SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik ben blij als ik het op het eind van mijn leven met 10 vrouwen heb gedaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Welke van de 2?
En wat is dat nou voor schade10 bed partners en 5 relaties, ik ben misschien van de oude stempel maar zoveel zou ik niet eens willen in mijn leven
Neu 1x is wel genoeg. Ik bedoel 1 persoon. Goed meer is welkom daar niet van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is trouwens een zelfde instelling als lanterfanteraar had, met haar 'hoe vaak moet je gemiddeld sex hebben'
Af neemt op wat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:32 schreef hasjman het volgende:
[..]
Dan begin je toch wel een grens te bereiken waarna de kans alleen maar af neemt.
Geen idee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat zeur je dan tijnHeb je meer verschillende ervaringen dan ik
1 relaties?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee.
1 relaties, 1 date, 5 sekspartners
Ik bedoelde jou nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:33 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Neu 1x is wel genoeg. Ik bedoel 1 persoon. Goed meer is welkom daar niet van.
I knowquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou nietIk ga een relatie in met de bedoeling die vol te houden, niet om zoveel relaties voor mijn dood te hebben. Vandaar dat ik ook zei dat ik t zo wel goed vind
En als je nu iemand op paiq vind met wie het klikt, zou je dan niet een blijvende relatie willen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee.
1 relaties, 1 date, 5 sekspartners
Maar als je in een goede relatie zit, waarom zou meer welkom zijn? Tenzij je een trio bedoeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:33 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Neu 1x is wel genoeg. Ik bedoel 1 persoon. Goed meer is welkom daar niet van.
Ik moet wel zeggen, ik was 5 jaar met mijn ex en hij was mijn eerste, maar rond 21 begon ik mij toch af te vragen of dit alles was. Ik was ook vrij jong samenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef Myraela het volgende:
Dat hele inhalen slaat sowieso nergens op, de een ontmoet op zijn/haar 16de al de ware en blijft daar de rest van het leven bij. De ander begint als hij/zij in de 20 is pas te ontdekken, maar heeft er dan ineens 20 in een jaar. /care, als je maar gewoon doet wat goed voelt.
Goed voor je ego ofzo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:36 schreef Raggingbull het volgende:
Waarom zijn mensen eigenlijks zo gefocust op zoveel mogelijk? Kunnen ze niet genoeg krijgen van 1 persoon ofzo? Nou dan zou ik eventjes verder zoeke vast wel iemand die dat kan.
Ja, gewoon iemand om samen dingen mee te delenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En als je nu iemand op paiq vind met wie het klikt, zou je dan niet een blijvende relatie willen?
Ik heb het vaak fout zien gaan bij mijn vriendinnen die dan op hun 16de al aan trouwen en kindjes met hun vriend aan het denken. En op hun 18de staan ze huilend voor me deur dat hij weer eens boos was, geslagen heeft, teveel gedronken heeft of whatever.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, ik was 5 jaar met mijn ex en hij was mijn eerste, maar rond 21 begon ik mij toch af te vragen of dit alles was. Ik was ook vrij jong samen
Experimenteren denk ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:36 schreef Raggingbull het volgende:
Waarom zijn mensen eigenlijks zo gefocust op zoveel mogelijk? Kunnen ze niet genoeg krijgen van 1 persoon ofzo? Nou dan zou ik eventjes verder zoeke vast wel iemand die dat kan.
Mja... dat is meer van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed voor je ego ofzo?
Daarnaast is 1 vrouw je hele leven ook niet alles denk ik dan.
Maar, maar, je schade danquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, gewoon iemand om samen dingen mee te delen
Tot ik een vaste relatie heb wil ik zo veel mogelijk proberen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed voor je ego ofzo?
Daarnaast is 1 vrouw je hele leven ook niet alles denk ik dan.
Ik krijg spontaan een beeld van een dun, 10x gebruikt rubbertjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:40 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Mja... dat is meer van.
Hey ik heb al 30 dames geneukt zullen wij het ook doen?
Tsja dat hoeft van mij ook weer niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:40 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Mja... dat is meer van.
Hey ik heb al 30 dames geneukt zullen wij het ook doen?
like 20 mensen nodig om te experimenteren? In de wetenschap is een duo(2 metingen) al genoeg. En af en toe een triplo(3 metingen)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Experimenteren denk ik
Ik ben veel te onzeker in de slaapkamer. Die eerste keer is killing. Mijn zusje daarintegen is vanaf haar 13e actief en kan een klaslokaal vullen met haar partners. Ze is nu 20
Liefde is geen wetenschap.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:42 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
like 20 mensen nodig om te experimenteren? In de wetenschap is een duo(2 metingen) al genoeg. En af en toe een triplo(3 metingen)
Joh als je dat zo belangrijk vind, dan kan je een hoer een uur uitwonen. Op die manier kom je wel aan je aantallen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik het op het eind van mijn leven met 10 vrouwen heb gedaan.
Mja.. daar zoek ik nog een 2e man of vrouw voor.quote:
Ik ben nog geen 30quote:
Bij dit soort experimenten is een triplo nog veel te weinig. Dat is een steekproefje. Pas bij meerdere keren met dezelfde partner en meerdere verschillende kan je pas echt zeggen dat je hebt geëxperimenteerdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:42 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
like 20 mensen nodig om te experimenteren? In de wetenschap is een duo(2 metingen) al genoeg. En af en toe een triplo(3 metingen)
Ik vind dat niet belangrijk maar dat is een aantal waarvan ik denk dan weet je ongeveer wat er allemaal is. Natuurlijk is chemie belangrijker.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:44 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Joh als je dat zo belangrijk vind, dan kan je een hoer een uur uitwonen. Op die manier kom je wel aan je aantallen..
Wat belangrijker is, is goede chemie. Beide fucking geil zijn en de hele kamer overhoop halen. Weinig vrouwen die dat kunnen. Dát wil je niet missen.
Dat staat op mijn verlanglijstjequote:
Misschien wil tijn welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:44 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Mja.. daar zoek ik nog een 2e man of vrouw voor.
Ik blij dat mensen verschillen dat past namelijk niet echt in mijn logica marja... Iedereen moet dan waar hij/zij zich het best bij voelt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 30en die ware heb ik nog niet gevonden.
[..]
Bij dit soort experimenten is een triplo nog veel te weinig. Dat is een steekproefje. Pas bij meerdere keren met dezelfde partner en meerdere verschillende kan je pas echt zeggen dat je hebt geëxperimenteerd
Aan een duo of een triplo heb je al genoeg hoor ik netquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind dat niet belangrijk maar dat is een aantal waarvan ik denk dan weet je ongeveer wat er allemaal is. Natuurlijk is chemie belangrijker.
Nah een trio hoeft van mij niet zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Aan een duo of een triplo heb je al genoeg hoor ik net
Tenminste ik wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Aan een duo of een triplo heb je al genoeg hoor ik net
Hahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien wil tijn wel
Plaats een oproep in dit topic
Vast meer mensen die nieuwsgierig zijn.
Ik overigens wel.. Maar ik denk niet dat ik dat knopje om kan zetten
triplo, geen trioquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah een trio hoeft van mij niet zo.
Wat is een triplo nou weer?quote:
Ik ook hoorquote:
Min of meer hier ook ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
Bij de eerste waarvan ik dacht dat het de "juiste" was, dacht ik dat het echt niet meer beter zou kunnen worden, dat dat nou echte liefde was. En toen ontmoette ik nummer 2.
Bijv. je left 3 eieren op een rij om te kijken hoeveel dooiers er in een ei zitten.quote:
3 metingenquote:
Ah dus na 3 weer je wat er allemaal is op die manier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:51 schreef Cassandra87 het volgende:
triplo = 3-voudig oftewel na 2 of 3 ervaringen zou je genoeg verschillende uitspraken moeten kunnen doen om verschil te merken, heb je geen 20 partners voor nodig
In de scheikunde wel ja. Zal in de liefde en per persoon wel anders zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah dus na 3 weer je wat er allemaal is op die manier.
Steekproeven in wat? Seks? Relaties?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wat nou als je na 3 'steekproeven' nog steeds t idee hebt iets te missen?
Tja, door op een forum rond te hangen en over je single leven te brainstormen... Ik denk niet dat het dan snel gaat komen. De grootste successen behaal je meestal toch in omgevingen waar feromonen in de lucht hangen en waar er alcohol genuttigd wordt. Een kroeg bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef tijnbrein het volgende:
Nog nooit echt verliefd geweest volgens mij
En wie zegt dat ik daar nooit kom?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Tja, door op een forum rond te hangen en over je single leven te brainstormen... Ik denk niet dat het dan snel gaat komen. De grootste successen behaal je meestal toch in omgevingen waar feromonen in de lucht hangen en waar er alcohol genuttigd wordt. Een kroeg bijvoorbeeld.
Denk niet dat de kroeg voor tijnbrein een oplossing is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Tja, door op een forum rond te hangen en over je single leven te brainstormen... Ik denk niet dat het dan snel gaat komen. De grootste successen behaal je meestal toch in omgevingen waar feromonen in de lucht hangen en waar er alcohol genuttigd wordt. Een kroeg bijvoorbeeld.
net waar je ervaring op wilt doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Steekproeven in wat? Seks? Relaties?
Dan wacht je tot die leuke jongen komt die dat pinkie je kontje in duwt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wat nou als je na 3 'steekproeven' nog steeds t idee hebt iets te missen?
Met mij ging je anders niet meequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik daar nooit kom?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Met mij ging je anders niet mee
Seks daar hoef je niet perse een relatie voor te hebben. En daar heb ik al wat ervaring mee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
net waar je ervaring op wilt doen
Maar RB bijv lijkt me nou niet de persoon om puur voor de sex te gaan (no offence)
Dat zal verschil maken inderdaad.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:56 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dan wacht je tot die leuke jongen komt die dat pinkie je kontje in duwt.
Sorryquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Met mij ging je anders niet mee
Hoeft dat niet????quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks daar hoef je niet perse een relatie voor te hebben. En daar heb ik al wat ervaring mee.
Relaties heb ik bijna geen ervaring mee
Dat zie je goed. Die komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
net waar je ervaring op wilt doen
Maar RB bijv lijkt me nou niet de persoon om puur voor de sex te gaan (no offence)
Ja als je dan niemand aanspreekt schiet je alsnog geen meter op he.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Je weet mij te vindenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:57 schreef Cassandra87 het volgende:
\
[..]
Hoeft dat niet????
Ik hoor in de kerk wat anders
Wacht.. we hebben het over tijn... Ok dan laat ik mijn adviezen over xtc slikken en de hele avond mensen knuffelen achterwege.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja als je dan niemand aanspreekt schiet je alsnog geen meter op he.
Als ik XTC wil maak ik het zelf welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Wacht.. we hebben het over tijn... Ok dan laat ik mijn adviezen over xtc slikken en de hele avond mensen knuffelen achterwege.
Ja om vervolgens eruit gegooid te worden wegens ongewenste intimidatie's?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Wacht.. we hebben het over tijn... Ok dan laat ik mijn adviezen over xtc slikken en de hele avond mensen knuffelen achterwege.
That's the spirit!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik XTC wil maak ik het zelf wel
Als dat het ergste isquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja om vervolgens eruit gegooid te worden wegens ongewenste intimidatie's?
Nooit gehad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja om vervolgens eruit gegooid te worden wegens ongewenste intimidatie's?
VrouwEN?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef Crutch het volgende:
Groetjes vanuit Duitsland. Bier, BBQ en vrouwen.
Ligt eraan wat je er voor over hebtquote:
Viel spass!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef Crutch het volgende:
Groetjes vanuit Duitsland. Bier, BBQ en vrouwen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik XTC wil maak ik het zelf wel
Tijn is zie een lucratieve handel.quote:
Tis niet moeilijk... Net als coke en crack.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef Aneurism het volgende:
[..]wot?
Als je het kan: Lekker doen en begin met een kwartje.
Succes!
Een knuffel zonder XTC?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je er voor over hebt
Het geeft je wel ervaring mee. Een stuk frustratie en angst mogelijk weg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
Het jammere aan drugs is dat het op een gegeven moment uitgewerkt is.
Zo moeilijk is het niet. Enige probleempje is dat ik geen spullen hebquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef Aneurism het volgende:
[..]wot?
Als je het kan: Lekker doen en begin met een kwartje.
Succes!
Haha heerlijk zo 2 scheikunde freaks bij elkaar in 1 topicquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Enige probleempje is dat ik geen spullen heb
Die krijg ik ook vast wel zonder xtcquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een knuffel zonder XTC?
Nee hoor, geen drugs voor mij
Van mij?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die krijg ik ook vast wel zonder xtc
Jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:03 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Haha heerlijk zo 2 scheikunde freaks bij elkaar in 1 topic
Yup, en sex ook...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:04 schreef Myraela het volgende:
Knuffelen op XTC is echt heerlijk. Overigens voelt het dan sowieso alsof je ineens een enorm diepe band met iedereen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |