ekt dope lyrics Gquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
I hate the fact i'm running laaaaaaaaaaaaate
This time i overraaaaaaaaaaaate
But then I come, shake your house like a motherfucking earthquake!!!!11!!1
De tekst is wel weer diepgaand.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
I hate the fact i'm running laaaaaaaaaaaaate
This time i overraaaaaaaaaaaate
But then I come, shake your house like a motherfucking earthquake!!!!11!!1
Zallut de ekte zyn?quote:
Ik kan bevestigen dat dit de enige ekte Brennan is!quote:
Geloof dat Thera hier ook op het forum zit, maar die is nep. Blijkt iemand te zijn die alleen maar loopt te spammen met Theracords muziekjes...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:06 schreef Deceit het volgende:
als ie op FB meldt dat ie op FOK! zit geloof ik t
Oh serieus?? Ja ik dacht dat hij dat zelf was, zie m altijd hier posten met theracords youtube filmpjes iddquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geloof dat Thera hier ook op het forum zit, maar die is nep. Blijkt iemand te zijn die alleen maar loopt te spammen met Theracords muziekjes...
Bij Thera valt het wel erg op dat dat een kloontje is, maar bij DV8 weet ik bijna zeker dat het wel de ekte isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geloof dat Thera hier ook op het forum zit, maar die is nep. Blijkt iemand te zijn die alleen maar loopt te spammen met Theracords muziekjes...
Ik geloof dat the prophet en headhunterz ook een tijdje te vinden waren hier. Zouden die nog stiekem meelezen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Bij Thera valt het wel erg op dat dat een kloontje is inderdaad, bi DV8 weet ik bijna zeker dat het wel de ekte is
Ja.. Doomed is aan ons gericht, DUH!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik geloof dat the prophet en headhunterz ook een tijdje te vinden waren hier. Zouden die nog stiekem meelezen?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Bij Thera valt het wel erg op dat dat een kloontje is, maar bij DV8 weet ik bijna zeker dat het wel de ekte is
Als het de echte was, dan zou hij zijn ervaringen toch wel delen van Dance Valley? Hoe vet hij het vond dat hij moest openen. Of juist dat hij ervan baalde dat hij niet mocht afsluitenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh serieus?? Ja ik dacht dat hij dat zelf was, zie m altijd hier posten met theracords youtube filmpjes idd
Nu maak je het de kloon wel erg makkelijk juist hier wat over te posten ehquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als het de echte was, dan zou hij zijn ervaringen toch wel delen van Dance Valley? Hoe vet hij het vond dat hij moest openen. Of juist dat hij ervan baalde dat hij niet mocht afsluiten
Maar dat kan alleen de ekte natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |