Lol dacht ik 10 sec geleden ook in mn ander topicquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:56 schreef Bastard het volgende:
Jammer dat er geen standaard middelvinger smiley is
Heb je daar een probleem mee ? Blijf dan gewoon weg uit dit subforum. Jij bent gewoon klaar om in een bejaardentehuis te gaan zitten kneuzen tegen andere oudjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, jij maakt er een grapje van, maar ik vind eigenlijk dat SpecialK wel degelijk een terecht punt maakt. Het is net alsof je in TRU alleen maar mee mag praten als je samen met adere believers in een kring wil zitten, handjes wil vasthouden en dan gezellig met zn allen Kumbaya wil zingen.
We kunnen eigenlijk wel stoppen met duiken en onderzoeken als ik het zo lees, we weten blijkbaar alles al.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Die zal je vertellen dat de Oostzee in de ijstijd bedekt was met een dikke laag ijs, en volliep toen deze smolt.
Dus geen land waar tempels gebouwd zijn, of denk je dat het voor de ijstijd is neergezet en alle gletschergeweld heeft doorstaan?
Gewoon een aparte rotsformatie. Bel het searchteam maar dat ze kunnen stoppen, Piet heeft het al verklaard.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:03 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
We kunnen eigenlijk wel stoppen met duiken en onderzoeken als ik het zo lees, we weten blijkbaar alles al.
Piet niet zo zeer, de geologen/archeologen, misschien is hun kennis ook gebaseerd op een HOAXquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gewoon een aparte rotsformatie. Bel het searchteam maar dat ze kunnen stoppen, Piet heeft het al verklaard.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Och ja, ik vergeet steeds dat grappen en sarcasme not done zijn.
Ieder lettertje en woordje afwegen "ja je zei echt dit" ..
Het woord wat je mist is 'nuance' . Ik weet toch ook wel wat rotsformaties zijn denk je, of niet? (retorisch)
Jammer dat er geen standaard middelvinger smiley is
Hier reageerde ik op.quote:Je kan bij voorbaat wel zeggen "dat zijn rotsen" maar zo kom je met de wetenschap nooit verder natuurlijk.
Prima, ik ben toch een vliegtuig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
[..]
Hier reageerde ik op.
Je post iets, verdedigde het bij voorbaat als van de "rots-roepers". Ik zie geen sarcasme.
Wees blij met jezelf en die anderen; zo heb je tenminste een maatstaf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik snap het Gray en hoewel ik een hekel heb aan mensen die fluitenvind ik het prima dat mensen hun kritische faculteiten soms (of vaak) op een laag pitje zetten.
Tsja, termen als 'zweefteef' roepen doorgaans niet veel sympathie op, zeker wanneer dat op een neerbuigende manier gebracht wordt. Wil je toch de redder in nood zijn en een positieve verandering teweeg brengen, neem dan het voortouw en denk aan het motto: met honing vang je meer vliegen.quote:Maar zelfs 1 googlesearch had genoeg geweest in dit geval. Ik vraag niet om academische peer reviewed papers. Maar even iets meer mindfulness maakt een discussie zo veel interessanter. Vooral omdat ik Bastard hier mensen ook zie aanvallen voor het zogenaamd niet gebruiken van hun faculteiten (OPEN JE OGEN NOU EENS)
quote:[..]
Ik voel me misbruikt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Wees blij met jezelf en die anderen; zo heb je tenminste een maatstaf.
[..]
Tsja, termen als 'zweefteef' roepen doorgaans niet veel sympathie op, zeker wanneer dat op een neerbuigende manier gebracht wordt. Wil je toch de redder in nood zijn en een positieve verandering teweeg brengen, neem dan het voortouw en denk aan het motto: met honing vang je meer vliegen.
[..]
Een zweefvliegtuig?quote:
Welkom in het nieuwe TRU ...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:37 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Volgens mij is dit meer een zeur/zeik offffffftopic geworden dan wat anders.
Je zou verwachten dat zoiets na duizenden jaren bedekt wordt en wegzakt in de bodem, maar het steekt nog steeds 3-4 meter boven de bodem uit ... klinkt logisch. Nu geloof ik niet zo zeer in dat Remote Viewing, maar ze hadden wel voorspeld dat het op beton lijkt - nadat er foto's op internet stondenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:18 schreef Summers het volgende:
Wat interessant al die remote viewers , het lijkt erop dat er onder de grond ook van alles gaande is en nog groter is dan aan de oppervlakte .
Moeilijk, niet, met argumenten de discussie voeren?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:03 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
We kunnen eigenlijk wel stoppen met duiken en onderzoeken als ik het zo lees, we weten blijkbaar alles al.
Wel als je insteek is anderen te overtuigen:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moeilijk, niet, met argumenten de discussie voeren?
quote:A new scientific truth does not triumph by convincing its opponents and making them see the light, but rather because its opponents eventually die, and a new generation grows up that is familiar with it.
-Max Planck
Je zou Paul Feyerabend eens moeten lezen over wetenschapquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:48 schreef Gray het volgende:
[..]
Wel als je insteek is anderen te overtuigen:
[..]
Voor zover ik het kan beoordelen op basis van de wiki zou ik hem wel mogen denk ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je zou Paul Feyerabend eens moeten lezen over wetenschap
Dank voor de aanrader.quote:He was especially indignant about the condescending attitudes of many scientists towards alternative traditions. For example, he thought that negative opinions about astrology and the effectivity of rain dances were not justified by scientific research, and dismissed the predominantly negative attitudes of scientists towards such phenomena as elitist or racist. In his opinion, science has become a repressing ideology, even though it arguably started as a liberating movement. Feyerabend thought that a pluralistic society should be protected from being influenced too much by science, just as it is protected from other ideologies.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Feyerabend
Dacht ik wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan beoordelen op basis van de wiki zou ik hem wel mogen denk ik.
[..]
Dank voor de aanrader.
Wellicht was het idd niet duidelijk genoeg, we weten niet alles, daarom onderzoek ... buiten het feit dat een archeoloog/geoloog er ook goed naast kan zitten, we blijven natuurlijk dingen ontdekken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moeilijk, niet, met argumenten de discussie voeren?
Jep, zoals aangetoont is dat homeopatie onzin is, maar dan zijn er altijd mensen die daar niet aan willen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:45 schreef Bastard het volgende:
Ach er is wel vaker geschiedenis herschreven of een theorie bijgesteld.
Tja, maar omdat ze om Einstein, Newton of Gallileo gelachen hebben betekend niet dat Andre van Duin een groot wetenschappelijk genie is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:29 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Wellicht was het idd niet duidelijk genoeg, we weten niet alles, daarom onderzoek ... buiten het feit dat een archeoloog/geoloog er ook goed naast kan zitten, we blijven natuurlijk dingen ontdekken.
Ja, maar daar gaat het nu dan even niet om.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, zoals aangetoont is dat homeopatie onzin is, maar dan zijn er altijd mensen die daar niet aan willen.
Ah, dus je geeft nu toe dat homeopatie onzin is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het nu dan even niet om.
Dan bestaat er dus geen objectiviteit, een relativistisch waarheidsbegrip, als iemand wiskundige bewijzen niet snapt zijn ze dus niet waar volgens jou.quote:Maar om een bruggetje te slaan, ik zeg maar zo, je weet pas echt iets als je het zelf geprobeerd of gezien hebt vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |