ja, maar jij bent 10 centimeter langerquote:
;') ook een gehad... maar ik dacht 'boeie' en liep er gewoon doorheenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
Faalheb mezelf net 'ingedweild'
ok, ik kan wel FOK!ken, maar de Brita-kan staat in het nog natte gedeelte
*dorst*
Kan ik nog moeilijk bepalen, maar ik vind het vooral heel duur. Heb ¤ 2,39 voor 200 gram betaald.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Sojameel, is dat wat? Heb er wel her en der wat over gelezen (recepten), maar kan me er niet zoveel bij voorstellen?
quote:
Thuis loop ik ook altijd op blote voeten of op slippersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:46 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
blote voeten! als het kan loop ik altijd op blote voeten! Alleen ik heb heel snel koude voeten, dus het is niet vaak haha.
ow en autorijden zonder schoenen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Thuis loop ik ook altijd op blote voeten of op slippersongeacht hoe koud het is.
Alleen op kantoor is nu voor 't eerstLekker tegen de koude archiefkast aan
Dat!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:19 schreef Phaidra het volgende:
Wat slecht geregeld, Maria. Jammer dat je er zo'n rotgevoel aan overhoudt...
Dit inderdaad, ben je zelf voorbereid, dan krijg je dat...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een prutsers, Maria. Geen naar gevoel aan overhouden hoor! Jij hebt je prima voorbereid. En je afvragen of dit een bedrijf is waarvoor je wilt werken, als ze op deze manier met mensen omgaan.
Ja klagen helpt bij het van me afzettenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, daar zou ik ook een rotgevoel aan overhouden. Nou, lekker een fijne avond gaan hebben nu, lekker eten en wat leuks doen.
Irritant is dat ja! Hou jij er al rekening mee, kunnen ze beter eerder melden dat ze later zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:22 schreef progje het volgende:
FAIL
Ik zou om 16:00 een skype call hebben met een bedrijf die misschien met ons gaat samenwerken op wat punten. 16:05 niemand... Opeens een mail of het ook 15 min later kan, want ze waren iets verlaat. Nou weet je wat, zoek het dan lekker uit. Maandag ben je de eerste.
En de eerste indruk is nu ook niet bepaald goed.
Het is dat mijn baas perse wil dat we dingen met ze gaan doen, maar ik ben er eigenlijk al weer klaar mee.
Zag 'm op je FB, awesome!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja klagen helpt bij het van me afzettenIk ben nu thuis, mijn nette schoenen en panty zijn weer uit, ik heb gezellig gemeet met Perruche en Mister Vriendje, en zit nu bij te komen. En ik werd net gebeld dat mijn Lilo & Stitch schilderij er is!!
Dus die kan ik morgen ofzo ophalen!
[..]
Irritant is dat ja! Hou jij er al rekening mee, kunnen ze beter eerder melden dat ze later zijn.
Precies, als ze het nou wat eerder hadden laten weten dan was het prima geweest.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Irritant is dat ja! Hou jij er al rekening mee, kunnen ze beter eerder melden dat ze later zijn.
Ehm nouja sort of dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:32 schreef Perruche het volgende:
Mariaen je bent toch door naar de 2e ronde?
Progje wat een falers
Maar even achteraan gebeld, heeft iemand een neppe achternaam opgegevenquote:
Da's ook een domper!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar even achteraan gebeld, heeft iemand een neppe achternaam opgegeven
Ligt eraan, hoe wil je die persoon achterlaten? Met een aantal mooi rechte steekwonden of een gerafeld randje eraan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:50 schreef Mixende_match het volgende:
Hmm. welk mes zal ik vanavond halen? Jullie mening?
[ afbeelding ]
in 1 keer neerleggen het liefstquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe wil je die persoon achterlaten? Met een aantal mooi rechte steekwonden of een gerafeld randje eraan?
Ik vind de eerste mooierquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:50 schreef Mixende_match het volgende:
Hmm. welk mes zal ik vanavond halen? Jullie mening?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef V1z0R het volgende:
Dan voor de groente mes gaan! Als 'ie niet direct dood is kan 'ie nog altijd sterven aan de EHEC-bacterie.
Het gaat (dit keer) niet om het design. Maar om het snijden van aardappels (stukjes), ui, paprika, dus mijn eerste gedachte is universeel, maar die heb ik eens gehad, die sneed de groente niet lekker. Maar snijd een gekarteld mes dat wel, lijkt mij niet namelijk. Maarja het heet niet voor niks groentemes he.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind de eerste mooier
En Maria, wat een stom ontvangst!!Mgoed, ze zullen zich er zelf ook wel een beetje voor schamen, lijkt me. Anyway, ben benieuwd naar die opdracht dan
Nja ze zei wel twee keer sorry. Ik wacht idd maar de opdracht afquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind de eerste mooier
En Maria, wat een stom ontvangst!!Mgoed, ze zullen zich er zelf ook wel een beetje voor schamen, lijkt me. Anyway, ben benieuwd naar die opdracht dan
Dat...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:00 schreef Perruche het volgende:
Ik zou ze beiden kopen, voor die 2 euro
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:00 schreef Perruche het volgende:
Ja ik voelde me niet prettig, in m'n nette kleertjes met alle info paraat en dan straal genegeerd wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef loveli het volgende:
Maria, kneuzen daar. Wachten terwijl zij niet weten dat je wacht is naar.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:00 schreef Perruche het volgende:
Oh trouwens, de mevrouw met wie ik het gesprek zóu hebben (en die me dus zo ongeveer negeerde toen ze de andere meneer kwam halen), wist wel dat ik er was. Dat hadden de receptionistes doorgebeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef loveli het volgende:
Maria, kneuzen daar. Wachten terwijl zij niet weten dat je wacht is naar.
Kneus kwadraat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh trouwens, de mevrouw met wie ik het gesprek zóu hebben (en die me dus zo ongeveer negeerde toen ze de andere meneer kwam halen), wist wel dat ik er was. Dat hadden de receptionistes doorgebeld
Heb een set van Zwilling, was 100 euro bij de makro. Als je geduld hebt komen er mooie aanbiedingen langs.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:07 schreef Perruche het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik, en ga ook nog de gele kopen, klein snijmesje.. wilde eigenlijk global of sabatier ofzo maar dit is al zo'n verbetering t.o.v. mijn ikea mesje dat ik het al lang best vind!
Ja is goed! Had het toch maar weggehaald ivm negativiteit openbaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:14 schreef _aurum_ het volgende:
Maria, mag ik nog ff een samenvatting in de PM box? Ik snap er nu maar de helft van
Die hebben ze ook bij Masterchef Juniorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:07 schreef Perruche het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik, en ga ook nog de gele kopen, klein snijmesje.. wilde eigenlijk global of sabatier ofzo maar dit is al zo'n verbetering t.o.v. mijn ikea mesje dat ik het al lang best vind!
ME, de baan niet accepteren. Dit gedrag zegt zoveel over hoe ze met hun personeel omgaan. Zelfs al denk je "het is vast toeval oid", mijn ervaring is dat je eerste indruk de juiste is,quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh trouwens, de mevrouw met wie ik het gesprek zóu hebben (en die me dus zo ongeveer negeerde toen ze de andere meneer kwam halen), wist wel dat ik er was. Dat hadden de receptionistes doorgebeld
Vandaag wel. Je lurkt hier toch wel vaker mee en weet dat ik normaal gesproken veel meer eet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef Wolve000 het volgende:
1 ei is toch geen ontbijt?
* Wolve000 valt plaatsvervangend om
Je overschat mijn lurk-kwantiteit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vandaag wel. Je lurkt hier toch wel vaker mee en weet dat ik normaal gesproken veel meer eet?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ME, de baan niet accepteren. Dit gedrag zegt zoveel over hoe ze met hun personeel omgaan. Zelfs al denk je "het is vast toeval oid", mijn ervaring is dat je eerste indruk de juiste is,
Dat was het dus gek genoeg niet vandaag. Normaal gesproken eet ik dus voor 11 uur wat ik vandaag over de hele dag heb gegetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je overschat mijn lurk-kwantiteit.
Maar als je normaal veel meer eet, dan merk je toch zéker dat dat wat weinig is?
Je kan iig 'meeten met Maria' van je to-do-list afstrepen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:22 schreef Perruche het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik eigenlijk plannen had voor vandaag maar ik weet het niet meer
mjaah, ik vind recruiters meestal ook tuig hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Mijn onderbuik zegt ook "". Geen idee of dat na de aanvankelijke teleurstelling bij gaat trekken
![]()
Mwoh, alles klonk zo goed eerst![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je kan iig 'meeten met Maria' van je to-do-list afstrepen!![]()
En oh je ging nog een walrusplaatje fixen!![]()
knufquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat was er gebeurd Maria? PM?
Bah, voel me heel akelig vandaag. Moest net ook ff de auto aan de kant zetten omdat ik dacht dat ik ieder moment onderuit kon gaan. Niet fijn.
Yayquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:27 schreef Perruche het volgende:
[..]true that! Ga ik vanavond of het weekend even doen
.
Hell, dat heb ik zelfs bijna!quote:
Jezus ! Repect!quote:
Dat is fijn coquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:31 schreef conleche het volgende:
De 5 zit in de klok. Ik zit ook voor het huis in de zon met wodka. Heb net ontzettend lekker gesport. Ik geloof verdomd dat het iets beter met me gaat.
Ik ook en alcoholverslaafd als ik ben heb ik er 1quote:
meesterlijke opmerkingquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:22 schreef Perruche het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik eigenlijk plannen had voor vandaag maar ik weet het niet meer
dat is mooi!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:31 schreef conleche het volgende:
De 5 zit in de klok. Ik zit ook voor het huis in de zon met wodka. Heb net ontzettend lekker gesport. Ik geloof verdomd dat het iets beter met me gaat.
Ere wie ere toekomtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel is thuis hoor, maar die verdient ook een vertroetelmoment, met al dat gevertroetel dat 'ie voor mij moet doen.
En van mij ook eenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, fijn!
[..]
Ere wie ere toekomt![]()
Duvelkadootje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, fijn!
[..]
Ere wie ere toekomt![]()
Duvelkadootje![]()
[ afbeelding ]
Staat ie nog in je geheugen denk ik. Hotlinken gaat iig stuk daarheen...quote:
In mei één voor ¤ 127,50 van eigenaar gewisseld via E-bay.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel: "Ik wil 'm"![]()
Maar er zijn er maar 500 van gemaakt en ze zijn heul duur. Blijkbaar.
Da's te doen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
In mei één voor ¤ 127,50 van eigenaar gewisseld via E-bay.
Ehh, dit is een modeltreintje hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's te doen!Maar wat zou je ermee doen als je zo'n ding zou hebben - in de tuin zetten en iedere dag liefkozend poetsen?
Oh!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ehh, dit is een modeltreintje he.
niet normaal hoeveel hier gepost wordt idd, daar heb ik heul geen tijd meer voorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wow, anderhalf topic verder!
Jullie hadden het vast niet zo druk als ik vandaag?
Ifridays!
Ik vond het al wonderlijk dat je de prijs 'wel te doen' vondquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh!![]()
![]()
Durpdadurp
Ik hou het er maar op dat ik gaar ben, oui?
oud wiefquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:01 schreef Probability het volgende:
Pfff, zit met te veel te drukke kinderen in de trein. Beetje rustig houden is te veel gevraagd of zo?
Stiltecoupe!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:01 schreef Probability het volgende:
Pfff, zit met te veel te drukke kinderen in de trein. Beetje rustig houden is te veel gevraagd of zo?
Tof! Je hebt m'n adres?quote:
Komt wel denk ik, de komende jaren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:11 schreef Probability het volgende:
Er is geen stilte coupe in de trein naar Almere
Kortom, ik zal er weer op grote afstand puffend achteraan hobbelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
fijn hardloopspeellijstje gemaakt voor op m'n ipod
als ik daarvan niet op tempo blijf
Ik ben zelf niet zo voor zout toevoegen omdat je normaal gesproken volgens mij wel genoeg zout binnenkrijgt. Misschien eens invoeren in de eetmeter oid? Kan je zien of je inderdaad te weinig zout eet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen hier nog een idee/mening over zout toevoegen ergens in m'n huidige eetpatroon?
Krijg nu volgens mij ook wat minder zout binnen en dat zou ook het gevoel van uitdroging tijdens het hardlopen kunnen veroorzaken denk ik zo. Heb vandaag wel echt genoeg water gedronken, maar toch nog was ik na 15 minuten al helemaal 'droog'
Maar toen we stopten en ik ging zitten was het zweet OVERAL![]()
Ik heb koolhydraatarme muffins gemaakt :quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
Tink wat uitgebreidkan me alleen niet bedenken wat je laatste T precies was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |