigenlijk vind ik dat soort dingen net zo belangrijk als witte sokkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor mij zou de vent in kwestie ook wel een heel mooi innerlijk nodig hebben om dat te compenseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de geïnteresseerden: http://www.pleinbioscooprotterdam.nl/
Zijn er nog mensen die ook willen?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
hmm. Eigenlijk vind ik dat soort dingen net zo belangrijk als witte sokken
Witte sokken maken me niet uit, maar het lijf van een vent in mijn bed wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de geïnteresseerden: http://www.pleinbioscooprotterdam.nl/
Maakt het lijf van jouw vent je totaal niet uit?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dat dus. Ik zou het écht een afknapper vinden...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Witte sokken maken me niet uit, maar het lijf van een vent in mijn bed wel.
Maakt het lijf van jouw vent je totaal niet uit?
Hij heeft armen waar m'n lijf precies omheen past, een heerlijk raspende halve dag-baard en - tegenwoordig - een beetje zacht buikje waar ik fijn op lig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Witte sokken maken me niet uit, maar het lijf van een vent in mijn bed wel.
Maakt het lijf van jouw vent je totaal niet uit?
En dus maakt het je niet uit? Of juist wel?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij heeft armen waar m'n lijf precies omheen past, een heerlijk raspende halve dag-baard en - tegenwoordig - een beetje zacht buikje waar ik fijn op lig.
Lastige vraag, maar ik denk dat, als je bij elkaar past en goed met elkaar omgaat, er van afknappen geen sprake zal zijn (misschien bij twijfelgevallen).quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:14 schreef sigme het volgende:
[..]
En dus maakt het je niet uit? Of juist wel?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:16 schreef Wolve000 het volgende:
* Wolve000 begrijpt niet wat voor streepjes het over gaat...
Tja, over smaak valt niet te twisten zuwwemaarzegge, maar ik zou me er ook niet druk om makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:16 schreef conleche het volgende:
Vreemd hoor! Om het zo lelijk te vinden! Zolang het geen blubberbierbuik is zal ik niet op een mans buik afknappen, maar ik vind een beetje gespierd wel mooier.
Daar zijn wel grenzen aan natuurlijk. Ik zou iemand niet om die rare streepjes afkeuren, maar er zou wel een mooi innerlijk aan te pas moeten komen want zo'n uiterlijk vind ik niet erg aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Lastige vraag, maar ik denk dat, als je bij elkaar past en goed met elkaar omgaat, er van afknappen geen sprake zal zijn (misschien bij twijfelgevallen).
Je waardeert elkaars eigenschappen ofzo?
Ohzo! Ja, ik zou ook geen mega-ijdel vriendje willen, dus op een dergelijk uiterlijk val ik, ondanks dat het misschien puur esthetisch gezien best aantrekkelijk is, dus niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar zijn wel grenzen aan natuurlijk. Ik zou iemand niet om die rare streepjes afkeuren, maar er zou wel een mooi innerlijk aan te pas moeten komen want zo'n uiterlijk vind ik niet erg aantrekkelijk.
En iemand die zo'n uiterlijk met veel moeite in de sportschool bijeengetraind heeft, is iemand waamee ik weinig interesses deel. Maar als het gewoon een mager uitgevallen klusser is dan zou het geen bezwaar zijn.
Dat laatste geldt ook voor mij. Geen sportschooltype graag. Ik bedoel, hij mag er best komen, maar niet iedere dag 4 uur.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar zijn wel grenzen aan natuurlijk. Ik zou iemand niet om die rare streepjes afkeuren, maar er zou wel een mooi innerlijk aan te pas moeten komen want zo'n uiterlijk vind ik niet erg aantrekkelijk.
En iemand die zo'n uiterlijk met veel moeite in de sportschool bijeengetraind heeft, is iemand waamee ik weinig interesses deel. Maar als het gewoon een mager uitgevallen klusser is dan zou het geen bezwaar zijn.
Ik las deze week een recept voor appeltaart zonder deeg. Het appelmengsel werd bij elkaar gehouden door witte koolbladeren. Misschien kan dat ook voor kooljitas? Eerst koolbladeren koken en dat gebruiken als ze zacht genoeg zijn? Ik roep maar wat hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik verheug me nu al op de slajitas(c) Wolve --> grote ijsbergslabladen gebruiken als 'wrap'. Al wil ik nog steeds een fatsoenlijk meelproduct vinden dat ik hiervoor kan gebruiken, maar dat niet zo ontzettend duur is....
Ik snap het niet helemaal? Er zaten hongjongeren in plaats van jonge kinderen? En nu heb je je dochter achtergelaten bij de hangjongeren?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:34 schreef Tinkepink het volgende:
Net mijn dochter weggebracht naar paardenkamp.en in plaats van de groep spelende kinderen trof ik daar 12 verveelde 17-jarigen aan. En nuheb ikeen knoop in mijn maag en moet ikeen beetje huilen.
haha ja snap ik. Hoewel, tegenwoordig lijken kinderen steeds vaker op vroegere leeftijd 'verveeld' te zijn dan eerst hoor. In die reclame van KPN zie je dat ook een beetje terug, waarom gezellig verdwalen en de weg terug vinden, als we het ook binnen 5 minuten snel met de ipad terug kunnen vinden, om vervolgens weer te kunnen pingen/whats appen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:39 schreef Tinkepink het volgende:
Het is op de manege hier in de buurt waar ze normaal ook rijdt. Ik ken de uitbaters en wist dat er ook een paar oudere meisjes zouden zijn, maar dit was niet wat ik had verwacht. Ik ga over een paar uur nog een keer kijken en in het ergste geval neem ik haar weer mee naar huis.
En nu wil ik alcohol en ijs.
*emotieeter
idd!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:48 schreef Tinkepink het volgende:
Geen idee. Ze hingen gewoon ronden babbelden niet gezellig met elkaar ofzo.
Mijn man zegt ook al dat het de huidige generatie is, dat die niet meer kunnen communiceren.
'misschien', heb nog geen meetlint ofzo in huis, maar misschien moet je dat aan Wolve vragen? Ik kijk niet zo onpartijdig naar mezelfquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:29 schreef Tinkepink het volgende:
Hoegaat het eigenlijk mo? Zie je alresultaat?
en dan ben ik nog maar 21quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:52 schreef Tinkepink het volgende:
Generatiekloof ben ik bang. Wat een treurigheid.
Wolve? Is mo afgevallen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'misschien', heb nog geen meetlint ofzo in huis, maar misschien moet je dat aan Wolve vragen? Ik kijk niet zo onpartijdig naar mezelf
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:57 schreef Wolve000 het volgende:
Is moeilijk te zeggen, ik zie haar elke dag (meestal dan...). Ze ziet er zelf wel tevreden uit.
Wat Mo zegt en.... ze hebben ongetwijfeld meer contacten, zij weten misschien wel een plek waar wat te vinden is. Of ze kunnen zorgen dat er vervangend vervoer komt, etc. (Ook afhankelijk van het niveau je lidmaatschap trouwens.)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Jawel, maar nu hebben geen reserveband meer..
Hoop dat je je rijbewijs niet hoeft te laten zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:50 schreef Probability het volgende:
Hmm, zelfs de dealer had die bandmaat niet. Zal zo wel ff naar de anwb bellen.
Hoeveel pech kan een mens hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoop dat je je rijbewijs niet hoeft te laten zien
idd! dat was prob ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoop dat je je rijbewijs niet hoeft te laten zien
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:03 schreef Probability het volgende:
Als de anwb komt zit papa achter 't stuur
Zo moeilijk is het toch niet? Ze heeft geen reserveband meer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:09 schreef Wolve000 het volgende:
Met een geplofte band?
* Wolve000 begrijpt er niks meer van...
Oh, dan is er dus nu niet direct wat, maar er is geen backup meer...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet? Ze heeft geen reserveband meer.
quote:Maken een roadtrip naar berlijn maar het bandje van het karretje is geklapt..
Ja leuk!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Voor de geïnteresseerden: http://www.pleinbioscooprotterdam.nl/
Toch had ze het gewoon opgeschreven..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:13 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Oh, dan is er dus nu niet direct wat, maar er is geen backup meer...
Dat had ik niet begrepen na de zin
[..]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Jawel, maar nu hebben geen reserveband meer..
Een topic vol holle bolle gijsjes die denken dat ze goed bezig zijn gooi die dr frankie dieetboek lekker uit het raamquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
Menu voor volgende week:
Maandag: courgettepasta met champignon-roomsaus
Dinsdag: slajitas (de fajitas van Ainsley, met grote ijsbergslavellen als wraps)
Woensdag: goulash met bloemkool ipv rijst
Donderdag: Roergebakken spruitjes met andere gegrilde groente, baconreepjes, olijfolie, basilicum en rode peper
Vrijdag: Aziatische gewokte groente met kip
Zaterdag: Nachos con todo, met nachos gemaakt van koolraap/knolselderij
Zondag: barbecue
De barbecue kan ook op een andere dag plaatsvinden, afhankelijk wanneer het lekker weer isdan schuiven we de boel gewoon wat op
Hmmm, overheen gelezen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch had ze het gewoon opgeschreven..
[..]
Nee dat is te gezond doe mij maar een dubbele whopper met kaasquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
welk dieetboek?
Tevens welkom, lust je broccoli?
Doei weerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:25 schreef pac-soi het volgende:
[..]
Een topic vol holle bolle gijsjes die denken dat ze goed bezig zijn gooi die dr frankie dieetboek lekker uit het raam
10 kiloquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:05 schreef sigme het volgende:
Denken jullie dat een complete ontbijtkoek verbrand wordt door 3 x helemaal optrekken aan rekstok, 20 x knieën optrekken aan rekstok, 200 x springen en 10 kilo boontjes plukken?
Jawel he?!
Ik probeer je alleen maar te helpen hoor!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Dat gaat je niet zoveel aan, zeker niet op de manier waarop je hier komt binnenvallen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
boontjesik ben sinds een tijdje echt steeds meer waardering voor sperziebonen gaan krijgen
hmm hmm en heb je daar een kloon voor aangemaakt of ben je gewoon net nieuwen dacht je "kom laat ik Mo eens gaan helpen" ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:35 schreef pac-soi het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te helpen hoor!
Nope, al een tijdje langerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]lowcarb?
Heb hier genoeg bonen staan maar 10 kilo krijg ik er niet af,zit nu op 5.
Veel te weinig! Er is hooguit één derde opgekomen van wat ik gezaaid had. Maar ik oogst nu in een keer alle boontjes die groot genoeg zijn, zodat ik daarna weer een poosje met dagporties (en niet elke dag) het kan bijhouden. Ik denk dat het geen 10kg maar zoiets als 7,5 geworden is. Zometeen blancheren en dan met wat zout in een inmaakpot, dan worden het zure bonen. Heb ik deze winter plezier vanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
10 kilohoeveel bonen heb je wel niet staan
Hoe probeer je te helpen door te denken dat hier holle bolle gijzen rondhangen met dokter Frank? Is het echt teveel moeite om je "hulp" te baseren op énige kennis van zaken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:35 schreef pac-soi het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te helpen hoor!
Ah okquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Veel te weinig! Er is hooguit één derde opgekomen van wat ik gezaaid had. Maar ik oogst nu in een keer alle boontjes die groot genoeg zijn, zodat ik daarna weer een poosje met dagporties (en niet elke dag) het kan bijhouden. Ik denk dat het geen 10kg maar zoiets als 7,5 geworden is. Zometeen blancheren en dan met wat zout in een inmaakpot, dan worden het zure bonen. Heb ik deze winter plezier van.
quote:
Gniffelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe probeer je te helpen door te denken dat hier holle bolle gijzen rondhangen met dokter Frank? Is het echt teveel moeite om je "hulp" te baseren op énige kennis van zaken?
Proberen de boel een beetje langzaam weer aan de loop te krijgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:41 schreef Amsel het volgende:
Oké, serieuze vraag: Ik heb vandaag dus nog helemaal niks gegeten, geen hap. En hoewel ik in al m'n zelfmedelijden wel kan roepen "ik eet drie dagen niks meer!", lijkt het me verstandiger om nu gewoon even normaal te gaan. Maar hoe doen jullie dat op zo'n dag dat je te laat begint met eten? Zometeen alleen avondeten en de andere maaltijden als verloren beschouwen, of tussen nu en bedtijd toch nog even 2000 kcal wegwerken?
Ik denk dat meer kennis van zaken heb dan iedereen in dit hele topic bijelkaar ik heb de afgelopen 7 jaar tal van mensen geholpen en getraind. Ik hou van de directe aanpak dus als iemand dik is zeg ik dat gewoon inplaats van dat hij/zij volslank is. Want je kop in het zand steken voor de werkelijkheid heeft er toe geleid dat je zo dik bent geworden en dat ze;zelfde geldt voor de meeste mensen in dit topic ook. Ze zitten liever de hele dag achter hun pc met zak chips en een fles cola en dan verbaasd zijn dat ze dik wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe probeer je te helpen door te denken dat hier holle bolle gijzen rondhangen met dokter Frank? Is het echt teveel moeite om je "hulp" te baseren op énige kennis van zaken?
Ja ik doe wel iets als een maaltijdsalade ofzo, thanks.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:43 schreef sigme het volgende:
Proberen de boel een beetje langzaam weer aan de loop te krijgen.
Wat zou je nu wél weg krijgen? Fruitsalade met wat yoghurt ofzo?
En vanavond een lichte maaltijd die wel lijkt op een avondmaaltijd.
Je moet ritme en eetlust terugkrijgen, en dat krijg je niet door je vol te stouwen met iets vadsigs van 2000 kcal.
Hè, shit.. hij heeft ons állemaal doorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:44 schreef pac-soi het volgende:
[..]
en dat ze;zelfde geldt voor de meeste mensen in dit topic ook. Ze zitten liever de hele dag achter hun pc met zak chips en een fles cola en dan verbaasd zijn dat ze dik worden
Dank voor de generalisatiequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:44 schreef pac-soi het volgende:
[..]
Ik denk dat meer kennis van zaken heb dan iedereen in dit hele topic bijelkaar ik heb de afgelopen 7 jaar tal van mensen geholpen en getraind. Ik hou van de directe aanpak dus als iemand dik is zeg ik dat gewoon inplaats van dat hij/zij volslank is. Want je kop in het zand steken voor de werkelijkheid heeft er toe geleid dat je zo dik bent geworden en dat ze;zelfde geldt voor de meeste mensen in dit topic ook. Ze zitten liever de hele dag achter hun pc met zak chips en een fles cola en dan verbaasd zijn dat ze dik worden
Je kan het wel ontkennen dat het zo is. Maar vanavond zit je weer huilend op de bank met een stuk chocola omdat je het mentaal niet aankan want je eet elke dag 900kcl onder je behoefte zitquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hè, shit.. hij heeft ons állemaal door
*graait naar cola en chips*
Wolve, lees je het? Wil jij de chocolade dan even halen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:53 schreef pac-soi het volgende:
[..]
Je kan het wel ontkennen dat het zo is. Maar vanavond zit je weer huilend op de bank met een stuk chocola omdat je het mentaal niet aankan want je eet elke dag 900kcl onder je behoefte zit![]()
Je weet dat je voedingsschema waardeloos en je training nergens op gebaseerd is
Ah, daar is er weer eentje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:44 schreef pac-soi het volgende:
[..]
Ik denk dat meer kennis van zaken heb dan iedereen in dit hele topic bijelkaar ik heb de afgelopen 7 jaar tal van mensen geholpen en getraind. Ik hou van de directe aanpak dus als iemand dik is zeg ik dat gewoon inplaats van dat hij/zij volslank is. Want je kop in het zand steken voor de werkelijkheid heeft er toe geleid dat je zo dik bent geworden en dat ze;zelfde geldt voor de meeste mensen in dit topic ook. Ze zitten liever de hele dag achter hun pc met zak chips en een fles cola en dan verbaasd zijn dat ze dik worden
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wolve, lees je het? Wil jij de chocolade dan even halen?*snotter*
Anders lees je eerst de openingspost even.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:44 schreef pac-soi het volgende:
[..]
Dat je dik bent geworden heb je toch echt aan jezelf te danken. Hier in Nederland kun je keuzes maken niemand dwingt je om rotzooi te eten!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:58 schreef Nallie het volgende:
[..]
Anders lees je eerst de openingspost even.
Ik ben nooit dik geweest. ik wil GEZOND eten en niet dik WORDENquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef pac-soi het volgende:
[..]
Dat je dik bent geworden heb je toch echt aan jezelf te danken. Hier in Nederland kun je keuzes maken niemand dwingt je om rotzooi te eten!
je had zeker honger?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:09 schreef Nallie het volgende:
Ik moet ook gewoon niet happen natuurlijk
mensen met vooroordelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:25 schreef pac-soi het volgende:
[..]
Een topic vol holle bolle gijsjes die denken dat ze goed bezig zijn gooi die dr frankie dieetboek lekker uit het raam
Sawryquote:
Niet naar Peijnenburg in ieder gevalquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:09 schreef Nallie het volgende:
Ik moet ook gewoon niet happen natuurlijk
lekker aan de volle melk van daar die zware botten je kan er ook niks aan doen dat je zo zwaar bentquote:
lol dat heb ik ook gedaan. Bij humanitas? Best leuk!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmm zie wel een leuk vrijwillersbaantje voor 2 uur per week! Babbelen met allochtone mevrouwen zodat ze Nederlands kunnen leren
[..]
In de blender met een halve glas cola light en wat citroensapquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand hier trouwens nog ideeën voor Grapefruit? In plaats van 'gewoon zo eten', want dat vind ik dus fiesssss
Geen cola en chips?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:17 schreef Perruche het volgende:
Hey maria je mag ook wel met mijn vriendje babbelen hoor, krijg je ook nog koekjes en thee voor de moeite
Ik had er een meegenomen, ze waren goedkoop, en ik probeer eens in de zoveel tijd dingen die ik niet lust toch te eten, omdat ik niet zo houd van 'dingen niet lusten', maar wil het dan wel op een andere manier eten dan 'gewoon zo'.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:20 schreef _aurum_ het volgende:
je kan het in partjes door een salade gooien, maar aan het eind van de dag zal je het dan nog niet lekker vinden. Waarom wil je perse grapefruit eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |