abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100513927
Wat is het nut voor de natuur om homoseksuele nakomelingen te maken? Zijn er verdere verbanden gevonden tussen homo seksualiteit in een land vergeleken met andere landen?
Rustig aan.
pi_100514105
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:11 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Ik bedoelde meer op :

[..]

Heeft TOTAAL niets met dit topic te maken. Dus kappen met die drogredenering van je.
Dat heeft het wel want blijkbaar denken mensen dat het in de natuur is dat je hetero moet zijn. Alleen om te kunnen voortplanten, terwijl dat niet zo is. Als je vanaf kinds af aan al jongens leuk vindt enzo zit het in je natuur homo te zijn. Net als dat het in je natuur zit hard te werken, of lui zijn. Het ging gewoon om de vergelijking.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:14 schreef kingtoppie het volgende:
Wat is het nut voor de natuur om homoseksuele nakomelingen te maken? Zijn er verdere verbanden gevonden tussen homo seksualiteit in een land vergeleken met andere landen?
Het is niet alsof de natuur denkt..
Ieder zijn "natuur" is anders. Dat vind ik tenminste. Dat anderen denken dat er 1 groot algemeen natuur beeld is kan ik niet veel aan doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2011 16:19:08 ]
pi_100514331
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:18 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ieder zijn "natuur" is anders. Dat vind ik tenminste. Dat anderen denken dat er 1 groot algemeen natuur beeld is kan ik niet veel aan doen.
Hohohohooo, natuur niet denkt? Weetje het zeker -.-
Mensen die in de hongerswinter geboren waren hebben ook een heel ander genenpakket dan andere mensen hoor!
Rustig aan.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:24:24 #104
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_100514372
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:18 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Dat heeft het wel want blijkbaar denken mensen dat het in de natuur is dat je hetero moet zijn. Alleen om te kunnen voortplanten, terwijl dat niet zo is. Als je vanaf kinds af aan al jongens leuk vindt enzo zit het in je natuur homo te zijn. Net als dat het in je natuur zit hard te werken, of lui zijn. Het ging gewoon om de vergelijking.

[..]

Dit is allemaal een aanname van jou, niets is bewezen. Dus je gebruikt drogredenen.
Deathlift or Die.
pi_100514452
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:24 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Dit is allemaal een aanname van jou, niets is bewezen. Dus je gebruikt drogredenen.
Maarja dat doe jij ook :) Jij gaat ervanuit dat het tegenatuurlijk/een afwijking is terwijl dat niet is bewezen.
pi_100514479
quote:

[..]

*kuch* spiegel * kuch*
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:27:30 #107
253447 Ethanolic
pi_100514505
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:26 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Maarja dat doe jij ook :) Jij gaat ervanuit dat het tegenatuurlijk/een afwijking is terwijl dat niet is bewezen.
Dit heb ik niet gezegd.
Deathlift or Die.
pi_100514586
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 08:42 schreef Ethanolic het volgende:

[..]
Transseksualiteit vind ik wel echt een afwijking.
Waarom is dat een afwijking dan?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:30:45 #109
253447 Ethanolic
pi_100514645
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:29 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Waarom is dat een afwijking dan?
Omdat dat een identiteitsstoornis is, terwijl je als homoseksueel weet wie je bent.
Deathlift or Die.
pi_100514711
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:30 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Omdat dat een identiteitsstoornis is, terwijl je als homoseksueel weet wie je bent.
Ze weten toch wie ze zijn :) ze zijn transseksueel dat weten ze heus wel ;)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:34:21 #111
253447 Ethanolic
pi_100514802
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:32 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ze weten toch wie ze zijn :) ze zijn transseksueel dat weten ze heus wel ;)
Blijkbaar niet, het lichaam bepaalt wat je bent en het brein is het daar niet mee eens.
Maar nu ga je van het onderwerp af.
Deathlift or Die.
pi_100514891
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:34 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, het lichaam bepaalt wat je bent en het brein is het daar niet mee eens.
Maar nu ga je van het onderwerp af.
Dan weten ze alsnog wie ze zijn... Dat doet het brein toch echt.

en idd we draven offtopic. Het is alsnog gewoon een meningsverschil. Net zoals meeste discussies :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:04:46 #113
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_100520235
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:56 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Maar het is geen afwijking, want het echte probleem is dat onze samenleving mannen en vrouwen in twee groepen verdeeld terwijl de natuur dat onderscheid niet kent. Er is geen bitje in je DNA dat aangeeft of iemand man of vrouw is
Hier zit je toch mis. Er is niet voor niets een X en een Y chromosoom. Die bepalen het niet op zichzelf natuurlijk, er zijn meer factoren. Maar in de natuur komt zo'n harde scheiding het meest voor. En voor de meeste mensen is het ook binair, je bent man of vrouw. Voor sommige mensen is dat inderdaad anders, die liggen zoals jij zegt ergens op een schaal er tussenin. Maar die schaal geldt niet voor iedereen. Dat is net zoiets als zeggen dat iedereen 'een beetje bi' is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:06:54 #114
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_100520320
quote:

[..]

Homoseksualiteit is geen psychische aandoening (dat is al in de jaren 90 bewezen en iedere psycholoog kan je dat vertellen) en geen (exclusief) genetische afwijking. Als het dan niet natuurlijk is, wat is het dan?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:09:42 #115
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_100520427
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:30 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Pfff word een beetje moe van die mensen die denken dat we vinden dat er iets mis is met iemand als di homo is.
Nee daar is niets mis mee, het is alleen tegennatuurlijk.
Als wij deze mening hebben en wel de homo's accepteren, waarom moet dat een probleem zijn.

Iets tegennatuurlijks is wat anders dan niet kunnen of willen accepteren.
Je mag best een mening hebben, maar een mening is niets waard zonder onderbouwing. Als je elke mening zonder onderbouwing als valide gaat beschouwen is het einde zoek. Ik wil eigenlijk geen Godwin doen, maar je snapt wat ik bedoel.

Dan kan ik bijvoorbeeld ook zeggen dat ik vind dat de zon om de aarde draait, en dan moet jij dat maar accepteren.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:16:54 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_100520667
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Iedere normale homo die wil dat ze geaccepteerd worden moet de gaypride keihard boycotten en gewoon stil blijven over hun eigen seksualiteit. Niet steeds willen dat iedereen om je heen er van op de hoogte is omdat je zogenaamd speciaal bent ofzo.
'Homo zijn is prima, maar ik wil het niet weten.' Dat klinkt altijd redelijk, maar is eigenlijk gewoon een vorm van afkeer. Waarom zouden homoseksuelen hun seksualiteit niet mogen uitdrukken? Zouden hetero's dat dan ook niet mogen?

En dat is ook het punt. Homo's willen niet allemaal speciaal zijn. In Nederland is iedereen (tot een punt) vrij om zijn/haar seksualiteit uit te drukken, maar dat geldt voornamelijk voor hetero's. Homo's en biseksuelen willen dat simpelweg ook kunnen zonder daar voor veroordeeld te worden.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 01:10:03 #117
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_100537188
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Homoseksualiteit is geen psychische aandoening (dat is al in de jaren 90 bewezen en iedere psycholoog kan je dat vertellen) en geen (exclusief) genetische afwijking. Als het dan niet natuurlijk is, wat is het dan?
Aaah, dus wij mogen homo zijn van jou, zolang we dat maar stiekum doen, en NIET opvallen, het "Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg" verhaal. "Vooral je kop niet boven het maaiveld steken, want dan val je te veel op. Als ik zin heb om tijdens gaypride op het rembrandtsplein te staan dansen op de muziek van de "Gay top 100", moet dat kunnen. Tís maar 1 keer per jaar.

quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

'Homo zijn is prima, maar ik wil het niet weten.' Dat klinkt altijd redelijk, maar is eigenlijk gewoon een vorm van afkeer. Waarom zouden homoseksuelen hun seksualiteit niet mogen uitdrukken? Zouden hetero's dat dan ook niet mogen?

En dat is ook het punt. Homo's willen niet allemaal speciaal zijn. In Nederland is iedereen (tot een punt) vrij om zijn/haar seksualiteit uit te drukken, maar dat geldt voornamelijk voor hetero's. Homo's en biseksuelen willen dat simpelweg ook kunnen zonder daar voor veroordeeld te worden.
JIJ begrijpt het *O*

Wij homo's mogen onze sexualiteit normaal gesproken niet uitdrukken, want voor je het weet lig je in het ziekenhuis
pi_100538110
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Vanuit de natuur gezien is homoseksualiteit een afwijking, plain and simple :')

En homo zijn is niet erg voor de rest, maar de reden waarom het niet geaccepteerd wordt komt door die vervelende handtas nichten die koste wat kost de wereld willen laten weten dat ze homo zijn. Net als die gay pride. Als je denkt dat in leren pakjes op een boot gaan staan dansen bevorderend is voor het imago van de gemiddelde homo dan ben je echt achterlijk.

Iedere normale homo die wil dat ze geaccepteerd worden moet de gaypride keihard boycotten en gewoon stil blijven over hun eigen seksualiteit. Niet steeds willen dat iedereen om je heen er van op de hoogte is omdat je zogenaamd speciaal bent ofzo.
Homoseksualiteit komt in het dierenrijk gewoon voor, dus er is geen reden om van een 'afwijking' te spreken op basis van de natuur. Verder blijkt uit je mening nogal veel intolerantie. Om door jou geaccepteerd te worden, dienen 'normale' homo's de gaypride te boycotten. Anders worden ze door jou kennelijk niet geaccepteerd.

Het is nogal bizar dat mensen de acceptatie van homo's laten afhangen van een evenement dat één keer per jaar plaatsvindt. Laat die mensen. Er zijn ook genoeg mensen die zich raar uitdossen tijdens carnaval of andere gelegenheden.

Wat is erop tegen dat mensen (1 keer per jaar) duidelijk laten zien dat ze homo zijn? Waarom is dat voor jou een reden om homo's niet te accepteren? Ik proef een boel onderhuidse homofobie. Een homo heeft net zo veel recht om zijn seksuele oriëntatie kenbaar te maken (cq. uit te dragen) als een hetero.
pi_100538199
Als dat duidelijk laten zien dat je homo bent zo onopvallend is dat het net zo goed allemaal hetero's zouden kunnen zijn dan zouden homo's pas volledig geaccepteerd worden aldus tiger.
(denk ik zo dat zijn mening is)
Hij accepteert klaarblijkelijk die ''relnichten'' niet. Die werken ook op mijn zenuwen als ik eerlijk ben, net als boerka's en andere dingen die provocerend zijn in mijn ogen, ben ik closed minded? Wellicht... ik denk dat ik het gewoon vergelijk met mezelf en als ik zo zou doen... wtf heb ik aandacht tekort ofzo? Zou ik dan denken in ieder geval... maargoed :)
Rustig aan.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 02:06:42 #120
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_100538471
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 01:49 schreef kingtoppie het volgende:
Als dat duidelijk laten zien dat je homo bent zo onopvallend is dat het net zo goed allemaal hetero's zouden kunnen zijn dan zouden homo's pas volledig geaccepteerd worden aldus tiger.
Hij accepteert klaarblijkelijk die ''relnichten'' niet. Die werken ook op mijn zenuwen als ik eerlijk ben, net als boerka's en andere dingen die provocerend zijn in mijn ogen, ben ik closed minded? Wellicht... ik denk dat ik het gewoon vergelijk met mezelf en als ik zo zou doen... wtf heb ik aandacht tekort ofzo? Zou ik dan denken in ieder geval... maargoed :)
Kijk, dat is jouw mening. Die deel je op een normale mannier met ons. Kunnen sommigen hier nog wat van leren
  woensdag 10 augustus 2011 @ 06:52:01 #121
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_100539787
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 01:49 schreef kingtoppie het volgende:
Maar nu doe je net of er maar twee "soorten" zijn. De mensen die voor hetero door kunnen gaan en de relnichten. Maar dat zijn twee uitersten. Er zit nog heel veel tussen waar je het wel "aan kunt merken" maar die het niet van de daken schreeuwen en gaan lopen provoceren (wat daar dan ook onder verstaan wordt). "Mogen" die dan ook niet? Of noem je iedereen die niet 100% "straight acting" is ook maar gewoon relnicht voor het gemak?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 10 augustus 2011 @ 06:54:03 #122
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_100539789
Ik heb trouwens uit ellende maar een regenboogarmband gekocht omdat ik het zat was dat iedereen steeds naar mijn vriendin vroeg. Is dat provoceren en het uitdragen van mijn seksualiteit?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_100539810
Homo's zijn prima, zo lang ze niet midden op een druk plek opeens gaan zoenen en intiem gaan doen ;(
en homo's worden echt wel geaccepteerd door de meeste mensen, 10 jaar geleden misschien niet, maar nu is het al een stuk beter!
Dus homo's: hou op met zeiken dat jullie niet geaccepteerd worden, jullie beelden het zelf in en voelen zich al te snel aangevallen :{
  woensdag 10 augustus 2011 @ 09:41:56 #124
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_100541570
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:04 schreef Fir3fly het volgende:
Hier zit je toch mis. Er is niet voor niets een X en een Y chromosoom.
Er zijn mannen met XX-chromosomen, vrouwen met XY-chromosomen. En dan zijn er nog allerlei variaties denkbaar en zijn er zelfs 'mosaics' waarbij mensen meerdere soorten chromosomen in verschillende delen van hun lichaam hebben.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:51:03 #125
253447 Ethanolic
pi_100543359
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:41 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Er zijn mannen met XX-chromosomen, vrouwen met XY-chromosomen. En dan zijn er nog allerlei variaties denkbaar en zijn er zelfs 'mosaics' waarbij mensen meerdere soorten chromosomen in verschillende delen van hun lichaam hebben.
Geef mij maar eens een wetenschappelijk bron waar dit in is bewezen hiervan.
Deathlift or Die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')