quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:31 schreef Kabolter het volgende:
Oja. Nog een vooroordeel dan:
De homo is veel narcistischer op het gebied van hun penis dan de gemiddelde man. Daar waar de heteroman ook vaak graag praat over hun penis is dit bij homo's nog veel erger. En moet het veel gedetailleerder . Ik koppel het woord narcistisch hieraan omdat het opvallend is dat zij veel minder graag over de penis van hun bedpartners praten.
Ik denk dat je gelijk heb ja...er zijn nog nooit homo's geweest die vrouwen hebben geneukt en daardoor kinderen hebben gekregen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:33 schreef bang_bros het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren omdat iedereen sex heeft met zijn eigen geslacht.
Oftewel;
man neukt man --> geen kind
vrouw neukt vrouw --> geen kind
Als je 100% homo bent, dan neuk je geen vrouwen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk heb ja...er zijn nog nooit homo's geweest die vrouwen hebben geneukt en daardoor kinderen hebben gekregen.
Nou laten we zeggen dat een homo absoluut geen seks wil hebben met een vrouw als hij heel heel graag een kind wil. Dan kan het nog altijd kunstmatig hé.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:40 schreef bang_bros het volgende:
[..]
Als je 100% homo bent, dan neuk je geen vrouwen!
Dan ben je biseksueel!11!11!
Zoiets?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:48 schreef Kabolter het volgende:
In de OP mist de insteek overigens. Daarin werd duidelijk gesteld dat hetero's vooroordelen hebben over homo's en deze konden dan aangegeven worden.
Nu wordt het een topic waarvan niet duidelijk is wat het nut is en gaat iedereen maar in het wilde weg praten.
Nu wordt er gesuggereerd dat het over (geloof, natuur en) natuurlijke selectie gaat.
En ik denk dat er elke keer wel één iemand zal zijn die dit punt weer weet aan te snijden.
Dus flikker even die OP van deel 1 er in.
True that.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:08 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
En homo's hebben vooroordelen over hetero's omdat hun denken dat de meeste hetero's vooroordelen hebben over homo's
Hey dank je voor dit compliment dat je me eigenlijk geeft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:48 schreef Kabolter het volgende:
In de OP mist de insteek overigens. Daarin werd duidelijk gesteld dat hetero's vooroordelen hebben over homo's en deze konden dan aangegeven worden.
Nu wordt het een topic waarvan niet duidelijk is wat het nut is en gaat iedereen maar in het wilde weg praten.
Nu wordt er gesuggereerd dat het over (geloof, natuur en) natuurlijke selectie gaat.
En ik denk dat er elke keer wel één iemand zal zijn die dit punt weer weet aan te snijden.
Dus flikker even die OP van deel 1 er in.
Ik heb nog niet alles terug gelezen, welke posts bedoel je allemaal?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:33 schreef Tamashii het volgende:
Ongelofelijk. Heb een paar posts gelezen maar ik word echt gek van mensen die domme dingen erover zeggen. Zeker nadat ik Marc Marie bij Zomergasten zag. Wat een naar leven hebben zij soms, alleen maar omdat ze zo zijn...
Ja, 't zijn net mensenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:34 schreef RobbieBoy het volgende:
Vandaag naar de gay pride feesten geweest. En ik moet zeggen dat daar ook wel de wat vrouwlijke homo's rond lieppen, maar ook genoeg jongens waarvan je het eigenlijk niet zou verwachten dat ze homo zijn. Eigenlijk een heel breed publiek wat toevallig EEN ding gemeen heeft, namelijk het gay zijn.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:34 schreef RobbieBoy het volgende:
Vandaag naar de gay pride feesten geweest. En ik moet zeggen dat daar ook wel de wat vrouwlijke homo's rond lieppen, maar ook genoeg jongens waarvan je het eigenlijk niet zou verwachten dat ze homo zijn. Eigenlijk een heel breed publiek wat toevallig EEN ding gemeen heeft, namelijk het gay zijn.
Ik zet mezelf voor schut, omdat???? Leg uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]_! Moet je jezelf nou voor schut zetten?
Reageerbuisjes bevruchting heb je ook nog. Gewoon doormiddel van een simpele injectie het eitje bevruchten. En genetisch,theoretisch,praktisch kan een een homo stel en een lesbo stel op die manier gewoon kinderen voortbrengen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:33 schreef bang_bros het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren omdat iedereen sex heeft met zijn eigen geslacht.
Oftewel;
man neukt man --> geen kind
vrouw neukt vrouw --> geen kind
Dus een voorlichting over homoseksualiteit is mensen dwingen tot het houden van homo's? Beetje vreemde gedachtengang.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:27 schreef Nielsch het volgende:
Goed essay over de (in)tolerantie van sommige homo's zelf:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)eigenlijk-zelf.dhtml
Jazeker, van Bijsterveldt "mag" van mij meevaren. Maar wie ben ik om dat te "bepalen'?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:27 schreef Nielsch het volgende:
Goed essay over de (in)tolerantie van sommige homo's zelf:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)eigenlijk-zelf.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |