quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:57 schreef Levitas het volgende:
LSDB nu aan het woord @ Q-Dance:
http://twitpic.com/63w6t1/full
hmmja ik dacht, misschien is het gewoon een commercieel mannetje, die niks leest maar alleen zichzelf wil laten zienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als het de echte was, dan zou hij zijn ervaringen toch wel delen van Dance Valley? Hoe vet hij het vond dat hij moest openen. Of juist dat hij ervan baalde dat hij niet mocht afsluiten
Maar dat kan alleen de ekte natuurlijk
Gelukkig zit het met de rest van het nummer helemaal snor!quote:
Hoop dat jullie 't flikken, zou leuk zijn.quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
hmmja ik dacht, misschien is het gewoon een commercieel mannetje, die niks leest maar alleen zichzelf wil laten zien
ja toch? lees liever ervaringen etc. etc. of is het vervelend en n.v.t. dat ik dit zo zeg?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Maar het klopt wel wat je zegt:
[..]
Op Fok komt hij af en toe maar is niet zo heel erg actief. Op Hardtraxx enzo reageert hij veel vaker en ook inhoudelijker. Maar het is imo al tof genoeg als een artiest ook echt meeleestquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:11 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja toch? lees liever ervaringen etc. etc. of is het vervelend en n.v.t. dat ik dit zo zeg?
aja ohh komt ie naar jullie after party ja? kennen jullie m persoonlijk?
tekst is inderdaad erg catchy, nummer zelf is eigenlijk niet eens zo slechtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Filmpje was dus niet voor een XQ...
Heb 'm nog niet beluisterd, maar doe ik denk ik ook niet
Vet! Straks even puzzelen..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:39 schreef Treces het volgende:
The Qontinent Timetable is bekend.![]()
http://www.facebook.com/note.php?note_id=222726681106657
Haha pfff Willempie jij mag mij niet disrespecten in zo'n bmwackquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:42 schreef Willem_Rebergen het volgende:
Mr Heady Head fucking disrespect Brennan Heart!
Grapje Faab jwtz
Krusaders komt precies op de tijd van Brennan Heart: Perfect.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:39 schreef Treces het volgende:
The Qontinent Timetable is bekend.![]()
http://www.facebook.com/note.php?note_id=222726681106657
quote:
Hit 'n Run & Andere Koekquote:
Ik vind Andere Koek juist interessant. Hebben een aantal mooie Technonamen te pakken!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hit 'n Run ziet er ook wel erg lekker uit trouwens, vette dubstep / idm / tekno / acid / frenchcore en breakcore![]()
Maar jammer voor je dat LSDB niet heeft gewonnen, had het jullie ook gegund..
SECRET CINEMA, WOUTER DE MOOR, LILLITH, VERDINEquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:00 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik vind Andere Koek juist interessant. Hebben een aantal mooie Technonamen te pakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |