abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100354909
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php

[ Bericht 1% gewijzigd door V1z0R op 05-08-2011 15:19:07 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_100355158
Ja jezus deze titel kan natuurlijk niet, ben op werk!
pi_100355185
Dit is een bats Perr :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:19:28 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100355378
Daglijstje
o. Ei
t. makreelfilet
l. Halve zak spinazie met champignons, ui en roomkaas
t. 2 eiwitkwarksojameelmuffins
d. Iets zonder koolhydraten

Er stonden een 6 en bijna een 2 op de weegschaal :(
Verder wil ik amsel heel veel sterkte wensen. Voel met je mee.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:22:25 #5
70532 loveli
N
pi_100355485
*6 en bijna 2 boks met tink*
crap in = crap out
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:24:55 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100355562
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:22 schreef loveli het volgende:
*6 en bijna 2 boks met tink*
ja, maar jij bent 10 centimeter langer :(
*bokst desondanks terug
pi_100355584
Nog een lowcarber! Ik vind jullie maar knap.

Voor de balans mijn lijstje met carbs:

O - yoghurt met een sinaasappel en een kiwi en (evil) muesli (ik was nog onwetend)
L - dubbele volkorenboterham met halvarine/kaas/tomaat/komkommer
S - huis stofzuigen, 15 min fietsen zonder boodschappen, 15 min fietsen met boodschappen
T - kapje brood met een lik mayo, wat sambal en tomaat
D - bami met kip en heul veul groente en atjar en babipangangsaus
T - cappuccino

Ik heb trouwens havermout van de supermarkt meegenomen die nog niet is fijngemalen zoals in die pap-pakken maar gewoon nog een soort vlokjes is. Die lust ik wel door de yoghurt. Is dat gezond?

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2011 15:27:36 ]
pi_100355634
Faal :') heb mezelf net 'ingedweild' :') ok, ik kan wel FOK!ken, maar de Brita-kan staat in het nog natte gedeelte :') *dorst*
Ja doei.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:27:50 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100355672
Dat sojameelkwarkeimuffin recept uit het heller boek (2e hands koopje) klopt trouwens niet. Het is gewoon schuimei.
pi_100355704
Sojameel, is dat wat? Heb er wel her en der wat over gelezen (recepten), maar kan me er niet zoveel bij voorstellen?
Ja doei.
pi_100355714
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
Faal :') heb mezelf net 'ingedweild' :') ok, ik kan wel FOK!ken, maar de Brita-kan staat in het nog natte gedeelte :') *dorst*
;') ook een gehad... maar ik dacht 'boeie' en liep er gewoon doorheen

om vervolgens nogmaals te dweilen. :')
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:30:47 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100355772
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Sojameel, is dat wat? Heb er wel her en der wat over gelezen (recepten), maar kan me er niet zoveel bij voorstellen?
Kan ik nog moeilijk bepalen, maar ik vind het vooral heel duur. Heb ¤ 2,39 voor 200 gram betaald.
pi_100355782
Boh! :o
Ja doei.
pi_100355856
Ow en lijstje van vandaag:

O: donkerbruin boterhammetje met pitten etc. met gekruid filet american. (half uur over gedaan.. maar toch ^O^ ) en thee
T: thee en banaan en 2 kokoskoekjes (hongerrrr... collega kwam pas om 2uur)
L: Kon dus geen boodschappen doen, maarrr er stond nog wel een danio kwark/yoghurt bakje met verse bosbes :')
T: nou heb net gegeten, dus ik denk alleen thee.
D: gehaktbal, aardappels (gekookt - gewokt) en rode bietjes (uit blik) denk.
T: appel (pink lady O+ )
~ Bonito La Risa ~
pi_100356217
http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/

Deze site laat zien dat een knolselderij en een koolraap beide even hoog in de KH's zitten. Dus dat komt mooi uit bij de broccolisoep van vanavond...
Ja doei.
pi_100356273
Ahhhhhhhh, blote voeten <3
pi_100356353
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:43 schreef V1z0R het volgende:
Ahhhhhhhh, blote voeten <3
O+ blote voeten! als het kan loop ik altijd op blote voeten! Alleen ik heb heel snel koude voeten, dus het is niet vaak haha.

ow en autorijden zonder schoenen O+
~ Bonito La Risa ~
pi_100356551
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:46 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

O+ blote voeten! als het kan loop ik altijd op blote voeten! Alleen ik heb heel snel koude voeten, dus het is niet vaak haha.

ow en autorijden zonder schoenen O+
Thuis loop ik ook altijd op blote voeten of op slippers :D ongeacht hoe koud het is.

Alleen op kantoor is nu voor 't eerst :@ Lekker tegen de koude archiefkast aan O+
pi_100356940
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Thuis loop ik ook altijd op blote voeten of op slippers :D ongeacht hoe koud het is.

Alleen op kantoor is nu voor 't eerst :@ Lekker tegen de koude archiefkast aan O+
O+ ik vaak op deze dingetjes

Omdat ik dus vaak koude voetjes heb! Pas deed ik op mijn werk ook even de schoentjes uit :@
~ Bonito La Risa ~
pi_100357409
^O^
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:16:32 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100357573
Ohaidaar :7

Klein klaagpostje (had per PM gekund maar ik ben gaar en heb geen zin om alle namen over te typen/kopiëren :@ :') ):

*geklaag verwijderd* :7

Positieve noot: meeten met O+ Perruche O+ was heel tof! *O* We hadden zelfs een walrussen-met-eetstokjes-moment *; En ze heeft heel gezond geluncht B-)

[ Bericht 25% gewijzigd door MariaEtcetera op 05-08-2011 16:48:08 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:17:36 #22
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_100357618
Lijstje

O: volkoren cracker met 30+ kaas en halve beker halfvolle melk (andere helft gooide kat van tafel, geen tijd voor nieuwe)
T: 2 meergranenboterhammen met Jam light
L: 2 meergranenboterhammen met kaas, kippensoep en bekertje melk
D: Mozzarella salade (nog over van gister) met verse rosti met champignongs en beetje 30+ kaas
S uurtje zwemmen

En vanavond de kroeg in, zullen wel paar biertjes ingaan

iemand nog tips voor leuke films? Morgen komen vrienden film kijken, moet nog film huren
pi_100357655
Ernest scared stupid! O+
pi_100357693
Wat slecht geregeld, Maria :( . Jammer dat je er zo'n rotgevoel aan overhoudt...

Ik kom wel precies op het juiste moment, ik wilde even snel kijken of je al nieuws had :P . Nu weer sociaal doen met m'n lief!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100357740
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:19 schreef Phaidra het volgende:
Wat slecht geregeld, Maria :( . Jammer dat je er zo'n rotgevoel aan overhoudt...
Dat! :(
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_100357797
FAIL

Ik zou om 16:00 een skype call hebben met een bedrijf die misschien met ons gaat samenwerken op wat punten. 16:05 niemand... Opeens een mail of het ook 15 min later kan, want ze waren iets verlaat. Nou weet je wat, zoek het dan lekker uit. Maandag ben je de eerste.

En de eerste indruk is nu ook niet bepaald goed.
Het is dat mijn baas perse wil dat we dingen met ze gaan doen, maar ik ben er eigenlijk al weer klaar mee.
pi_100357805
Wat een prutsers, Maria. Geen naar gevoel aan overhouden hoor! Jij hebt je prima voorbereid. En je afvragen of dit een bedrijf is waarvoor je wilt werken, als ze op deze manier met mensen omgaan.
pi_100357824
Wat Razz zegt ^^
pi_100357831
Hè wat balen Maria. Wat slecht geregeld van ze!

Ik hoop trouwens dat mijn luduvudu helpt om af te vallen. Er moeten echt weer wat kilo's af :{
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:24:12 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100357845
Ja ik voelde me een beetje meh omdat ik mega voorbereid was naar mijn idee (had alles wat ze me gestuurd hadden tig keer gelezen en de filmpjes bekeken!) maar zij waren dus niet echt voorbereid op mij :') En ze vroeg me allemaal dingen die niet uit die tekst/filmpjes te halen waren, maar gingen over hoe ik dingen zou aanpakken... Dingen waar ik nog geen ervaring mee heb :') Dus ik was een beetje bleh. oO<
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:26:37 #31
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_100357943
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een prutsers, Maria. Geen naar gevoel aan overhouden hoor! Jij hebt je prima voorbereid. En je afvragen of dit een bedrijf is waarvoor je wilt werken, als ze op deze manier met mensen omgaan.
Dit inderdaad, ben je zelf voorbereid, dan krijg je dat...
pi_100357944
Ja, daar zou ik ook een rotgevoel aan overhouden. Nou, lekker een fijne avond gaan hebben nu, lekker eten en wat leuks doen :*.
pi_100357993
Boh, da's mooi klote Maria -O-

Stommerds :6
Ja doei.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:29:25 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100358061
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, daar zou ik ook een rotgevoel aan overhouden. Nou, lekker een fijne avond gaan hebben nu, lekker eten en wat leuks doen :*.
Ja klagen helpt bij het van me afzetten :D Ik ben nu thuis, mijn nette schoenen en panty zijn weer uit, ik heb gezellig gemeet met Perruche en Mister Vriendje, en zit nu bij te komen. En ik werd net gebeld dat mijn Lilo & Stitch schilderij er is!! O+ Dus die kan ik morgen ofzo ophalen!

quote:
13s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:22 schreef progje het volgende:
FAIL

Ik zou om 16:00 een skype call hebben met een bedrijf die misschien met ons gaat samenwerken op wat punten. 16:05 niemand... Opeens een mail of het ook 15 min later kan, want ze waren iets verlaat. Nou weet je wat, zoek het dan lekker uit. Maandag ben je de eerste.

En de eerste indruk is nu ook niet bepaald goed.
Het is dat mijn baas perse wil dat we dingen met ze gaan doen, maar ik ben er eigenlijk al weer klaar mee.
Irritant is dat ja! Hou jij er al rekening mee, kunnen ze beter eerder melden dat ze later zijn.
pi_100358091
Zo, en de T was dus een salade met bloemkool, sperziebonen, radijsjes, rode ui en tonijn :9
Ja doei.
pi_100358097
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja klagen helpt bij het van me afzetten :D Ik ben nu thuis, mijn nette schoenen en panty zijn weer uit, ik heb gezellig gemeet met Perruche en Mister Vriendje, en zit nu bij te komen. En ik werd net gebeld dat mijn Lilo & Stitch schilderij er is!! O+ Dus die kan ik morgen ofzo ophalen!

[..]

Irritant is dat ja! Hou jij er al rekening mee, kunnen ze beter eerder melden dat ze later zijn.
Zag 'm op je FB, awesome! :Y
pi_100358118
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

Precies, als ze het nou wat eerder hadden laten weten dan was het prima geweest.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:31:30 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100358140
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zag 'm op je FB, awesome! :Y
Nice eh! Het is een instant happy schilderij :Y
pi_100358166
Maria O+ en je bent toch door naar de 2e ronde?

Progje wat een falers :D
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:34:11 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100358233
Bijlezen *O*

quote:
17s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:32 schreef Perruche het volgende:
Maria O+ en je bent toch door naar de 2e ronde?

Progje wat een falers :D
Ehm nouja sort of dus :D Als de volgende ronde die proefopdracht is :Y En als ze die naar de goeie 'mij' sturen :+
pi_100358328
Rare achternaam v/d dag: Achteropergens :D
pi_100358474
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:36 schreef V1z0R het volgende:
Rare achternaam v/d dag: Achteropergens :D
you're kidding _O-
pi_100358709
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

you're kidding _O-
Maar even achteraan gebeld, heeft iemand een neppe achternaam opgegeven :{
pi_100358720
@Maria en Progje
-O- wat een domper zeg...
gezeik altijd :')
~ Bonito La Risa ~
pi_100358846
Hmm. welk mes zal ik vanavond halen? Jullie mening?

~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:52:35 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100358916
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maar even achteraan gebeld, heeft iemand een neppe achternaam opgegeven :{
Da's ook een domper!

O+ Gekke achternamen die echt zijn O+
pi_100358938
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:50 schreef Mixende_match het volgende:

[ afbeelding ]
Ligt eraan, hoe wil je die persoon achterlaten? Met een aantal mooi rechte steekwonden of een gerafeld randje eraan?
pi_100358988
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ligt eraan, hoe wil je die persoon achterlaten? Met een aantal mooi rechte steekwonden of een gerafeld randje eraan?
in 1 keer neerleggen het liefst
~ Bonito La Risa ~
pi_100359051
Dan voor de groente mes gaan! Als 'ie niet direct dood is kan 'ie nog altijd sterven aan de EHEC-bacterie.
pi_100359067
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:50 schreef Mixende_match het volgende:

[ afbeelding ]
Ik vind de eerste mooier :)

En Maria, wat een stom ontvangst!! :D Mgoed, ze zullen zich er zelf ook wel een beetje voor schamen, lijkt me. Anyway, ben benieuwd naar die opdracht dan :)
pi_100359078
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef V1z0R het volgende:
Dan voor de groente mes gaan! Als 'ie niet direct dood is kan 'ie nog altijd sterven aan de EHEC-bacterie.
^O^ thx! groentemes it is!
~ Bonito La Risa ~
pi_100359165
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En Maria, wat een stom ontvangst!! :D Mgoed, ze zullen zich er zelf ook wel een beetje voor schamen, lijkt me. Anyway, ben benieuwd naar die opdracht dan :)
Het gaat (dit keer) niet om het design. Maar om het snijden van aardappels (stukjes), ui, paprika, dus mijn eerste gedachte is universeel, maar die heb ik eens gehad, die sneed de groente niet lekker. Maar snijd een gekarteld mes dat wel, lijkt mij niet namelijk. Maarja het heet niet voor niks groentemes he. 8)7
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:58:08 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100359199
Ik weet niks van messen, imo lijken ze nogal op mekaar :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nja ze zei wel twee keer sorry. Ik wacht idd maar de opdracht af :Y Als die wel nog komt _O- Ze zou hem meteen sturen en dan moest ie na het weekend af zijn en ik heb nog niks :+

De proefopdracht voor het studentenbaantje heb ik wel binnen, trouwens! :Y
  Vis een optie? vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:58:48 #54
70532 loveli
N
pi_100359234
Tomaat lukt daar prima mee. Vingers ook. Voor ui en om dingen te schillen is recht weer makkelijker.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:59:25 #55
70532 loveli
N
pi_100359261
Maria, kneuzen daar. Wachten terwijl zij niet weten dat je wacht is naar.
crap in = crap out
pi_100359291
Ik zou ze beiden kopen, voor die 2 euro :P
pi_100359296
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:00 schreef Perruche het volgende:
Dat...
Ja doei.
pi_100359301
Overigens heb ik een heel mooi roze mes gekocht, 16 euro en snijdt als een tierelier!
  Vis een optie? vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:00:26 #59
70532 loveli
N
pi_100359303
quote:
_O-
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:00:53 #60
70532 loveli
N
pi_100359323
Ml-etje, je hebt toch niet serieus een roze auto?
crap in = crap out
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:01:00 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100359329
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef loveli het volgende:
Ja ik voelde me niet prettig, in m'n nette kleertjes met alle info paraat en dan straal genegeerd worden :@ En de leren stoel was plakkerig oO<

Wagamama heeft wel lekkere gyoza's :Y :P
pi_100359338
quote:
:P heb maar 10 zegels ;) normaal kosten ze dus 17
~ Bonito La Risa ~
pi_100359360
Handige site gevonden:

http://www.runinfo.nl/koolhydraatarm.htm

Met de vraag aan co: tot hoeveel KH's per 100 gram is het eigenlijk te doen? En hoeveel per dag was nou ookalweer het 'maximum' om zo goed mogelijk resultaat te boeken?
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:04:51 #64
70532 loveli
N
pi_100359486
20/dg
crap in = crap out
pi_100359574

Die heb ik, en ga ook nog de gele kopen, klein snijmesje. O+ . wilde eigenlijk global of sabatier ofzo maar dit is al zo'n verbetering t.o.v. mijn ikea mesje dat ik het al lang best vind!
pi_100359590
19 km | 10,3 km/u
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:08:45 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100359610
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef loveli het volgende:
Oh trouwens, de mevrouw met wie ik het gesprek zóu hebben (en die me dus zo ongeveer negeerde toen ze de andere meneer kwam halen), wist wel dat ik er was. Dat hadden de receptionistes doorgebeld :Y
  Vis een optie? vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:11:22 #68
70532 loveli
N
pi_100359709
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh trouwens, de mevrouw met wie ik het gesprek zóu hebben (en die me dus zo ongeveer negeerde toen ze de andere meneer kwam halen), wist wel dat ik er was. Dat hadden de receptionistes doorgebeld :Y
Kneus kwadraat.
crap in = crap out
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:11:57 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100359730
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:08 schreef sigme het volgende:
19 km | 10,3 km/u
_O_ *O*
  Vis een optie? vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:12:10 #70
70532 loveli
N
pi_100359735
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:07 schreef Perruche het volgende:
[ afbeelding ]

Die heb ik, en ga ook nog de gele kopen, klein snijmesje. O+ . wilde eigenlijk global of sabatier ofzo maar dit is al zo'n verbetering t.o.v. mijn ikea mesje dat ik het al lang best vind!
Heb een set van Zwilling, was 100 euro bij de makro. Als je geduld hebt komen er mooie aanbiedingen langs.
crap in = crap out
pi_100359804
Maria, mag ik nog ff een samenvatting in de PM box? Ik snap er nu maar de helft van :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:17:03 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100359910
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:14 schreef _aurum_ het volgende:
Maria, mag ik nog ff een samenvatting in de PM box? Ik snap er nu maar de helft van :')
Ja is goed! Had het toch maar weggehaald ivm negativiteit openbaar :P
pi_100359932
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:07 schreef Perruche het volgende:
[ afbeelding ]

Die hebben ze ook bij Masterchef Junior O+
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:18:26 #74
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100359957
Inclusief nog een tweede stuk makreel en 4 eiwitmuffins, zit ik pas op ongeveer700 kcal. Bizar.
Nog een keer een lijstje, kan iemand die voor mij narekenen?

o. gekookt ei, koffie met een scheutje halfvolle melk
t. 40 gram makreel
l. 225 gram spinazie, 5 champignons, grote eetlepel val blanc, eetlepel roerei
t. 40 gram makreel + 4 muffins van in totaal 1 ei, eetlepel magere kwark, eetlepel sojameel, snufje bakpoeder + koffie met halfvolle melk
d. moet nog komen
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:19:44 #75
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100360014
1 ei is toch geen ontbijt? :o

* Wolve000 valt plaatsvervangend om
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:19:46 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100360016
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

ME, de baan niet accepteren. Dit gedrag zegt zoveel over hoe ze met hun personeel omgaan. Zelfs al denk je "het is vast toeval oid", mijn ervaring is dat je eerste indruk de juiste is,
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:20:28 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100360045
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef Wolve000 het volgende:
1 ei is toch geen ontbijt? :o

* Wolve000 valt plaatsvervangend om
Vandaag wel. Je lurkt hier toch wel vaker mee en weet dat ik normaal gesproken veel meer eet?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:21:34 #78
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100360078
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vandaag wel. Je lurkt hier toch wel vaker mee en weet dat ik normaal gesproken veel meer eet?
Je overschat mijn lurk-kwantiteit. ;) De snelheid waarmee topics vol worden gepraat, daar valt niet tegenop te lurken!

Maar als je normaal veel meer eet, dan merk je toch zéker dat dat wat weinig is?
pi_100360107
Ik heb ook honger :'). Zometeen bier en bitterballen, geloof ik!
pi_100360114
Ik heb het gevoel dat ik eigenlijk plannen had voor vandaag maar ik weet het niet meer :')
pi_100360132
http://www.runinfo.nl/ deze site staat sowieso wel veel nuttige info op _O_ kende ik helemaal nog niet!
Ja doei.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:23:03 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100360142
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ME, de baan niet accepteren. Dit gedrag zegt zoveel over hoe ze met hun personeel omgaan. Zelfs al denk je "het is vast toeval oid", mijn ervaring is dat je eerste indruk de juiste is,
-O-

Mijn onderbuik zegt ook " :{ ". Geen idee of dat na de aanvankelijke teleurstelling bij gaat trekken :P

Mwoh, alles klonk zo goed eerst ;( :@ :')
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:24:14 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100360187
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:21 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Je overschat mijn lurk-kwantiteit. ;)

Maar als je normaal veel meer eet, dan merk je toch zéker dat dat wat weinig is?
Dat was het dus gek genoeg niet vandaag. Normaal gesproken eet ik dus voor 11 uur wat ik vandaag over de hele dag heb gegeten :') Maar ik heb dan ook vakantie. En echt geen trek. Of ik heb de Swirl + gehaktbal + aardappel + courgette + augbergine + cocktail + nootjes (D + laatste T van gisteren) nog niet verteerd.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:24:16 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100360189
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:22 schreef Perruche het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik eigenlijk plannen had voor vandaag maar ik weet het niet meer :')
Je kan iig 'meeten met Maria' van je to-do-list afstrepen! *)

En oh je ging nog een walrusplaatje fixen! :Y :D
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:25:49 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100360250
Wat was er gebeurd Maria? PM? O-)

Bah, voel me heel akelig vandaag. Moest net ook ff de auto aan de kant zetten omdat ik dacht dat ik ieder moment onderuit kon gaan. Niet fijn :N.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_100360285
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

-O-

Mijn onderbuik zegt ook " :{ ". Geen idee of dat na de aanvankelijke teleurstelling bij gaat trekken :P

Mwoh, alles klonk zo goed eerst ;( :@ :')
mjaah, ik vind recruiters meestal ook tuig hoor :@ Want die beloven je gouden bergen en dan moet je gewoon nog gaan solliciteren terwijl en concurreren met anderen terwijl ze het voordoen komen alsof je de baan al binnen hebt :')

/mijn ervaring
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100360300
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Je kan iig 'meeten met Maria' van je to-do-list afstrepen! *)

En oh je ging nog een walrusplaatje fixen! :Y :D
:D true that! Ga ik vanavond of het weekend even doen :7.
pi_100360313
:W bier roept! Lekker borrelen tussen de pakken 8-)
pi_100360320
bier ;( O+
Ja doei.
pi_100360340
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat was er gebeurd Maria? PM? O-)

Bah, voel me heel akelig vandaag. Moest net ook ff de auto aan de kant zetten omdat ik dacht dat ik ieder moment onderuit kon gaan. Niet fijn :N.
knuf :*
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:28:07 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100360341
Ik heb zin in een borrel.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:30:46 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100360438
Aww XMert -O- :* Waar is Duvel? Hij moet in vertroetelmodus *)

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D true that! Ga ik vanavond of het weekend even doen :7.
Yay *O* De mooiste walrus O+ Bier ze met de beurs-pakken! :7

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:28 schreef Tinkepink het volgende:
Hell, dat heb ik zelfs bijna! :+ Heb wel een half glas cola op :@ :')

Ziet het ernaar uit dat je binnenkort weer in rustiger vaarwater komt? :*
pi_100360449
De 5 zit in de klok. Ik zit ook voor het huis in de zon met wodka. Heb net ontzettend lekker gesport. Ik geloof verdomd dat het iets beter met me gaat. :)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:31:25 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100360464
quote:
19 km | 10,3 km/u
Jezus ! Repect!

Maria, laat het maar even bezinken :)

Volgens mij ben ik overdressed voor een bbq :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:31:40 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100360477
Duvel is thuis hoor, maar die verdient ook een vertroetelmoment, met al dat gevertroetel dat 'ie voor mij moet doen ;).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:32:02 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100360486
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:31 schreef conleche het volgende:
De 5 zit in de klok. Ik zit ook voor het huis in de zon met wodka. Heb net ontzettend lekker gesport. Ik geloof verdomd dat het iets beter met me gaat. :)
Dat is fijn co :Y :*.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:32:09 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100360489
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:28 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ook en alcoholverslaafd als ik ben heb ik er 1 :')

XM toch.. damn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:32:44 #98
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_100360513
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:22 schreef Perruche het volgende:
meesterlijke opmerking _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:31 schreef conleche het volgende:
dat is mooi! *O* *O*
Ik heb verdomd hard gewerkt vandaag en 2 overuren op mijn halve werkdag gemaakt :')
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:33:39 #99
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_100360540
quote:
19 km | 10,3 km/u
Holy shit!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_100360548
@Co. fijn *O* heerlijk zelfs!
@XM: minder fijn -O- nu je thuis ben gaat het weer beter??

nog halfuurtje! dan naar huis!
~ Bonito La Risa ~
pi_100360562
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat is fijn co :Y :*.
^^
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:34:33 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100360566
Co, fijn! O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel is thuis hoor, maar die verdient ook een vertroetelmoment, met al dat gevertroetel dat 'ie voor mij moet doen ;).
Ere wie ere toekomt :Y
Duvelkadootje :7
pi_100360611
Oudje:

_O-
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:37:05 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100360640
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oudje:

[ afbeelding ]

_O-
Oh yikes :X _O-
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:37:57 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100360668
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, fijn! O+

[..]

[ afbeelding ]
En van mij ook een O+

pi_100360699
quote:
19 km | 10,3 km/u
Damn, ik vind dit echt zo ontzettend goed!! :D

Maria, ik heb je verslag gemist, maar iig :*
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:46:04 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100360910
Wat rot zeg, Maria! Blijkbaar moeten ze de boel hier nog goed op poten zetten. Vraag je maar af of je er wel wilt werken.

Ik zit weer in de trein en ben me aan het bedenken of ik niet toch 40 uur zal werken. Het ging me goed af deze week en kan het geld goed gebruiken. Maar even afwachten wat ik er eind vd maand van vind :')
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:46:26 #108
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100360927
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En van mij ook een O+

[ afbeelding ]
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:46:45 #109
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100360941
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, fijn! O+

[..]

[ afbeelding ]
:9
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:47:05 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100360955
Bij mij doet 'ie het wel gewoon -O-
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:48:04 #111
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100360987
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij mij doet 'ie het wel gewoon -O-
Staat ie nog in je geheugen denk ik. Hotlinken gaat iig stuk daarheen... -O-
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:48:12 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100360994

Zo dan!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:48:45 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100361013
:o sigme!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:48:49 #114
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100361018
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Zo dan!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:49:07 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100361028
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Zo dan!
Perfectie!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:50:11 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100361055
Duvel: "Ik wil 'm"

:D O+

Maar er zijn er maar 500 van gemaakt en ze zijn heul duur. Blijkbaar.
pi_100361106
Wow, anderhalf topic verder!
Jullie hadden het vast niet zo druk als ik vandaag?
I O+ fridays!
pi_100361118
jaaa! ik gaat mijn spullen pakken en naar huis! O+
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:52:08 #119
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100361133
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel: "Ik wil 'm"

:D O+

Maar er zijn er maar 500 van gemaakt en ze zijn heul duur. Blijkbaar.
In mei één voor ¤ 127,50 van eigenaar gewisseld via E-bay.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:57:53 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100361313
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:52 schreef Duvel het volgende:

[..]

In mei één voor ¤ 127,50 van eigenaar gewisseld via E-bay.
Da's te doen! :D Maar wat zou je ermee doen als je zo'n ding zou hebben - in de tuin zetten en iedere dag liefkozend poetsen? :+
pi_100361362
:* voor XMert ook!

Oooh, ik word net gemaild of ik zin heb om mee te gaan naar de Parade vanavond, maar ik ben al zoveel weggeweest de laatste tijd en dat is allemaal prima afleiding, maar ik ben nu zo moe en wat het ook is: dat uithuizig zijn kost klauwen vol met geld en gezien het financiele debacle van eerder vandaag..........

Eerst maar even in bad en dan beslissen......
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:59:10 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100361367
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Da's te doen! :D Maar wat zou je ermee doen als je zo'n ding zou hebben - in de tuin zetten en iedere dag liefkozend poetsen? :+
Ehh, dit is een modeltreintje he :').
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:00:16 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100361412
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ehh, dit is een modeltreintje he :').
Oh! :D :X _O- Durpdadurp :') Ik hou het er maar op dat ik gaar ben, oui? :7
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:00:48 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100361429
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wow, anderhalf topic verder!
Jullie hadden het vast niet zo druk als ik vandaag?
I O+ fridays!
niet normaal hoeveel hier gepost wordt idd, daar heb ik heul geen tijd meer voor :P. Werken jullie ook nog eens tussendoor? :P
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:00:57 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100361438
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh! :D :X _O- Durpdadurp :') Ik hou het er maar op dat ik gaar ben, oui? :7
Ik vond het al wonderlijk dat je de prijs 'wel te doen' vond _O-
pi_100361451
Pfff, zit met te veel te drukke kinderen in de trein. Beetje rustig houden is te veel gevraagd of zo?
Worry is a misuse of imagination
pi_100361469
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:01 schreef Probability het volgende:
Pfff, zit met te veel te drukke kinderen in de trein. Beetje rustig houden is te veel gevraagd of zo?
oud wief :P
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:02:06 #128
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100361480
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:01 schreef Probability het volgende:
Stiltecoupe!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:02:39 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100361497
Co, ik hoor het wel als ik die 4,50 ff moet overmaken :P :D.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:03:52 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100361551
@ ml: weet dat ze mn mails niet mogen lezen en dat doen ze ook niet maar het idee houdt me wel tegen privé te internetten op bedrijfscomp. Gelukkig heb ik mn foon.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:04:57 #131
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100361589
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Da's te doen! :D
Tof! Je hebt m'n adres? O+

Bedankt, echt heel gaaf! :Y
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_100361809
Er is geen stilte coupe in de trein naar Almere :D
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:12:45 #133
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100361852
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:11 schreef Probability het volgende:
Er is geen stilte coupe in de trein naar Almere :D
Komt wel denk ik, de komende jaren.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_100361894
Denk niet dat 't gaat werken :')
pi_100362158
8-) fijn hardloopspeellijstje gemaakt voor op m'n ipod O+

als ik daarvan niet op tempo blijf 8-)
Ja doei.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:22:22 #136
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100362178
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
8-) fijn hardloopspeellijstje gemaakt voor op m'n ipod O+

als ik daarvan niet op tempo blijf 8-)
Kortom, ik zal er weer op grote afstand puffend achteraan hobbelen.
pi_100362397
Jullie zijn echt schattig samen.
pi_100363101
Zo. Weekend.
pi_100364146
Mijn D is veranderd:

Oorspronkelijk: gebakken aardappeltjes met doperwtjes, ei en magere spekreepjes

Nu: pastasalade. Mjam! Met o.a. twee soorten paprika, rucola, pijnboompitten, ei, mozzarella en tonijn. En lekker een glas witte wijn erbij zo. :)

De aardappeltjes schuiven we door naar zondag ;-). (Morgen pizza ivm verjaardag).
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:17:37 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100364375
Hoi! Weer thuis!
Niet meer actief op Fok!
pi_100364465
Lopen ging qudt :')
Lucht heel warm en droog en ik kreeg m'n voeten gewoon niet van de grond :')

In totaal wel 22 minuten hardgelopen, km of vier :) wel wat wandelstukjes erbij natuurlijk.
Ja doei.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:24:52 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100364666
Ontbijt
Ei, gekookt 1 stuks (50gr)
Gerookte makreel 1 voor 1 snee (40gr)

Lunch
Kaas (20+) 1 voor 1 snee (20gr)
Spinazie, rauw 225 gram
Champignons, rauw 5 stuks (10gr)

Avondeten
Ui, rauw 1 eetlepel (20gr)
Avocado 1 halve (90gr)
Sla, alle soorten,... 75 gram
Dressing (40% olie) 1 sauslepel (25ml)
Koriander, vers 1 eetlepel (2gr)
Feta, schapenkaas, vet 4 blokje (10gr)
Camembert (30+) 1 voor 1 toastje (15gr)

Tussendoor
Koffie, zwart zonder... 2 beker (250ml)
Thee zonder melk en... 5 beker (250ml)
Roerei zonder zout 1 van 1 ei (65gr)
Magere kwark 1 eetlepel (20ml)
Gerookte makreel 1 voor 1 snee (40gr)
Ei, gekookt 1 stuks (50gr)
Zelfrijzend bakmeel 1 eetlepel (10gr)
Halfvolle melk 30 gram/milliliter

Totaal 1120 kcal en 20 gram koolhydraten
Qua kcalorien mag er nog wel wat bij, qua koolhydraten niet :+
Nog maar even over nadenken wat ik als laatste T neem.
pi_100364762
Mensen hier nog een idee/mening over zout toevoegen ergens in m'n huidige eetpatroon?
Krijg nu volgens mij ook wat minder zout binnen en dat zou ook het gevoel van uitdroging tijdens het hardlopen kunnen veroorzaken denk ik zo. Heb vandaag wel echt genoeg water gedronken, maar toch nog was ik na 15 minuten al helemaal 'droog' :')

Maar toen we stopten en ik ging zitten was het zweet OVERAL :')
Ja doei.
pi_100364782
:W ik lig :') /bejaard
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_100364852
Tink wat uitgebreid :o kan me alleen niet bedenken wat je laatste T precies was :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:31:07 #146
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100364927
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen hier nog een idee/mening over zout toevoegen ergens in m'n huidige eetpatroon?
Krijg nu volgens mij ook wat minder zout binnen en dat zou ook het gevoel van uitdroging tijdens het hardlopen kunnen veroorzaken denk ik zo. Heb vandaag wel echt genoeg water gedronken, maar toch nog was ik na 15 minuten al helemaal 'droog' :')

Maar toen we stopten en ik ging zitten was het zweet OVERAL :')
Ik ben zelf niet zo voor zout toevoegen omdat je normaal gesproken volgens mij wel genoeg zout binnenkrijgt. Misschien eens invoeren in de eetmeter oid? Kan je zien of je inderdaad te weinig zout eet.

@ Amsel: de dag een beetje doorgekomen? Heb je binnenkort nog vakantie ofzo?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:34:18 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100365061
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
Tink wat uitgebreid :o kan me alleen niet bedenken wat je laatste T precies was :)
Ik heb koolhydraatarme muffins gemaakt :
- 4 eiwitten stijf slaan
- beetje bakpoeder toevoegen
- als het eiwit stijf is, eierdooiers, 2 eetlepels sojameel, zoetstof en 2 grote eetlepesl kwark toevoegen
- voorzichtig doorroeren en in muffinvormpjes doen
- half uurtje in de oven op 150 graden.

Best lekker, maar doet mij iets te veel denken aan een schuimei. Ik ga het binnenkort nog eens proberen, maar dan met 2 eieren minder en de 3 dubbele hoeveelheid kwark.

Oh, en ik hoop dat het lowcarben snel resultaat afwerpt. Voel me naast bollig ook nog lelijk want ik heb een paar kleine pukkeltjes. Rotsuiker.
pi_100365124
klinkt wel ok! Op zich..

Moet sowieso eens op zoek naar dingen als sojameel en wellicht nog wat andere handige dingen die ik in gerechten kan gebruiken ipv bloem enzo..
Ja doei.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:37:18 #149
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100365182
Ik ben vooral op zoek naar lekker makkelijke recepten zonder ei en met niet te veel dierlijk vet.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:43:42 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100365416
Mariaaaaaaaa, mag ik ook nog even je klaagpm? :).
Echt jammer dat het zo ging. Kan me wel voorstellen hoe je je voelt, want toen ik bij een zeker bedrijf in A'dam Noord was geweest, voelde ik me ook heel rot :').
Niet meer actief op Fok!
pi_100365497
Wat is de boete als je als Nederlander in Duitsland zonder rijbewijs rijdt en hoe groot is de kans dat er gecontroleerd wordt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')