abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100426704
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef 1001001 het volgende:
@ Maanvis: hier heb je de handleiding, het staat er NIET in: http://www.intensions.nl/157/downloads/stappenplannen/1105335.pdf

@ Klusfoobje: je grap is bijna geslaagd, ware het niet dat Praxis onder een ander bedrijf valt

Anyway, ik werd vanmiddag aangenaam verrast met een brief van mijn verzekeraar. De schade wordt, minus eigen risico (logisch) vergoedt.

De Gamma cadeaubon ga ik uitgeven bij een Gamma die onder een andere franchisenemer valt.
Als de verzekeraar volledig vergoedt terwijl je daarbovenop een waardebon van ¤ 50 vangt, dan is dat frauduleus. 't Is maar even dat je het weet.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_100426777
quote:
3s.gif Op zondag 7 augustus 2011 16:25 schreef r_one het volgende:

[..]

Als de verzekeraar volledig vergoedt terwijl je daarbovenop een waardebon van ¤ 50 vangt, dan is dat frauduleus. 't Is maar even dat je het weet.
Je zou bijna nog in de verleiding komen om hem ervoor te verklikken ook, dan paktie die levensles ook meteen even mee,
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_100427047
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:38 schreef Wokkel het volgende:
TS zit er wel enorm mee omhoog, of toont graag zijn domheid aan de hele wereld.

Naast hetzelfde topic op Tros Radar om zijn gal te spuwen / domheid te tonen heeft hij het ook op Tweakers gedaan.

Overal dezelfde reacties _O-
En dan deze reactie op Tweakers:
quote:
Geplaatst op zaterdag 06 augustus 2011 03:52

Yor

quote:
Rush1001001 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 00:04:
Ziet dit eruit alsof het in een paar minuten is opgebouwd?: http://www.intensions.nl/...tappenplannen/1105335.pdf

Anyway, ik werd vanmiddag aangenaam verrast met een brief van mijn verzekeraar. De schade wordt, minus eigen risico (logisch) vergoedt.

De Gamma cadeaubon ga ik uitgeven bij een Gamma die onder een andere franchisenemer valt.

Bah, even persoonlijk en ik weet dat dit eigenlijk niet de bedoeling is, maar jonge, schrijf je nu op elk forum exact dezelfde regel? Op het tros radar forum staat bovenstaande op het woord "anyway" na, exact hetzelfde... en dat is heus niet het enige....

Maar goed, dat dat paviljoen windschade heeft terwijl jij claimt het doek ingetrokken/geklapt/opgevouwen te hebben, lijkt me erg onwaarschijnlijk. Het lijkt er maar op dat je dmv zoveel mogelijk verschillende fora te gebruiken, geprobeerd hebt om je gram bij de GAMMA te halen, en dat gaat je hier, met alle wiskunde-, aerodynamica-, ruimtevaartbouwkundige en andere Nerds, niet lukken. Logica is hier op tweakers echt wel te vinden, het is geen FOK!.

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat beetje miniwind de stalen constructie van het betreffende paviljoen om laat knakken wanneer het doek niet is uitgeklapt/gevouwen. Het lijkt me nog onwaarschijnlijker dat je het hele doek dient te verwijderen bij wind. Als het ding echt zo gevoelig voor wind was, hadden ze vast en zeker de bevestiging van het doek makkelijker gemaakt of kwamen er meerdere klachten naar boven op het interwebz.

Ik wens je veel succes met je paviljoen!
Ach Yor toch _O- _O- _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door r_one op 07-08-2011 17:13:14 ]
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_100427874
quote:
3s.gif Op zondag 7 augustus 2011 16:25 schreef r_one het volgende:

[..]

Om een schademelding bij mijn verzekeraar te maken was iets dat de dame van de Gamma klantenservice aan mij adviseerde.
En Gamma heeft op hun initiatief een cadeaubon gegeven.

Is er dan nog sprake van fraude?
pi_100428068
Is dit serieus? :') Kom op dit had je dus echt kunnen zien aankomen dat zo'n parasolgeval 't niet gaat volhouden als er storm gemeld wordt. :')
Hallon!
pi_100428118
info@bouwcenter-goedhart.nl
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:04:40 #82
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_100428615
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 17:40 schreef 1001001 het volgende:

[..]

Om een schademelding bij mijn verzekeraar te maken was iets dat de dame van de Gamma klantenservice aan mij adviseerde.
En Gamma heeft op hun initiatief een cadeaubon gegeven.

Is er dan nog sprake van fraude?
Heb je aan je verzekeraar gemeld dat je een cadeaubon hebt ontvangen?

De opeenstapeling van huiltopics op verschillende fora is wel geniaal! TS, heb je viva al geprobeerd? Ik verwacht daar meer medestanders voor je.
censuur :O
  Boks-Chick zondag 7 augustus 2011 @ 18:06:11 #83
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100428669
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:04 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Heb je aan je verzekeraar gemeld dat je een cadeaubon hebt ontvangen?

De opeenstapeling van huiltopics op verschillende fora is wel geniaal! TS, heb je viva al geprobeerd? Ik verwacht daar meer medestanders voor je.
:{w de Margriet en de Linda moet hij wezen :Y
lolwut
pi_100428701
...en op Kassa.
op de ene site heeft hij het doek niet weggehaald, op de andere ineens weer wel :)
Maar, mijn popcornbak is nu wel leeg :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en eens met r_one, zowel vd verzekering geld krijgen én die kadobon aannemen getuigd wel van de mentaliteit van ts.
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_100429857
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef 1001001 het volgende:
@ Maanvis: hier heb je de handleiding, het staat er NIET in: http://www.intensions.nl/157/downloads/stappenplannen/1105335.pdf
Op pagina 10 staat wel:
quote:
Opmerking: zorg dat u het doek ingetrokken hebt op het moment dat u het paviljoen niet
gebruikt zodat de wind geen vrij spel heeft als u niet aanwezig bent.
Er staat niet expliciet dat je het doek moet binnenhalen bij storm, maar wel dat het uitgeklapt niet tegen wind kan. Storm is de overtreffende trap van harde wind, dus dan mag je zelf ook wel bedenken dat je bij een stormwaarschuwing moet voorkomen dat het doek kan uitvouwen.
pi_100444346
Hoogste menselijke waarden

Geluk, hoogste menselijke waarde

Zoals gezegd is geluk de allerhoogste menselijke waarde omdat geluk onze hoogste kwaliteit van leven is, en direct verbonden met de essentie van ons menszijn en de ervaarbare zin van ons bestaan.
En daarnaast omdat al onze andere universele menselijke waarden en normen de bedoeling hebben om tot geluk te kunnen komen.

Voorwaarden: De universele waarden van vrede en vrijheid, en daarnaast integriteit, onze hoogste morele kwaliteit.
Echter ook afwezigheid van lijden, zorgen, problemen en negativiteit uit het egocentrisme van anderen of onszelf.

Liefde Onze hoogste menselijke waarde naast geluk.

Voorwaarden: onze hoogste menselijke kwaliteiten als integriteit en empathie; alsook openheid en innerlijke kwetsbaarheid. Daarnaast spontaan en natuurlijk respect, onze hoogste sociaal-menselijke waarde.

Vrede Een van onze hoogste menselijke waarden.

Voorwaarden: onze hoogste menselijke nomen als respect, rechtvaardigheid, vrijheid en gelijkheid.
Daarnaast onze hoogste menselijke kwaliteiten als integriteit, gevoelens van verbondenheid, empathie, rechtvaardigheid en verantwoordelijkheidsbewustheid.

Vrijheid Een van onze hoogste menselijke waarden (alsook norm).

Voorwaarden: onze hoogste menselijke norm van respect, en onze normen als democratie en (grond)wettelijke bepalingen.

Rechtvaardigheid Een van onze hoogste menselijke waarden
(alsook norm en kwaliteit).

Voorwaarden: onze hoogste menselijke norm van respect.
Daarnaast onze hoogste menselijke kwaliteiten als integriteit, begrip, kennis en inzicht (intelligentie), en verbondenheid, verantwoordelijk- heids-bewustheid en realisme.

Gelijkheid Een van onze hoogste menselijke waarden
(alsook norm).

Gebaseerd op: onze hoogste sociaal-menselijke waarde van respect.
Daarnaast op onze hoogste menselijke kwaliteiten als integriteit, kennis en inzicht (intelligentie), empathie, en individuele rechtvaardigheid.

Democratie Een van onze hoogste menselijke waarden
(alsook norm).

Gebaseerd op: onze hoogste sociaal-menselijke waarden van respect rechtvaardigheid en gelijkheid.
Daarnaast op onze hoogste menselijke kwaliteiten als integriteit, intelligentie en individuele rechtvaardigheid.

Universele mensenrechten Behoren tot onze hoogste
menselijke waarden.

Gebaseerd op: onze hoogste sociaal-menselijke waarden van geluk en respect.

Grondwettelijke waarden Behoren tot onze hoogste menselijke waarden.

Gebaseerd op: onze hoogste sociaal-menselijke waarden van geluk en respect.

Andere waarden, die voortkomen uit onze meest fundamentele

Solidariteit Zowel sociale waarde als individuele kwaliteit.
Komt voort uit gevoelens van verbondenheid, respect, rechtvaardig- heid en integriteit.
Zij is echter wel een zeer relatieve waarde (denk aan solidariteit met mensen die achter een onjuist of schadelijk ideaal staan)

Veiligheid Fundamenteel menselijke behoefte, echter ook een norm en een zeer hoge sociale en individuele waarde.
Komt voort uit realisatie van rechtvaardigheid, grondwettelijke normen en waarden, democratie en solidariteit.

Fysieke en mentale gezondheid Zowel individuele, als sociale waarde.
Komen voort uit een juiste manier van leven en samenleven; en zo uit intelligentie, en alle genoemde waarden, normen en kwaliteiten.

Orde Zowel individuele, als sociale waarde.
Komt voort uit intelligentie, rechtvaardigheid, democratie en (grond)wettelijke waarden en normen.

Verbanden hoogste morele kwaliteiten

Onze hoogste morele kwaliteiten zijn die kwaliteiten, die nodig zijn om onze hoogste menselijke waarden realiseerbaar te maken, en waar al onze overige morele kwaliteiten uit voortkomen.

Integriteit (hoogste morele kwaliteit)

Integriteit is onze hoogste morele kwaliteit omdat zij de belang- rijkste voorwaarde is voor de realisatie van onze allerhoogste mense- lijke waarden, en omdat zij een voorwaarde is voor alle andere hoogste morele kwaliteiten.

Gevoelens van verbondenheid
Basisvoorwaarde om sociaal te kunnen functioneren; zij impliceren sympathie.

Empathie
Basisvoorwaarde voor spontaan en natuurlijk menselijk respect.

Rechtvaardigheid
Basisvoorwaarde voor vrede, democratie en (grond)wettelijke bepalingen

Verantwoordelijkheids-bewustheid
Voorwaarde voor zuivere democratie, rechtvaardigheid, en om sociaal te kunnen functioneren.

Realisme
Voorwaarde voor rechtvaardigheid en om intelligent te kunnen functioneren.

Intelligentie
Voorwaarde voor rechtvaardigheid, democratie en vrede.

Andere morele kwaliteiten, die voortkomen uit onze meest fundamentele

Creativiteit
Komt voort uit gevoelens van verbondenheid en intelligentie.

Idealisme
Komt voort uit integriteit, intelligentie en creativiteit en daarnaast uit empathie, gevoelens van verbondenheid, respect en realisme.

Spontaniteit
Komt voort uit integriteit, gevoelens van verbondenheid, empathie en respect.

Solidariteit (loyaliteit)
Komt voort uit integriteit, gevoelens van verbondenheid, empathie, realisme en respect.

Hulpvaardigheid
Komt voort uit integriteit, gevoelens van verbondenheid, empathie, realisme en respect.

Betrouwbaarheid
Komt voort uit integriteit, intelligentie en realisme.

Betrokkenheid
Komt voort uit gevoelens van verbondenheid, intelligentie en realisme.

Dienstbaarheid
Komt voort uit integriteit, gevoelens van verbondenheid en respect alsook uit idealisme.

Begrip
Komt voort uit integriteit, empathie, intelligentie en realisme.

Tolerantie
Komt voort uit inzicht en begrip (intelligentie), empathie, gevoelens van verbondenheid en respect.

Compassie
Komt voort uit integriteit, empathie en gevoelens van verbondenheid.

Vergevingsgezindheid
Komt voort uit integriteit, gevoelens van verbondenheid empathie, intelligentie en realisme.

Opofferingsgezindheid
Komt voort uit gevoelens van verbondenheid en integriteit en soms ook uit idealisme.

Vrijgevigheid.
Komt voort uit gevoelens van verbondenheid, empathie en respect.

Waardebesef,
Komt voort uit gevoelens van verbondenheid, intelligentie en realisme en betekent ook respect.

Zorgzaamheid.
Komt voort uit intelligentie, realisme, waardebesef en gevoelens van verbondenheid en respect

Flexibiliteit
Komt voort uit integriteit, intelligentie en realisme.

Moed (het vermogen door angst heen te gaan)
Komt voort uit integriteit, realisme, intelligentie en vaak ook gevoelens van verbondenheid.

Mildheid
Komt voort uit integriteit, gevoelens van verbondenheid, empathie, begrip en inzicht, (intelligentie) en respect.

Vriendelijkheid
Komt voort uit gevoelens van verbondenheid empathie en respect.

Beleefdheid
Komt voort uit gevoelens van verbondenheid empathie en respect.

Eerlijkheid
Komt voort uit integriteit, gevoelens van verbondenheid, empathie, en respect.

Innerlijke bescheidenheid
Komt voort uit integriteit, realisme, gevoelens van verbondenheid en respect.

Onthechtheid (mate van (on)belangrijkmaking van bezit)
Komt voort uit intelligentie en realisme.

aanvaardings-vermogen

Geduld
Komt voort uit realisme en intelligentie.

Matigheid

Doelbewustheid

Toewijding, totaliteit
Komt voort uit integriteit, gevoelens van verbondenheid, intelligentie en idealisme.

Zelfdiscipline
Komt voort uit realisme en intelligentie.

Standvastigheid, doorzettingsvermogen

Properheid
Komt voort uit intelligentie, realisme en creativiteit.

Ordelijkheid
Komt voort uit intelligentie, realisme en creativiteit.

Verbanden hoogste morele normen

Functie van onze normen

De functie van onze morele normen is om onze hoogste menselijke waarden te beschermen en te consolideren.
Onze morele normen zijn in het algemeen bepalend voor waar we in ons gedrag of handelen grenzen overschrijden.

Respect, onze meest fundamentele norm

Respect is onze meest fundamentele norm, omdat al onze andere universele menselijke normen op haar gebaseerd zijn.

Vrijheid, rechtvaardigheid, gelijkheid, democratie, universele mensen- rechten en onze (grond)wettelijke bepalingen zijn alle gebaseerd op ons respect voor de andere mens.

Spontaan en natuurlijk menselijk respect is echter het gevolg van integriteit, empathie en gevoelens van menselijke verbondenheid; onze meest fundamentele morele kwaliteiten.

Vrijheid als norm

Om vrijheid als een van onze hoogste menselijke waarden te kunnen handhaven is het ook nodig vrijheid te benoemen tot een fundamen- tele norm.
Echter ook zijn voor vrijheid belangrijk: respect, onze meest funda- mentele norm, en onze andere fundamentele normen van rechtvaar- digheid, gelijkheid, democratie, universele mensenrechten en onze (grond)wettelijke bepalingen.

Rechtvaardigheid als norm

Ook om rechtvaardigheid als een van onze hoogste menselijke waarden te kunnen handhaven is het nodig haar te benoemen tot norm.
En ook zijn hiervoor weer belangrijk, respect, onze meest fundamen- tele norm, en onze andere fundamentele normen van gelijkheid, democratie, universele mensenrechten en onze (grond)- wettelijke bepalingen.

Gelijkheid als norm

Ook om gelijkheid zo veel mogelijk als fundamentele sociale waarde te kunnen beschermen is het goed haar te benoemen tot norm.

Onze gelijkheidsnorm komt in eerste instantie voort uit onze funda- mentele respectsnorm; denk maar aan onze grondwet met haar verbod op discriminatie, dat ook op respect gebaseerd is.

En ook is gelijkheid een basis-norm ten aanzien van alle andere wetgeving en rechtspraak.

Fundamentele menselijke gelijkheid is tevens een basis-norm voor de internationaal erkende universele rechten van de mens.

Democratie als norm

Ook weer om haar als waarde te beschermen is het goed democratie te benoemen tot een morele norm.

Zij komt voort uit onze vrijheids- rechtvaardigheids- gelijkheids- en respectsnorm.

Mensenrechten en onze wettelijke bepalingen

Zij zijn reeds algemeen aanvaarde normen, die echter ook alle voortkomen uit onze meest fundamentele universele waarden en normen.

Geen normen zijn . . .

Onze hoogste menselijke waarden van geluk, liefde en vrede kunnen we moeilijk benoemen tot norm, omdat zij spontane en individuele ervaringen zijn.
Zij vormen het resultaat of de uitkomst van al onze andere waarden, normen en morele kwaliteiten.

[ Bericht 89% gewijzigd door 1001001 op 08-08-2011 10:10:30 ]
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:46:40 #87
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:47:09 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100444445
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:45 schreef Light het volgende:

[..]

Op pagina 10 staat wel:

[..]

Er staat niet expliciet dat je het doek moet binnenhalen bij storm, maar wel dat het uitgeklapt niet tegen wind kan. Storm is de overtreffende trap van harde wind, dus dan mag je zelf ook wel bedenken dat je bij een stormwaarschuwing moet voorkomen dat het doek kan uitvouwen.
Dat bedoel ik, er staat wel beschreven dat het ding niet tegen harde wind kan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100444610
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:45 schreef 1001001 het volgende:
Ik vraag me af hoe de reacties op mij zouden zijn geweest in het werkelijke leven, zonder de veilige anonimiteit van het internet.

Geen zorgen, ik had je gewoon hetzelfde gezegd als hier :*
Ja doei.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:49:48 #90
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100444614
quote:
Ik kwam onder andere dit forum met de volgende vraag:

Echter, de geschillencommissie vraagt een vergoeding om een eventueel geschil in behandeling te nemen. Voordat ik die stap zet, vraag ik me af hoe sterk ik in mijn recht sta. Heeft iemand daar een idee over?

Bij die vraag hoorde een omheegliggend verhaal. Mijn verhaal, waarin ik naar mijn mening niet correct ben geholpen.

Blijkbaar wijken het omheenliggende verhaal en mijn mening dusdanig af van wat gangbaar is, dat een (groot deel) van de bezoekers niet in staat is om op een normale manier antwoord te geven.

Nee, men vond het nodig om mij te bespotten, te beledigen en uit te lachen, als zijnde de dorpsgek.

En zo'n oordeel wordt mij toebedeeld, op het kleine stukje tekst dat ik geplaatst heb, zonder mij verder te kennen. Ik vind het nogal wat. Ik vraag me af hoe de reacties op mij zouden zijn geweest in het werkelijke leven, zonder de veilige anonimiteit van het internet.

Maar als dit daadwerkelijk, in het werkelijke leven, de manier is hoe jullie reageren op dit soort gevallen, dan mag je jezelf weleens achter de oren krabben.

Wie van jullie kan zichzelf recht in de spiegel aankijken en zeggen dat hij of zij nooit iets heeft gedaan dat afwijkt van hetgeen gangbaar is? Ik geloof dat er dan niet veel mensen overblijven.

Verder ben ik benieuwd hoe jullie zouden reageren in een soortgelijke situatie en heb je dan ook het lef dit kenbaar te maken? En hoe zou je het dan vinden als er op eenzelfde soort manier wordt gereageerd? Ik kan je vertellen dat dat alles behalve leuk is.

Verplaats je ook eens in een ander........treedt mensen tegemoet (digitaal of in het echte leven), zoals je zelf ook graag tegemoet wordt getreden. Want wat heb ik jullie uiteindelijk misdaan? Niet zoveel denk ik.

Ten opzichte van Gamma, heb ik de gehele tijd open kaart gespeeld, ik heb de persoon met wil ik conact had gewezen op de fora waar dit topic op staat. Noch via het forum, noch via e-mail heb ik reactie van hen mogen ontvangen.......

Maar goed, wie de schoen past, trekke hem aan. Mijn dank gaat uit naar degenen die wel goedbedoelde adviezen hebben gegeven.

Ik ben niet rancuneus, dus voor een ieder die positief of negatief heeft gereageerd, hoop ik dat je nooit in een situatie terecht komt waarbij je naar jouw idee onrechtvaardig bent behandeld.
En als je dan om hulp vraagt, hoop ik dat je op respectvolle wijze antwoord krijgt, of je nou wel of geen gelijk hebt.

Van mij zullen jullie verder geen last meer hebben, dit is het laatste dat ik hier post. Mijn account hef ik op (voor zover dat mogelijk is).

Op dit stuk tekst zullen misschien wel weer de nodige reacties verschijnen. Ik wens jullie daarin veel plezier met elkaar. Het ga jullie goed, succes!
Hou toch op met dit zielige gedoe. Denk maar niet dat je medelijden krijgt ofzo, al helemaal niet nu je er zo om zeurt. Wat maak jij jezelf belachelijk zo.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100444620
quote:
Ik kwam onder andere dit forum met de volgende vraag:

Echter, de geschillencommissie vraagt een vergoeding om een eventueel geschil in behandeling te nemen. Voordat ik die stap zet, vraag ik me af hoe sterk ik in mijn recht sta. Heeft iemand daar een idee over?

Bij die vraag hoorde een omheegliggend verhaal. Mijn verhaal, waarin ik naar mijn mening niet correct ben geholpen.

Blijkbaar wijken het omheenliggende verhaal en mijn mening dusdanig af van wat gangbaar is, dat een (groot deel) van de bezoekers niet in staat is om op een normale manier antwoord te geven.

Nee, men vond het nodig om mij te bespotten, te beledigen en uit te lachen, als zijnde de dorpsgek.

En zo'n oordeel wordt mij toebedeeld, op het kleine stukje tekst dat ik geplaatst heb, zonder mij verder te kennen. Ik vind het nogal wat. Ik vraag me af hoe de reacties op mij zouden zijn geweest in het werkelijke leven, zonder de veilige anonimiteit van het internet.

Maar als dit daadwerkelijk, in het werkelijke leven, de manier is hoe jullie reageren op dit soort gevallen, dan mag je jezelf weleens achter de oren krabben.

Wie van jullie kan zichzelf recht in de spiegel aankijken en zeggen dat hij of zij nooit iets heeft gedaan dat afwijkt van hetgeen gangbaar is? Ik geloof dat er dan niet veel mensen overblijven.

Verder ben ik benieuwd hoe jullie zouden reageren in een soortgelijke situatie en heb je dan ook het lef dit kenbaar te maken? En hoe zou je het dan vinden als er op eenzelfde soort manier wordt gereageerd? Ik kan je vertellen dat dat alles behalve leuk is.

Verplaats je ook eens in een ander........treedt mensen tegemoet (digitaal of in het echte leven), zoals je zelf ook graag tegemoet wordt getreden. Want wat heb ik jullie uiteindelijk misdaan? Niet zoveel denk ik.

Ten opzichte van Gamma, heb ik de gehele tijd open kaart gespeeld, ik heb de persoon met wil ik conact had gewezen op de fora waar dit topic op staat. Noch via het forum, noch via e-mail heb ik reactie van hen mogen ontvangen.......

Maar goed, wie de schoen past, trekke hem aan. Mijn dank gaat uit naar degenen die wel goedbedoelde adviezen hebben gegeven.

Ik ben niet rancuneus, dus voor een ieder die positief of negatief heeft gereageerd, hoop ik dat je nooit in een situatie terecht komt waarbij je naar jouw idee onrechtvaardig bent behandeld.
En als je dan om hulp vraagt, hoop ik dat je op respectvolle wijze antwoord krijgt, of je nou wel of geen gelijk hebt.

Van mij zullen jullie verder geen last meer hebben, dit is het laatste dat ik hier post. Mijn account hef ik op (voor zover dat mogelijk is).

Op dit stuk tekst zullen misschien wel weer de nodige reacties verschijnen. Ik wens jullie daarin veel plezier met elkaar. Het ga jullie goed, succes!
Welkom op het internet! :W
  maandag 8 augustus 2011 @ 00:14:46 #92
335452 cricket
cricket from space
pi_100445964
quote:
Je moet eens zorgen dat je minder lange teentjes hebt.
  maandag 8 augustus 2011 @ 08:48:16 #93
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_100451801
quote:
Ik zou zeggen, probeer het eens! Ga naar de kroeg (of een verjaardagsfeestje of van mijn part naar de Mac), en vertel iedereen dat je gepest wordt door de Gamma en allemaal mensen op internet, omdat je boos bent op de Gamma nadat je tent kapot is gegaan door een storm!

Ik voorspel deze reactie: _O- _O- _O- 8)7 8)7 8)7
censuur :O
pi_100451856
Ik ben nog wel reuzebenieuwd of TS nou wel of niet een kind heeft verwekt bij zijn collega w/
.
  maandag 8 augustus 2011 @ 08:56:38 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100451887
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 08:53 schreef r_one het volgende:
Ik ben nog wel reuzebenieuwd of TS nou wel of niet een kind heeft verwekt bij zijn collega w/
waar haal je dát nou weer vandaan!
Een gedicht over Maanvis
  PR/Manusje van alles maandag 8 augustus 2011 @ 08:57:26 #96
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_100451893
zie zijn eerste topic. :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 8 augustus 2011 @ 09:06:19 #97
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100451995
.. uit 2008! nou dat kind zal inmiddels wel 2 jaar oud zijn ofzo?
Een gedicht over Maanvis
pi_100452069
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 00:14 schreef cricket het volgende:

[..]

Je moet eens zorgen dat je minder lange teentjes hebt.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_100452076
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:11 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zal vast geen 50 euro kosten bij de Gamma ^O^
Ja doei.
pi_100452681
Ik verbaas me er meer een meer over. Een samenleving waar mensen niet zelf na kunnen denken.
Waar ze heel veel verwachten van een ander maar zelf er weinig moeite of gedachte in stoppen. Ja, we stoppen er erg veel moeite, tijd en geld in om de schuld bij de ander in te schoenen te schuiven.

Zoals al mooi werd geïllustreerd bij het voorbeeld van het wc papier.

Types zoals TS zijn er in grote mate verantwoordelijk voor dat ons land steeds onverdraagzamer wordt. Dat er steeds meer regeltjes en plichten komen. Omdat instanties en mensen zich steeds meer tegen elkaar moeten indekken.

Heel jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')