abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100416354
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:33 schreef Nielsch het volgende:
Met name op scholen waar veel homo's zitten, want ik ken toch een paar homo's die intolerant zijn jegens het Christendom.
ja hoi :W
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100416399
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 11:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

ja hoi :W
hee hoi :*
pi_100416429
En in de Randstad zullen de scholen verplicht positieve voorlichting moeten gaan geven over provincialen. Met name in Amsterdam zijn de mensen zo intolerant jegens provincialen, niet normaal meer. Door daar op school al aandacht aan te besteden, kweken we begrip en tolerantie.

Ik ben trouwens ook voor een Provincialen Pride in de kanalen van onze hoofdstad.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2011 11:08:47 ]
  zondag 7 augustus 2011 @ 11:12:57 #54
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_100416539
Straks weer naar Amsterdam voor de afsluiting van de gay pride. Was er al van zaterdag middag 14:00 uur, tot vanmorgen kwart voor zeven. De sfeer was top, maar merkte vanacht wel dat de homo aceptatie nog niet echt lukt.
pi_100423619
Zit je je niet gewoon enorm aan te stellen dan RobbieBoy? Anders had je wel wat voorbeelden gegeven.
Rustig aan.
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:04:48 #56
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_100428620
@Nielsch, er is een verschil tussen denigrerend praten over bepaalde groepen en discrimineren, uitschelden, in elkaar slaan en wegpesten.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 02:01:39 #57
128268 RobbieBoy
pi_100493952
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:56 schreef kingtoppie het volgende:
Zit je je niet gewoon enorm aan te stellen dan RobbieBoy? Anders had je wel wat voorbeelden gegeven.
Nou, als je door een groepje hetero jongens midden in de nacht word geroepen, en je wordt als je toch door loopt voor "vuille homo" uitgemaakt, dan denk ik niet dat ik me aanstel
pi_100493982
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 02:01 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Nou, als je door een groepje hetero jongens midden in de nacht word geroepen, en je wordt als je toch door loopt voor "vuille homo" uitgemaakt, dan denk ik niet dat ik me aanstel
Ok baas, zeg dat dan gelijk ;)
Rustig aan.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 03:20:34 #59
128268 RobbieBoy
pi_100495181
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 02:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ok baas, zeg dat dan gelijk ;)
I'm so sorry.

Ach, op dat ene incident na, heb ik gewoon 3 dagen lopen feesten in amsterdam. Laat ik het zo zeggen, ik heb de NS erg blij gemaakt. Maarrrr, er ZIJN wel een hoop minder leuke incidenten geweest, volgens verschillende media.

quote:
Arrestatie homogerelateerd geweld Gay Pride
Geschreven door Novum op 06-08-2011 @ 19:38 - gepost door Juicyhil (Thom)

De politie heeft zaterdag tijdens het evenement Gay Pride een persoon aangehouden wegens homogerelateerd geweld. Dat meldt een politiewoordvoerder. Er zijn nog meer arrestaties verricht, maar de woordvoerder weet nog niet hoeveel precies en waarvoor.

Het Openbaar Ministerie meldde eerder dat tijdens Gay Pride een zerotolerancebeleid voor het discrimineren, bedreigen en mishandelen van homo's geldt. Met de harde aanpak wil justitie laten zien geweld tegen homo's niet te tolereren.

Het zerotolerancebeleid houdt in dat verdachten altijd worden aangehouden en dat vijftig tot honderd procent hogere straffen worden geëist dan normaal. Er is ook extra toezicht. Het OM heeft alvast een themazitting gereserveerd voor 8 november bij de rechtbank in Amsterdam. Dan moeten de verdachten zich voor de rechter verantwoorden.

Het feest bereikte zaterdag zijn climax met de jaarlijkse botenparade. Die is inmiddels voorbij. Volgens de woordvoerder is het nu erg druk in de uitgaansgebieden in de hoofdstad.
en

quote:
42 aanhoudingen tijdens Gay Pride
Geschreven door ANP op 06-08-2011 @ 23:29 - gepost door bennootje

De politie heeft zaterdag 42 mensen aangehouden tijdens de Gay Pride. 41 van hen werden aangehouden wegens zogenoemde 'Gay Pride gerelateerde overtredingen'. Dat betreft dan verstoringen van de openbare orde.

Eén persoon is aangehouden voor een zogenoemde 'homogerelateerde overtreding', aldus een woordvoerster van de politie. Dat laatste betreft dan mishandeling en belediging.
quote:
BRON: FOK!
Moet wel zeggen dat ik dat ik doorliep, niet omdat ik bang was van die gastjes, maar je weet gewoon nooit of ze messen/pistolen, of wat dan ook, bij zich hebben
pi_100495256
Niet dat ik wil dat alle homo's dood gaan ofzo, maar homo zijn is toch echt tegen de natuur in gaan, niet dan?

Stel voor de hele wereld zou homo zijn.
Dan zou de nieuwste generatie, meteen ook de laatste zijn. Zo is het niet bedoeld, toch?
Ik vind homo zijn gewoon eigelijk een 'afwijking'...Eerlijk gezegd, maar dat betekent niet dat ik alle homo's dood wil hebben.

LET OP MENSEN: Ik vind dat homo's een afwijking hebben, net als sommige mensen vinden dat religie alleen voor mensen is die dingen niet op andere manieren kunnen verklaren.
?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 03:30:31 #61
128268 RobbieBoy
pi_100495292
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 03:26 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:
Niet dat ik wil dat alle homo's dood gaan ofzo, maar homo zijn is toch echt tegen de natuur in gaan, niet dan?

Dan zou de nieuwste generatie, meteen ook de laatste zijn. Zo is het niet bedoeld, toch?
Ik vind homo zijn gewoon eigelijk een 'afwijking'...Eerlijk gezegd, maar dat betekent niet dat ik alle homo's dood wil hebben.

LET OP MENSEN: Ik vind dat homo's een afwijking hebben, net als sommige mensen vinden dat religie alleen voor mensen is die dingen niet op andere manieren kunnen verklaren.
Zo'n mannier van denken, DAT is pas een afwijking. En oja, als het zo TEGENNATUURLIJK IS, waarom komt homosexualiteit in de dierenwereld ook heel veel voor?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 03:31:59 #62
71919 wonderer
pi_100495306
quote:

Stel je voor dat iedereen op de wereld een heteroseksuele man is, dan gaan we ook dood. Heteromannen zijn een afwijking!

Dude, voor het geval je het gemist hebt, niet iedereen is homo, dus je hebt niks te vrezen voor het menselijk ras. Sterker nog, we kunnen wel wat meer homo's gebruiken om de overbevolking terug te dringen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 03:35:58 #63
128268 RobbieBoy
pi_100495371
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 03:31 schreef wonderer het volgende:

[..]

we kunnen wel wat meer homo's gebruiken om de overbevolking terug te dringen.
Amen to that _O_ . I am all 4 that one, meer homo's please :P

Enne DjeyDjeyDjey, JOUW afwijking is nog te genezen hoor. Tís nog niet telaat
pi_100495377
Mensen, waarom altijd zo snel op de tenen getrapt ed? Waarom accepteren jullie mijn mening gewoon niet? Ik mag DAT VINDEN, ik zeg toch niet dat homo's nu opeens anders behandeld moeten worden? Ik zeg dat ik VIND dat ze minder zijn dan niet-homo's, niet dat ze ook minder behandeld moeten worden!

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 03:30 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Zo'n mannier van denken, DAT is pas een afwijking. En oja, als het zo TEGENNATUURLIJK IS, waarom komt homosexualiteit in de dierenwereld ook heel veel voor?
Jij legt echt slechte verbanden '' als het zo tegennatuurlijk is, waarom komt homosexualiteit in de dierenwereld ook heel veel voor '' ...Dat verband is echt heel slecht gelegd. Dat het tegennatuurlijk is, betekent niet dat het niet kan voorkomen. Het is alleen niet zo bedoeld. Of is het wel zo bedoeld dat voortplanten stopt?

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 03:31 schreef wonderer het volgende:

[..]

Stel je voor dat iedereen op de wereld een heteroseksuele man is, dan gaan we ook dood. Heteromannen zijn een afwijking!

Dude, voor het geval je het gemist hebt, niet iedereen is homo, dus je hebt niks te vrezen voor het menselijk ras. Sterker nog, we kunnen wel wat meer homo's gebruiken om de overbevolking terug te dringen.
Waar zijn jouw hersenen gebleven aub. Als alle manen hetero waren, en de vrouwen niet, dan gaan wij ook dood ja. Maar niet als alle mensen gewoon hetero zijn, want dan kan je je nog voortplanten. Maarja dat ik aan jou moet gaan uitleggen hoe voorplanten werkt bewijst jouw laagheid...
?
pi_100495400
RobbieBoy, je bent echt een zielige homo weet je dat? (BTW niet homo als scheldwoord maar als, een van de homo's. Heb zelden zo een homo gezien die in zijn verdedigingsschelp kruipt. Je moet mij ontkrachten om mijn gedachtes te veranderen, niet mij aanvallen. En dan te zwijgen over jouw argument waarom het niet tegennatuurlijk zou kunnen zijn
?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 03:38:03 #66
128268 RobbieBoy
pi_100495406
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 03:36 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:
Mensen, waarom altijd zo snel op de tenen getrapt ed? Waarom accepteren jullie mijn mening gewoon niet? Ik mag DAT VINDEN, ik zeg toch niet dat homo's nu opeens anders behandeld moeten worden? Ik zeg dat ik VIND dat ze minder zijn dan niet-homo's, niet dat ze ook minder behandeld moeten worden!

[..]

Jij legt echt slechte verbanden '' als het zo tegennatuurlijk is, waarom komt homosexualiteit in de dierenwereld ook heel veel voor '' ...Dat verband is echt heel slecht gelegd. Dat het tegennatuurlijk is, betekent niet dat het niet kan voorkomen. Het is alleen niet zo bedoeld. Of is het wel zo bedoeld dat voortplanten stopt?

[..]

Waar zijn jouw hersenen gebleven aub. Als alle manen hetero waren, en de vrouwen niet, dan gaan wij ook dood ja. Maar niet als alle mensen gewoon hetero zijn, want dan kan je je nog voortplanten. Maarja dat ik aan jou moet gaan uitleggen hoe voorplanten werkt bewijst jouw laagheid...
Het feit dat JIJ nu zo'n felle reactie plaatst, zegt heel veel over jouw lage niveau, dus niet "LAAGHEID"!! !!!
pi_100495442
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 03:38 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Het feit dat JIJ nu zo'n felle reactie plaatst, zegt heel veel over jouw lage niveau, dus niet "LAAGHEID"!! !!!
Je hebt me nu ook totaal op een andere mening gebracht door je reactie's, door jou mag ik homo's juist minder. Omdat jullie altijd denken dat als iemand een homo niet normaal vind, meteen ook wil weg hebben.
?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 03:42:59 #68
71919 wonderer
pi_100495475
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 03:36 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:

Dus, als alle mensen heteroseksuele MANNEN waren, zijn er geen vrouwen en sterven we uit. Ofwel, je hypothese slaat nergens op want het IS NIET ZO. Je kunt niet zeggen dat iets slecht is en als bewijs een situatie aanhalen die nooit zal voorkomen.

Homoseksualiteit is net zo'n afwijking als linkshandigheid en blauwe ogen. Een natuurlijke variate op een bepaald thema.

En de natuur heeft geen bedoeling. Als het slecht zou zijn voor de diersoort, was het allang uitgestorven.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 03:43:03 #69
128268 RobbieBoy
pi_100495476
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 03:40 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:

[..]

Omdat jullie altijd denken dat als iemand een homo niet normaal vind, meteen ook wil weg hebben.
DAT heb ik niet gezegd. En tja, als jij het gevoel krijgt dat je "aangevallen" wordt, dan verdedig je jezelf, da's heel natuurlijk
pi_100495518
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 03:42 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dus, als alle mensen heteroseksuele MANNEN waren, zijn er geen vrouwen en sterven we uit. Ofwel, je hypothese slaat nergens op want het IS NIET ZO. Je kunt niet zeggen dat iets slecht is en als bewijs een situatie aanhalen die nooit zal voorkomen.

Homoseksualiteit is net zo'n afwijking als linkshandigheid en blauwe ogen. Een natuurlijke variate op een bepaald thema.

En de natuur heeft geen bedoeling. Als het slecht zou zijn voor de diersoort, was het allang uitgestorven.
Ik bedoel als alle mensen HOMO waren, sorry dat ik het verkeerd stelde. Daarom zet ik afwijking ook tussen haakjes, en nee linkshandigheid en blauwe ogen kunnen misschien wel in hetzelfde rijtje, maar zijn niet hetzelfde. Wanneer elke persoon op deze wereld homo zal zijn, is er geen weg meer naar een nieuwe generatie. Wanneer elke persoon blauwe ogen zal hebben, zal de wereld nog steeds verder kunnen gaan.

Ik zeg dan ook ''stel voor'', ik weet ook zeker dat het niet zal gebeuren, maar stel voor dat het gebeurd. Ik vind het niet een afwijking als geen handen hebben, maar ik vind het '' tegennatuurlijk '' . Maarja natuurlijk word ik aangevallen door homos die meteen denken dat ik ze ook weg wil hebben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 03:43 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

DAT heb ik niet gezegd. En tja, als jij het gevoel krijgt dat je "aangevallen" wordt, dan verdedig je jezelf, da's heel natuurlijk
Ik heb nooit de intentie gehad jou aan te vallen, alleen mijn mening te uiten. Helaas ben jij zo onzeker over jezelf dat jij mijn mening als een aanval op jouw homoseksualiteit ziet. Maar dat is het niet, dat ik vind dat je als homo een 'afwijking' hebt, betekent niet dat ik je niet meer wil op deze aarde. Niemand is perfect
?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 03:58:39 #71
71919 wonderer
pi_100495606
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 03:48 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:

[..]

Ik bedoel als alle mensen HOMO waren, sorry dat ik het verkeerd stelde. Daarom zet ik afwijking ook tussen haakjes, en nee linkshandigheid en blauwe ogen kunnen misschien wel in hetzelfde rijtje, maar zijn niet hetzelfde. Wanneer elke persoon op deze wereld homo zal zijn, is er geen weg meer naar een nieuwe generatie. Wanneer elke persoon blauwe ogen zal hebben, zal de wereld nog steeds verder kunnen gaan.

Ik zeg dan ook ''stel voor'', ik weet ook zeker dat het niet zal gebeuren, maar stel voor dat het gebeurd. Ik vind het niet een afwijking als geen handen hebben, maar ik vind het '' tegennatuurlijk '' . Maarja natuurlijk word ik aangevallen door homos die meteen denken dat ik ze ook weg wil hebben.

[..]

Ik heb nooit de intentie gehad jou aan te vallen, alleen mijn mening te uiten. Helaas ben jij zo onzeker over jezelf dat jij mijn mening als een aanval op jouw homoseksualiteit ziet. Maar dat is het niet, dat ik vind dat je als homo een 'afwijking' hebt, betekent niet dat ik je niet meer wil op deze aarde. Niemand is perfect
Maar dat slaat toch nergens op, een hypothetische situatie aanhalen die nooit gaat gebeuren om te "bewijzen" dat iets een afwijking is? Het maakt toch geen ruk uit dat een klein percentage van de bevolking waarschijnlijk geen kinderen zal krijgen? De wereldbevolking groeit nog steeds, lijkt me niet dat homo's een bedreiging vormen.

En het voortbestaan van een soort hangt niet alleen samen met het baren van kroost. Dat kroost moet ook veilig opgroeien en homo's spelen daarin wel degelijk een rol.
pi_100495642
quote:
Maar dat slaat toch nergens op, een hypothetische situatie aanhalen die nooit gaat gebeuren om te "bewijzen" dat iets een afwijking is? Het maakt toch geen ruk uit dat een klein percentage van de bevolking waarschijnlijk geen kinderen zal krijgen? De wereldbevolking groeit nog steeds, lijkt me niet dat homo's een bedreiging vormen.
Dat slaat zeker ergens op. Het slaat namelijk op dat het een bedreiging KAN zijn, niet dat het ZAL zijn. In theorie is het mogelijk, in praktijk niet. Ik zeg toch ook niet dat het wat uitmaakt dat een klein percentage geen kinderen zal krijgen, waar heb je mij ooit horen schrijven dat ik dat erg vind? Waarom haal jij rare conclusies uit mijn antwoorden, praat voor jezelf aub. Ik vind homo's ook geen bedreiging, ik leg alleen uit waarop ik mijn mening basseer. Meer niet.
?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 04:08:49 #73
71919 wonderer
pi_100495691
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 04:02 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:

[..]

Dat slaat zeker ergens op. Het slaat namelijk op dat het een bedreiging KAN zijn, niet dat het ZAL zijn. In theorie is het mogelijk, in praktijk niet. Ik zeg toch ook niet dat het wat uitmaakt dat een klein percentage geen kinderen zal krijgen, waar heb je mij ooit horen schrijven dat ik dat erg vind? Waarom haal jij rare conclusies uit mijn antwoorden, praat voor jezelf aub. Ik vind homo's ook geen bedreiging, ik leg alleen uit waarop ik mijn mening basseer. Meer niet.
Ik geloof dat ik je niet helemaal kan volgen. Je zegt dus dat je iets als een afwijking beschouwt vanwege iets dat het kan zijn maar het nooit zal zijn (en als het niet gebeurt, kan het dus ook niet), maar het is alleen schadelijk als de hypothetische situatie werkelijkheid wordt.

Volgens exact dezelfde redenatie zijn heteroseksuele mannen ook een afwijking, want als iedereen op aarde een heteroseksuele man is, is het ook snel afgelopen. Maar dat zal ook nooit gebeuren dus daar denken we niet over na.

Mijn mening is dat jij er rare meningen op nahoudt die gebaseerd zijn op drogredenaties en dat ik mijn tijd wel beter kan besteden.
pi_100495731
quote:
Ik geloof dat ik je niet helemaal kan volgen. Je zegt dus dat je iets als een afwijking beschouwt vanwege iets dat het kan zijn maar het nooit zal zijn (en als het niet gebeurt, kan het dus ook niet), maar het is alleen schadelijk als de hypothetische situatie werkelijkheid wordt.
Volgens mij heb jij nooit onderzoek gedaan, of wel dan?
Er zijn 2 manieren hoe iets kan gebeuren: Theoretisch en Praktisch.
In Theorie bereken je de kans dat iets kan gebeuren. Het hoeft niet te gebeuren, maar het kan wel.
Praktisch is dat het zal gebeuren. Aangezien we weten dat er meer mensen hetero zijn dan homo, zullen we geen homos zijn met zijn allen. Maar dat sluit niet uit dat (BIJVOORBEELD HE, dit is even heel snel geschetst) als er een wereldoorlog zou komen en er zouden nog maar 100 mensen overblijven, en die zouden homo zijn, de volgende generatie nog zou komen. Daarvan kan je dan niet meer spreken, volg je me nu dan?

quote:
Volgens exact dezelfde redenatie zijn heteroseksuele mannen ook een afwijking, want als iedereen op aarde een heteroseksuele man is, is het ook snel afgelopen. Maar dat zal ook nooit gebeuren dus daar denken we niet over na.
Nee, want met homo bedoel ik ook als een vrouw homoseksueel zijn, ik heb geen zin de heletijd homo's en lesbo's te moeten schrijven, als ik zeg homo's bedoel ik mensen die homoseksueel zijn, vrouw of man.

quote:
Mijn mening is dat jij er rare meningen op nahoudt die gebaseerd zijn op drogredenaties en dat ik mijn tijd wel beter kan besteden.
Dat kan jouw mening zijn, naar mijn mening klopt het niet wat jij zegt. fijne ochtend verder.
?
pi_100495954
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 11:06 schreef Nielsch het volgende:
En in de Randstad zullen de scholen verplicht positieve voorlichting moeten gaan geven over provincialen. Met name in Amsterdam zijn de mensen zo intolerant jegens provincialen, niet normaal meer. Door daar op school al aandacht aan te besteden, kweken we begrip en tolerantie.
Ik ben trouwens ook voor een Provincialen Pride in de kanalen van onze hoofdstad.
:') Nogal tegenstrijdig, niet? Dat wij 'provincialen' voor onze eigen 'pride' naar Amsterdam moeten komen? Het is prima vertoeven in 'de provincie'. Veel van de problemen die in grote steden aan de orde zijn, kom je daar niet tegen.

Even on-topic: mensen zullen altijd een stok vinden om mee te slaan. Als ze een hekel aan iets willen hebben, of iets grondig willen haten, zullen ze dat altijd doen. Welke (realistische) argumenten je daar ook tegen inbrengt.

Persoonlijk zie ik hetero-, homo- en biseksualiteit als drie gelijkwaardige variaties van seksuele gemeenschap (cq. voorkeur) tussen seksueel volwassen mensen. De overeenkomsten tussen de drie genoemde variaties zijn veel groter dan de verschillen. Dat heteroseksualiteit de meest voorkomende van de drie is, wil niet zeggen dat de anderen 'abnormaal' zijn.

Bij seksuele afwijkingen denk ik aan zaken als pedofilie, bestialiteit of necrofilie. Daar speelt wilsonbekwaamheid altijd een rol. De afwijking pedofilie kent zowel mensen die een slachtoffer van hetzelfde geslacht kiezen (homo) als van het andere geslacht (hetero).

Tot slot zijn er nog de mensen die een hekel hebben aan manifestaties als Gay Pride. Acceptatie houdt in dat je andere mensen hun feestje gunt en daar dus geen aanstoot aan neemt. Wanneer je van (bepaalde) homo's verwacht dat ze zich op de vlakte houden (cq. in de kast blijven), ben je niet bezig met het accepteren van homoseksualiteit, maar met het terugdringen van de zichtbaarheid ervan.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 08:42:06 #76
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_100497143
quote:
Ik kan homoseksualiteit am sich best begrijpen. Bestaat al sinds de Egyptenaren. Nichterij kan ik niet begrijpen. Handtasjes, verwijfd praten, verwijfd lopen. Dan vind ik dat je een afwijking hebt.

Transseksualiteit vind ik wel echt een afwijking, in zoverre even erg als zoöfilie, gerontofilie, pedofilie en poepsex. (Edit : ah de persoon boven me zei ook al zoiets.)
Deathlift or Die.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 09:12:21 #77
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_100497589
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 08:42 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik kan homoseksualiteit am sich best begrijpen. Bestaat al sinds de Egyptenaren. Nichterij kan ik niet begrijpen. Handtasjes, verwijfd praten, verwijfd lopen. Dan vind ik dat je een afwijking hebt.

Transseksualiteit vind ik wel echt een afwijking, in zoverre even erg als zoöfilie, gerontofilie, pedofilie en poepsex. (Edit : ah de persoon boven me zei ook al zoiets.)
Transseksualiteit bestaat ook al sinds de Egyptenaren hoor :)

En trouwens bedankt dat je me vergelijkt met een pedofiel. En dat alleen maar terwijl ik gewoon mezelf durf te zijn zonder dat ook maar iemand daar last van heeft. Met seks heeft het trouwens sowieso al geen ene moer te maken.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:03:44 #78
128268 RobbieBoy
pi_100500613
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:12 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

En trouwens bedankt dat je me vergelijkt met een pedofiel. En dat alleen maar terwijl ik gewoon mezelf durf te zijn zonder dat ook maar iemand daar last van heeft. Met seks heeft het trouwens sowieso al geen ene moer te maken.
Deze vergelijking heb ik al vaker voorbij zien komen. En daarom heb ik ook zo'n hekel aan de term "homofiel" en zal ik die term ook nooit gebruiken. En als ik mensen hoor zeggen, op een goed bedoelde mannier " Dus jij bent homofiel?" laat ik ook gelijk mijn afkeer voor die term merken, en leg ik ook gelijk uit WAAROM ik dat woord niet zal gebruiken, en dat is omdat mensen dat woord gelijk linken aan pedofiel (homofiel/pedofiel, die woorden lijken gewoon teveel op elkaar)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:19:25 #79
253447 Ethanolic
pi_100501174
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:12 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Transseksualiteit bestaat ook al sinds de Egyptenaren hoor :)

Ik vergelijk je niet met een pedofiel, ik vind het wel een afwijking. Als je transseksueel bent doe je niemand (bewust) iets kwaad.
Deathlift or Die.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:24:04 #80
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_100501341
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 04:14 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:

[..]

Maar dat sluit niet uit dat (BIJVOORBEELD HE, dit is even heel snel geschetst) als er een wereldoorlog zou komen en er zouden nog maar 100 mensen overblijven, en die zouden homo zijn, de volgende generatie nog zou komen. Daarvan kan je dan niet meer spreken, volg je me nu dan?
Misschien heb ik iets gemist, maar zijn in dat voorbeeld homo's ook onvruchtbaar?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:38:58 #81
128268 RobbieBoy
pi_100501881
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:19 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik vergelijk je niet met een pedofiel, ik vind het wel een afwijking. Als je transseksueel bent doe je niemand (bewust) iets kwaad.
Homo zijn is geen afwijking, net zoals hetero zijn toch ook geen afwijking is!
pi_100502375
Vanuit de natuur gezien is homoseksualiteit een afwijking, plain and simple :')

En homo zijn is niet erg voor de rest, maar de reden waarom het niet geaccepteerd wordt komt door die vervelende handtas nichten die koste wat kost de wereld willen laten weten dat ze homo zijn. Net als die gay pride. Als je denkt dat in leren pakjes op een boot gaan staan dansen bevorderend is voor het imago van de gemiddelde homo dan ben je echt achterlijk.

Iedere normale homo die wil dat ze geaccepteerd worden moet de gaypride keihard boycotten en gewoon stil blijven over hun eigen seksualiteit. Niet steeds willen dat iedereen om je heen er van op de hoogte is omdat je zogenaamd speciaal bent ofzo.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_100502444
Waarom ligt de nadruk op het ´normaal´ moeten vinden?

Dat gaat mij namelijk denk ik niet eens lukken, laat staan heel Nederland. Accepteren zal geen probleem zijn, maar dat staat niet gelijk aan het normaal vinden. Niet dat dat voor problemen zal zorgen, maar ik wil er alleen mee aangeven dat het nooit en te nimmer gaat lukken om het normaal te laten zijn voor een land. Zelfs niet voor Nederland.

Maar misschien zit het probleem bij deze stelling wel dat we het begrip 'normaal' anders invullen. En heeft iedereen in dit topic het over hetzelfde, maar denken we dat we allemaal iets anders menen te denken.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:55:20 #84
253447 Ethanolic
pi_100502455
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:38 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Homo zijn is geen afwijking, net zoals hetero zijn toch ook geen afwijking is!
LEES nou eens een keer wat ik zeg. Voel je niet zo aangevallen.
Godverdomme zeg.
Deathlift or Die.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:57:46 #85
128268 RobbieBoy
pi_100502554
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

LEES nou eens een keer wat ik zeg. Voel je niet zo aangevallen.
Godverdomme zeg.
Ik LEES wat jij zegt, en reageer daar normaal op
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:03:51 #86
253447 Ethanolic
pi_100502772
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:57 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Ik LEES wat jij zegt, en reageer daar normaal op
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 08:42 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik merk het.
Deathlift or Die.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:56:39 #87
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_100507047
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:19 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vergelijk je niet met een pedofiel, ik vind het wel een afwijking.
Ik gebruik zelf liever de term handicap, want dat is het zeker gezien de starre tweedeling waar onze maatschappij zich aan houdt. Het is de maatschappij die me er toe dwingt om mijn lichaam aan te passen omdat dat voor mij de enige manier is om toch enigszins normaal te kunnen leven.

Maar het is geen afwijking, want het echte probleem is dat onze samenleving mannen en vrouwen in twee groepen verdeeld terwijl de natuur dat onderscheid niet kent. Er is geen bitje in je DNA dat aangeeft of iemand man of vrouw is, er zijn tig factoren die bepalen of iemand man of vrouw is en al die factoren kunnen alle kanten op schieten. Jouw genetische en hormonale markup is even uniek als de mijne, dus als ik een afwijking ben, ben jij dat net zo goed.

Als meer mensen nou eens zouden begrijpen dat zowel gender als seksuele geaardheid een continuüm zijn, dan wordt het ook een stuk makkelijker om in te zien dat ongeacht waar je je op die continuüms bevindt, geen van die posities een afwijking is.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_100509300
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:56 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ik gebruik zelf liever de term handicap, want dat is het zeker gezien de starre tweedeling waar onze maatschappij zich aan houdt. Het is de maatschappij die me er toe dwingt om mijn lichaam aan te passen omdat dat voor mij de enige manier is om toch enigszins normaal te kunnen leven.

Maar het is geen afwijking, want het echte probleem is dat onze samenleving mannen en vrouwen in twee groepen verdeeld terwijl de natuur dat onderscheid niet kent. Er is geen bitje in je DNA dat aangeeft of iemand man of vrouw is, er zijn tig factoren die bepalen of iemand man of vrouw is en al die factoren kunnen alle kanten op schieten. Jouw genetische en hormonale markup is even uniek als de mijne, dus als ik een afwijking ben, ben jij dat net zo goed.

Als meer mensen nou eens zouden begrijpen dat zowel gender als seksuele geaardheid een continuüm zijn, dan wordt het ook een stuk makkelijker om in te zien dat ongeacht waar je je op die continuüms bevindt, geen van die posities een afwijking is.
Aan de andere kant heeft de mens het voordeel dat het kan vooroordelen. Dat het niet altijd klopt of voor iedereen goed uitkomt zorgt er echter niet voor dat het niet meer wordt toegepast. Daarvoor is het veel te krachtig. In die zin is het daarom, hoe pijnlijk ook, verstandiger om als minderheid/uitzondering hier op in te spelen. Omdat de mens nou eenmaal met grote regelmaat de bevestiging krijgt (of zoekt) dat het vooroordeel klopte en ze er voordeel aan hebben gehad.

Nu komt de nadruk op het te kort en de nadelen van vooroordelen te liggen. Iets waar al snel de link mee wordt gelegd. Maar er zijn ook positieve kanten aan vooroordelen. Een wereld zonder vooroordelen zou ook zeer moeizame wereld zijn waar niet veel progressie (door individuen) wordt bereikt. Je kan namelijk niet elke persoon (of voorwerp) vanaf het bot af aan beoordelen.
pi_100510677
Conclusie:
Mensen vinden homo's oké die zich gewoon normaal gedragen, maar nichten hebben ze een hekel aan.

En als je vindt dat homo's een afwijking hebben, vind ik dat je hersens een deel missen.

Het is NIET tegennatuurlijk, want de mens zijn natuur is niet alleen voortplanten. Aangezien wij plezier etc kunnen hebben is onze "natuur" veranderd. Sommige willen gewoon het meeste plezier hebben dat ze kunnen. Anderen werken tot hun dood. Tja verdeling moet er zijn.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:18:16 #90
253447 Ethanolic
pi_100510857
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:14 schreef totalvamp het volgende:
Conclusie:
Mensen vinden homo's oké die zich gewoon normaal gedragen, maar nichten hebben ze een hekel aan.

En als je vindt dat homo's een afwijking hebben, vind ik dat je hersens een deel missen.

Het is NIET tegennatuurlijk, want de mens zijn natuur is niet alleen voortplanten. Aangezien wij plezier etc kunnen hebben is onze "natuur" veranderd. Sommige willen gewoon het meeste plezier hebben dat ze kunnen. Anderen werken tot hun dood. Tja verdeling moet er zijn.
Wat zeg jij nou :') Dat je als hetero geen plezier kan hebben? En dat het de natuur van mensen is om plezier te hebben?
Slaat echt nergens op.
Deathlift or Die.
pi_100511057
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:18 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Wat zeg jij nou :') Dat je als hetero geen plezier kan hebben? En dat het de natuur van mensen is om plezier te hebben?
Slaat echt nergens op.
Je leest niet goed :') je wilt alleen zien wat je denkt.
pi_100511098
quote:
Conclusie:

Ik snap dat de bedoeling goed is, maar de combinatie van hersenen en afwijking maakt dat er nogal een raar randje aan je post zit.

Was dat bewust of onbewust?
pi_100511174
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:23 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Ik snap dat de bedoeling goed is, maar de combinatie van hersenen en afwijking maakt dat er nogal een raar randje aan je post zit.

Was dat bewust of onbewust?
bewust :)

Blijkbaar snappen sommige mensen nog steeds niet dat er niets mis is met homo's :')
pi_100511419
Pfff word een beetje moe van die mensen die denken dat we vinden dat er iets mis is met iemand als di homo is.
Nee daar is niets mis mee, het is alleen tegennatuurlijk.
Als wij deze mening hebben en wel de homo's accepteren, waarom moet dat een probleem zijn.

Iets tegennatuurlijks is wat anders dan niet kunnen of willen accepteren.
pi_100511758
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:30 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Iets tegennatuurlijks is wat anders dan niet kunnen of willen accepteren.
maar WAAROM is het tegennatuurlijk?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:01:57 #96
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_100513300
te·gen·na·tuur·lijk bn, bw in strijd met de natuur

na·tuur de; v 1 aangeboren aard of gestel; geaardheid: hij is van nature vriendelijk 2 dat wat de mens om zich heen ziet als niet door hem gewijzigd: wandelen in de vrije ~

Tja, ik zie het ook niet hoor. Als ik deze definities zo lees zijn alleen ex-gay's tegennatuurlijk :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:06:59 #97
253447 Ethanolic
pi_100513541
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:22 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Je leest niet goed :') je wilt alleen zien wat je denkt.
Nee hoor, die post van je slaat nergens op. Totaal niet relevant.
Deathlift or Die.
pi_100513576
Ik snap nooit zo goed waarom mensen die het zeggen te accepteren zoveel moeite erin stoppen om te bewijzen dat homo zijn tegen de natuur is. Als je het accepteert....''waarom maak je je er dan zo druk om? '', vraag ik me dan altijd af. Er zijn nou eenmaal homo's. Er zijn nou eenmaals hetero's. Er zijn nou eenmaal bii seksuelen. Er zijn nou eenmaal lesbiennes. En zo voort. Accepteer het, of accepteer het niet maar ik kan er zo boos van worden als mensen gaan beweren dat ze het accepteren maar ondertussen wel met bewijzen willen komen dat het tegen de natuur is en dat alleen hetero's normaal zijn. In deze wereld is er niemand normaal naar mijn mening.
pi_100513578
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:06 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Nee hoor, die post van je slaat nergens op. Totaal niet relevant.
Dat is het wel.

Homo zijn is niet tegennatuurlijk. Klaar :) dat was de clue
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:11:00 #100
253447 Ethanolic
pi_100513743
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:07 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Dat is het wel.

Homo zijn is niet tegennatuurlijk. Klaar :) dat was de clue
Dat is jouw mening. Ik bedoelde meer op :
quote:
Heeft TOTAAL niets met dit topic te maken. Dus kappen met die drogredenering van je.
Deathlift or Die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')