ik neem zink voor het slapen en de vit a zit in mijn multi. Heb je nog tips qua dosering?quote:
Ik vind het te veel seks uitstralen, dat lage richting kruisquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:53 schreef _aurum_ het volgende:
ik neem zink voor het slapen en de vit a zit in mijn multi. Heb je nog tips qua dosering?
isa: wat is er banaal aan iets wat voorkomt uit een bep vetpercentage?
vind ik persoonlijk ook hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het te veel seks uitstralen, dat lage richting kruisDus banaal als een man zo op een foto staat.
Voor zink is 15 mg een standaard dagdosering, ik neem zelf op het moment 50 mg/dg (zinkcitraat, zinkoxide is veel minder goed opneembaar). Voor vitamine A is 800 microgram de aanbevolen dagdosering, maar dat is ivm de angst bij zwangerschappen. Dubbel doseren kan geen kwaad. Eens per week lever eten is ook prima, eigeel bevat ook vit. A/betacaroteen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik neem zink voor het slapen en de vit a zit in mijn multi. Heb je nog tips qua dosering?
isa: wat is er banaal aan iets wat voorkomt uit een bep vetpercentage?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:16 schreef sigme het volgende:
Ik ben bezig een ontbijtkoek op te eten. Maar ik denk niet dat dat reuze verantwoord en gezond is, dus dan mag het. Toch?
Nou nee, niet meteen..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Je graaft/mest/klust het er weer meteen af?
En wut? Een hele ontbijtkoek?
hee psst. bij mij in de winkel hebben wij het behangboekquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:45 schreef Syrena het volgende:
Hmmmm...taartEn zo'n mooie ook nog!
Ik heb eindelijk een winkel gevonden die in theorie pipstudio behang zou verkopen. Het is alleen 20 km verderop. Ben nu dus aan het dubben of ik er heen ga of het maar laat zitten, aangezien het ook nog eens geen goedkoop behang is (40 euro per rol, met een patroon).
Gnrf. Ik wil gewoon net als vroeger zo'n boek met allemaal behang erin zodat je het kunt aanraken en goed bekijken en tegen je muur kunt houdengeen stomme webshop.
Oh fijn, want ik woon in Limbabwe, maar mijn zusje woont in Utrecht en daar gaan we komende week een dag naartoe! Ze wilde al naar Nijhof en noemde nog een naam, dus PM me maarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:48 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
hee psst. bij mij in de winkel hebben wij het behangboekomgeving utrecht, meer info wil ik je wel pm-en
Dat bestaat toch ook gewoon nog steeds? Alleen moet je daar dus wel voor naar de winkelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:45 schreef Syrena het volgende:
Gnrf. Ik wil gewoon net als vroeger zo'n boek met allemaal behang erin zodat je het kunt aanraken en goed bekijken en tegen je muur kunt houdengeen stomme webshop.
idem!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik drink me trouwens het apezuur aan water.
naja, vlakbij utrecht is het hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh fijn, want ik woon in Limbabwe, maar mijn zusje woont in Utrecht en daar gaan we komende week een dag naartoe! Ze wilde al naar Nijhof en noemde nog een naam, dus PM me maar
Voor mij zou de vent in kwestie ook wel een heel mooi innerlijk nodig hebben om dat te compenserenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en die streepjes vind ik echt lelijksorry.
hmm. Eigenlijk vind ik dat soort dingen net zo belangrijk als witte sokkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor mij zou de vent in kwestie ook wel een heel mooi innerlijk nodig hebben om dat te compenseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de geïnteresseerden: http://www.pleinbioscooprotterdam.nl/
Zijn er nog mensen die ook willen?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
hmm. Eigenlijk vind ik dat soort dingen net zo belangrijk als witte sokken
Witte sokken maken me niet uit, maar het lijf van een vent in mijn bed wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de geïnteresseerden: http://www.pleinbioscooprotterdam.nl/
Zijn er nog mensen die ook willen?
Maakt het lijf van jouw vent je totaal niet uit?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dat dus. Ik zou het écht een afknapper vinden...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Witte sokken maken me niet uit, maar het lijf van een vent in mijn bed wel.
Maakt het lijf van jouw vent je totaal niet uit?
Hij heeft armen waar m'n lijf precies omheen past, een heerlijk raspende halve dag-baard en - tegenwoordig - een beetje zacht buikje waar ik fijn op lig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Witte sokken maken me niet uit, maar het lijf van een vent in mijn bed wel.
Maakt het lijf van jouw vent je totaal niet uit?
En dus maakt het je niet uit? Of juist wel?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij heeft armen waar m'n lijf precies omheen past, een heerlijk raspende halve dag-baard en - tegenwoordig - een beetje zacht buikje waar ik fijn op lig.
Lastige vraag, maar ik denk dat, als je bij elkaar past en goed met elkaar omgaat, er van afknappen geen sprake zal zijn (misschien bij twijfelgevallen).quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:14 schreef sigme het volgende:
[..]
En dus maakt het je niet uit? Of juist wel?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:16 schreef Wolve000 het volgende:
* Wolve000 begrijpt niet wat voor streepjes het over gaat...
Tja, over smaak valt niet te twisten zuwwemaarzegge, maar ik zou me er ook niet druk om makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:16 schreef conleche het volgende:
Vreemd hoor! Om het zo lelijk te vinden! Zolang het geen blubberbierbuik is zal ik niet op een mans buik afknappen, maar ik vind een beetje gespierd wel mooier.
Daar zijn wel grenzen aan natuurlijk. Ik zou iemand niet om die rare streepjes afkeuren, maar er zou wel een mooi innerlijk aan te pas moeten komen want zo'n uiterlijk vind ik niet erg aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Lastige vraag, maar ik denk dat, als je bij elkaar past en goed met elkaar omgaat, er van afknappen geen sprake zal zijn (misschien bij twijfelgevallen).
Je waardeert elkaars eigenschappen ofzo?
Ohzo! Ja, ik zou ook geen mega-ijdel vriendje willen, dus op een dergelijk uiterlijk val ik, ondanks dat het misschien puur esthetisch gezien best aantrekkelijk is, dus niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar zijn wel grenzen aan natuurlijk. Ik zou iemand niet om die rare streepjes afkeuren, maar er zou wel een mooi innerlijk aan te pas moeten komen want zo'n uiterlijk vind ik niet erg aantrekkelijk.
En iemand die zo'n uiterlijk met veel moeite in de sportschool bijeengetraind heeft, is iemand waamee ik weinig interesses deel. Maar als het gewoon een mager uitgevallen klusser is dan zou het geen bezwaar zijn.
Dat laatste geldt ook voor mij. Geen sportschooltype graag. Ik bedoel, hij mag er best komen, maar niet iedere dag 4 uur.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar zijn wel grenzen aan natuurlijk. Ik zou iemand niet om die rare streepjes afkeuren, maar er zou wel een mooi innerlijk aan te pas moeten komen want zo'n uiterlijk vind ik niet erg aantrekkelijk.
En iemand die zo'n uiterlijk met veel moeite in de sportschool bijeengetraind heeft, is iemand waamee ik weinig interesses deel. Maar als het gewoon een mager uitgevallen klusser is dan zou het geen bezwaar zijn.
Ik las deze week een recept voor appeltaart zonder deeg. Het appelmengsel werd bij elkaar gehouden door witte koolbladeren. Misschien kan dat ook voor kooljitas? Eerst koolbladeren koken en dat gebruiken als ze zacht genoeg zijn? Ik roep maar wat hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik verheug me nu al op de slajitas(c) Wolve --> grote ijsbergslabladen gebruiken als 'wrap'. Al wil ik nog steeds een fatsoenlijk meelproduct vinden dat ik hiervoor kan gebruiken, maar dat niet zo ontzettend duur is....
Ik snap het niet helemaal? Er zaten hongjongeren in plaats van jonge kinderen? En nu heb je je dochter achtergelaten bij de hangjongeren?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:34 schreef Tinkepink het volgende:
Net mijn dochter weggebracht naar paardenkamp.en in plaats van de groep spelende kinderen trof ik daar 12 verveelde 17-jarigen aan. En nuheb ikeen knoop in mijn maag en moet ikeen beetje huilen.
haha ja snap ik. Hoewel, tegenwoordig lijken kinderen steeds vaker op vroegere leeftijd 'verveeld' te zijn dan eerst hoor. In die reclame van KPN zie je dat ook een beetje terug, waarom gezellig verdwalen en de weg terug vinden, als we het ook binnen 5 minuten snel met de ipad terug kunnen vinden, om vervolgens weer te kunnen pingen/whats appen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:39 schreef Tinkepink het volgende:
Het is op de manege hier in de buurt waar ze normaal ook rijdt. Ik ken de uitbaters en wist dat er ook een paar oudere meisjes zouden zijn, maar dit was niet wat ik had verwacht. Ik ga over een paar uur nog een keer kijken en in het ergste geval neem ik haar weer mee naar huis.
En nu wil ik alcohol en ijs.
*emotieeter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |