Heel lekker nummer maar dit is gewoon een singel tussendoor. Het album wordt heel anders. Dus diegenen die dat heeft geupload is niet helemaal op de hoogtequote:
Oh! Goed te weten! Thxquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:25 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Heel lekker nummer maar dit is gewoon een singel tussendoor. Het album wordt heel anders. Dus diegenen die dat heeft geupload is niet helemaal op de hoogte
Dat is inderdaad een zeer emotioneel nummerquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:27 schreef Getal1337 het volgende:
En nu Ensiferum - Twilight Tavern.
Ook een erg goed nummer:
Lang geleden dat ik dit nummer gehoord heb.quote:
Ik heb Dire Straits 1x live gezien in de kuip. Mark Knopfler 3x ofzo. Mark is en blijft een geweldige muzikant.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Dire Straits is sowieso![]()
Lekker zwaarmoedig
Nooit live gezien, maar wel goede verhalen gehoordquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:45 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik heb Dire Straits 1x live gezien in de kuip. Mark Knopfler 3x ofzo. Mark is en blijft een geweldige muzikant.
Goede muziek man, dit nummer ken ik niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nooit live gezien, maar wel goede verhalen gehoord![]()
Midnight Oil is echt goed ja. Australische band. Beds Are Burning was hun grootste hit, ook in NL, die ken je vast wel. Ik zou zeggen: check it outquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:56 schreef Antaris het volgende:
[..]
Goede muziek man, dit nummer ken ik niet.
Whut?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:06 schreef Onnoman het volgende:
ik niet kan doen zullen mogen aight...! Jij?
Herrie die uit de koptelefoon van Brennie komt en een tv die aanstaat; iets over een machine van 8 miljoen dollarquote:Wat luister je nu? #1968
Heeft echt zo'n James Bond sausje over het nummer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:47 schreef Hundehaus het volgende:
Micheal Bublé - Feeling good.
Geweldig nummer!
▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ Sorry the bass made me drop my doritos bag...quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:58 schreef Zenit- het volgende:
[..]
▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ Sorry the bass made me drop my doritos bag...
Toen dat voor het eerst uitkwam dacht ik altijd dat het David Bowie was.quote:
herinneringenquote:
quote:
Jij ook !quote:
zelfde periodequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:40 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Jij ook !
Geen 80 btw, betreft randje begin 90
Jaquote:
dit is de enige plaat uit het hardcore genre die ik nog wel eens luister:quote:
Heerlijke dark ambient !!!!! Bedankt !!quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Iemand postte deze gister en ik vind 'm echt super
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |