Wat verwacht je nou precies met zo'n instelling? Dat mensen je vriendelijk van advies voorzien?quote:Op zondag 7 augustus 2011 08:57 schreef Lightning_NL het volgende:
Ook jij hebt dus moeite met lezen. Het onderwerp is ontbinding van het contract, niet het type telefoon. Ik had toch een iets hoger niveau verwacht in WGR.
Jij bent hier toch wel de grootste faler. Als je wilt dat iemand je helpt, geef je gewoon alle info die je hebt met betrekking tot het onderwerp. Krampachtig info achterhouden omdat het volgens jou irrelevant is slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef Lightning_NL het volgende:
Mensen die bijzaken niet van hoofdzaken kunnen onderscheiden
Falers in het leven.
Baas van dit topic!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:05 schreef Klonk het volgende:
Als je die HTC desire nog steeds hebt die je vorig jaar ook had dan is dat best een schappelijk bedrag voor dat toestel
Verklaart ook direct TS' onwil om man en paard te noemen.quote:
En zelfs dat doet hij niet. Dus...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:54 schreef JeMoeder het volgende:
Ik vraag me af waarom iedereen wil weten om welk type telefoon het hier gaat. Dat is totaal irrelevant. Wat TS wel kan doen is de nieuwwaarde van de telefoon geven en dan kan je daaruit opmaken of de restwaarde (60ish euro) voor ongeveer 10 maanden gebruik redelijk is.
Dat!quote:
Waarom een kick?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |