SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik ben blij als ik het op het eind van mijn leven met 10 vrouwen heb gedaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Welke van de 2?
En wat is dat nou voor schade10 bed partners en 5 relaties, ik ben misschien van de oude stempel maar zoveel zou ik niet eens willen in mijn leven
Neu 1x is wel genoeg. Ik bedoel 1 persoon. Goed meer is welkom daar niet van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is trouwens een zelfde instelling als lanterfanteraar had, met haar 'hoe vaak moet je gemiddeld sex hebben'
Af neemt op wat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:32 schreef hasjman het volgende:
[..]
Dan begin je toch wel een grens te bereiken waarna de kans alleen maar af neemt.
Geen idee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat zeur je dan tijnHeb je meer verschillende ervaringen dan ik
1 relaties?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee.
1 relaties, 1 date, 5 sekspartners
Ik bedoelde jou nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:33 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Neu 1x is wel genoeg. Ik bedoel 1 persoon. Goed meer is welkom daar niet van.
I knowquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou nietIk ga een relatie in met de bedoeling die vol te houden, niet om zoveel relaties voor mijn dood te hebben. Vandaar dat ik ook zei dat ik t zo wel goed vind
En als je nu iemand op paiq vind met wie het klikt, zou je dan niet een blijvende relatie willen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee.
1 relaties, 1 date, 5 sekspartners
Maar als je in een goede relatie zit, waarom zou meer welkom zijn? Tenzij je een trio bedoeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:33 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Neu 1x is wel genoeg. Ik bedoel 1 persoon. Goed meer is welkom daar niet van.
Ik moet wel zeggen, ik was 5 jaar met mijn ex en hij was mijn eerste, maar rond 21 begon ik mij toch af te vragen of dit alles was. Ik was ook vrij jong samenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef Myraela het volgende:
Dat hele inhalen slaat sowieso nergens op, de een ontmoet op zijn/haar 16de al de ware en blijft daar de rest van het leven bij. De ander begint als hij/zij in de 20 is pas te ontdekken, maar heeft er dan ineens 20 in een jaar. /care, als je maar gewoon doet wat goed voelt.
Goed voor je ego ofzo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:36 schreef Raggingbull het volgende:
Waarom zijn mensen eigenlijks zo gefocust op zoveel mogelijk? Kunnen ze niet genoeg krijgen van 1 persoon ofzo? Nou dan zou ik eventjes verder zoeke vast wel iemand die dat kan.
Ja, gewoon iemand om samen dingen mee te delenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En als je nu iemand op paiq vind met wie het klikt, zou je dan niet een blijvende relatie willen?
Ik heb het vaak fout zien gaan bij mijn vriendinnen die dan op hun 16de al aan trouwen en kindjes met hun vriend aan het denken. En op hun 18de staan ze huilend voor me deur dat hij weer eens boos was, geslagen heeft, teveel gedronken heeft of whatever.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, ik was 5 jaar met mijn ex en hij was mijn eerste, maar rond 21 begon ik mij toch af te vragen of dit alles was. Ik was ook vrij jong samen
Experimenteren denk ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:36 schreef Raggingbull het volgende:
Waarom zijn mensen eigenlijks zo gefocust op zoveel mogelijk? Kunnen ze niet genoeg krijgen van 1 persoon ofzo? Nou dan zou ik eventjes verder zoeke vast wel iemand die dat kan.
Mja... dat is meer van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed voor je ego ofzo?
Daarnaast is 1 vrouw je hele leven ook niet alles denk ik dan.
Maar, maar, je schade danquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, gewoon iemand om samen dingen mee te delen
Tot ik een vaste relatie heb wil ik zo veel mogelijk proberen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed voor je ego ofzo?
Daarnaast is 1 vrouw je hele leven ook niet alles denk ik dan.
Ik krijg spontaan een beeld van een dun, 10x gebruikt rubbertjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:40 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Mja... dat is meer van.
Hey ik heb al 30 dames geneukt zullen wij het ook doen?
Tsja dat hoeft van mij ook weer niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:40 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Mja... dat is meer van.
Hey ik heb al 30 dames geneukt zullen wij het ook doen?
like 20 mensen nodig om te experimenteren? In de wetenschap is een duo(2 metingen) al genoeg. En af en toe een triplo(3 metingen)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Experimenteren denk ik
Ik ben veel te onzeker in de slaapkamer. Die eerste keer is killing. Mijn zusje daarintegen is vanaf haar 13e actief en kan een klaslokaal vullen met haar partners. Ze is nu 20
Liefde is geen wetenschap.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:42 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
like 20 mensen nodig om te experimenteren? In de wetenschap is een duo(2 metingen) al genoeg. En af en toe een triplo(3 metingen)
Joh als je dat zo belangrijk vind, dan kan je een hoer een uur uitwonen. Op die manier kom je wel aan je aantallen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik het op het eind van mijn leven met 10 vrouwen heb gedaan.
Mja.. daar zoek ik nog een 2e man of vrouw voor.quote:
Ik ben nog geen 30quote:
Bij dit soort experimenten is een triplo nog veel te weinig. Dat is een steekproefje. Pas bij meerdere keren met dezelfde partner en meerdere verschillende kan je pas echt zeggen dat je hebt geëxperimenteerdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:42 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
like 20 mensen nodig om te experimenteren? In de wetenschap is een duo(2 metingen) al genoeg. En af en toe een triplo(3 metingen)
Ik vind dat niet belangrijk maar dat is een aantal waarvan ik denk dan weet je ongeveer wat er allemaal is. Natuurlijk is chemie belangrijker.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:44 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Joh als je dat zo belangrijk vind, dan kan je een hoer een uur uitwonen. Op die manier kom je wel aan je aantallen..
Wat belangrijker is, is goede chemie. Beide fucking geil zijn en de hele kamer overhoop halen. Weinig vrouwen die dat kunnen. Dát wil je niet missen.
Dat staat op mijn verlanglijstjequote:
Misschien wil tijn welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:44 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Mja.. daar zoek ik nog een 2e man of vrouw voor.
Ik blij dat mensen verschillen dat past namelijk niet echt in mijn logica marja... Iedereen moet dan waar hij/zij zich het best bij voelt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 30en die ware heb ik nog niet gevonden.
[..]
Bij dit soort experimenten is een triplo nog veel te weinig. Dat is een steekproefje. Pas bij meerdere keren met dezelfde partner en meerdere verschillende kan je pas echt zeggen dat je hebt geëxperimenteerd
Aan een duo of een triplo heb je al genoeg hoor ik netquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind dat niet belangrijk maar dat is een aantal waarvan ik denk dan weet je ongeveer wat er allemaal is. Natuurlijk is chemie belangrijker.
Nah een trio hoeft van mij niet zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Aan een duo of een triplo heb je al genoeg hoor ik net
Tenminste ik wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Aan een duo of een triplo heb je al genoeg hoor ik net
Hahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien wil tijn wel
Plaats een oproep in dit topic
Vast meer mensen die nieuwsgierig zijn.
Ik overigens wel.. Maar ik denk niet dat ik dat knopje om kan zetten
triplo, geen trioquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah een trio hoeft van mij niet zo.
Wat is een triplo nou weer?quote:
Ik ook hoorquote:
Min of meer hier ook ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
Bij de eerste waarvan ik dacht dat het de "juiste" was, dacht ik dat het echt niet meer beter zou kunnen worden, dat dat nou echte liefde was. En toen ontmoette ik nummer 2.
Bijv. je left 3 eieren op een rij om te kijken hoeveel dooiers er in een ei zitten.quote:
3 metingenquote:
Ah dus na 3 weer je wat er allemaal is op die manier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:51 schreef Cassandra87 het volgende:
triplo = 3-voudig oftewel na 2 of 3 ervaringen zou je genoeg verschillende uitspraken moeten kunnen doen om verschil te merken, heb je geen 20 partners voor nodig
In de scheikunde wel ja. Zal in de liefde en per persoon wel anders zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah dus na 3 weer je wat er allemaal is op die manier.
Steekproeven in wat? Seks? Relaties?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wat nou als je na 3 'steekproeven' nog steeds t idee hebt iets te missen?
Tja, door op een forum rond te hangen en over je single leven te brainstormen... Ik denk niet dat het dan snel gaat komen. De grootste successen behaal je meestal toch in omgevingen waar feromonen in de lucht hangen en waar er alcohol genuttigd wordt. Een kroeg bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef tijnbrein het volgende:
Nog nooit echt verliefd geweest volgens mij
En wie zegt dat ik daar nooit kom?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Tja, door op een forum rond te hangen en over je single leven te brainstormen... Ik denk niet dat het dan snel gaat komen. De grootste successen behaal je meestal toch in omgevingen waar feromonen in de lucht hangen en waar er alcohol genuttigd wordt. Een kroeg bijvoorbeeld.
Denk niet dat de kroeg voor tijnbrein een oplossing is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Tja, door op een forum rond te hangen en over je single leven te brainstormen... Ik denk niet dat het dan snel gaat komen. De grootste successen behaal je meestal toch in omgevingen waar feromonen in de lucht hangen en waar er alcohol genuttigd wordt. Een kroeg bijvoorbeeld.
net waar je ervaring op wilt doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Steekproeven in wat? Seks? Relaties?
Dan wacht je tot die leuke jongen komt die dat pinkie je kontje in duwt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wat nou als je na 3 'steekproeven' nog steeds t idee hebt iets te missen?
Met mij ging je anders niet meequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik daar nooit kom?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Met mij ging je anders niet mee
Seks daar hoef je niet perse een relatie voor te hebben. En daar heb ik al wat ervaring mee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
net waar je ervaring op wilt doen
Maar RB bijv lijkt me nou niet de persoon om puur voor de sex te gaan (no offence)
Dat zal verschil maken inderdaad.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:56 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dan wacht je tot die leuke jongen komt die dat pinkie je kontje in duwt.
Sorryquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Met mij ging je anders niet mee
Hoeft dat niet????quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks daar hoef je niet perse een relatie voor te hebben. En daar heb ik al wat ervaring mee.
Relaties heb ik bijna geen ervaring mee
Dat zie je goed. Die komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
net waar je ervaring op wilt doen
Maar RB bijv lijkt me nou niet de persoon om puur voor de sex te gaan (no offence)
Ja als je dan niemand aanspreekt schiet je alsnog geen meter op he.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Je weet mij te vindenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:57 schreef Cassandra87 het volgende:
\
[..]
Hoeft dat niet????
Ik hoor in de kerk wat anders
Wacht.. we hebben het over tijn... Ok dan laat ik mijn adviezen over xtc slikken en de hele avond mensen knuffelen achterwege.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja als je dan niemand aanspreekt schiet je alsnog geen meter op he.
Als ik XTC wil maak ik het zelf welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Wacht.. we hebben het over tijn... Ok dan laat ik mijn adviezen over xtc slikken en de hele avond mensen knuffelen achterwege.
Ja om vervolgens eruit gegooid te worden wegens ongewenste intimidatie's?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Wacht.. we hebben het over tijn... Ok dan laat ik mijn adviezen over xtc slikken en de hele avond mensen knuffelen achterwege.
That's the spirit!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik XTC wil maak ik het zelf wel
Als dat het ergste isquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja om vervolgens eruit gegooid te worden wegens ongewenste intimidatie's?
Nooit gehad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja om vervolgens eruit gegooid te worden wegens ongewenste intimidatie's?
VrouwEN?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef Crutch het volgende:
Groetjes vanuit Duitsland. Bier, BBQ en vrouwen.
Ligt eraan wat je er voor over hebtquote:
Viel spass!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef Crutch het volgende:
Groetjes vanuit Duitsland. Bier, BBQ en vrouwen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik XTC wil maak ik het zelf wel
Tijn is zie een lucratieve handel.quote:
Tis niet moeilijk... Net als coke en crack.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef Aneurism het volgende:
[..]wot?
Als je het kan: Lekker doen en begin met een kwartje.
Succes!
Een knuffel zonder XTC?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je er voor over hebt
Het geeft je wel ervaring mee. Een stuk frustratie en angst mogelijk weg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
Het jammere aan drugs is dat het op een gegeven moment uitgewerkt is.
Zo moeilijk is het niet. Enige probleempje is dat ik geen spullen hebquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef Aneurism het volgende:
[..]wot?
Als je het kan: Lekker doen en begin met een kwartje.
Succes!
Haha heerlijk zo 2 scheikunde freaks bij elkaar in 1 topicquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Enige probleempje is dat ik geen spullen heb
Die krijg ik ook vast wel zonder xtcquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een knuffel zonder XTC?
Nee hoor, geen drugs voor mij
Van mij?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die krijg ik ook vast wel zonder xtc
Jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:03 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Haha heerlijk zo 2 scheikunde freaks bij elkaar in 1 topic
Yup, en sex ook...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:04 schreef Myraela het volgende:
Knuffelen op XTC is echt heerlijk. Overigens voelt het dan sowieso alsof je ineens een enorm diepe band met iedereen hebt.
Jaquote:
En dan doen je kaken pijn, loop je te zweten en ben je brak. Maar dan heb je nog altijd toffe herinneringen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
Het jammere aan drugs is dat het op een gegeven moment uitgewerkt is.
Neem eens speed daar gaan je kaken pas echt pijn van doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan doen je kaken pijn, loop je te zweten en ben je brak. Maar dan heb je nog altijd toffe herinneringen.
Overigens liever nabrakken op zo'n manier dan een goede kater hoor.
Wanneer gaan wij eens samen drinkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik word trouwens extreem knuffelbaar als ik heb gedronken. Of knuffelig moet ik zeggen, weet niet of mensen met mij willen knuffelen
Maar mijn vriend is wat nuchterder, die wordt er altijd knettergek vanDus op feestjes knuffel ik altijd met mijn beste vriend
Je bent al gelukkig met een andere vent lieverd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
VrouwEN?
En mij wilde je gisteren niet
My bad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Moet je eerst eens komen opdagen(ik noem een housewarming..)
Volgens mij ben je meer een cocktease.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:07 schreef Cassandra87 het volgende:
en toch zijn dat de dingen die ik wel eens zou willen uitproberen, een trio, drugs.. Ik kwam nooit verder dan een joint. Maar ik ben er het type niet voor
Ohja das waarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je bent al gelukkig met een andere vent lieverd.
hoe kom je daar nou bijquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:07 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Volgens mij ben je meer een cocktease.
Katers zijn niet tof.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb in mijn leven nog nooit een kater gehad.
Maar dat verandert wel als moeders een paar dagen van huis is.
Als je nou 16t/m19 was geweest had je mogen aanschuiven bij mij en mijn vriendin voor dat trio... En drugs nooit aan beginnen....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:07 schreef Cassandra87 het volgende:
en toch zijn dat de dingen die ik wel eens zou willen uitproberen, een trio, drugs.. Ik kwam nooit verder dan een joint. Maar ik ben er het type niet voor
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ohja das waar(riskant om zo te posten als je vent ook op fok zit (A))
Daar is ie dan!quote:
Je komt een beetje over als de voorspelde maagdenverlosser die dit topic zou komen redden. Zoals de komst van Joan of Arc ook voorspeld werd. Maar je hebt een relatie.quote:
Noem je mij nou oudquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:10 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Als je nou 16t/m19 was geweest had je mogen aanschuiven bij mij en mijn vriendin voor dat trio... En drugs nooit aan beginnen....
Hij is wel wijs voor 17 jarige.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:10 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
En drugs nooit aan beginnen....
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je komt een beetje over als de voorspelde maagdenverlosser die dit topic zou komen redden. Zoals de komst van Joan of Arc ook voorspeld werd. Maar je hebt een relatie.
Hij meent het echt.quote:
Gelukkig kan ik mijn (geheime) fantasieen kwijt bij hemquote:
Nee ik noem je slechts te oud voor mij I think... Ik bedoel 24 was het toch? Das zegmaar 7 jaar verschil met mij... Ookal denken mensen altijd dat ik 19 ben maar whatever.. 7 jaar vind ik wel een iets te groot verschil... persoonlijk dan.quote:
Kreeg ook de indruk, volgens mij heeft Tijn al 20x zijn handdoekje bevuilt door je hitsige taal. Maar ik vind het wel geil hoor, die nymfo taal.quote:
Ok. Ik weet niet of ik blij moet zijn met je opmerkingquote:
Nee hoor genoeg geprobeerd. Alleen Cocaine in combinatie met ketamine blijft geweldigquote:
Nee je bedoelt lant dat is de nymfo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Kreeg ook de indruk, volgens mij heeft Tijn al 20x zijn handdoekje bevuilt door je hitsige taal. Maar ik vind het wel geil hoor, die nymfo taal.
Toch eens terug lezen wát ik allemaal post want ik ben mij niet bewust van hitsige taalquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Kreeg ook de indruk, volgens mij heeft Tijn al 20x zijn handdoekje bevuilt door je hitsige taal. Maar ik vind het wel geil hoor, die nymfo taal.
Een valse profeet beweerde dat lanterfanteraar de maagdenverlosser zou zijn, maar er kwam niks van. Nu moet jij het wel zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ok. Ik weet niet of ik blij moet zijn met je opmerking
Dus doe ik m af met
Maar waar dat van, omdat ik geen probleem maak van onervarenheid?
Aaaah dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee je bedoelt lant dat is de nymfo.
Omdat je op je 17de geen drugs gebruikt?quote:
Laat maar wat ik zei over dat nooit drugs gedaan mensen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nee hoor genoeg geprobeerd. Alleen Cocaine in combinatie met ketamine blijft geweldig
Je hebt het al geedit met je: Als het met mijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Toch eens terug lezen wát ik allemaal post want ik ben mij niet bewust van hitsige taal
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat je op je 17de geen drugs gebruikt?
Kak ik ben heel wereldvreemd dan.
Proberen is wat anders dan gebruiken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat maar wat ik zei over dat nooit drugs gedaan mensen.
Elke gebruiker is ooit begonnen met proberen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:16 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
[..]
Proberen is wat anders dan gebruiken.
Klopt maar ik heb nog nooit drugs geprobeerd en zie niet wat daar wereldvreemd aan is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:16 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
[..]
Om te proberen moet je een middel gebruiken, maar jij denkt in termen als gebruiker als junkie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:16 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik nou ook! Ik probeer het ook gewoon afentoe of het allemaal nog werkt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:16 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
[..]
Je moet het maar willen als maagd in dit topic, een vrouw die alle maagdelijke posters afgaat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een valse profeet beweerde dat lanterfanteraar de maagdenverlosser zou zijn, maar er kwam niks van. Nu moet jij het wel zijn.
Ach, het typische argument van mensen die stoer wilden doen, er aan begonnen zijn en nu niet mans genoeg zijn om er mee te kappen. Als je wel de discipline hebt om niet met die rotzooi te beginnen ben je wereldvreemd, een watje, een flauwerik, etc.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb nog nooit drugs geprobeerd en zie niet wat daar wereldvreemd aan is.
Je zal maar OCD hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook! Ik probeer het ook gewoon afentoe of het allemaal nog werkt.
OCD?quote:
Het is wereldvreemd om iets te veroordelen als je niet eens weet wat het inhoudquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, het typische argument van mensen die stoer wilden doen, er aan begonnen zijn en nu niet mans genoeg zijn om er mee te kappen. Als je wel de discipline hebt om niet met die rotzooi te beginnen ben je wereldvreemd, een watje, een flauwerik, etc.
Ja die is er niet dus niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je moet het maar willen als maagd in dit topic, een vrouw die alle maagdelijke posters afgaat.
Het is verstandig om er niet mee te beginnen en dus totaal niet wereldvreemd. Jij weet ook niet wat oorlog of terrorisme inhoudt, maar toch heb je er vast en zeker je mening over klaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:22 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Het is wereldvreemd om iets te veroordelen als je niet eens weet wat het inhoud
Ook als ze wel aan het trollen is (en dat doet ze), is ze mijn kwakje wel waard.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Dus als lanterfanteraar niet trolde stond je daar voor open?
Nice das scherp.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is verstandig om er niet mee te beginnen en dus totaal niet wereldvreemd. Jij weet ook niet wat oorlog of terrorisme inhoudt, maar toch heb je er vast en zeker je mening over klaar.
Nee dat niet want ik moet wel een klik hebben en haar tempo kunnen bijhouden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Dus als lanterfanteraar niet trolde stond je daar voor open?
Klopt en ben het helemaal met je eens.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat niet want ik moet wel een klik hebben
Neuken verfrist de geest heb ik wel eens gehoord.quote:
Boeiend...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat niet want ik moet wel een klik hebben en haar tempo kunnen bijhouden.
En vooral dat laatste zit er echt niet in.
Dat doet het zeker. Heb ook nog flink gesport. Ben kapot, maar wel op een fijne manier.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken verfrist de geest heb ik wel eens gehoord.
Ik reageer op een vraag van iemand anders, dat jou het niet boeit zal me een worst wezen.quote:
Ja ik ben een vrouw ik wil de vrouw waar mee ik voor het eerst neuk ook nog een beetje leuk vinden.quote:
Een klik is niet zo belangrijk als puber. Je bent 17, je piemeltje gaat al recht staan van een brandende kaars.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik reageer op een vraag van iemand anders, dat jou het niet boeit zal me een worst wezen.
Experimenteren vergelijken met terrorisme en oorlog...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is verstandig om er niet mee te beginnen en dus totaal niet wereldvreemd. Jij weet ook niet wat oorlog of terrorisme inhoudt, maar toch heb je er vast en zeker je mening over klaar.
Tja, je kunt je ook in allerlei bochten wringen om niet te hoeven neuken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik reageer op een vraag van iemand anders, dat jou het niet boeit zal me een worst wezen.
Jij begrijpt het punt niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:27 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Experimenteren vergelijken met terrorisme en oorlog...
Nee doe maar niet. Want dan ben je verschrikkelijk slecht in bed en je wil natuurlijk niet dat ze afknapt als je haar echt leuk vindt. Idealiter probeer je het eens uit bij een type lanterfanteraar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ben een vrouw ik wil de vrouw waar mee ik voor het eerst neuk ook nog een beetje leuk vinden.
Voor mij wel ik hoef de eerste keer niet te beleven achter in de caravan met iemand waarvan ik me afvraag of ze nou Cindy of Sandra heet. Maar ik vraag nu weer te veel zeker?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een klik is niet zo belangrijk als puber. Je bent 17, je piemeltje gaat al recht staan van een brandende kaars.
Tja... ik bedoel deed iedereen hier of nie? Jeuzus iedereen is de eerste keer slecht word vanzelf beter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee doe maar niet. Want dan ben je verschrikkelijk slecht in bed en je wil natuurlijk niet dat ze afknapt als je haar echt leuk vindt. Idealiter probeer je het eens uit bij een type lanterfanteraar.
En cockteasers, en broekies die straight edge zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
nice, dacht: laat ik hier eens even kijken
gaat de pagina over mij en kwakjes hihihihihihihi
Nu probeer ik opeens om niet te neuken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, je kunt je ook in allerlei bochten wringen om niet te hoeven neuken.
En kaarsen waar ik een stijve van krijg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:30 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En cockteasers, en broekies die straight edge zijn.
Hoezo? volgens mij ben jij gewoon een hele lieve dame die nog het 1 en ander wil experimenteren eigenlijks.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij kom ik heel anders over dan ik ben
Die indruk wek je wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu probeer ik opeens om niet te neuken?
Nee. Een afwijzing vind ik vreselijk. Maar als het niet klikt in bed of waar dan ook, tsja, pech, dan klikt t nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:29 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Tja... ik bedoel deed iedereen hier of nie? Jeuzus iedereen is de eerste keer slecht word vanzelf beter.
Dus omdat ik het niet met lant wil doen wil ik niet neuken, interessante theorie.quote:
Nou, meer om de excuses die je er bij hebt verzonnen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus omdat ik het niet met lant wil doen wil ik niet neuken, interessante theorie.
Enige eis die ik heb is dat ik haar een beetje leuk moet vinden en met haar moet kunnen opschieten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou, meer om de excuses die je er bij hebt verzonnen.
Mannen wel ja. Vrouwen niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:29 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Tja... ik bedoel deed iedereen hier of nie? Jeuzus iedereen is de eerste keer slecht word vanzelf beter.
Het is een lekker wijf, ze is bloedgeil en dan ga jij lopen zeuren over een klik en haar tempo niet bij kunnen houden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Enige eis die ik heb is dat ik haar een beetje leuk moet vinden en met haar moet kunnen opschieten.
Als dat excuses zijn weet ik het ook niet.
Zij wil het tig keer op een avond dat tempo houd ik toch niet bij man.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is een lekker wijf, ze is bloedgeil en dan ga jij lopen zeuren over een klik en haar tempo niet bij kunnen houden.
We zijn niet allemaal sletten/hoeren whatever.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is een lekker wijf, ze is bloedgeil en dan ga jij lopen zeuren over een klik en haar tempo niet bij kunnen houden.
Jullie hadden gewoon nooit over die 5 minuten moeten beginnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij wil het tig keer op een avond dat tempo houd ik toch niet bij man.
Dan zeg je toch gewoon nee, na de eerste keer. Zomaar een ideetje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij wil het tig keer op een avond dat tempo houd ik toch niet bij man.
Mjah een vrouw kan niet zoveel mis doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat niet of vrouwen zijn niet slecht de eerste keer
Ja als ze het na 5 minuten weer wil moet ze maar iemand anders zoeken lijkt me.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jullie hadden gewoon nooit over die 5 minuten moeten beginnen
Wel. Niet slikken enzo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mjah een vrouw kan niet zoveel mis doen.
Kan ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon nee, na de eerste keer. Zomaar een ideetje.
Hij is een man. Mannen zijn jagers.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal sletten/hoeren whatever.
Niet slikken? Ik slik áltijd. Behalve als een man vies sperma heeft.quote:
Haha zet een vrouw bovenop voor de eerste 5x en ze faalt zo vreselijk hard...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mjah een vrouw kan niet zoveel mis doen.
Wat een onzin. Hoe kom je er nou bij dat elke man een jager is. Of kortom; mannen zijn jagers, jagers zijn altijd man?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij is een man. Mannen zijn jagers.
En hoe weet jij dat van tevoren?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet slikken? Ik slik áltijd. Behalve als een man vies sperma heeft.
Nee. Cola is frisdrank, maar niet alle frisdrank is cola.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hoe kom je er nou bij dat elke man een jager is. Of kortom; mannen zijn jagers, jagers zijn altijd man?
Of ze spuugt het gewoon uit achteraf kan ook nog.quote:
Dat proef je als je zijn pik schoon likt nadat hij kwam in je kut of over je heen.quote:
En hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:39 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Haha zet een vrouw bovenop voor de eerste 5x en ze faalt zo vreselijk hard...
Als ik een jager ben ik wel een jager met een botte pijl.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hoe kom je er nou bij dat elke man een jager is. Of kortom; mannen zijn jagers, jagers zijn altijd man?
Jij hebt er ervaring mee?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:39 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dat proef je als je zijn pik schoon likt nadat hij kwam in je kut of over je heen.
Gorgelen, ook geil.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
WTF mijn eerste keer was bovenopquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:39 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Haha zet een vrouw bovenop voor de eerste 5x en ze faalt zo vreselijk hard...
Omdat het verdomd lastig is?quote:
Ik moest lachen. Ze heeft zo haar momenten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef: stel raffaliquia zit met haar tieten bloot in een schuurtje
alles strak, lekker blond. ze ligt een beetje te kreunen en ze gaat met haar handen over je wrijven.
dan
ok laat maar. succes met aftrekken.
Klopt. Maar niet elke cola prikt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Cola is frisdrank, maar niet alle frisdrank is cola.
Whehe leugenaar. Sowieso, niemand heeft lekker sperma. Het is altijd vies.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met het feit dat jij of zij boven op zit?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:41 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Omdat het verdomd lastig is?
Glijd ie er weer voor de 20ste keer uit zit ze weer te kutten....
Fatsoenlijke cola prikt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet elke cola prikt.
Ja... ik wil alles proberen.quote:
Een fatsoenlijke man is ook een jager ja. Goed antwoord.quote:
Maar om hier nog terug te komen ja dan zal ik haar vast neuken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef: stel raffaliquia zit met haar tieten bloot in een schuurtje
alles strak, lekker blond. ze ligt een beetje te kreunen en ze gaat met haar handen over je wrijven.
dan
ok laat maar. succes met aftrekken.
Tsja, dan slik ik dus niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Whehe leugenaar. Sowieso, niemand heeft lekker sperma. Het is altijd vies.
yo zou dat misschien ook met je plassertje te maken kunnen hebbon. Heb je je dat al afgevraagd, beste man?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:41 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Omdat het verdomd lastig is?
Glijd ie er weer voor de 20ste keer uit zit ze weer te kutten....
Precies. We zijn er nu wel zo'n beetje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke man is ook een jager ja. Goed antwoord.
Omdat ik wel kan voelen met mijn pik tot waar dat uiteinde zit en op die manier een vrouw makkelijker kan penetreren. En voor een vrouw is dat wat lastiger inschatten in het begin dacht ik zo...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met het feit dat jij of zij boven op zit?
Jeuzus kan me bijna nie voorstellen aangezien ik er bij mijn vriendin niet helemaal in pas.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
yo zou dat misschien ook met je plassertje te maken kunnen hebbon. Heb je je dat al afgevraagd, beste man?
Mja, het alom oude discussiepunt over dat mannen niet voelen wat vrouwen voelen en vrouwen niet voelen wat mannen voelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:45 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Omdat ik wel kan voelen met mijn pik tot waar dat uiteinde zit en op die manier een vrouw makkelijker kan penetreren. En voor een vrouw is dat wat lastiger inschatten in het begin dacht ik zo...
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:46 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Jeuzus kan me bijna nie voorstellen aangezien ik er bij mijn vriendin niet helemaal in pas.
Te hard/enthousiast op en neer gaan (lees te hoog) kan dat probleem ook wel eens veroorzakenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
yo zou dat misschien ook met je plassertje te maken kunnen hebbon. Heb je je dat al afgevraagd, beste man?
Dat verandert het verhaal behoorlijk.quote:
Dat is geen verhaal meer man, dat is een nachtmerrie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat verandert het verhaal behoorlijk.
ja maar 20x duid toch op een structurele tekortkoming. Maar enfin, als ze maar gelukkig zijn enzo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Te hard/enthousiast op en neer gaan (lees te hoog) kan dat probleem ook wel eens veroorzaken
Je kan beter krijgen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat mijn grote vriend groter is dan de gemiddelde nederlandse pik... goed ik haal het niet bij de gemiddelde FOK! maat wat rond de 40 inch schijnt te liggen maar toch met 8,5 inch mag ik best tevreden zijn.quote:
ok ok:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha 8.5 inch. Ik heb 40 inch.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:51 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat mijn grote vriend groter is dan de gemiddelde nederlandse pik... goed ik haal het niet bij de gemiddelde FOK! maat wat rond de 40 inch schijnt te liggen maar toch met 8,5 inch mag ik best tevreden zijn.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:51 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat mijn grote vriend groter is dan de gemiddelde nederlandse pik... goed ik haal het niet bij de gemiddelde FOK! maat wat rond de 40 inch schijnt te liggen maar toch met 8,5 inch mag ik best tevreden zijn.
[..]
Lol, Sugababes?quote:
[..]
Geil idee, doe dan ook even hoeveel vingers erin passen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]![]()
Moeten de vrouwen hier nu hun cupmaat vermelden of hoe diep hun kutje is?
Ach tja.. ik mag dat nog gelukkig:Dquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:53 schreef Aneurism het volgende:
[..]Ik
voel
me
weer
helemaal
16
, en dat is niet een goed iets...
Ja maar die Sugababes zijn wel lekker hoor. Ik heb geen zin om de site af te zoeken, maar vroeger stonden er echt veel met grote borsten.quote:
Hallo, we zijn in Nederland. We meten hier in cm. 17 cm vol genot hierquote:
In ieder geval jonger.quote:
Over de grote van je plassertje opscheppon op de internets? Als je nog op de middelbare zit is het je vergeven anders zou ik me toch ernstig zorgen gaan maken beste jongen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:54 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ach tja.. ik mag dat nog gelukkig:D
Die foto's doen mij aan Tatjana Simic denken toen ze nog strakke jetsers had en de eerste Flodder film maaktequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar die Sugababes zijn wel lekker hoor. Ik heb geen zin om de site af te zoeken, maar vroeger stonden er echt veel met grote borsten.
Dat zegt het wel ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is geen verhaal meer man, dat is een nachtmerrie.
oeh met haar had ik dolgraag liggen experimenteren zo met de vrouw tieten voelen allesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die foto's doen mij aan Tatjana Simic denken toen ze nog strakke jetsers had en de eerste Flodder film maakte
net me laatste jaar gehad... dus mag het nog 2 weekjes..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:56 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Over de grote van je plassertje opscheppon op de internets? Als je nog op de middelbare zit is het je vergeven anders zou ik me toch ernstig zorgen gaan maken beste jongen.
voor mij nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Tel je zonder grote cup niet mee?
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Tel je zonder grote cup niet mee?
Dat dus. Lekker belangrijk allemaal. Als je er zelf maar blij mee bent.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien moet ik dan maar afsluiten
Voor lant hoef ik gelukkig ook niet mee te tellen
"Oh buurman..."quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die foto's doen mij aan Tatjana Simic denken toen ze nog strakke jetsers had en de eerste Flodder film maakte
Quote van de dag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat dus. Lekker belangrijk allemaal. Als je er zelf maar blij mee bent.
Ach genoeg vrouwen van jouw generatie die zo voor de nieuwe Tatjana door kunnen gaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oeh met haar had ik dolgraag liggen experimenteren zo met de vrouw tieten voelen alles
Ging mij toch alleen om het eerste zinnetje.quote:
Ik wel hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat dus. Lekker belangrijk allemaal. Als je er zelf maar blij mee bent.
Bovendien, vrouwen afrekenen op hun borstgrootte.![]()
Please.
Dan is het goed heloefje!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ging mij toch alleen om het eerste zinnetje.
Daar was ik vandaag sinds lange tijd ook weer blij meequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:04 schreef RandyMcRanderson het volgende:
nee het gaat om de mooie gezichtje
In mijn herinnering heeft ze dat vreselijke jaren '80 kapsel nietquote:
Zo, gefixt!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:04 schreef RandyMcRanderson het volgende:
nee het gaat om de het mooie gezichtje, de uitstraling, het innerlijk en het totale plaatje.
Herkenbaar. Als je het nu na al die jaren weer terugziet...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
In mijn herinnering heeft ze dat vreselijke jaren '80 kapsel niet![]()
Ik keek in de bios zeker teveel naar dr jetsers, sja ik was 15 toen ik hem voor t eerst zag dus ja
op Net 5 wel jaquote:
Ze zijn ook niet zo heel bijzonder.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
huh zijn dat ze maar
ze lijken veel groter op de foto's met kleding aan
Ja jij wel de rest niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben in shock. Ik moet dus nog groter dan een cup G
Je wil de porno in?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
Je gaat jezelf toch echt geen gigantische borsten geven he?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
Bij haar vrees ik er serieus voor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je gaat jezelf toch echt geen gigantische borsten geven he?
Oh jij zoekt dit? http://www.pornhub.com/vi(...)9cee75488b07c8cad1daquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
Welke cupmaat heb je dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar nu kan ik misschien wel mijn eigen cupmaat geloven. misschien. bedankt voor de fillem.
Nee hoor ik ben een nachtmens.quote:
Wie dat doet wordt depressief....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:26 schreef Raggingbull het volgende:
Nee ik ben een beetje aan het bekomen van mijn idiote moment en zit een beetje mijn posts terug te lezen.
I willquote:
Nee das just een beetje evaluerenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wie dat doet wordt depressief....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |