Ik kan homoseksualiteit am sich best begrijpen. Bestaat al sinds de Egyptenaren. Nichterij kan ik niet begrijpen. Handtasjes, verwijfd praten, verwijfd lopen. Dan vind ik dat je een afwijking hebt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:26 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:
LET OP MENSEN: Ik vind dat homo's een afwijking hebben, net als sommige mensen vinden dat religie alleen voor mensen is die dingen niet op andere manieren kunnen verklaren.
Transseksualiteit bestaat ook al sinds de Egyptenaren hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kan homoseksualiteit am sich best begrijpen. Bestaat al sinds de Egyptenaren. Nichterij kan ik niet begrijpen. Handtasjes, verwijfd praten, verwijfd lopen. Dan vind ik dat je een afwijking hebt.
Transseksualiteit vind ik wel echt een afwijking, in zoverre even erg als zoöfilie, gerontofilie, pedofilie en poepsex. (Edit : ah de persoon boven me zei ook al zoiets.)
Deze vergelijking heb ik al vaker voorbij zien komen. En daarom heb ik ook zo'n hekel aan de term "homofiel" en zal ik die term ook nooit gebruiken. En als ik mensen hoor zeggen, op een goed bedoelde mannier " Dus jij bent homofiel?" laat ik ook gelijk mijn afkeer voor die term merken, en leg ik ook gelijk uit WAAROM ik dat woord niet zal gebruiken, en dat is omdat mensen dat woord gelijk linken aan pedofiel (homofiel/pedofiel, die woorden lijken gewoon teveel op elkaar)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:12 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
En trouwens bedankt dat je me vergelijkt met een pedofiel. En dat alleen maar terwijl ik gewoon mezelf durf te zijn zonder dat ook maar iemand daar last van heeft. Met seks heeft het trouwens sowieso al geen ene moer te maken.
Ik vergelijk je niet met een pedofiel, ik vind het wel een afwijking. Als je transseksueel bent doe je niemand (bewust) iets kwaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:12 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Transseksualiteit bestaat ook al sinds de Egyptenaren hoor
En trouwens bedankt dat je me vergelijkt met een pedofiel. En dat alleen maar terwijl ik gewoon mezelf durf te zijn zonder dat ook maar iemand daar last van heeft. Met seks heeft het trouwens sowieso al geen ene moer te maken.
Misschien heb ik iets gemist, maar zijn in dat voorbeeld homo's ook onvruchtbaar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:14 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:
[..]
Maar dat sluit niet uit dat (BIJVOORBEELD HE, dit is even heel snel geschetst) als er een wereldoorlog zou komen en er zouden nog maar 100 mensen overblijven, en die zouden homo zijn, de volgende generatie nog zou komen. Daarvan kan je dan niet meer spreken, volg je me nu dan?
Homo zijn is geen afwijking, net zoals hetero zijn toch ook geen afwijking is!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vergelijk je niet met een pedofiel, ik vind het wel een afwijking. Als je transseksueel bent doe je niemand (bewust) iets kwaad.
LEES nou eens een keer wat ik zeg. Voel je niet zo aangevallen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:38 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Homo zijn is geen afwijking, net zoals hetero zijn toch ook geen afwijking is!
Ik LEES wat jij zegt, en reageer daar normaal opquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
LEES nou eens een keer wat ik zeg. Voel je niet zo aangevallen.
Godverdomme zeg.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:57 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik LEES wat jij zegt, en reageer daar normaal op
Ik merk het.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kan homoseksualiteit am sich best begrijpen. Bestaat al sinds de Egyptenaren. Nichterij kan ik niet begrijpen. Handtasjes, verwijfd praten, verwijfd lopen. Dan vind ik dat je een afwijking hebt.
Transseksualiteit vind ik wel echt een afwijking, in zoverre even erg als zoöfilie, gerontofilie, pedofilie en poepsex. (Edit : ah de persoon boven me zei ook al zoiets.)
Ik gebruik zelf liever de term handicap, want dat is het zeker gezien de starre tweedeling waar onze maatschappij zich aan houdt. Het is de maatschappij die me er toe dwingt om mijn lichaam aan te passen omdat dat voor mij de enige manier is om toch enigszins normaal te kunnen leven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:19 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vergelijk je niet met een pedofiel, ik vind het wel een afwijking.
Aan de andere kant heeft de mens het voordeel dat het kan vooroordelen. Dat het niet altijd klopt of voor iedereen goed uitkomt zorgt er echter niet voor dat het niet meer wordt toegepast. Daarvoor is het veel te krachtig. In die zin is het daarom, hoe pijnlijk ook, verstandiger om als minderheid/uitzondering hier op in te spelen. Omdat de mens nou eenmaal met grote regelmaat de bevestiging krijgt (of zoekt) dat het vooroordeel klopte en ze er voordeel aan hebben gehad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:56 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf liever de term handicap, want dat is het zeker gezien de starre tweedeling waar onze maatschappij zich aan houdt. Het is de maatschappij die me er toe dwingt om mijn lichaam aan te passen omdat dat voor mij de enige manier is om toch enigszins normaal te kunnen leven.
Maar het is geen afwijking, want het echte probleem is dat onze samenleving mannen en vrouwen in twee groepen verdeeld terwijl de natuur dat onderscheid niet kent. Er is geen bitje in je DNA dat aangeeft of iemand man of vrouw is, er zijn tig factoren die bepalen of iemand man of vrouw is en al die factoren kunnen alle kanten op schieten. Jouw genetische en hormonale markup is even uniek als de mijne, dus als ik een afwijking ben, ben jij dat net zo goed.
Als meer mensen nou eens zouden begrijpen dat zowel gender als seksuele geaardheid een continuüm zijn, dan wordt het ook een stuk makkelijker om in te zien dat ongeacht waar je je op die continuüms bevindt, geen van die posities een afwijking is.
Wat zeg jij nouquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:14 schreef totalvamp het volgende:
Conclusie:
Mensen vinden homo's oké die zich gewoon normaal gedragen, maar nichten hebben ze een hekel aan.
En als je vindt dat homo's een afwijking hebben, vind ik dat je hersens een deel missen.
Het is NIET tegennatuurlijk, want de mens zijn natuur is niet alleen voortplanten. Aangezien wij plezier etc kunnen hebben is onze "natuur" veranderd. Sommige willen gewoon het meeste plezier hebben dat ze kunnen. Anderen werken tot hun dood. Tja verdeling moet er zijn.
Je leest niet goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat zeg jij nouDat je als hetero geen plezier kan hebben? En dat het de natuur van mensen is om plezier te hebben?
Slaat echt nergens op.
Ik snap dat de bedoeling goed is, maar de combinatie van hersenen en afwijking maakt dat er nogal een raar randje aan je post zit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:14 schreef totalvamp het volgende:
Conclusie:
Mensen vinden homo's oké die zich gewoon normaal gedragen, maar nichten hebben ze een hekel aan.
En als je vindt dat homo's een afwijking hebben, vind ik dat je hersens een deel missen.
Het is NIET tegennatuurlijk, want de mens zijn natuur is niet alleen voortplanten. Aangezien wij plezier etc kunnen hebben is onze "natuur" veranderd. Sommige willen gewoon het meeste plezier hebben dat ze kunnen. Anderen werken tot hun dood. Tja verdeling moet er zijn.
bewustquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:23 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ik snap dat de bedoeling goed is, maar de combinatie van hersenen en afwijking maakt dat er nogal een raar randje aan je post zit.
Was dat bewust of onbewust?
maar WAAROM is het tegennatuurlijk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:30 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Iets tegennatuurlijks is wat anders dan niet kunnen of willen accepteren.
Nee hoor, die post van je slaat nergens op. Totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:22 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Je leest niet goedje wilt alleen zien wat je denkt.
Dat is het wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee hoor, die post van je slaat nergens op. Totaal niet relevant.
Dat is jouw mening. Ik bedoelde meer op :quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:07 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Homo zijn is niet tegennatuurlijk. Klaardat was de clue
Heeft TOTAAL niets met dit topic te maken. Dus kappen met die drogredenering van je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:14 schreef totalvamp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |