abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100363747
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:48 schreef Kabolter het volgende:
In de OP mist de insteek overigens. Daarin werd duidelijk gesteld dat hetero's vooroordelen hebben over homo's en deze konden dan aangegeven worden.

Nu wordt het een topic waarvan niet duidelijk is wat het nut is en gaat iedereen maar in het wilde weg praten.

Nu wordt er gesuggereerd dat het over (geloof, natuur en) natuurlijke selectie gaat.
En ik denk dat er elke keer wel één iemand zal zijn die dit punt weer weet aan te snijden.

Dus flikker even die OP van deel 1 er in. ;)
Zoiets?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_100372866
nice
pi_100374824
En homo's hebben vooroordelen over hetero's omdat hun denken dat de meeste hetero's vooroordelen hebben over homo's :P
pi_100377680
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:08 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
En homo's hebben vooroordelen over hetero's omdat hun denken dat de meeste hetero's vooroordelen hebben over homo's :P
True that.
Rustig aan.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 02:33:16 #35
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_100382257
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:48 schreef Kabolter het volgende:
In de OP mist de insteek overigens. Daarin werd duidelijk gesteld dat hetero's vooroordelen hebben over homo's en deze konden dan aangegeven worden.

Nu wordt het een topic waarvan niet duidelijk is wat het nut is en gaat iedereen maar in het wilde weg praten.

Nu wordt er gesuggereerd dat het over (geloof, natuur en) natuurlijke selectie gaat.
En ik denk dat er elke keer wel één iemand zal zijn die dit punt weer weet aan te snijden.

Dus flikker even die OP van deel 1 er in. ;)
Hey dank je voor dit compliment dat je me eigenlijk geeft.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 02:34:57 #36
128268 RobbieBoy
pi_100382293
Vandaag naar de gay pride feesten geweest. En ik moet zeggen dat daar ook wel de wat vrouwlijke homo's rond lieppen, maar ook genoeg jongens waarvan je het eigenlijk niet zou verwachten dat ze homo zijn. Eigenlijk een heel breed publiek wat toevallig EEN ding gemeen heeft, namelijk het gay zijn.
pi_100382703
Cool story bro ^O^
Rustig aan.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 03:30:08 #38
128268 RobbieBoy
pi_100382984
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 02:58 schreef kingtoppie het volgende:
Cool story bro ^O^
Jaja, en zeg NU maar wat je ECHT denkt
pi_100383006
Ongelofelijk. Heb een paar posts gelezen maar ik word echt gek van mensen die domme dingen erover zeggen. Zeker nadat ik Marc Marie bij Zomergasten zag. Wat een naar leven hebben zij soms, alleen maar omdat ze zo zijn...
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 03:35:01 #40
128268 RobbieBoy
pi_100383010
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 03:33 schreef Tamashii het volgende:
Ongelofelijk. Heb een paar posts gelezen maar ik word echt gek van mensen die domme dingen erover zeggen. Zeker nadat ik Marc Marie bij Zomergasten zag. Wat een naar leven hebben zij soms, alleen maar omdat ze zo zijn...
Ik heb nog niet alles terug gelezen, welke posts bedoel je allemaal?
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 06:13:34 #41
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_100383407
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 02:34 schreef RobbieBoy het volgende:
Vandaag naar de gay pride feesten geweest. En ik moet zeggen dat daar ook wel de wat vrouwlijke homo's rond lieppen, maar ook genoeg jongens waarvan je het eigenlijk niet zou verwachten dat ze homo zijn. Eigenlijk een heel breed publiek wat toevallig EEN ding gemeen heeft, namelijk het gay zijn.
Ja, 't zijn net mensen :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 07:52:26 #42
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_100383749
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 02:34 schreef RobbieBoy het volgende:
:') _! Moet je jezelf nou voor schut zetten?
Deathlift or Die.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 09:46:54 #43
128268 RobbieBoy
pi_100384655
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 07:52 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

:') _! Moet je jezelf nou voor schut zetten?
Ik zet mezelf voor schut, omdat???? Leg uit
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 13:54:41 #44
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_100389541
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:33 schreef bang_bros het volgende:

[..]

Dat zal nooit gebeuren omdat iedereen sex heeft met zijn eigen geslacht.
Oftewel;
man neukt man --> geen kind
vrouw neukt vrouw --> geen kind
Reageerbuisjes bevruchting heb je ook nog. Gewoon doormiddel van een simpele injectie het eitje bevruchten. En genetisch,theoretisch,praktisch kan een een homo stel en een lesbo stel op die manier gewoon kinderen voortbrengen.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_100396891
Goed essay over de (in)tolerantie van sommige homo's zelf:

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)eigenlijk-zelf.dhtml
pi_100408570
Omdat in de laatste jaren de hetero gemeenschap steeds minder geaccepteerd wordt door de homo gemeenschap. vanuit het nieuws en de werkvloer is dit duidelijk te merken waar de Gaypride voor homo's zou moeten zijn en hetero's niet op de schepen toegelaten mag worden.
Als hetero man is het vandaag de dag steeds moeilijker je geaardheid te bewijzen, dat je bijvoorbeeld in een kledingzaak werkt of als modeontwerper.

Maar ook in mijn eigen omgeving merk ik hoe homoseksuelen vrienden steeds meer afstand nemen naar mij en mijn vrienden toe en hun heil meer zoeken bij hun eigen geaardheid. Lesbische meiden voelen zich steeds vaker en sneller seksueel geintimideerd door hetero seksuele mannen, terwijl het in de meeste gevallen gewoon om een onschuldig misverstand gaat.

Zoenende mannen blijft voor mij altijd shockerend en geloof ik niet dat ik daar aan zou kunnen wennen, aangezien ik geen homo/biseksuele gevoelens heb.

[ Bericht 9% gewijzigd door MakkieR op 07-08-2011 05:37:26 ]
pi_100410546
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 18:27 schreef Nielsch het volgende:

Dus een voorlichting over homoseksualiteit is mensen dwingen tot het houden van homo's? Beetje vreemde gedachtengang.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_100412789
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 18:27 schreef Nielsch het volgende:

Jazeker, van Bijsterveldt "mag" van mij meevaren. Maar wie ben ik om dat te "bepalen'?

Dat neemt niet weg dat op sommige scholen homojongeren het gewoon op z'n zachtst gezegd heel lastig hebben. Je hoeft niet van homo's te houden, maar dat betekent niet dat je "ze" gewoon zomaar mag beledigen, discrimineren of geweld tegen ze mag gebruiken. Daarom ben ik voor verplichte voorlichting, het laat zien dat homo- en heteroseksualiteit niet eens zo heel veel verschillen. En dat zal bij een grote groep jongeren tot begrip en tolerantie leiden. Het zal het leven van veel jongeren er zichtbaar makkelijker op maken.
  zondag 7 augustus 2011 @ 09:15:32 #49
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_100414944
Ik zie op het nieuws dat iedereen pleit voor meer voorlichtig op scholen, maar wat precies ga je uitleggen dan?

Wat zeg je bijvoorbeeld over het ontstaan van homoseksualiteit?
"Nou kinderen, we weten geen fluit van het ontstaan hiervan, maar Henk wil met Piet als zijn voorkeur nou eenmaal zo is." (sorry voor de ouderwetse namen, mensen heten tegenwoordig Djayden enzo ;( )

Misschien wil ik het te wetenschappelijk benaderen en is het meer het bespreekbaar maken om tolerantie te kweken. Maar toch.. wil je begrip kweken moet je wel kunnen begrijpen hoe het ontstaat anders geef je een scherts van een les aan de klas.

/brainfart
Today we lived a thousand years
All we have is now
pi_100415822
Als we dan toch verplicht positieve voorlichting gaan geven op school om tolerantie te kweken, wil ik verplicht positieve voorlichting over christenen. Met name op scholen waar veel homo's zitten, want ik ken toch een paar homo's die intolerant zijn jegens het Christendom.
pi_100416354
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:33 schreef Nielsch het volgende:
Met name op scholen waar veel homo's zitten, want ik ken toch een paar homo's die intolerant zijn jegens het Christendom.
ja hoi :W
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100416399
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 11:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

ja hoi :W
hee hoi :*
pi_100416429
En in de Randstad zullen de scholen verplicht positieve voorlichting moeten gaan geven over provincialen. Met name in Amsterdam zijn de mensen zo intolerant jegens provincialen, niet normaal meer. Door daar op school al aandacht aan te besteden, kweken we begrip en tolerantie.

Ik ben trouwens ook voor een Provincialen Pride in de kanalen van onze hoofdstad.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2011 11:08:47 ]
  zondag 7 augustus 2011 @ 11:12:57 #54
128268 RobbieBoy
pi_100416539
Straks weer naar Amsterdam voor de afsluiting van de gay pride. Was er al van zaterdag middag 14:00 uur, tot vanmorgen kwart voor zeven. De sfeer was top, maar merkte vanacht wel dat de homo aceptatie nog niet echt lukt.
pi_100423619
Zit je je niet gewoon enorm aan te stellen dan RobbieBoy? Anders had je wel wat voorbeelden gegeven.
Rustig aan.
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:04:48 #56
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_100428620
@Nielsch, er is een verschil tussen denigrerend praten over bepaalde groepen en discrimineren, uitschelden, in elkaar slaan en wegpesten.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 02:01:39 #57
128268 RobbieBoy
pi_100493952
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:56 schreef kingtoppie het volgende:
Zit je je niet gewoon enorm aan te stellen dan RobbieBoy? Anders had je wel wat voorbeelden gegeven.
Nou, als je door een groepje hetero jongens midden in de nacht word geroepen, en je wordt als je toch door loopt voor "vuille homo" uitgemaakt, dan denk ik niet dat ik me aanstel
pi_100493982
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 02:01 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Nou, als je door een groepje hetero jongens midden in de nacht word geroepen, en je wordt als je toch door loopt voor "vuille homo" uitgemaakt, dan denk ik niet dat ik me aanstel
Ok baas, zeg dat dan gelijk ;)
Rustig aan.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 03:20:34 #59
128268 RobbieBoy
pi_100495181
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 02:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ok baas, zeg dat dan gelijk ;)
I'm so sorry.

Ach, op dat ene incident na, heb ik gewoon 3 dagen lopen feesten in amsterdam. Laat ik het zo zeggen, ik heb de NS erg blij gemaakt. Maarrrr, er ZIJN wel een hoop minder leuke incidenten geweest, volgens verschillende media.

quote:
Arrestatie homogerelateerd geweld Gay Pride
Geschreven door Novum op 06-08-2011 @ 19:38 - gepost door Juicyhil (Thom)

De politie heeft zaterdag tijdens het evenement Gay Pride een persoon aangehouden wegens homogerelateerd geweld. Dat meldt een politiewoordvoerder. Er zijn nog meer arrestaties verricht, maar de woordvoerder weet nog niet hoeveel precies en waarvoor.

Het Openbaar Ministerie meldde eerder dat tijdens Gay Pride een zerotolerancebeleid voor het discrimineren, bedreigen en mishandelen van homo's geldt. Met de harde aanpak wil justitie laten zien geweld tegen homo's niet te tolereren.

Het zerotolerancebeleid houdt in dat verdachten altijd worden aangehouden en dat vijftig tot honderd procent hogere straffen worden geëist dan normaal. Er is ook extra toezicht. Het OM heeft alvast een themazitting gereserveerd voor 8 november bij de rechtbank in Amsterdam. Dan moeten de verdachten zich voor de rechter verantwoorden.

Het feest bereikte zaterdag zijn climax met de jaarlijkse botenparade. Die is inmiddels voorbij. Volgens de woordvoerder is het nu erg druk in de uitgaansgebieden in de hoofdstad.
en

quote:
42 aanhoudingen tijdens Gay Pride
Geschreven door ANP op 06-08-2011 @ 23:29 - gepost door bennootje

De politie heeft zaterdag 42 mensen aangehouden tijdens de Gay Pride. 41 van hen werden aangehouden wegens zogenoemde 'Gay Pride gerelateerde overtredingen'. Dat betreft dan verstoringen van de openbare orde.

Eén persoon is aangehouden voor een zogenoemde 'homogerelateerde overtreding', aldus een woordvoerster van de politie. Dat laatste betreft dan mishandeling en belediging.
quote:
BRON: FOK!
Moet wel zeggen dat ik dat ik doorliep, niet omdat ik bang was van die gastjes, maar je weet gewoon nooit of ze messen/pistolen, of wat dan ook, bij zich hebben
pi_100495256
Niet dat ik wil dat alle homo's dood gaan ofzo, maar homo zijn is toch echt tegen de natuur in gaan, niet dan?

Stel voor de hele wereld zou homo zijn.
Dan zou de nieuwste generatie, meteen ook de laatste zijn. Zo is het niet bedoeld, toch?
Ik vind homo zijn gewoon eigelijk een 'afwijking'...Eerlijk gezegd, maar dat betekent niet dat ik alle homo's dood wil hebben.

LET OP MENSEN: Ik vind dat homo's een afwijking hebben, net als sommige mensen vinden dat religie alleen voor mensen is die dingen niet op andere manieren kunnen verklaren.
?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')