ja, maar jij bent 10 centimeter langerquote:
;') ook een gehad... maar ik dacht 'boeie' en liep er gewoon doorheenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
Faalheb mezelf net 'ingedweild'
ok, ik kan wel FOK!ken, maar de Brita-kan staat in het nog natte gedeelte
*dorst*
Kan ik nog moeilijk bepalen, maar ik vind het vooral heel duur. Heb ¤ 2,39 voor 200 gram betaald.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Sojameel, is dat wat? Heb er wel her en der wat over gelezen (recepten), maar kan me er niet zoveel bij voorstellen?
quote:
Thuis loop ik ook altijd op blote voeten of op slippersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:46 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
blote voeten! als het kan loop ik altijd op blote voeten! Alleen ik heb heel snel koude voeten, dus het is niet vaak haha.
ow en autorijden zonder schoenen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Thuis loop ik ook altijd op blote voeten of op slippersongeacht hoe koud het is.
Alleen op kantoor is nu voor 't eerstLekker tegen de koude archiefkast aan
Dat!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:19 schreef Phaidra het volgende:
Wat slecht geregeld, Maria. Jammer dat je er zo'n rotgevoel aan overhoudt...
Dit inderdaad, ben je zelf voorbereid, dan krijg je dat...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een prutsers, Maria. Geen naar gevoel aan overhouden hoor! Jij hebt je prima voorbereid. En je afvragen of dit een bedrijf is waarvoor je wilt werken, als ze op deze manier met mensen omgaan.
Ja klagen helpt bij het van me afzettenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, daar zou ik ook een rotgevoel aan overhouden. Nou, lekker een fijne avond gaan hebben nu, lekker eten en wat leuks doen.
Irritant is dat ja! Hou jij er al rekening mee, kunnen ze beter eerder melden dat ze later zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:22 schreef progje het volgende:
FAIL
Ik zou om 16:00 een skype call hebben met een bedrijf die misschien met ons gaat samenwerken op wat punten. 16:05 niemand... Opeens een mail of het ook 15 min later kan, want ze waren iets verlaat. Nou weet je wat, zoek het dan lekker uit. Maandag ben je de eerste.
En de eerste indruk is nu ook niet bepaald goed.
Het is dat mijn baas perse wil dat we dingen met ze gaan doen, maar ik ben er eigenlijk al weer klaar mee.
Zag 'm op je FB, awesome!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja klagen helpt bij het van me afzettenIk ben nu thuis, mijn nette schoenen en panty zijn weer uit, ik heb gezellig gemeet met Perruche en Mister Vriendje, en zit nu bij te komen. En ik werd net gebeld dat mijn Lilo & Stitch schilderij er is!!
Dus die kan ik morgen ofzo ophalen!
[..]
Irritant is dat ja! Hou jij er al rekening mee, kunnen ze beter eerder melden dat ze later zijn.
Precies, als ze het nou wat eerder hadden laten weten dan was het prima geweest.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Irritant is dat ja! Hou jij er al rekening mee, kunnen ze beter eerder melden dat ze later zijn.
Ehm nouja sort of dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:32 schreef Perruche het volgende:
Mariaen je bent toch door naar de 2e ronde?
Progje wat een falers
Maar even achteraan gebeld, heeft iemand een neppe achternaam opgegevenquote:
Da's ook een domper!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar even achteraan gebeld, heeft iemand een neppe achternaam opgegeven
Ligt eraan, hoe wil je die persoon achterlaten? Met een aantal mooi rechte steekwonden of een gerafeld randje eraan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:50 schreef Mixende_match het volgende:
Hmm. welk mes zal ik vanavond halen? Jullie mening?
[ afbeelding ]
in 1 keer neerleggen het liefstquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe wil je die persoon achterlaten? Met een aantal mooi rechte steekwonden of een gerafeld randje eraan?
Ik vind de eerste mooierquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:50 schreef Mixende_match het volgende:
Hmm. welk mes zal ik vanavond halen? Jullie mening?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef V1z0R het volgende:
Dan voor de groente mes gaan! Als 'ie niet direct dood is kan 'ie nog altijd sterven aan de EHEC-bacterie.
Het gaat (dit keer) niet om het design. Maar om het snijden van aardappels (stukjes), ui, paprika, dus mijn eerste gedachte is universeel, maar die heb ik eens gehad, die sneed de groente niet lekker. Maar snijd een gekarteld mes dat wel, lijkt mij niet namelijk. Maarja het heet niet voor niks groentemes he.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind de eerste mooier
En Maria, wat een stom ontvangst!!Mgoed, ze zullen zich er zelf ook wel een beetje voor schamen, lijkt me. Anyway, ben benieuwd naar die opdracht dan
Nja ze zei wel twee keer sorry. Ik wacht idd maar de opdracht afquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind de eerste mooier
En Maria, wat een stom ontvangst!!Mgoed, ze zullen zich er zelf ook wel een beetje voor schamen, lijkt me. Anyway, ben benieuwd naar die opdracht dan
Dat...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:00 schreef Perruche het volgende:
Ik zou ze beiden kopen, voor die 2 euro
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:00 schreef Perruche het volgende:
Ja ik voelde me niet prettig, in m'n nette kleertjes met alle info paraat en dan straal genegeerd wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef loveli het volgende:
Maria, kneuzen daar. Wachten terwijl zij niet weten dat je wacht is naar.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:00 schreef Perruche het volgende:
Oh trouwens, de mevrouw met wie ik het gesprek zóu hebben (en die me dus zo ongeveer negeerde toen ze de andere meneer kwam halen), wist wel dat ik er was. Dat hadden de receptionistes doorgebeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef loveli het volgende:
Maria, kneuzen daar. Wachten terwijl zij niet weten dat je wacht is naar.
Kneus kwadraat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh trouwens, de mevrouw met wie ik het gesprek zóu hebben (en die me dus zo ongeveer negeerde toen ze de andere meneer kwam halen), wist wel dat ik er was. Dat hadden de receptionistes doorgebeld
Heb een set van Zwilling, was 100 euro bij de makro. Als je geduld hebt komen er mooie aanbiedingen langs.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:07 schreef Perruche het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik, en ga ook nog de gele kopen, klein snijmesje.. wilde eigenlijk global of sabatier ofzo maar dit is al zo'n verbetering t.o.v. mijn ikea mesje dat ik het al lang best vind!
Ja is goed! Had het toch maar weggehaald ivm negativiteit openbaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:14 schreef _aurum_ het volgende:
Maria, mag ik nog ff een samenvatting in de PM box? Ik snap er nu maar de helft van
Die hebben ze ook bij Masterchef Juniorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:07 schreef Perruche het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik, en ga ook nog de gele kopen, klein snijmesje.. wilde eigenlijk global of sabatier ofzo maar dit is al zo'n verbetering t.o.v. mijn ikea mesje dat ik het al lang best vind!
ME, de baan niet accepteren. Dit gedrag zegt zoveel over hoe ze met hun personeel omgaan. Zelfs al denk je "het is vast toeval oid", mijn ervaring is dat je eerste indruk de juiste is,quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh trouwens, de mevrouw met wie ik het gesprek zóu hebben (en die me dus zo ongeveer negeerde toen ze de andere meneer kwam halen), wist wel dat ik er was. Dat hadden de receptionistes doorgebeld
Vandaag wel. Je lurkt hier toch wel vaker mee en weet dat ik normaal gesproken veel meer eet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef Wolve000 het volgende:
1 ei is toch geen ontbijt?
* Wolve000 valt plaatsvervangend om
Je overschat mijn lurk-kwantiteit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vandaag wel. Je lurkt hier toch wel vaker mee en weet dat ik normaal gesproken veel meer eet?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ME, de baan niet accepteren. Dit gedrag zegt zoveel over hoe ze met hun personeel omgaan. Zelfs al denk je "het is vast toeval oid", mijn ervaring is dat je eerste indruk de juiste is,
Dat was het dus gek genoeg niet vandaag. Normaal gesproken eet ik dus voor 11 uur wat ik vandaag over de hele dag heb gegetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je overschat mijn lurk-kwantiteit.
Maar als je normaal veel meer eet, dan merk je toch zéker dat dat wat weinig is?
Je kan iig 'meeten met Maria' van je to-do-list afstrepen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:22 schreef Perruche het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik eigenlijk plannen had voor vandaag maar ik weet het niet meer
mjaah, ik vind recruiters meestal ook tuig hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Mijn onderbuik zegt ook "". Geen idee of dat na de aanvankelijke teleurstelling bij gaat trekken
![]()
Mwoh, alles klonk zo goed eerst![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je kan iig 'meeten met Maria' van je to-do-list afstrepen!![]()
En oh je ging nog een walrusplaatje fixen!![]()
knufquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat was er gebeurd Maria? PM?
Bah, voel me heel akelig vandaag. Moest net ook ff de auto aan de kant zetten omdat ik dacht dat ik ieder moment onderuit kon gaan. Niet fijn.
Yayquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:27 schreef Perruche het volgende:
[..]true that! Ga ik vanavond of het weekend even doen
.
Hell, dat heb ik zelfs bijna!quote:
Jezus ! Repect!quote:
Dat is fijn coquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:31 schreef conleche het volgende:
De 5 zit in de klok. Ik zit ook voor het huis in de zon met wodka. Heb net ontzettend lekker gesport. Ik geloof verdomd dat het iets beter met me gaat.
Ik ook en alcoholverslaafd als ik ben heb ik er 1quote:
meesterlijke opmerkingquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:22 schreef Perruche het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik eigenlijk plannen had voor vandaag maar ik weet het niet meer
dat is mooi!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:31 schreef conleche het volgende:
De 5 zit in de klok. Ik zit ook voor het huis in de zon met wodka. Heb net ontzettend lekker gesport. Ik geloof verdomd dat het iets beter met me gaat.
Ere wie ere toekomtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel is thuis hoor, maar die verdient ook een vertroetelmoment, met al dat gevertroetel dat 'ie voor mij moet doen.
En van mij ook eenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, fijn!
[..]
Ere wie ere toekomt![]()
Duvelkadootje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, fijn!
[..]
Ere wie ere toekomt![]()
Duvelkadootje![]()
[ afbeelding ]
Staat ie nog in je geheugen denk ik. Hotlinken gaat iig stuk daarheen...quote:
In mei één voor ¤ 127,50 van eigenaar gewisseld via E-bay.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel: "Ik wil 'm"![]()
Maar er zijn er maar 500 van gemaakt en ze zijn heul duur. Blijkbaar.
Da's te doen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
In mei één voor ¤ 127,50 van eigenaar gewisseld via E-bay.
Ehh, dit is een modeltreintje hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's te doen!Maar wat zou je ermee doen als je zo'n ding zou hebben - in de tuin zetten en iedere dag liefkozend poetsen?
Oh!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ehh, dit is een modeltreintje he.
niet normaal hoeveel hier gepost wordt idd, daar heb ik heul geen tijd meer voorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wow, anderhalf topic verder!
Jullie hadden het vast niet zo druk als ik vandaag?
Ifridays!
Ik vond het al wonderlijk dat je de prijs 'wel te doen' vondquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh!![]()
![]()
Durpdadurp
Ik hou het er maar op dat ik gaar ben, oui?
oud wiefquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:01 schreef Probability het volgende:
Pfff, zit met te veel te drukke kinderen in de trein. Beetje rustig houden is te veel gevraagd of zo?
Stiltecoupe!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:01 schreef Probability het volgende:
Pfff, zit met te veel te drukke kinderen in de trein. Beetje rustig houden is te veel gevraagd of zo?
Tof! Je hebt m'n adres?quote:
Komt wel denk ik, de komende jaren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:11 schreef Probability het volgende:
Er is geen stilte coupe in de trein naar Almere
Kortom, ik zal er weer op grote afstand puffend achteraan hobbelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
fijn hardloopspeellijstje gemaakt voor op m'n ipod
als ik daarvan niet op tempo blijf
Ik ben zelf niet zo voor zout toevoegen omdat je normaal gesproken volgens mij wel genoeg zout binnenkrijgt. Misschien eens invoeren in de eetmeter oid? Kan je zien of je inderdaad te weinig zout eet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen hier nog een idee/mening over zout toevoegen ergens in m'n huidige eetpatroon?
Krijg nu volgens mij ook wat minder zout binnen en dat zou ook het gevoel van uitdroging tijdens het hardlopen kunnen veroorzaken denk ik zo. Heb vandaag wel echt genoeg water gedronken, maar toch nog was ik na 15 minuten al helemaal 'droog'
Maar toen we stopten en ik ging zitten was het zweet OVERAL![]()
Ik heb koolhydraatarme muffins gemaakt :quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
Tink wat uitgebreidkan me alleen niet bedenken wat je laatste T precies was
Geen ongeluk krijgen dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:49 schreef Probability het volgende:
Nee vergeten, dacht dat hij in mijn portomonnee zat zoals 't hele jaar maar de enige keer in 't jaar dat ik ga rijden zit ie er niet in. Als ik mijn ouders nu al vertel dat ik weet dat ik hem niet heb dan gaan we niet meer op vakantie denk ik.
Dat valt nog wel mee. Als je 'm wel hebt maar niet bij je is het niet meteen een misdrijf, maar het kan wel zijn dat je er inderdaad een bekeuring voor krijgt.quote:
Politie, verzekering, alles.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:54 schreef Probability het volgende:
Ivm verzekering of het uberhaupt tonen van het rijbewijs?
Nou, mijn ervaring is hier anders. Ze zijn hier erg streng.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:58 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee. Als je 'm wel hebt maar niet bij je is het niet meteen een misdrijf, maar het kan wel zijn dat je er inderdaad een bekeuring voor krijgt.
Ik ben ook wel eens een weekend naar Belgie geweest zonder rijbewijs (en misschien zelfs zonder motorpapieren...), en zolang je niks raars doet, kom je ook wel weer thuis.
Een groot deel van wat je normaal binnen krijgt zit volgens mij in dingen als brood. En als je daar ineens niks meer van eet, is het wel even kijken of het in de dingen die je wel eet nog wel zit. Vandaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo voor zout toevoegen omdat je normaal gesproken volgens mij wel genoeg zout binnenkrijgt. Misschien eens invoeren in de eetmeter oid? Kan je zien of je inderdaad te weinig zout eet.
@ Amsel: de dag een beetje doorgekomen? Heb je binnenkort nog vakantie ofzo?
Ordnung muss sein!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaring is hier anders. Ze zijn hier erg streng.
Ik zat vandaag precies in het groene bereik met low carb (dus zonder brood)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:59 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Een groot deel van wat je normaal binnen krijgt zit volgens mij in dingen als brood. En als je daar ineens niks meer van eet, is het wel even kijken of het in de dingen die je wel eet nog wel zit. Vandaar.
In Duitsland wordt heel intensief gecontroleerd op snelheidsovertredingen en stoppen voor een stopbord. Je bent al snel de sjaak. En dan controleren ze direct je rijbewijs.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:00 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ordnung muss sein!
Ja, in Duitsland is het wel iets meer. Maar dan nog, ze plukken je (eigenlijk) niet van de straat als je niks raars doet.
Die ford is van mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:00 schreef loveli het volgende:
Ml-etje, je hebt toch niet serieus een roze auto?
hmmop sojameel na heb ik alles wel..ga ze wel eens makenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]- 4 eiwitten stijf slaan
- beetje bakpoeder toevoegen
- als het eiwit stijf is, eierdooiers, 2 eetlepels sojameel, zoetstof en 2 grote eetlepesl kwark toevoegen
- voorzichtig doorroeren en in muffinvormpjes doen
- half uurtje in de oven op 150 graden.
Best lekker, maar doet mij iets te veel denken aan een schuimei. Ik ga het binnenkort nog eens proberen, maar dan met 2 eieren minder en de 3 dubbele hoeveelheid kwark.
Oh, en ik hoop dat het lowcarben snel resultaat afwerpt. Voel me naast bollig ook nog lelijk want ik heb een paar kleine pukkeltjes. Rotsuiker.
Kun je hem niet beter halen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:49 schreef Probability het volgende:
Nee vergeten, dacht dat hij in mijn portomonnee zat zoals 't hele jaar maar de enige keer in 't jaar dat ik ga rijden zit ie er niet in. Als ik mijn ouders nu al vertel dat ik weet dat ik hem niet heb dan gaan we niet meer op vakantie denk ik.
Thuis?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:13 schreef Probability het volgende:
Ik zou niet weten waar hij dan wel is..
Grote stukken MAG dat ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:31 schreef _aurum_ het volgende:
mjaah, ik wil niet bijdehand doen, maar ik jakker regelmatig met >150km p/u over de Duitse snelwegen. De kans dat je een boete krijgt is niet zo belachelijk groot. Rijd normaal, check de radio voor flitsers en god zij met je....
Maar als je staande gehouden wordt dan gaan ze op zeker vragen naar je rbw en papieren
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:33 schreef progje het volgende:
schijt Ubuntu..
Waarom laat ik me ook weer overhalen om een vriend te helpen met zijn mediacenter...
Ik doe gewoon te weinig met Linux waardoor ik de helft van de commando's e.d. weer vergeet
1 | rm -rf / |
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:34 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Opgelost! Slotje!
* Wolve000 schuift wat OS/2 Warp disks richting progje.
Ik volg de Duutsers, als die in de ankers ga dan doe ik het ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Grote stukken MAG dat ook.
Maar op de stukken waar ze wel limieten hanteren in Dld houd ik me er wel aan.
Ben meer liefhebber van de plattelandsweggetjes. Mag je 100, haal je nooit, dus hoef je niet op te letten.
De snelwegen zijn het probleem ook niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:31 schreef _aurum_ het volgende:
mjaah, ik wil niet bijdehand doen, maar ik jakker regelmatig met >150km p/u over de Duitse snelwegen. De kans dat je een boete krijgt is niet zo belachelijk groot. Rijd normaal, check de radio voor flitsers en god zij met je....
Maar als je staande gehouden wordt dan gaan ze op zeker vragen naar je rbw en papieren
Op vele plattelandswegen mag je tegenwoordig maar 70. En je kan er zeker van zijn dat ze controleren. En als je 100 mag, haal je het makkelijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Grote stukken MAG dat ook.
Maar op de stukken waar ze wel limieten hanteren in Dld houd ik me er wel aan.
Ben meer liefhebber van de plattelandsweggetjes. Mag je 100, haal je nooit, dus hoef je niet op te letten.
't Zal de alcohol wel zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:23 schreef Perruche het volgende:
Hoooooooooi!!
4 bierhuhuuuu. Zo ff wat eten met me pa want tjah je moet wat! Ben alweer Ladderzat
. Pakkenborrel hurray!
Niet op de plattelandswegen die ik bedoel. (Enkelsporig, zand, andere troep, kronkelend.)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op vele plattelandswegen mag je tegenwoordig maar 70. En je kan er zeker van zijn dat ze controleren. En als je 100 mag, haal je het makkelijk.
Edit: ik zat hier net nog eens over na te denken. Haal jij de 100 echt niet als je 100 mag op een plattelandsweg? Ik zit er regelmatig overheen![]()
enn weet je het al?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:59 schreef conleche het volgende:
voor XMert ook!
Oooh, ik word net gemaild of ik zin heb om mee te gaan naar de Parade vanavond, maar ik ben al zoveel weggeweest de laatste tijd en dat is allemaal prima afleiding, maar ik ben nu zo moe en wat het ook is: dat uithuizig zijn kost klauwen vol met geld en gezien het financiele debacle van eerder vandaag..........
Eerst maar even in bad en dan beslissen......
De auto kan max 120-130 en ik zou alleen op de snelwegen rijden..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De snelwegen zijn het probleem ook niet.
[..]
Op vele plattelandswegen mag je tegenwoordig maar 70. En je kan er zeker van zijn dat ze controleren. En als je 100 mag, haal je het makkelijk.
Edit: ik zat hier net nog eens over na te denken. Haal jij de 100 echt niet als je 100 mag op een plattelandsweg? Ik zit er regelmatig overheen![]()
Prob face it, als je aangehouden wordt ben je gewoon de pineut.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:32 schreef Probability het volgende:
[..]
De auto kan max 120-130 en ik zou alleen op de snelwegen rijden..
Bump tegen mijn engelse grensquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
De broccolisoep met een 'basis' van koolraap, en erin Blue stilton en uitgebakken bacon.
Volgende keer ga ik persoonlijk liever voor zachte geitenkaas of gorgonzola, maar het was best lekker!
En het vult ook enorm
Die heeft mijn bezoek gisteren opgegeten. Ik heb nog maar een eiwitmuffin genomen. En veel thee. Het is wel weer even wennen ditquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:15 schreef _aurum_ het volgende:
heb je niet wat nootjes? Vetten vullen meestal beter dan groenten....
Er was eens iemand in dit topic die ontbeet met een pak spinazie iedere ochtend.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
Maarre, heeft iemand lekkere vullende lowcarb gerechten zonder ei die ik als ontbijt kan eten?
Is best lekker op z'n tijd natuurlijk, maar niet structureelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Er was eens iemand in dit topic die ontbeet met een pak spinazie iedere ochtend.
je kan crackers maken en daar wat op doen:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
Maarre, heeft iemand lekkere vullende lowcarb gerechten zonder ei die ik als ontbijt kan eten?
Het is geen pak hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Er was eens iemand in dit topic die ontbeet met een pak spinazie iedere ochtend.
Volgens mij doelde Laureline op iemand andersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Het is geen pak he
Iedere morgen 50 gram rauwe spinazie door mijn shake, ik denk wel dat ik het overleef
aanbellen bij je burenquote:
Wie weet ga ik dit binnenkort eens proberen. En ik denk dat ik eiwitpoeder ga bestellen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je kan crackers maken en daar wat op doen:
2 eetlepels lijnzaad malen.
2 eetlepels water erbij en tot een dikke pap roeren (desnoods even laten staan).
Uitsmeren op een stuk bakpapier in de vorm van een cracker.
3 minuten bakken op 600 Watt in de magnetron en je heb 2 heerlijke crackers.
Je merkt vanzelf wel als ze gaar zijn, maar ik zou iedere minuut ff checken. Als ze aanbranden dan stinkt heel je huis
Iddquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij doelde Laureline op iemand anders
Whey?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie weet ga ik dit binnenkort eens proberen. En ik denk dat ik eiwitpoeder ga bestellen.
Nee. Eiwitpoeder. Gedroogd eiwit dus. Whey hebben we hier al in unmengen staan (vanille, chocolade en aardbei, 40 l verpakkingen)quote:
wat wil je met dat eiwitpoeder doen? En waarom zou je geen whey pakken als je dat al hebt staan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Eiwitpoeder. Gedroogd eiwit dus. Whey hebben we hier al in unmengen staan (vanille, chocolade en aardbei, 40 l verpakkingen)
Dat eiwit wil ik gebruiken voor gerechten waarbij je normaal gesproken ei zou nemen. Ik wil niet te veel eigeel eten. En whey vind ik vies.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat wil je met dat eiwitpoeder doen? En waarom zou je geen whey pakken als je dat al hebt staan?
unmengen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Eiwitpoeder. Gedroogd eiwit dus. Whey hebben we hier al in unmengen staan (vanille, chocolade en aardbei, 40 l verpakkingen)
grote hoeveelhedenquote:
Oh ok, wat voor zoetstof zit daarin trouwens? Aspartaam? Want ik wil ook eiwitshakes gaan doen, maar ik heb weinig trek in aspartaam.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
grote hoeveelheden
En dat spul hebben we gewoon besteld. Mijn man eet het bij het ontbijt.
Waarom wil je eiwitshakes gaan doen? Waarom niet gewoon eten? Ik zou er persoonlijk niet aan beginnen zolang je niet ook met gewichten traintquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ok, wat voor zoetstof zit daarin trouwens? Aspartaam? Want ik wil ook eiwitshakes gaan doen, maar ik heb weinig trek in aspartaam.
Vanwege het hardlopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom wil je eiwitshakes gaan doen? Waarom niet gewoon eten? Ik zou er persoonlijk niet aan beginnen zolang je niet ook met gewichten traint![]()
Ik heb eigenlijk ook geen idee wat er in zit (en geen zin om te gaan kijken), maar ik denk gewoon suiker, want het heeft geen zoetstofsmaakje.
Ja, dat kwam als ik voor de tigste keer beneden stond want dorst honger niet moe enge droomquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:46 schreef V1z0R het volgende:
'Be'j nu nog steeds wakk'r? Goa verdomme is hen sloapen'
Nee, toen zat ik nog met Lego te spelen of later achter de C64quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat kwam als ik voor de tigste keer beneden stond want dorst honger niet moe enge droom
Nachtbrakers!quote:
32 en 30% trouwens!quote:
Toen was ik nog aan 't pokerenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Joh, ik was tot 23.15u online. Heb ik je gemist, boo! Maar gratz ende hurrah
Pokeren ftw!quote:
Gewoon gaan! Beetje walrussen pesten met het feit dat hun ma een snor heeft en zoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Pokeren ftw!
Ik moet eigenlijk gaan slapen, morgen vroeg op want gaan met groep naar Dolfinarium.
Maar ik ben heul niet moe. En ben aan t overwegen om niet mee te gaan... Hihi.
Halve marathon is 21,1 km, zie ik. Ik streef naar ongeveer zoiets, eigenlijk 20,5 km geloof ik, want dat is de afstand tussen mijn huizenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:43 schreef Laureline het volgende:
En sigme, is dat niet bijna een halve marathon inmiddels, ga je dat ook 'echt' doen binnenkort? Het lijkt je zo vlot af te gaan!
En mo, broccolisoep met puur broccoli is al best machtig, als je het lekker dik houdt. Ik ben benieuwd wat de resultaten van het lowcarb gaan zijn, misschien overweeg ik het straks ook nog (zo, dat is wel heel erg onder voorbehoud), want ineens gingen diezelfde 5 kilo er veel lastiger vanaf, tijdens mijn vorige Gezonde Periode.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:04 schreef Viking84 het volgende:
Goodmorning!
Kreeg net op MSN een uitnodiging van iemand om z'n sexy chick room te joinen. No thanks. Maar eens ontbijten en dan op naar het hoge noorden!
Hoiquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:10 schreef Borker_Trio het volgende:
Als ik een dag te veel heb gegeten, dan neem ik de volgende dag gewoon een balansdag
Al dat hardlopen en koolhydraatarm eten lijkt me al niet zo'n briljante combinatiequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:03 schreef sigme het volgende:
Halve marathon is 21,1 km, zie ik. Ik streef naar ongeveer zoiets, eigenlijk 20,5 km geloof ik, want dat is de afstand tussen mijn huizen.
En wat betreft die mogelijke koolhydraatarmvoornemens, het werkt niet bij iedereen he. Niet bij mij bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ben het met je eens isa. Doe dit ook maar een paar dagen om mijn huid tot rust te laten komen en begin dan weer met volkorenproducten als havermout en brinta. Met weinig suiker maar wel volkorenproducten functioneert mijn lichaam het beste.
och die is liefquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Voor iedereen die het nodig heeft - het rijmpje dat mn moeder altijd zei als ze het licht uitdeed:
Goedenacht
Slaap zacht
Slaap fijn
En ontwaak in zonneschijn!
^^quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ik eet automatisch minder als ik koolhydraat arm eet en verwacht 1 tot 2 kilo af te vallen. Belangrijkste is bij mij echter mijn huid. Helaas is erg goed te zien dat ik veel suiker heb gegen. Toenik nog aan het afvallen was, een weinig suikers at, was mijn huid mooier en mijn lichaam strakker.
dubbelcheck :quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:45 schreef loveli het volgende:
[..]
^^
Cellulitis en een onzuivere huid door suikers - check.
http://www.sportvasten.nl/quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:30 schreef Isabeau het volgende:
Al dat hardlopen en koolhydraatarm eten lijkt me al niet zo'n briljante combinatie
[..]
amper koolhydraten eten in combinatie met veel sporten wil eigenlijk niet. Dat eten wel, dat sporten niet.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:47 schreef loveli het volgende:
http://www.sportvasten.nl/
Voor sommigen is het wel een briljante combinatie.
En wie is die professionele gediplomeerde sportvastencoach hier?quote:Onder de professionele begeleiding van een gediplomeerd sportvastencoach wordt een sportvastentraject op maat samengesteld.
http://www.sportvasten.nl/?page=where_can_i_sportfastquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:48 schreef Isabeau het volgende:
En wie is die professionele gediplomeerde sportvastencoach hier?
Dat is geen antwoord op wat ik vroeg, ik vroeg me af wie dat hier was omdat ik hier mensen zie dit best veel sporten en over koolhydraatarme dieten praten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:49 schreef loveli het volgende:
http://www.sportvasten.nl/?page=where_can_i_sportfast
We hebben hier geen gediplomeerde sportvastencoach, maar dat wist je al toen je de vraag stelde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op wat ik vroeg, ik vroeg me af wie dat hier was omdat ik hier mensen zie dit best veel sporten en over koolhydraatarme dieten praten.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:03 schreef Viking84 het volgende:
Isa heb je de kaartjes al ontvangen?
Mark vertelt nooit wat, best irri somsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar dat had ik ook terug gemaild! Nu nog uitprinten.
Openbaar vervoer hèquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:17 schreef Viking84 het volgende:
Mark vertelt nooit wat, best irri somsen mijn trein heeft vertraging, goh, what else is new?
Oh, dat is altijd het vervelendstequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:19 schreef Viking84 het volgende:
Teveel om mn overstap nog te kunnen halen. En tis al zo'n lange reis. Naja.
Aangezien je daarbij mij citeerde: ik eet niet koolhydraatarm, maar ik heb het wel een keer twee weken streng gedaan - en bij mij treedt het effect van meer verzadiging bij minder kilocalorieën niet op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:01 schreef Isabeau het volgende:
Dus vraag ik me af of voor de mensen hier de combinatie veel sporten en koolhydraatarm wel zo goed is. Maar ok, dat merk je zelf wel of het iets voor je lijf is of niet. Alleen niet krampachtig vasthouden aan iets wat niet bij jou past maar waar anderen wel resultaat op boeken (niet dat ik dat nu iemand zie doen hoor, maar daar ben ik altijd een beetje bang voor).
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:40 schreef Mixende_match het volgende:
Trouwens...een van jullie volgt ook masterchef he?
ik heb een aantal afleveringen gemist van seizoen 1, ik was gebleven bij die romantische opdracht. En nu kijk ik van 1-8, en zie ik ineens in het voorstukje dat tom weg is, en ik zie ineens dat Poh (my favourite)
kan iemand mij vertellen, what happend?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen!
Jij moet "gewoon" goed eten, uitdaging genoeg. Straks pic van de stekeltjes?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge! Lowcarb, ik begin er niet meer aan. Ik let momenteel sowieso niet heel erg op. Heb ook al eeuwen geen lijstje meer gepost. Eetlust varieert nogal. Van belabberd naar munchies.
Nu kapper. Even stekeltjes aanmeten.
Hehehe!quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:11 schreef Perruche het volgende:
[..]Thx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen!dus diegene (die al weggetuurd waren) die mega goed presteerden op de boot, mochten blijven? Wat ingewikkeld allemaal. Gezeik. Poh
wat zal ze gebaald hebbn dat ze niet naar hong kong ging.
Verder: al op mijn werkpfff geen zin!
~ Bonito La Risa ~
De Kurk! Locatie is niet aantrekkelijk, maar het restaurantje + de kaart wel, vind ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:43 schreef Laureline het volgende:
Aurum, weet jij nog leuke restaurantjes in Delft?
"Ken" streepjes...?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:26 schreef Probability het volgende:
Ik ben aangekomen op vakantie, maar ik word heel gek dik, boven mijn 'ken' streepjes is mijn buik dikker maar daar onder niet
Maar daarboven zit geen buik meer...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Alleen de verticale lijnen van een sixpack? Denk ik.
Hmm. Ja. Geen idee dan ^^quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar daarboven zit geen buik meer...
Groeten aan Flipper
Zit daar onder nog buikquote:
Oooooow, dat wist ik niet en vind ik er altijd heel erg eng (en banaalquote:
Zink, vitamine A...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:43 schreef _aurum_ het volgende:
als ik in de spiegel kijk dan wou ik dat ik nog lowcarbde, het is hier acne galore
Dat vind ik echt heel knap. Ik zit nu al op 18 en ga het dus ook niet redden onder de 20 te blijven vandaag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:27 schreef conleche het volgende:
Als ik streng lowcarb, sport ik niet veel hoor, dat gaat inderdaad niet heel goed. Tenminste, de eerste dagen nog wel, vanwege de reserves die je nog hebt, maar daarna niet meer. Nou ja, je kan wel wat doen, maar zeker niet tot het uiterste gaan. Ik in ieder geval niet. Maar ik deed het dan ook superstreng en zat vaak niet eens aan 10 gram KH per dag.
mmmjamm!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:47 schreef MarMar het volgende:
goedemorgen
Hier nog een masterchefvolger, de nieuwere neem ik nu eerst op anders raak ik in de war
Vandaag de eerste verjaardagpartijj vanaf een uur of half drie!
Lijstje voor vandaag:
O: brinta, cappuccino
T: cappuccino, appel
L: yoghurt met muesli, rauwkost
T: stuk taart (zie foto)
T: komkommer, tomaat, zalmrolletje, rosé
D: verse lasagna met zelfgemaakte tomatensaus met veel groente
T: wijntje en vast nog een stukje taart als dessert
[ afbeelding ]
Dochterlief heeft zelf geholpen met decoreren, ik vind dat ze talent heeft
Forum Opties | |
---|---|