Ja, als een hond. Heb net VG gekocht en daar staan hele grote fotos in op de eerste paginas met maar heel weinig suggestieve text zoals "hier zien we dat hij naar het water wijst en daarna een beweging maakt alsof hij een geweest vast heeft die op het water gericht is. Waarschijnlijk vertelt hij de politie hier hoe hij zwemmende vluchters wilde afschieten".quote:
Even psychologie van mijn koude grond: mensen zonder humor zijn mi idd vaak gevaarlijk/gek.quote:
Is dat em echt?quote:
Vrijgegeven? Dit is gewoon een fotograaf die voor een krant werkt en met een tele-lens deze foto's heeft genomen. Sensatie verkoopt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:06 schreef Envoi het volgende:
[..]
[..]
Te bizar voor woorden. Waarom worden deze foto's vrijgegeven?
Hoe komt die fotograaf op het eiland. Die 2e foto lijkt me van het eiland zelf genomen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Vrijgegeven? Dit is gewoon een fotograaf die voor een krant werkt en met een tele-lens deze foto's heeft genomen. Sensatie verkoopt.
Helicopter? Het lijkt genomen vanaf een hoger standpunt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe komt die fotograaf op het eiland. Die 2e foto lijkt me van het eiland zelf genomen.
Lijkt me sterk dat er een journalist in een helicopter foto's kan maken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Helicopter? Het lijkt genomen vanaf een hoger standpunt.
quote:De reconstructie ging gepaard met strenge veiligheidsmaatregelen. Er vloog continu een politiehelikopter boven het eiland om mogelijke vergeldingsacties te voorkomen. Breivik zelf, zijn advocaat en alle aanwezige agenten droegen kogelvrije vesten.
Die 2e foto, wat een enge kop heeft die kerel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:20 schreef Infection het volgende:
Hier foto's van de reconstructie die de politie samen met Anders maakte eerder vandaag:
http://vg.no/vgpluss/article/1LaxOvUp
Toch wel raar om te zien. Hij staat daar heel doodgewoon te vertellen hoe hij die mensen heeft doodgeschoten.![]()
Het lijkt wel op een excursie, een rondleiding. "Kijk, en hier deed ik dit, pang, en hier dit, knal, en toen liep ik hier naar toe. Volgt u mij maar, dit paadje in." 't Is ook een rondleiding geweest maar op de foto's lijkt hij er zo joviaal mee bezig te zijn. Krijg er de bibbers van.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:43 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Die 2e foto, wat een enge kop heeft die kerel.
Heel maf om hem daar zo te zien lopen, al is het natuurlijk allemaal voor het onderzoek.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:20 schreef Pek het volgende:
Hier staat hij ook even gezellig uit te leggen wat er gebeurd is:
[ afbeelding ]
Nou, dit dus:
[ afbeelding ]
Die is naar ja- het idee dat hij daar gestaan heeft met een geweer gericht op die kinderen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:20 schreef Pek het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dit dus:
[ afbeelding ]
Daar kreeg ik het even koud van.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:20 schreef Pek het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dit dus:
[ afbeelding ]
Die blik van de twee agenten, daar krijg ik het nog steeds koud van. Die frons van die achterste, die staat gewoon te janken.quote:
Die mannen lijken me wel wat gewend. Maar dit is dus echt het gezicht van een man die ontzet is van wat hij ziet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:17 schreef Pek het volgende:
[..]
Die blik van de twee agenten, daar krijg ik het nog steeds koud van. Die frons van die achterste, die staat gewoon te janken.
Over welke foto hebben jullie het?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die mannen lijken me wel wat gewend. Maar dit is dus echt het gezicht van een man die ontzet is van wat hij ziet.
Ik vind die Breivik nou niet echt lijken op zijn foto's eigenlijk. Of komt dat door al die anabolen van de afgelopen tijd?
Vooral de dwazen van catholica. Niet zo heel raar ook, die zijn best wel engquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Trouw haalt er nu ook de katholieke kerk bij
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)atholieke-kerk.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |