Zoiets?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:48 schreef Kabolter het volgende:
In de OP mist de insteek overigens. Daarin werd duidelijk gesteld dat hetero's vooroordelen hebben over homo's en deze konden dan aangegeven worden.
Nu wordt het een topic waarvan niet duidelijk is wat het nut is en gaat iedereen maar in het wilde weg praten.
Nu wordt er gesuggereerd dat het over (geloof, natuur en) natuurlijke selectie gaat.
En ik denk dat er elke keer wel één iemand zal zijn die dit punt weer weet aan te snijden.
Dus flikker even die OP van deel 1 er in.
True that.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:08 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
En homo's hebben vooroordelen over hetero's omdat hun denken dat de meeste hetero's vooroordelen hebben over homo's
Hey dank je voor dit compliment dat je me eigenlijk geeft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:48 schreef Kabolter het volgende:
In de OP mist de insteek overigens. Daarin werd duidelijk gesteld dat hetero's vooroordelen hebben over homo's en deze konden dan aangegeven worden.
Nu wordt het een topic waarvan niet duidelijk is wat het nut is en gaat iedereen maar in het wilde weg praten.
Nu wordt er gesuggereerd dat het over (geloof, natuur en) natuurlijke selectie gaat.
En ik denk dat er elke keer wel één iemand zal zijn die dit punt weer weet aan te snijden.
Dus flikker even die OP van deel 1 er in.
Ik heb nog niet alles terug gelezen, welke posts bedoel je allemaal?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:33 schreef Tamashii het volgende:
Ongelofelijk. Heb een paar posts gelezen maar ik word echt gek van mensen die domme dingen erover zeggen. Zeker nadat ik Marc Marie bij Zomergasten zag. Wat een naar leven hebben zij soms, alleen maar omdat ze zo zijn...
Ja, 't zijn net mensenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:34 schreef RobbieBoy het volgende:
Vandaag naar de gay pride feesten geweest. En ik moet zeggen dat daar ook wel de wat vrouwlijke homo's rond lieppen, maar ook genoeg jongens waarvan je het eigenlijk niet zou verwachten dat ze homo zijn. Eigenlijk een heel breed publiek wat toevallig EEN ding gemeen heeft, namelijk het gay zijn.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:34 schreef RobbieBoy het volgende:
Vandaag naar de gay pride feesten geweest. En ik moet zeggen dat daar ook wel de wat vrouwlijke homo's rond lieppen, maar ook genoeg jongens waarvan je het eigenlijk niet zou verwachten dat ze homo zijn. Eigenlijk een heel breed publiek wat toevallig EEN ding gemeen heeft, namelijk het gay zijn.
Ik zet mezelf voor schut, omdat???? Leg uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]_! Moet je jezelf nou voor schut zetten?
Reageerbuisjes bevruchting heb je ook nog. Gewoon doormiddel van een simpele injectie het eitje bevruchten. En genetisch,theoretisch,praktisch kan een een homo stel en een lesbo stel op die manier gewoon kinderen voortbrengen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:33 schreef bang_bros het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren omdat iedereen sex heeft met zijn eigen geslacht.
Oftewel;
man neukt man --> geen kind
vrouw neukt vrouw --> geen kind
Dus een voorlichting over homoseksualiteit is mensen dwingen tot het houden van homo's? Beetje vreemde gedachtengang.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:27 schreef Nielsch het volgende:
Goed essay over de (in)tolerantie van sommige homo's zelf:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)eigenlijk-zelf.dhtml
Jazeker, van Bijsterveldt "mag" van mij meevaren. Maar wie ben ik om dat te "bepalen'?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:27 schreef Nielsch het volgende:
Goed essay over de (in)tolerantie van sommige homo's zelf:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)eigenlijk-zelf.dhtml
ja hoiquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:33 schreef Nielsch het volgende:
Met name op scholen waar veel homo's zitten, want ik ken toch een paar homo's die intolerant zijn jegens het Christendom.
Nou, als je door een groepje hetero jongens midden in de nacht word geroepen, en je wordt als je toch door loopt voor "vuille homo" uitgemaakt, dan denk ik niet dat ik me aanstelquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:56 schreef kingtoppie het volgende:
Zit je je niet gewoon enorm aan te stellen dan RobbieBoy? Anders had je wel wat voorbeelden gegeven.
Ok baas, zeg dat dan gelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:01 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Nou, als je door een groepje hetero jongens midden in de nacht word geroepen, en je wordt als je toch door loopt voor "vuille homo" uitgemaakt, dan denk ik niet dat ik me aanstel
I'm so sorry.quote:
enquote:Arrestatie homogerelateerd geweld Gay Pride
Geschreven door Novum op 06-08-2011 @ 19:38 - gepost door Juicyhil (Thom)
De politie heeft zaterdag tijdens het evenement Gay Pride een persoon aangehouden wegens homogerelateerd geweld. Dat meldt een politiewoordvoerder. Er zijn nog meer arrestaties verricht, maar de woordvoerder weet nog niet hoeveel precies en waarvoor.
Het Openbaar Ministerie meldde eerder dat tijdens Gay Pride een zerotolerancebeleid voor het discrimineren, bedreigen en mishandelen van homo's geldt. Met de harde aanpak wil justitie laten zien geweld tegen homo's niet te tolereren.
Het zerotolerancebeleid houdt in dat verdachten altijd worden aangehouden en dat vijftig tot honderd procent hogere straffen worden geëist dan normaal. Er is ook extra toezicht. Het OM heeft alvast een themazitting gereserveerd voor 8 november bij de rechtbank in Amsterdam. Dan moeten de verdachten zich voor de rechter verantwoorden.
Het feest bereikte zaterdag zijn climax met de jaarlijkse botenparade. Die is inmiddels voorbij. Volgens de woordvoerder is het nu erg druk in de uitgaansgebieden in de hoofdstad.
quote:42 aanhoudingen tijdens Gay Pride
Geschreven door ANP op 06-08-2011 @ 23:29 - gepost door bennootje
De politie heeft zaterdag 42 mensen aangehouden tijdens de Gay Pride. 41 van hen werden aangehouden wegens zogenoemde 'Gay Pride gerelateerde overtredingen'. Dat betreft dan verstoringen van de openbare orde.
Eén persoon is aangehouden voor een zogenoemde 'homogerelateerde overtreding', aldus een woordvoerster van de politie. Dat laatste betreft dan mishandeling en belediging.
Moet wel zeggen dat ik dat ik doorliep, niet omdat ik bang was van die gastjes, maar je weet gewoon nooit of ze messen/pistolen, of wat dan ook, bij zich hebbenquote:BRON: FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |