abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:31:22 #1
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100344362

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:34:59 #2
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100344425
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:19 schreef ook_gek het volgende:
In scheveningen vol op zon maar onderweg naar me werk ging het van zon --> grijs --> zwart en donker --> wat drupjes regen -O-
Merk ik lekker niks van, zit op een raamloos kantoor... :6
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:36:50 #3
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_100344465
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:34 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Merk ik lekker niks van, zit op een raamloos kantoor... :6
wat dodelijk saai
Je moeder is een hamster
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:38:52 #4
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_100344509
Thx murv
na na na na na na na Badjasman!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:39:40 #5
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100344530
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:36 schreef Crutch het volgende:

[..]

wat dodelijk saai
Valt mee, ben met interessante zaken bezig en heb natuurlijk fok voor mijn neus, beetje geblindeerd zonlicht door de glazen deuren. Top! *O* ;)

Overigens verzand het zo langzaam maar zeker een beetje in slowchat 2.0 :7
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:40:14 #6
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100344547
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:38 schreef NaRRaToR het volgende:
Thx murv
No problem :*
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:41:47 #7
118585 Crutch
pi_100344586
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:39 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Valt mee, ben met interessante zaken bezig en heb natuurlijk fok voor mijn neus, beetje geblindeerd zonlicht door de glazen deuren. Top! *O* ;)

Overigens verzand het zo langzaam maar zeker een beetje in slowchat 2.0 :7
Neemt u mij niet kwalijk heer murv.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:47:51 #8
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100344720
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:41 schreef Crutch het volgende:

[..]

Neemt u mij niet kwalijk heer murv.
Is het ooit anders geweest de laatste 200 topiqués? O-)
pi_100344884
:N ...
pi_100345299
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Heb je gegadigden?

Over zon gesproken,
Ik zit aan de balie en tegenover mij zit melkglas. Het beetje zon dat er is weerkaatst flink, schijtirritant
Nope nog niet.. Maar heb alle tijd aangezien er toch geen zon is.. :)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:13:12 #11
13411 NaRRaToR
pi_100345303
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
:N ...
niet om betweterig te doen ofzo. Maar er zijn ook veel lurkers in dit topic en maar een handjevol "probleemgevallen" Als er van die lurkers nu een paar zijn die komen meeposten dan kan er al veel makkelijker ontopic gebleven worden. Dat en natuurlijk de flamewars de laatste tijd...
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:15:07 #12
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100345349
Morgen mensen :D
Hoe is het met jullie? Hier echt fantastisch. Wel moe, maar ik kan nog wel slapen als ik dood ben haha.
Gisteren even een hyvesberichtje maar het meisje gestuurd (ze heeft blijkbaar wel interwebz) met sorry en shizzle. Even laten proofreaden door een meisje hier dus dat zit wel snor.
Gr gr
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:16:52 #13
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100345399
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:13 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

niet om betweterig te doen ofzo. Maar er zijn ook veel lurkers in dit topic en maar een handjevol "probleemgevallen" Als er van die lurkers nu een paar zijn die komen meeposten dan kan er al veel makkelijker ontopic gebleven worden. Dat en natuurlijk de flamewars de laatste tijd...
Daar heb je indertijd gelijk aan, ik lees ook maar meestal gewoon mee. ( meer voor de flamewars en de sfeer ;) )
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:18:45 #14
13411 NaRRaToR
pi_100345450
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:15 schreef Newbie114 het volgende:
Morgen mensen :D
Hoe is het met jullie? Hier echt fantastisch. Wel moe, maar ik kan nog wel slapen als ik dood ben haha.
Gisteren even een hyvesberichtje maar het meisje gestuurd (ze heeft blijkbaar wel interwebz) met sorry en shizzle. Even laten proofreaden door een meisje hier dus dat zit wel snor.
Gr gr
dat meisje wat jou vroeg om niet meer te smsen enzo? je geeft niet snel op he? :P
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:20:28 #15
13411 NaRRaToR
pi_100345499
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:16 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Daar heb je indertijd gelijk aan, ik lees ook maar meestal gewoon mee. ( meer voor de flamewars en de sfeer ;) )
jouw kloon is stiekem firefly3? eerst de boel opstoken en dan lekker genieten met popcorn? :P

Mjah ik snap het wel hoor. het zal voor die personen al een hele stap zijn om uberhaupt over hun problemen te posten omdat ze zich misschien schamen, of omdat ze niet vinden dat het hier thuis hoort etc etc.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:23:43 #16
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100345598
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:18 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

dat meisje wat jou vroeg om niet meer te smsen enzo? je geeft niet snel op he? :P
Niet meer te smsen omdat ze die toch pas zaterdag krijgt.
En nee ik geef ook niet snel op maar dat ga ik toch maar wel doen als ze mij afwijst wegens awkward op het werk enzo.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:27:02 #17
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100345680
Tnx murv
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:27:09 #18
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100345684
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:20 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

jouw kloon is stiekem firefly3? eerst de boel opstoken en dan lekker genieten met popcorn? :P

Mjah ik snap het wel hoor. het zal voor die personen al een hele stap zijn om uberhaupt over hun problemen te posten omdat ze zich misschien schamen, of omdat ze niet vinden dat het hier thuis hoort etc etc.
Lieven lurkers
Jullie kunnen je problemen gewoon postten hoor, heb ik ook gedaan (vanaf ongeveer topic 162 lees en praat ik mee, misschien al langer of korter mocht je geïnteresseerd zijn), en deze mensen hebben me er enorm mee geholpen, door gewoon al mijn posts te lezen en erop te reageren voelde ik me al beter. Nu was mijn probleem nou ook weer niet zo groot en heb ik het nu of opgelost of naar de achtergrond verschoven, maar toch kan het helpen anderen te vertellen wat je voelt.
Getypt op mijn ipod ;)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:29:45 #19
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100345746
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:20 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Stiekem wel ja, maar niet doorvertellen hoor ;)

In principe kan je een account zo annoniem houden als je wil.
pi_100345950
Ik heb eigenlijk niet zo veel problemen om te posten..
Ik ben soms onzeker in contacten onderhouden. Maar als ik 10 mensen ontmoet heb ik bij 9 zoiets van, leuk om af en toe een smsje te sturen ofzo. En nummer 10 wil ik intensiever contact mee omdat t goed klikt bijvoorbeeld, en juist diegene breekt t contact af. Beetje hypocriet misschien
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:38:06 #21
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100345974
Zal ik dan maar een (quasi) probleem posten dan om de discussie gaande te houden? :P

Ik ben (onbewust) te kieskeurig, ga pas achter iemand aan als ik diegene echt leuk vind, moet ik mijn lat laten verleggen, of wachten tot er iemand langskomt die daar aan voldoet?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:40:40 #22
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100346052
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben soms onzeker in contacten onderhouden. Maar als ik 10 mensen ontmoet heb ik bij 9 zoiets van, leuk om af en toe een smsje te sturen ofzo. En nummer 10 wil ik intensiever contact mee omdat t goed klikt bijvoorbeeld, en juist diegene breekt t contact af. Beetje hypocriet misschien
Waar denk je dat het aan kan liggen?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:45:54 #23
13411 NaRRaToR
pi_100346200
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:37 schreef Cassandra87 het volgende:
is dat altijd zo? of misschien gewoon "pech"

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:38 schreef Murvgeslagen het volgende:
Zal ik dan maar een (quasi) probleem posten dan om de discussie gaande te houden? :P

Ik ben (onbewust) te kieskeurig, ga pas achter iemand aan als ik diegene echt leuk vind, moet ik mijn lat laten verleggen, of wachten tot er iemand langskomt die daar aan voldoet?
oh dat herken ik ook wel een beetje. en vaak ben je dan al te laat voor die persoon...
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:55:00 #24
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100346458
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:45 schreef NaRRaToR het volgende:

oh dat herken ik ook wel een beetje. en vaak ben je dan al te laat voor die persoon...
WIlde pas precies een kans gaan wagen bij een leuke meid, kreeg ze precies die week wat met iemand... :(
pi_100346514
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:55 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

WIlde pas precies een kans gaan wagen bij een leuke meid, kreeg ze precies die week wat met iemand... :(
Dat zul je altijd zien.. Net te laat..
Maar denk dat je beter je lat kunt verleggen.
Zul je altijd zien dat dan juist ineens de perfecte dame langskomt.. (althans dat hoop ik voor je)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:59:03 #26
13411 NaRRaToR
pi_100346567
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:57 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Zul je altijd zien dat dan juist ineens de perfecte dame langskomt.. (althans dat hoop ik voor je)
dan kun je altijd nog overwegen om te switchen. "iets is beter dan niets" dan maar?
pi_100346609
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:59 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]
"iets is beter dan niets" dan maar?
aanlokkelijk...maar op de lange termijn heb je daar niets aan denk ik zo..
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_100346646
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:59 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

dan kun je altijd nog overwegen om te switchen. "iets is beter dan niets" dan maar?
Nou ja, misschien wel. Maar je moet er dan wel voor gaan. Ik zou persoonlijk niet met iemand een relatie beginnen zodat ik maar een meid heb.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:01:16 #29
13411 NaRRaToR
pi_100346647
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:00 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

aanlokkelijk...maar op de lange termijn heb je daar niets aan denk ik zo..
dat is ook weer zo :)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:03:15 #30
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100346701
quote:

[..]

Het is nooit te laat. Gewoon proberen je weet immers nooit.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_100346845
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:01 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

dat is ook weer zo :)
vraag me wel af hoeveel stelletjes zo redeneren, kan me niet voorstellen dat je dat lang vol kan houden, maar misschien is dat wel gewoon een soort van instelling. Eerder tevreden en niet altijd denken dat het (nog) beter kan/moet. Heeft ook wel z'n goede kanten, zo'n instelling.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_100346846
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het is nooit te laat. Gewoon proberen je weet immers nooit.
True..

Ben zelf trouwens ook wel erg onzeker. Ben altijd bang om afgewezen te worden (en ja ik weet dat hoort erbij). Hoor hier ook vaak dat mensen zoenen op de eerste date enz.. En dan denk ik altijd, schep je dan niet veel verwachtingen bij de ander? Of denk ik er dan teveel over na?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:11:30 #33
13411 NaRRaToR
pi_100346966
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:07 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

vraag me wel af hoeveel stelletjes zo redeneren, kan me niet voorstellen dat je dat lang vol kan houden, maar misschien is dat wel gewoon een soort van instelling. Eerder tevreden en niet altijd denken dat het (nog) beter kan/moet. Heeft ook wel z'n goede kanten, zo'n instelling.
ik ken er in mijn kennissenkring toch wel een paar waarvan ik mijn twijfels heb of ze wel voor elkaar gemaakt zijn zeg maar. Maargoed wat voor hun werkt zeg maar he. hun moeten tevreden zijn. als ze dat zijn (of doen alsof) dan zal het wel goed zijn.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:12:40 #34
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100347000
Als er iets is wat ik hier geleerd heb is het wel dat je niet teveel moet nadenken (al doe ik dat wel nogsteeds :@), maar in het moment leven en dan pas beslissen. Eerder of later hoeft namelijk niet. Dat maakte mijn leven ook leuker toen ik een tijdje probeerde (nu nog mee bezig) om gewoon then and there beslissingen te makenz
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:28:50 #35
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100347442
quote:

[..]

In wat voor opzicht bedoel je dat? Het gaat niet per definitie om het uiterlijk, is gewoon het totaalplaatje waar karakter een erg groot deel van vormt.

Met wat inzet heb ik voldoende sjans, afgelopen jaar ook 2 á 3 laten lopen. Voelde gewoon niet goed ;) Je kan puur op aandacht van een dame een boel gevoelens activeren, maar als ik van te voren het gevoel heb dat een bepaalde klik mist laat ik het overgaan.

[ Bericht 67% gewijzigd door Murvgeslagen op 05-08-2011 11:34:25 ]
pi_100347469
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:07 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

True..

Ben zelf trouwens ook wel erg onzeker. Ben altijd bang om afgewezen te worden (en ja ik weet dat hoort erbij). Hoor hier ook vaak dat mensen zoenen op de eerste date enz.. En dan denk ik altijd, schep je dan niet veel verwachtingen bij de ander? Of denk ik er dan teveel over na?
Hoezo? En wanneer zou je dan wel 'mogen' zoenen zonder te veel verwachtingen te scheppen? Als ik op de eerste date al zoen dan is er blijkbaar genoeg chemistry en vind ik de ander aantrekkelijk genoeg dat dit gebeurt, ik heb niet het idee dat dit ooit veel verwachtingen schiep bij de ander.
pi_100347480
Murv waar ligt t aan dat jij pas achter iemand aangaat als je diegene echt leuk vind? Zelfde principe gok ik alleen bij mij vriendschappelijk.

Ik zal ook wel pech hebben. Zo heb ik een 'vriend' die muzikant is en veel toert. Hij heeft mij door een moeilijke periode heen geholpen. We mailden af en toe en spraken af maar dat is gestopt toen hij een vriendin kreeg. Ik heb toen gemaild dat ik het jammer vond dat ik niets meer hoorde, maar als hij genoeg had van het contact hij dat moest aangeven. Kreeg k terug, nee het is gewoon druk, we moeten zeker een keer snel afspreken! Maar moeilijk moeilijk, met plannen.
Dus ik heb hem bijna 2 maanden voor mijn verjaardag een uitnodiging gestuurd, ruimte zat om te plannen lijkt mij. Nooit wat gehoord. Bleek dat ie op t laatste moment lekker uit eten was met zijn meisje.
Dus ik heb zoiets van, dikke vinger! Maar t is wel een deuk in je zelfvertrouwen
pi_100347563
Nee das niet waar. Ik had m gezegd dat als ie een beetje op mij leek, niet aan kon geven dat ie geen contact wilde omdat hij mij niet wilde kwetsen ( hij lijkt ook op mij)
Maar dat was niet t geval. Ja, reageren nadat een uitnodiging verloopt helpt :Y
pi_100347702
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:28 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

In wat voor opzicht bedoel je dat? Het gaat niet per definitie om het uiterlijk, is gewoon het totaalplaatje waar karakter een erg groot deel van vormt.

Met wat inzet heb ik voldoende sjans, afgelopen jaar ook 2 á 3 laten lopen. Voelde gewoon niet goed ;) Je kan puur op aandacht van een dame een boel gevoelens activeren, maar als ik van te voren het gevoel heb dat een bepaalde klik mist laat ik het overgaan.
Totaalplaatje is uiteraard het belangrijkste. Het moet zoals je zegt ook goed voelen ..
Maar als je eisen binnen het totaalplaatje al erg hoog zijn, is het misschien verstandig deze iets te verlagen.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:37:43 #40
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100347732
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Murv waar ligt t aan dat jij pas achter iemand aangaat als je diegene echt leuk vind? Zelfde principe gok ik alleen bij mij vriendschappelijk.
Ik ken genoeg dames, maar het duurt vaak een poos voordat ik iemand echt leuk ga vinden. Weinig meiden die direct mijn interesse wekken.
pi_100347811
Dan sta je dus wel open voor contacten waar je niet bij de eerste indruk denkt van woooowww.
Das goed :Y
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:40:03 #42
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100347814
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:36 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Totaalplaatje is uiteraard het belangrijkste. Het moet zoals je zegt ook goed voelen ..
Maar als je eisen binnen het totaalplaatje al erg hoog zijn, is het misschien verstandig deze iets te verlagen.
Misschien wel, maar het is geen eisenlijstje ofzo waar ik puntsgewijs afstreep, eerder onbewust.
pi_100347840
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:29 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hoezo? En wanneer zou je dan wel 'mogen' zoenen zonder te veel verwachtingen te scheppen? Als ik op de eerste date al zoen dan is er blijkbaar genoeg chemistry en vind ik de ander aantrekkelijk genoeg dat dit gebeurt, ik heb niet het idee dat dit ooit veel verwachtingen schiep bij de ander.
Nee ok, maar ik kreeg altijd dat gevoel. Althans bij het datingservarings-topic werd dit altijd aangehaald. Zoenen was blijkbaar noodzakelijk anders was het geen goede date..
Maar dit was dus geen rare gedachte van me..
pi_100347899
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan sta je dus wel open voor contacten waar je niet bij de eerste indruk denkt van woooowww.
Denk dat je overal altijd open voor moet staan. Althans zoveel mogelijk..
pi_100348001
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:40 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Nee ok, maar ik kreeg altijd dat gevoel. Althans bij het datingservarings-topic werd dit altijd aangehaald. Zoenen was blijkbaar noodzakelijk anders was het geen goede date..
Maar dit was dus geen rare gedachte van me..
Ik laat het wel of niet goed zijn van een date niet afhangen van zoenen. Maar als het wel gebeurt is het waarschijnlijk wel een goed teken. Dan was er voor mij tenminste genoeg aantrekkingskracht en als dat er niet is zal er niet snel een relatie volgen maar is het meer vriendenmateriaal. De zoen hoeft voor mij dus niet perse op de eerste date al te komen, maar het is wel belangrijk dat er gezoend zal worden anders wordt het sowieso niks.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:49:39 #46
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100348129
quote:
Wat bedoelde je eigenlijk met zelfde principe?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:51:46 #47
13411 NaRRaToR
pi_100348197
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:29 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik zal ook wel pech hebben. Zo heb ik een 'vriend' die muzikant is en veel toert. Hij heeft mij door een moeilijke periode heen geholpen. We mailden af en toe en spraken af maar dat is gestopt toen hij een vriendin kreeg. Ik heb toen gemaild dat ik het jammer vond dat ik niets meer hoorde, maar als hij genoeg had van het contact hij dat moest aangeven. Kreeg k terug, nee het is gewoon druk, we moeten zeker een keer snel afspreken! Maar moeilijk moeilijk, met plannen.
Dus ik heb hem bijna 2 maanden voor mijn verjaardag een uitnodiging gestuurd, ruimte zat om te plannen lijkt mij. Nooit wat gehoord. Bleek dat ie op t laatste moment lekker uit eten was met zijn meisje.
Dus ik heb zoiets van, dikke vinger! Maar t is wel een deuk in je zelfvertrouwen
Dan zal het wel omwille van zijn vriendin zijn geweest dat hij niet meer mocht / of wilde omgaan met je. Dan is hij je aandacht ook niet meer waard imo. Je kunt niet met iedereen vrienden willen zijn.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:54:08 #48
13411 NaRRaToR
pi_100348276
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:37 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik ken genoeg dames, maar het duurt vaak een poos voordat ik iemand echt leuk ga vinden. Weinig meiden die direct mijn interesse wekken.
ik denk dat dit een beetje inherent is aan de situatie waarin je zit. je hebt meer keus dus wordt je automatisch meer kritisch denk ik.
pi_100349194
Narrator, daarom heb ik ook al snel gedacht van bekijk het maar. Maar het maakt het niet minder lastig, ik vind het altijd moeilijk om die knop om te zetten al gaat het steeds beter.

En zelfs mensen zonder veel keus kunnen nog behoorlijk kritisch zijn.
Ik heb overigens mijn laatste dates allemaal via internet gevonden, inclusief mijn vriend.
Mijn vriendenkring is wel een stuk groter geworden, maar allemaal of via internet, of via via, of via mijn nieuwe woning en de buren dus. Op het werk kom ik zelden iemand tegen, om mee af te spreken iets te doen, komt omdat de gemiddelde leeftijd rond de 40/45 ligt. Ik ben echt een van de jongste. En ik werk 40+ uur, verder onderneem ik sociaal wel eens wat met (een deel van) mijn vriendenkring. Ik zie wel eens tips staan dat je een praatje moet aanknopen in de supermarkt :+ Maar dat zie ik niet zitten. Is wat mij betreft ook niet nodig, het is altijd wel volle bak thuis :+ Alleen is t in de vakantieperiode wel erg stil..
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 12:36:52 #50
13411 NaRRaToR
pi_100349553
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Narrator, daarom heb ik ook al snel gedacht van bekijk het maar. Maar het maakt het niet minder lastig, ik vind het altijd moeilijk om die knop om te zetten al gaat het steeds beter.

En zelfs mensen zonder veel keus kunnen nog behoorlijk kritisch zijn.
Ik heb overigens mijn laatste dates allemaal via internet gevonden, inclusief mijn vriend.
Mijn vriendenkring is wel een stuk groter geworden, maar allemaal of via internet, of via via, of via mijn nieuwe woning en de buren dus. Op het werk kom ik zelden iemand tegen, om mee af te spreken iets te doen, komt omdat de gemiddelde leeftijd rond de 40/45 ligt. Ik ben echt een van de jongste. En ik werk 40+ uur, verder onderneem ik sociaal wel eens wat met (een deel van) mijn vriendenkring. Ik zie wel eens tips staan dat je een praatje moet aanknopen in de supermarkt :+ Maar dat zie ik niet zitten. Is wat mij betreft ook niet nodig, het is altijd wel volle bak thuis :+ Alleen is t in de vakantieperiode wel erg stil..
heel herkenbaar plus dat de collega's die van mijn leeftijd zijn niet de mensen zijn waarmee ik rond wil hangen. Qua vrouwelijke collega's is het ook maar matig (ondanks de sector waar ik in werk). welgeteld 3 op het hele kantoor die in dezelfde leeftijd vallen. 2 zijn getrouwd of gaan dit jaar trouwen en de derde njah subtiel gezegd word ik daar niet warm van....

ik vind online dating echt een farce btw.
pi_100349964
Ik hou er ook niet van hoor :+ En ook niet zo van contacten opbouwen. Ik heb 2 dates gehad destijds, en maar met 1 had ik via msn zo ontzettend leuk contact dat ik heel nieuwsgierig was. Dat is mijn vriend. Verder 2 vriendschappelijke ontmoetingen toen. En in 2011 nog eens met iemand afgesproken via internet omdat er gewoon een klik was. Maar meestal is het gezellig babbelen maar tegelijkertijd vergeet ik weer welke usernaam bij wie hoorde :P
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 12:56:56 #52
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100350204
Vandaag is een heel mooie dag. Omarm de medemens. Als ik weer naar school ga, zal ik van iedereen houden. Nu zit ik nog alleen, maar dan niet meer. Mensen :)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:16:18 #53
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100350782
Wanneer passen mensen wel of niet bij elkaar?

En waarom niet een praatje maken ergens met een onbekende. Is juist leuk, zo kunnen de gekste situaties ontstaan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:18:23 #54
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100350857
De zon schijnt.
Op deze heb ik altijd zo'n "man man wat is het een mooie dag wie heeft er nou een vrouw nodig" mentaliteit. _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:22:11 #55
13411 NaRRaToR
pi_100350970
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:18 schreef heloef het volgende:
De zon schijnt.
Op deze heb ik altijd zo'n "man man wat is het een mooie dag wie heeft er nou een vrouw nodig" mentaliteit. _O-
welke zon... }:|
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:25:04 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100351063
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:22 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

welke zon... }:|
Ik wil wel even een foto maken van de zon in mijn pitoreske nieuwbouwdorp.
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:26:54 #57
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100351146
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Hup, laat ons even meegenieten...
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:27:08 #58
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100351154
quote:
Als de eerste indruk direct wooow is vind ik haar direct leuk. Maar, dat heb ik bijna nooit, en dus praat ik eerst, 'gevoelens' komen daarna.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:27:41 #59
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100351168
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Anders ik wel van de zon in Frankrijk.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:36:44 #60
13411 NaRRaToR
pi_100351485
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:27 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Als de eerste indruk direct wooow is vind ik haar direct leuk. Maar, dat heb ik bijna nooit, en dus praat ik eerst, 'gevoelens' komen daarna.
oh dat heb ik wel eens gehad. zo'n WOOOOOOW momentje. mjah vaak to good to be true :P

Anyway ik ga maar eens wat van mijn dag maken. inkopen doen voor verhaardag(nee geen typo), nog even wat sporten en het huis op orde brengen. Ik lees vanavond wel weer bij.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:40:10 #61
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100351609
Ik ga lekker zwemmen en helemaal geen fak doen. Yeey :D
pi_100351813
Ik ga naar kfc
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:46:02 #63
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100351845
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga naar kfc
Beetje jammer dit.
C'est la vie
pi_100352154
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga naar kfc
Smakelijk
Finally, someone let me out of my cage
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:56:29 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100352211
quote:
En wanneer heb je dat dan? Op welk moment denk jij van wooowwwww?

Ik vind namelijk heel veel mensen wel interesant. Mannen en vrouwen om hele verschillende manieren waar door ik ze best wil leren kennen.
pi_100352589
Ik heb ook kookboeken gekocht dus vanavond eten we lekker en gezond :p

Ik heb niet vaak woooow. Hoeft ook niet meer :+ daarom doe ik 9 van de 10 x niet te veel moeite voor mensen. Ik kan redelijk goed mensen inschatten en door 1e indrukken heen kijken.
pi_100352723
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb ook kookboeken gekocht dus vanavond eten we lekker en gezond :p

Ik heb niet vaak woooow. Hoeft ook niet meer :+ daarom doe ik 9 van de 10 x niet te veel moeite voor mensen. Ik kan redelijk goed mensen inschatten en door 1e indrukken heen kijken.
Wat ga je maken dan? Moet zaterdag nog een lekker/leuk recept hebben voor de familie..

Ik zou toch maar wat te graag dat wooow effect nog hebben. Maar je zult dan wel voor alle tien wat moeite doen? Waarom dan niet alleen die ene?
pi_100352802
Voor die ene persoon doe ik juist wel moeite :) zie pag 2. Ik stuur je straks wel wat, zit nu mobiel :)
pi_100352991
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Voor die ene persoon doe ik juist wel moeite :) zie pag 2. Ik stuur je straks wel wat, zit nu mobiel :)
Ja dat las ik al :)
Is helemaal prima, zal ondertussen zelf ook rondpluizen.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:26:40 #70
118585 Crutch
pi_100353328
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Beetje jammer dit.
:')
Je moeder is een hamster
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:30:05 #71
118585 Crutch
pi_100353456
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:42 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Denk dat je overal altijd open voor moet staan. Althans zoveel mogelijk..
Oh, je mag best ergens geen interesse in hebben.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:31:17 #72
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100353506
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:26 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik vind KFC echt verschrikkelijk voedsel maar dat ben ik he. :P
C'est la vie
pi_100353957
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:30 schreef Crutch het volgende:

[..]

Oh, je mag best ergens geen interesse in hebben.
Vandaar zoveel mogelijk ;) Maar je hebt altijd van die dagen he..
Dan heb je nergens zin in.
pi_100354431
Ik was al een jaar niet meer naar de kfc geweest, was wel weer eens lekker.
En ik heb 'de vetarme vegetarische keuken' gehaald, staan zulke lekkere dingen in, en gezond. Enige nadeel is dat ze altijd voor 4 personen of meer zijn. Dus heb ik maar een boekje erbij gehaald, 101 gouden recepten voor 2 personen :+
pi_100355419
En vanavond uit :D
pi_100356537
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:16 schreef ook_gek het volgende:
Wanneer passen mensen wel of niet bij elkaar?

En waarom niet een praatje maken ergens met een onbekende. Is juist leuk, zo kunnen de gekste situaties ontstaan.
Het nodig hebben van sociale validatie is onzekerheid.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:53:35 #77
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100356661
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het nodig hebben van sociale validatie is onzekerheid.
Een mens kan niet zonder enige vorm van sociale validatie. Daarnaast implicieer jij dat de reden dat hij met mensen spreekt sociale validatie is.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:55:38 #78
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100356751
Kak ik moet echt gaan werken. :')
Door die verhuizing heb ik geen geld meer voor leuke dingen.
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:56:23 #79
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100356789
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:55 schreef heloef het volgende:
Misschien kom je nog wat leuke dames tegen, zie het als een uitdaging ;)
pi_100356844
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:55 schreef heloef het volgende:
Wut? Welke verhuizing?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:59:48 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100356927
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:57 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wut? Welke verhuizing?
Ik ben februari verhuisd.
En ma heeft nu andere prioriteiten dan de pleziertjes van zoonlief. :P
Zeker met de vakantie die er aan komt.
C'est la vie
pi_100357004
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:53 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Een mens kan niet zonder enige vorm van sociale validatie. Daarnaast implicieer jij dat de reden dat hij met mensen spreekt sociale validatie is.
Een mens kan niet zonder eten en drinken. Ja, ik zie hem zichzelf dagelijks valideren op het forum. Iemand noemde het bluffen, ik vertaal het naar zelfkwalificatie. Het podium gebeuren als "entertainer" is ook een manier voor zichzelf om zich te valideren tijdens het uitgaan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_100357042
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben februari verhuisd.
En ma heeft nu andere prioriteiten dan de pleziertjes van zoonlief. :P
Zeker met de vakantie die er aan komt.
Oh zo, ik dacht al waarom moet dat jou geld kosten, maar ik snap het.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:05:35 #84
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100357157
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:56 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Misschien kom je nog wat leuke dames tegen, zie het als een uitdaging ;)
Moet nu wel van alles gaan lopen combineren straks, werk, school en de radio.
C'est la vie
pi_100357275
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Moet nu wel van alles gaan lopen combineren straks, werk, school en de radio.
Gebruik het niet als excuus om geen vrouwen te ontmoeten
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:10:09 #86
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100357336
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een mens kan niet zonder eten en drinken. Ja, ik zie hem zichzelf dagelijks valideren op het forum. Iemand noemde het bluffen, ik vertaal het naar zelfkwalificatie. Het podium gebeuren als "entertainer" is ook een manier voor zichzelf om zich te valideren tijdens het uitgaan.
Daar heb jij misschien in enige zin gelijk in, in grote zin is het ook gewoon een onderdeel van zijn persoonlijkheid. Die grens kan je niet heel zwart wit trekken. Daarnaast heb jij daar op jouw manier ook last van.

Wat ik probeer duidelijk te maken is dat enige vorm van zelfvalidatie achter elke communicatie zit. Zelfvalidatie is dan ook een soort uiting van zelfverzekerdheid. Als de communicatie van de meeste mensen om jou heen negatief is zal dit uiteindelijk door middel van een negatieve zelfvalidatie een negatieve uitwerking hebben op je zelfvertrouwen.

Het is de vraag in hoeverre dat op de voorgrond/achtergrond bevind. Sommige mensen staan daar niet bij stil, zijn zichzelf, en sommige mensen (zoals ik) doen dat te veel, en vragen zich bij alles af of zij zichzelf wel zijn...
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:11:07 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100357372
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gebruik het niet als excuus om geen vrouwen te ontmoeten
Huh?
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:12:34 #88
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100357440
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Huh?
Inderdaad, pas erop! Vrouwen ontmoeten is het grootste goed! :* Zelfs chocoladeijs met noten kan daar niet aan tippen.

vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:13:48 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100357483
Ik snap er geen hol maar goed dat ligt vast aan mij. :')
C'est la vie
pi_100357516
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:10 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Daar heb jij misschien in enige zin gelijk in, in grote zin is het ook gewoon een onderdeel van zijn persoonlijkheid. Die grens kan je niet heel zwart wit trekken. Daarnaast heb jij daar op jouw manier ook last van.

Wat ik probeer duidelijk te maken is dat enige vorm van zelfvalidatie achter elke communicatie zit. Zelfvalidatie is dan ook een soort uiting van zelfverzekerdheid. Als de communicatie van de meeste mensen om jou heen negatief is zal dit uiteindelijk door middel van een negatieve zelfvalidatie een negatieve uitwerking hebben op je zelfvertrouwen.

Het is de vraag in hoeverre dat op de voorgrond/achtergrond bevind. Sommige mensen staan daar niet bij stil, zijn zichzelf, en sommige mensen (zoals ik) doen dat te veel, en vragen zich bij alles af of zij zichzelf wel zijn...
Hoe minder validatie je van je omgeving nodig hebt, hoe krachtiger je persoonlijkheid wordt en hoe minder je afhankelijk bent van andere mensen. Dit trekt meer vrouwen aan en je bent van jezelf gelukkiger.

Je hebt gelijk dat het een paradox is: Als je er teveel bij stil staat lukt het juist niet, en als je er helemaal niet bij stil staat is er geen zelfverrijking.
pi_100357562
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Huh?
Je leek te ontwijken wat Murvgeslagen zei: "Misschien kom je nog wat leuke dames tegen, zie het als een uitdaging;)"
pi_100357577

[ Bericht 100% gewijzigd door firefly3 op 05-08-2011 16:17:32 ]
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:16:40 #93
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100357579
Proest... _O-
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:18:34 #94
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100357660
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je leek te ontwijken wat Murvgeslagen zei: "Misschien kom je nog wat leuke dames tegen, zie het als een uitdaging;)"
Ja dat zou kunnen maar als het te veel is heb ik daar alsnog niks aan. _O-
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:23:23 #95
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100357816
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe minder validatie je van je omgeving nodig hebt, hoe krachtiger je persoonlijkheid wordt en hoe minder je afhankelijk bent van andere mensen. Dit trekt meer vrouwen aan en je bent van jezelf gelukkiger.

Je hebt gelijk dat het een paradox is: Als je er teveel bij stil staat lukt het juist niet, en als je er helemaal niet bij stil staat is er geen zelfverrijking.
Je moet je zoveel mogelijk laten lijden door je eigen waarden en niet door een ander hun waarden, dan wordt je zelfverzekerder, en ga je meer een klik krijgen met mensen in het algemeen. Je zal dan voldoende zelfvalidatie vinden in je normale sociale omgang.

Dat laatste moet je vooral vergeten, alleen tot de eerste comma telt het. Het draait gewoon rond het ontwikkelen van een gezonde persoonlijkheid, een stukje identiteit vinden wat je rond je 20-er jaren meestal doet.
pi_100358128
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:23 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je moet je zoveel mogelijk laten lijden door je eigen waarden en niet door een ander hun waarden, dan wordt je zelfverzekerder, en ga je meer een klik krijgen met mensen in het algemeen. Je zal dan voldoende zelfvalidatie vinden in je normale sociale omgang.

Dat laatste moet je vooral vergeten, alleen tot de eerste comma telt het. Het draait gewoon rond het ontwikkelen van een gezonde persoonlijkheid, een stukje identiteit vinden wat je rond je 20-er jaren meestal doet.
Dat is de grote fout die de meeste mensen maken. Ze stoppen met zelfverrijking en identiteit oriëntatie rond hun 20e. Wat je ziet is meestal dat er mensen zijn die 60 zijn en nog steeds de onzekerheid hebben met vrouwen etc. Rond de 20e heb je de goede eigenschappen die je vroeger had (dat je minder kon schelen wat de omgeving van je dacht) helemaal eruit gehaald, en ben je opgevoed op de manier wat je vroeger altijd te horen kreeg. Zoals bijv tips van je moeder bijv "Koop een cadeautje voor haar zodat ze weet dat je aan haar denkt" etc.

Het is dus een proces dat heel je leven verloopt. Je bent continue je omgeving aan het checken hoe te gedragen, zo werken onze hersens. Het meest avontuurlijke voor jezelf (en daardoor ook voor vrouwen) is als je los breekt van de standaard en zelfs binnen een paar jaar bijvoorbeeld weer een hele andere stijl kunt hebben omdat je levenswijze veranderd is.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:43:41 #97
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100358597
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is de grote fout die de meeste mensen maken. Ze stoppen met zelfverrijking en identiteit oriëntatie rond hun 20e. Wat je ziet is meestal dat er mensen zijn die 60 zijn en nog steeds de onzekerheid hebben met vrouwen etc. Rond de 20e heb je de goede eigenschappen die je vroeger had (dat je minder kon schelen wat de omgeving van je dacht) helemaal eruit gehaald, en ben je opgevoed op de manier wat je vroeger altijd te horen kreeg. Zoals bijv tips van je moeder bijv "Koop een cadeautje voor haar zodat ze weet dat je aan haar denkt" etc.

Het is dus een proces dat heel je leven verloopt. Je bent continue je omgeving aan het checken hoe te gedragen, zo werken onze hersens. Het meest avontuurlijke voor jezelf (en daardoor ook voor vrouwen) is als je los breekt van de standaard en zelfs binnen een paar jaar bijvoorbeeld weer een hele andere stijl kunt hebben omdat je levenswijze veranderd is.
Ik denk daarom dat Ook_gek een hele normale gezellige jongeman is, en dat zijn normale sociale contacten, gewoon normale sociale contacten zijn.

Dat soort geneuzel heeft in ieder geval niks aan, want dat is allemaal validatie die jij doet van je eigen waarden.
pi_100358638
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:43 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik denk daarom dat Ook_gek een hele normale gezellige jongeman is, en dat zijn normale sociale contacten, gewoon normale sociale contacten zijn.

Dat soort geneuzel heeft in ieder geval niks aan, want dat is allemaal validatie die jij doet van je eigen waarden.
Jongeman? Hij is binnenkort 31 :D
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:45:40 #99
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100358661
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jongeman? Hij is binnenkort 31 :D
Nog beter!

Overigens ben je met 31 nog lang niet oud...
pi_100358845
Ik word met mijn net 24 al oud genoemd :p
pi_100358868
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:45 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Nog beter!

Overigens ben je met 31 nog lang niet oud...

Dat klopt, maar ik vind het wel typisch dat jij zoals velen er misschien zo'n 10 jaar naast zaten.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:54:58 #102
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100359035
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik vind het wel typisch dat jij zoals velen er misschien zo'n 10 jaar naast zaten.
Je zou het basis van zijn uitgaansgedrag haast zeggen, echter ben je zo jong als je je voelt.
Echter off-topic.
pi_100359368
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je zou het basis van zijn uitgaansgedrag haast zeggen, echter ben je zo jong als je je voelt.
Echter off-topic.
Op basis van de zelfvalidaties eerder met daarbij *O* smileys etc. Zoals dat ardennen verhaal enzo :+
pi_100359524
Als gasten een vrouw ontmoeten, proberen ze meestal zichzelf te valideren. Een hoog overtuigend stemmetje, of ze laten iets zien of vertellen iets over hun leven wat interessant lijkt. Deze gasten kunnen vanaf seconde 1 al weg gefilterd worden door vrouwen. Een vrouw ziet vanaf de eerste paar secondes al voor zich hoe haar leven met jou zal zijn. Iemand die haar probeert te overtuigen met zijn horloge of iemand die een hoog stemmetje opzet verspilt hiermee zijn kansen.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:07:19 #105
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100359563
Ik heb geen horloge, wat dan?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:08:12 #106
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100359592
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Op basis van de zelfvalidaties eerder met daarbij *O* smileys etc. Zoals dat ardennen verhaal enzo :+
Op basis van jouw zelfvalidaties dat jij elke dag vrouwen ontmoet, en het veel beter doet dan vroeger.

Ik zie het verschil niet.
pi_100359648
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:07 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik heb geen horloge, wat dan?
Je kunt jezelf op talloze manieren proberen te kwalificeren voor haar waardoor ze meteen aantrekkingskracht verliest. Het kan zelfs de kleinste dingen zijn, bijvoorbeeld dat je je mening iets bij stelt met haar mening of iets positiefs over jezelf zegt wat eigenlijk niet eens direct met het gesprek te maken heeft.
pi_100359713
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:08 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Op basis van jouw zelfvalidaties dat jij elke dag vrouwen ontmoet, en het veel beter doet dan vroeger.

Ik zie het verschil niet.
Ik zoek geen zelfvalidatie bij vrouwen. Sterker nog, ik heb geen vrouw "nodig". Maar ik vind vrouwen wel heel leuk. Ik denk dat de meeste hier op het forum een vrouw echt nodig hebben om te kunnen functioneren.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:24:01 #109
238453 hasjman
utter madness
pi_100360179
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:18 schreef heloef het volgende:
De zon schijnt.
En wat weerhoudt je ervan om elke dag deze mentaliteit te hebben :P ?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:38:31 #110
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100360685
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is echt moeilijk voor je te begrijpen dat ik nergens bij na denk wat ik doe he? En dat alles wat ik doe niet na denkt hoe ik over kom maar het doet omdat ik het graag wil?

Jij maakt je kennelijk heel druk om van alles.

Validatie dit validatie dat, innerlijke rust, entertainer, je moet dit dat doen want dan trek je meer vrouwen aan. Dit of dat moet je niet doen want dat stoot vrouwen af.

En neem nou 1 ding aan van me, ik heb niemand nodig om me heen om het gezellig te hebben. Je kan me echt op elke plek van de wereld zetten, tussen bekende of vreemde, ik heb het altijd naar me zin. Want het "leuk" hebben heb je zelf in de hand.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:25:22 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100362269
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:24 schreef hasjman het volgende:

[..]

En wat weerhoudt je ervan om elke dag deze mentaliteit te hebben :P ?
Mijn humeur.
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:38:58 #112
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_100362768
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zoek geen zelfvalidatie bij vrouwen. Sterker nog, ik heb geen vrouw "nodig". Maar ik vind vrouwen wel heel leuk. Ik denk dat de meeste hier op het forum een vrouw echt nodig hebben om te kunnen functioneren.
Jawel. Je past je gedrag aan om hen te versieren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:43:26 #113
238453 hasjman
utter madness
pi_100362933
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Mijn humeur.
Haha, zelfde hier. Daarom wil ook graag een tijd in een ander land gaan werken waar het lekker weer is.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:44:30 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100362969
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee hoor ik leef al 17 jaar zonder enige vorm van vrouwelijke aandacht.
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:46:14 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100363043
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:43 schreef hasjman het volgende:

[..]

Haha, zelfde hier. Daarom wil ook graag een tijd in een ander land gaan werken waar het lekker weer is.
Ik ben vergroeid aan dit land wil er ondanks het kutweer nooit meer weg.
C'est la vie
pi_100363064
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het is echt moeilijk voor je te begrijpen dat ik nergens bij na denk wat ik doe he? En dat alles wat ik doe niet na denkt hoe ik over kom maar het doet omdat ik het graag wil?

Jij maakt je kennelijk heel druk om van alles.

Validatie dit validatie dat, innerlijke rust, entertainer, je moet dit dat doen want dan trek je meer vrouwen aan. Dit of dat moet je niet doen want dat stoot vrouwen af.

En neem nou 1 ding aan van me, ik heb niemand nodig om me heen om het gezellig te hebben. Je kan me echt op elke plek van de wereld zetten, tussen bekende of vreemde, ik heb het altijd naar me zin. Want het "leuk" hebben heb je zelf in de hand.
Ik hoop het voor je
pi_100363100
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jawel. Je past je gedrag aan om hen te versieren.
Nee, gedrag veranderen doe je voor jezelf. Als je dat voor vrouwen zou doen, zou ze het merken en is je succes een stuk minder.
pi_100363175
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee hoor ik leef al 17 jaar zonder enige vorm van vrouwelijke aandacht.
Of je hebt het nog nooit opgemerkt o|O Er zal vast wel een flirt tussen zitten.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:49:46 #119
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100363218
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Of je hebt het nog nooit opgemerkt o|O Er zal vast wel een flirt tussen zitten.
Ja je hebt gelijk, ik was getrouwd op de kleuterschool en had een vriendin in groep 3.
C'est la vie
pi_100363257
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk, ik was getrouwd op de kleuterschool en had een vriendin in groep 3.
Uiteraard, breng het zwart-wit denken maar weer in beeld
pi_100363266
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:49 schreef heloef het volgende:

[..]

O+

wie van jullie vind (vrouwelijk) contact en daten echt dood eng trouwens? Of is het zo erg nog niet hier
pi_100363344
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

O+

wie van jullie vind (vrouwelijk) contact en daten echt dood eng trouwens? Of is het zo erg nog niet hier
Ikke. Hoe mooier hoe erger. Als ik vrouwen (bv. studie) wat langer ken, trekt het wel weer een heel stuk bij. Schattig he :D
pi_100363379
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:52 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ikke. Hoe mooier hoe erger. Als ik vrouwen (bv. studie) wat langer ken, trekt het wel weer een heel stuk bij. Schattig he :D
Enorm O+
Dus ik ben niet zo eng dan? :P
Hoe ga jij er mee om?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:54:35 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100363407
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

O+

Nee ik kan prima met mooie vrouwen praten ik kon ook prima omgaan met het meisje waar ik vroeger twee jaar verliefd op was.
Als vrienden dan he.
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:54:56 #125
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100363419
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Uiteraard, breng het zwart-wit denken maar weer in beeld
Het is een grapje jongen. Maak je niet druk.
C'est la vie
pi_100363475
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is een grapje jongen. Maak je niet druk.
Er zijn serieus mensen die denken dat ze geheel geen vrouwelijke aandacht hebben gehad.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:57:00 #127
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100363501
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zijn serieus mensen die denken dat ze geheel geen vrouwelijke aandacht hebben gehad.
Bij mij was het in ieder geval niet veel. Want zo lomp ben ik ook weer niet dat ik het allemaal heb gemist.
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:58:05 #128
13411 NaRRaToR
pi_100363540
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Bij mij was het in ieder geval niet veel. Want zo lomp ben ik ook weer niet dat ik het allemaal heb gemist.
je bent ook nog jong he. zijn er op je nieuwe werk geen leuke meiden?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:58:53 #129
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100363562
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:58 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

je bent ook nog jong he. zijn er op je nieuwe werk geen leuke meiden?
Niet van mijn leeftijd in ieder geval. Wel een aardige gast van mijn leeftijd.
De radio is ook niet echt een vrouwending he.
C'est la vie
pi_100363581
Haalt me de woorden uit de mond. Als je leven bijna voorbij is en je bent nog maagd mag je posten, maar op je 17e is t niet eens zo gek
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:00:41 #131
13411 NaRRaToR
pi_100363619
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Haalt me de woorden uit de mond. Als je leven bijna voorbij is en je bent nog maagd mag je posten, maar op je 17e is t niet eens zo gek
tegen die tijd kan ie naar de hoeren of Thailand :P
pi_100363637
Ah maar zover zal t niet komen.

Ik was overigens ook relatief laat. Wel eens gezoend ofzo maar niets serieus.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:01:29 #133
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100363645
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:00 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

tegen die tijd kan ie naar de hoeren of Thailand :P
Ik val niet zo op Thais.
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:02:18 #134
13411 NaRRaToR
pi_100363684
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik val niet zo op Thais.
tegen die tijd ben je niet meer zo kieskeurig :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ah maar zover zal t niet komen.

Ik was overigens ook relatief laat. Wel eens gezoend ofzo maar niets serieus.
ja voor een vrouw is dat nog acceptabel. voor mannen niet ;)
pi_100363715
Mijn ex was 23 en nog maagd :+

Bedoel dus te zeggen dat dat wel acceptabel is. Wat mij betreft sowieso. Ik val toch op de man, niet op de ervaring O+
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:04:37 #136
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100363769
Het gaat niet over neuken he, ik had het over vrouwelijke aandacht daar heb ik nog nooit wat van gemerkt in ieder geval.
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:04:59 #137
13411 NaRRaToR
pi_100363786
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn ex was 23 en nog maagd :+

Bedoel dus te zeggen dat dat wel acceptabel is. Wat mij betreft sowieso. Ik val toch op de man, niet op de ervaring O+
nu zeg je het zelf indirect dat dat een schaamtemoment was haha :P er zijn zat vrouwen die een man met ervaring willen hoor. en ik kan het me ook wel voorstellen
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:05:50 #138
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100363825
Meisje is op msn... Wish me luck haha
pi_100363827
Een leuk weetje: Vrouwen voelen veel meer tijdens het klaarkomen dan mannen.
pi_100363830
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:04 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

nu zeg je het zelf indirect dat dat een schaamtemoment was haha :P er zijn zat vrouwen die een man met ervaring willen hoor. en ik kan het me ook wel voorstellen
Nee ik corrigeerde mijzelf juist door die zin toe te voegen anders lijkt het net alsof ik t zo raar vond
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:06:15 #141
13411 NaRRaToR
pi_100363840
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:05 schreef Newbie114 het volgende:
Stalker :+
pi_100363848
quote:
Succes, veel plezier vooral en af en toe escaleren (kusjes geven via msn ofzo)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:07:21 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100363904
quote:
Veel succes jongen, we geloven in je!
C'est la vie
pi_100363948
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
Het gaat niet over neuken he, ik had het over vrouwelijke aandacht daar heb ik nog nooit wat van gemerkt in ieder geval.
Ook daarmee was ik relatief laat. Ik had vroeger veel puistjes, en was echt een mager scharminkel. Men vond mij wel heeeel erg lief, maar meer ook niet.
Ohnee.. De 'muurbloempjes' waren wel verliefd op mij. Behalve degene die ik zelf leuk vond uiteraard :+
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:08:22 #145
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100363963
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Succes, veel plezier vooral en af en toe escaleren (kusjes geven via msn ofzo)
Kerel ik word nu even hard geignored. Oh jottem, just my luck, heb ik weer. Ik heb het verneukt. Kutzooi! Fuck mijn zatte buien. Ik ga echt niet meer drinken als ik iets belangrijks moet doen.
pi_100364038
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:08 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Kerel ik word nu even hard geignored. Oh jottem, just my luck, heb ik weer. Ik heb het verneukt. Kutzooi! Fuck mijn zatte buien. Ik ga echt niet meer drinken als ik iets belangrijks moet doen.
Het is 4 minuten later en je wordt geignored?
Ron Paul 2012
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:09:53 #147
13411 NaRRaToR
pi_100364042
quote:

[..]

dude chill. negeer haar voor de rest van je vakantie. ze is het op dit moment niet waard. vertoont ze nog zo'n gedrag als je haar irl tegenkomt dan gewoon aan de kant schuiven en door naar de volgende
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:10:34 #148
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100364066
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Het is 4 minuten later en je wordt geignored?
Dit vroeg ik me ook al af.
C'est la vie
pi_100364135
Wow. Elke keer als ik iemand een mailtje wil sturen zal ik terug denken aan dit moment. Overkill.
pi_100364141
Hij mag minder zuipen dus. Als je daar zo paranoia en ongeduldig van wordt.

Stomme pubers.
Ron Paul 2012
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:14:06 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100364215
Voor hetzelfde heeft ze de computer aangepleurd en is daarna gaan eten ofzo maak je nou niet zo druk jongen.
C'est la vie
pi_100364225
quote:

[..]

Ik heb een pm gestuurd met info!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:14:45 #153
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100364251
Pfieuw overreacting much haha
Zal ik aan haar vragen wat ze ervan vond dat ik haar miste?
pi_100364260
Hey mogen wij niet weten hoe je escaleert?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:15:20 #155
13411 NaRRaToR
pi_100364277
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
Voor hetzelfde heeft ze de computer aangepleurd en is daarna gaan eten ofzo maak je nou niet zo druk jongen.
oh ik dacht dat ze hem letterlijk geblokkeerd enzo shit had
pi_100364283
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:14 schreef Newbie114 het volgende:
Ja een beetje wel he. Ik zou er nu maar even mee stoppen, anders maak je nog echt fouten en heb je het verpest.

Ron Paul 2012
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:15:36 #157
13411 NaRRaToR
pi_100364290
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:15 schreef Cassandra87 het volgende:
vraag het hem :P
pi_100364298
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:14 schreef Newbie114 het volgende:
Niet doen. Dit is een teken van onzekerheid.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:16:10 #159
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100364316
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik snap dat hele escaleren gedoe niet, al helemaal niet via de PC. _O-
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:16:22 #160
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100364328
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:15 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja een beetje wel he. Ik zou er nu maar even mee stoppen, anders maak je nog echt fouten en heb je het verpest.

Oke oke sorry sorry. Ik stresste m helemaal. Maar zal ik dat serieus vragen of niet?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:16:41 #161
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100364342
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ok
pi_100364344
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik snap dat hele escaleren gedoe niet, al helemaal niet via de PC. _O-
Ik ook niet maar firefly heeft t er steeds over en nu stuurt hij een pm naar newbie, ik ben benieuwd :P
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:17:13 #163
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100364361
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben het nog met hem eens.
Newbie niet lullig bedoeld maar je wilt te graag.
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:18:16 #164
13411 NaRRaToR
pi_100364398
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben het nog met hem eens.
Newbie niet lullig bedoeld maar je wilt te graag.
dat en hij denkt heel erg zwart-wit. Hij komt ook erg claimerig over. En dat is echt een turn-off als je het mij vraagt.
pi_100364480
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:16 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik ook niet maar firefly heeft t er steeds over en nu stuurt hij een pm naar newbie, ik ben benieuwd :P
Jij hier :D hoi Cas :W
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_100364579
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij hier :D hoi Cas :W
Hey tijn! Maar ben weer even weg want O+ heeft honger :+
pi_100364628
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Hey tijn! Maar ben weer even weg want O+ heeft honger :+
Kan hij dat nu nog steeds niet zelf :o
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:25:20 #168
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100364692
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kan hij dat nu nog steeds niet zelf :o
Nou vrouwen hebben bij mij dan later wel het voordeel dat mijn moeder me heeft leren koken.
C'est la vie
pi_100364765
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou vrouwen hebben bij mij dan later wel het voordeel dat mijn moeder me heeft leren koken.
Dat jij nog single bent :o iedere vrouw wil toch een man die kan koken :+
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:28:23 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100364820
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.
C'est la vie
pi_100364873
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.
Blijkbaar interesseert vrouwen dat niet of het is iets anders want wij niet hebben dat vrouwen wel willen.
14 SHADES OF GREY
pi_100365046
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Blijkbaar interesseert vrouwen dat niet of het is iets anders want wij niet hebben dat vrouwen wel willen.
Aantrekkelijkheid schep je niet door:
- koken
- kleding
- geld
- goochel truukjes
- clown grapjes
- seks grapjes
- danspasjes
- mega spierballen

Aantrekkelijkheid schep je met wie je bent, je passies, het geluk en waardering die je hebt voor het leven. Het niet bang zijn met het naar buiten gooien van je persoonlijkheid.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:36:09 #173
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100365135
Gelukkig maar want ik kan niet goochelen.
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:41:53 #174
238453 hasjman
utter madness
pi_100365352
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

- geld

Hahahhaha, nog meer grappen?
pi_100365381
quote:

[..]

- koken
- kleding
- geld
- goochel truukjes
- clown grapjes
- seks grapjes
- danspasjes
- mega spierballen

Aantrekkelijkheid schep je met wie je bent, je passies, het geluk en waardering die je hebt voor het leven. Het niet bang zijn met het naar buiten gooien van je persoonlijkheid.
Koken kan een passie zijn.
pi_100365546
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
Gelukkig maar want ik kan niet goochelen.
Heb jij geen toverstaf dan?
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:48:01 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100365617
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Heb jij geen toverstaf dan?
Nee wel een palmboom met twee kokosnoten.
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:48:16 #178
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100365627
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of gewoon handig voor later.
C'est la vie
pi_100365811
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

O+
Maar hij kan t wel (denkt hij) alleen kook ik beter. En het is een passie van me

Ben weer ff weg
pi_100366062
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:52 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

O+
Maar hij kan t wel (denkt hij) alleen kook ik beter. En het is een passie van me

Ben weer ff weg
Kook ze en eet smakelijk
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:09:41 #181
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100366557
quote:

[..]

- koken
- kleding
- geld
- goochel truukjes
- clown grapjes
- seks grapjes
- danspasjes
- mega spierballen

Veel van die dingen in dat lijstje kan een passie zijn. En als het een passie is ben je op dat moment je zelf. Dus als iemand iets doet wat in het lijstje staat hoefd dat niet slecht te zijn. Sterker nog het is een teken van zich zelf zijn.

Koken, kleding, geld goochel truukjes,danspasjes, mega spierballen.

Dat kan allemaal een passie zijn.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je
neem het van mij aan, ik weet precies wat en hoe ik ben ;)
pi_100366623
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar dat is maar voor een klein gedeelte van de mannen. Dat zijn de mensen die echt ervoor gaan en kok willen worden bijv.
pi_100366682
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:41 schreef hasjman het volgende:

[..]

Hahahhaha, nog meer grappen?
Geld schept geen aantrekkelijkheid. Je kan er die klein percentage golddiggers mee aantrekken, maar die gaan dan alsnog vreemd. Zo'n vrouw wil je niet.
pi_100366825
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Veel van die dingen in dat lijstje kan een passie zijn. En als het een passie is ben je op dat moment je zelf. Dus als iemand iets doet wat in het lijstje staat hoefd dat niet slecht te zijn. Sterker nog het is een teken van zich zelf zijn.

Koken, kleding, geld goochel truukjes,danspasjes, mega spierballen.

Dat kan allemaal een passie zijn.

[..]

neem het van mij aan, ik weet precies wat en hoe ik ben ;)
Daar heb je gelijk in, het kan een passie zijn. Echter is het een klein groepje die telkens zo'n specifiek passie heeft.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:16:54 #185
13411 NaRRaToR
pi_100366836
quote:

[..]

- koken
- kleding
- geld
- goochel truukjes
- clown grapjes
- seks grapjes
- danspasjes
- mega spierballen

Het kan zeker wel helpen om interesse te wekken van een ander persoon. En vanuit daar Aantrekkelijkheid te creeren.

zeker omdat het een deel is van je persoonlijkheid. Als je iets leuk vind mag je dat delen met een ander. De ander hoeft het daar natuurlijk niet mee eens te zijn maar het kan wel.
pi_100366868
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Geld schept geen aantrekkelijkheid. Je kan er die klein percentage golddiggers mee aantrekken, maar die gaan dan alsnog vreemd. Zo'n vrouw wil je niet.
Nee geld schept geen aantrekkelijkheid maar financiele zelfstandigheid wel. Heeft niets met golddiggers te maken
pi_100366917
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:16 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Het kan zeker wel helpen om interesse te wekken van een ander persoon. En vanuit daar Aantrekkelijkheid te creeren.
Aantrekkingskracht is er, of is er niet, vanaf het eerste moment.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:19:11 #188
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100366944
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, het kan een passie zijn. Echter is het een klein groepje die telkens zo'n specifiek passie heeft.
valt mee in sommige gevallen. Koken is vaak de passie van een man, kijk naar bv de horeca. Bijna alle chefkoks zijn man. Die handelen uit passie.

En zo kan je nog tal van voorbeelden geven. Dus zo lijstje is niks speciaals, omdat je daar alle kanten mee op kan.
pi_100366952
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:17 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nee geld schept geen aantrekkelijkheid maar financiele zelfstandigheid wel. Heeft niets met golddiggers te maken
Financiele zelfstandigheid schept geen aantrekkelijkheid. Daardoor gaat je hartje niet sneller van kloppen.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:19:54 #190
13411 NaRRaToR
pi_100366978
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Aantrekkingskracht is er, of is er niet, vanaf het eerste moment.
Dat ben ik niet met je eens. Aantrekkelijkheid kan zich ontwikkelen tijdens een gesprek met een ander persoon. Het hoeft dus niet vooraf aanwezig te zijn.
pi_100366989
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

valt mee in sommige gevallen. Koken is vaak de passie van een man, kijk naar bv de horeca. Bijna alle chefkoks zijn man. Die handelen uit passie.

En zo kan je nog tal van voorbeelden geven. Dus zo lijstje is niks speciaals, omdat je daar alle kanten mee op kan.
De nadruk moet liggen op "passie", niet op de handeling die je verricht. En daar gaan de meeste mensen de fout in. "Ooh ik heb nu ineens een passie, ik ben morgen ineens kok".
pi_100367006
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Financiele zelfstandigheid schept geen aantrekkelijkheid. Daardoor gaat je hartje niet sneller van kloppen.
Mijn ex heeft mij flink in de schulden geholpen en veel stress bezorgd maandelijks. Mijn hart gaat er misschien niet sneller van kloppen maar ik word eerder warm van een man die zichzelf prima kan redden dan wanneer dit niet het geval is
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:20:54 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100367014
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:19 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Aantrekkelijkheid kan zich ontwikkelen tijdens een gesprek met een ander persoon. Het hoeft dus niet vooraf aanwezig te zijn.
Mee eens, een persoon kan je in een gesprek verrassen met als gevolg dat je intresse en aantrekkings kracht veel groter is dan voor het gesprek.
pi_100367022
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:19 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Tijdens de interactie wordt aantrekkelijkheid meer of minder, maar het is er wel degelijk in zekere mate vanaf het eerste moment.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:22:00 #195
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100367061
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De nadruk moet liggen op "passie", niet op de handeling die je verricht. En daar gaan de meeste mensen de fout in. "Ooh ik heb nu ineens een passie, ik ben morgen ineens kok".
een passie is er van jongst af aan, je hebt niet opeens een passie nee. Dat klopt.
pi_100367076
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:20 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Mijn ex heeft mij flink in de schulden geholpen en veel stress bezorgd maandelijks. Mijn hart gaat er misschien niet sneller van kloppen maar ik word eerder warm van een man die zichzelf prima kan redden dan wanneer dit niet het geval is
Dat is meer de "voorziener" , de man die voor je kan zorgen. Dit heeft echter niets met seksuele aantrekkingskracht te maken.

Ook al was je ex zo, je hart gaat er misschien alsnog nog steeds soms sneller van kloppen.
pi_100367111
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

een passie is er van jongst af aan, je hebt niet opeens een passie nee. Dat klopt.
Precies, daarom hamer ik erop dat mensen niet ineens denken "ooh ik moet goochelaar zijn, ooh ik moet goed kunnen koken, etc".
pi_100367139
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is meer de "voorziener" , de man die voor je kan zorgen. Dit heeft echter niets met seksuele aantrekkingskracht te maken.

Ook al was je ex zo, je hart gaat er misschien alsnog nog steeds soms sneller van kloppen.
Begrijp mij niet verkeerd hoor, ik ben prima in staat om voor mij zelf te zorgen :)
Laat ik het anders zeggen, een ander zijn boontjes doppen, ik pas.
pi_100367228
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Begrijp mij niet verkeerd hoor, ik ben prima in staat om voor mij zelf te zorgen :)
Precies. Nu zeg je het goed. Dit vertel ik al een tijdje op het forum:

Je moet het niet zien als een bonus als diegene financieel voor zichzelf kan zorgen. Maar als een minpunt als iemand niet voor zichzelf kan zorgen. Je begint nog steeds bij stap 0 als je voor jezelf kunt zorgen.

Het heeft niets met aantrekkingskracht te maken, het heeft te maken met het vermijden van onaantrekkelijke dingen.
pi_100367272
Tometo tomato :P We begrijpen elkaar nu
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:29:10 #201
13411 NaRRaToR
pi_100367367
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

precies dat zoek ik ook niet in een vrouw hoor. en zeker anno nu waarin de meeste vrouwen ook een degelijke opleiding hebben gehad en een normaal - goed salaris hebben. Maar dat gaat pas een rol spelen in de relatie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:31:48 #202
13411 NaRRaToR
pi_100367474
damn zo ga je sinds koninginnenacht niet meer op stap en zo ga je ineens 2 keer in twee weken op stap. mijn vriendengroep spoort niet(ben ook op zoek naar uitbreiding vernieuwing ervan }:| ). vanaaf dus eerst over de kermis en morgen kermis en stappen. En dat laatste komt morgen goed uit want zondag jarig = gratis drank + aandacht in de stad. ik lees vannacht wel weer bij.
pi_100367524
Ik vond koken overigens vroeger nooit leuk, nu is het een passie van mij. Evenals fotografie, waarom moet ik dat al vanaf jongs af aan leuk vinden?
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:29 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

precies dat zoek ik ook niet in een vrouw hoor. en zeker anno nu waarin de meeste vrouwen ook een degelijke opleiding hebben gehad en een normaal - goed salaris hebben. Maar dat gaat pas een rol spelen in de relatie
Ik heb enkel VMBO, val ik nu af? :+
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:34:31 #204
13411 NaRRaToR
pi_100367592
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vond koken overigens vroeger nooit leuk, nu is het een passie van mij. Evenals fotografie, waarom moet ik

[..]

afhankelijk van je ambitie en je intelligentie (staat los van een goede opleiding). Als je een Jumbo kassamuts bent die graag naar rinus luistert of schoonheidsspecialiste bent met een eigen-naam-ketting ja dan val je af (ja ik noem extreme)
pi_100367612
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Tometo tomato :P We begrijpen elkaar nu
:)
pi_100367614
quote:
Ik vond koken overigens vroeger nooit leuk, nu is het een passie van mij. Evenals fotografie, waarom moet ik dat al vanaf jongs af aan leuk vinden?

[..]

Opleiding zegt vrij weinig. :) ik heb liever iemand met wat minder opleiding en meer ervaring dan opleidingen geen ervaring
14 SHADES OF GREY
pi_100367672
quote:

[..]

Passies kunnen inderdaad komen en verdwijnen. Er gaat hier alleen tijd over.
pi_100367797
Naja, passie kan ook ineens ontstaan. De kans is echter zeer klein dat het oprecht is.
pi_100367851
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:34 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

afhankelijk van je ambitie en je intelligentie (staat los van een goede opleiding). Als je een Jumbo kassamuts bent die graag naar rinus luistert of schoonheidsspecialiste bent met een eigen-naam-ketting ja dan val je af (ja ik noem extreme)
Ja ik las m verkeerd. Ik las degelijke opleiding maar jij had t over de tijd waarin we leven.
Ik ben volgens mij redelijk intelligent, goede baan, goed salaris, zeker voor mijn leeftijd. Heb veel ambities en het plan is om volgend jaar mijn HBO te gaan volgen.
Het enige wat ik nog moet leren is sparen :P Maar ik kom nooit geld te kort voor mijn salaris wordt gestort dus wat dat betreft doe ik t nog goed :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:41:14 #210
13411 NaRRaToR
pi_100367902
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:39 schreef firefly3 het volgende:
Naja, passie kan ook ineens ontstaan. De kans is echter zeer klein dat het oprecht is.
Spreek je dan van een passie of van een trend / rage / fling achtig iets. Zoiets als flippo's in de jaren 90.
pi_100367935
NaRRaToR, vlucht voordat het te laat is! ;)
pi_100367970
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:41 schreef firefly3 het volgende:
Voor de klok?
14 SHADES OF GREY
pi_100368042
Oh op dit moment ben ik toch van de markt af :P
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:44:12 #214
13411 NaRRaToR
pi_100368059
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ja ik las m verkeerd. Ik las degelijke opleiding maar jij had t over de tijd waarin we leven.
Ik ben volgens mij redelijk intelligent, goede baan, goed salaris, zeker voor mijn leeftijd. Heb veel ambities en het plan is om volgend jaar mijn HBO te gaan volgen.
Het enige wat ik nog moet leren is sparen :P Maar ik kom nooit geld te kort voor mijn salaris wordt gestort dus wat dat betreft doe ik t nog goed :+
SPOILER
precies. Opleiding (IQ) != intelligentie (IQ+EQ). ik til niet zo zwaar aan een opleiding. Het is wel een wens van me dat een potentiele vriendin HBO heeft gedaan (ivm samenwonen etc) maar ik vind het belangrijker dat ik inhoudelijk een leuk gesprek kan voeren. En dan met name een gesprek wat verder gaat als de hoi, hoe gaat het? nog iets van plan? gesprekken zoals bij de kapper.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:45:30 #215
13411 NaRRaToR
pi_100368120
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:41 schreef firefly3 het volgende:
ja ja ja je hebt gelijk. ik moet opschieten. maar haartjes waren nog niet droog genoeg (ja ik is ijdel :P). dadelijk nog een laatste post voordat ik ga :P
pi_100368139
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh op dit moment ben ik toch van de markt af :P
Oh ja dat is waar ook. Hoe is het daarmee?
14 SHADES OF GREY
pi_100368159
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:41 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Spreek je dan van een passie of van een trend / rage / fling achtig iets. Zoiets als flippo's in de jaren 90.
De grens kan soms vaag zijn doordat mensen zich inderdaad vaak laten beïnvloeden door meningen van buitenaf. Hierbij komen we weer terug op je identiteit.
pi_100368197
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:45 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ja ja ja je hebt gelijk. ik moet opschieten. maar haartjes waren nog niet droog genoeg (ja ik is ijdel :P). dadelijk nog een laatste post voordat ik ga :P
Eigenlijk had ik het over de spoiler van Cassandra87 :D
pi_100368224
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh ja dat is waar ook. Hoe is het daarmee?
Gaat goed :)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:51:33 #220
13411 NaRRaToR
pi_100368449
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Eigenlijk had ik het over de spoiler van Cassandra87 :D
oh dat. njah ze heeft toch al een vriend. en ze woont te ver weg :P ik ben ook al wat ouder. ik zou wel een keer kinderen willen maar nu nog niet. :P
pi_100368575
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:51 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

oh dat. njah ze heeft toch al een vriend. en ze woont te ver weg :P ik ben ook al wat ouder. ik zou wel een keer kinderen willen maar nu nog niet. :P
Wie weet heb je ze al alleen je weet het nog niet :+
14 SHADES OF GREY
pi_100368627
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:51 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Nou als dat alle minpunten zijn ben ik opgelucht :P

Ik hoef ze ook nog niet nu. Ik ben 29 als ik ben afgestudeerd, ik kan tijdens mijn studie groeien op mijn huidige werk en daarna vind ik wel mooi.
pi_100368644
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh is narrator een van de succesvolle posters hier?
pi_100368681
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Geen idee :P
14 SHADES OF GREY
pi_100368769
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geen idee :P
Omdat de minst succesvolle posters ongetwijfeld met zekerheid kunnen zeggen dat er geen kinderen zijn waarvan ze t bestaan misschien niet afweten :P
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:59:26 #226
13411 NaRRaToR
pi_100368842
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

misschien... heb wel een paar kapotte condoom momentjes gehad ja... maar vooralsnog geen pijnlijke smsjes ofzo.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

hmmmm 50/50. Ik ben geen benzin / mlig / newbie114 / heloef zonder ervaring. Mijn problemen hebben ook niet direct met versieren an sich te maken ;) maar staan wel in relatie tot :P

ik ben er weg van.
pi_100368879
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Omdat de minst succesvolle posters ongetwijfeld met zekerheid kunnen zeggen dat er geen kinderen zijn waarvan ze t bestaan misschien niet afweten :P
Ik kan het met zekerheid zeggen :P *O* -O- :+
14 SHADES OF GREY
pi_100368894
Die smsjes komen meestal zo'n 12/16 jaar naar data :P

:W
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:00:48 #229
13411 NaRRaToR
pi_100368916
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Die smsjes komen meestal zo'n 12/16 jaar naar data :P

:W
dan neem ik ze gewoon mee op stap :P
pi_100368920
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik kan het met zekerheid zeggen :P *O* -O- :+
Maar jij hebt wel wat meer ervaring
pi_100368965
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:00 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

dan neem ik ze gewoon mee op stap :P
Kan ook gezellig zijn.Ouwe vent met zn jonkies op stap :P
(of je moet er vroeg bij zijn geweest, dan valt t misschien wel mee)
pi_100369006
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Maar jij hebt wel wat meer ervaring
Eigenlijk valt dat best tegen.
14 SHADES OF GREY
pi_100369114
Achja, weinig, gemiddeld, veel..
Ik heb vanaf mijn 17e nooit lang zonder relatie of sex gezeten, maar om nou te zeggen dat ik ervaren ben? :N Al is dat relatief.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:06:10 #234
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_100369150
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Vandaag is een heel mooie dag. Omarm de medemens. Als ik weer naar school ga, zal ik van iedereen houden. Nu zit ik nog alleen, maar dan niet meer. Mensen :)
O+
The view from nowhere.
pi_100369220
Net weer even op msn met een match. Toch maar eens proberen wat meer van haar te weten te komen.
14 SHADES OF GREY
pi_100369289
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
Net weer even op msn met een match. Toch maar eens proberen wat meer van haar te weten te komen.
Succes Tijn :) Hopelijk klikt t op msn net zo goed als irl straks
pi_100369343
Ik ben ff bij de buuf kijken. Die had ruzie met de buurjongen dat is zo uit de hand gelopen dat ze de politie ging bellen. Brrr :{
pi_100369464
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:09 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Succes Tijn :) Hopelijk klikt t op msn net zo goed als irl straks
Dat hoop ik wel ja. Vorig keer helaas niet. :{ Overigens nog wel contact met haar. :)

Succes met je buren
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:16:50 #239
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100369668
quote:
Ik heb die passie voor radio ook sinds enkele maanden.
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:18:55 #240
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100369760
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]

hmmmm 50/50. Ik ben geen benzin / mlig / newbie114 / heloef zonder ervaring. Mijn problemen hebben ook niet direct met versieren an sich te maken ;) maar staan wel in relatie tot :P

ik ben er weg van.
In een rij staan met MLIG en benzin, mijn ego wat doe je? :'(
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:20:46 #241
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_100369869
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
Je komt niet in de buurt, don't worry :)

quote:
Als ik na zondag kitesurfen opeens geweldig vind, is dat dan niet 'oprecht'?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_100369882
quote:

[..]

In deze context is het niet zo erg :) jochie jouw tijd komt nog wel. Op elk potje past een dekseltje.
14 SHADES OF GREY
pi_100369913
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat kan positief of negatief zijn. Ik gok negatief
14 SHADES OF GREY
pi_100369972
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb die passie voor radio ook sinds enkele maanden.
Gaaf!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:25:16 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100370128
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

In deze context is het niet zo erg :) jochie jouw tijd komt nog wel. Op elk potje past een dekseltje.
Op ieder potje pas een dekseltje dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd. _O-
Dat mijn tijd nog wel komt hoor ik wel heel vaak. :')
C'est la vie
pi_100370166
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Als ik na zondag kitesurfen opeens geweldig vind, is dat dan niet 'oprecht'?
Natuurlijk wel, alleen komt het niet zo vaak voor. Het kan zijn dat je er na een week alsnog genoeg van hebt bijvoorbeeld.
pi_100370255
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Op ieder potje pas een dekseltje dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd. _O-
Dat mijn tijd nog wel komt hoor ik wel heel vaak. :')
Leuk he die opmerking. :+ Ik haat hem. :r
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:28:52 #248
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100370294
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Leuk he die opmerking. :+ Ik haat hem. :r
Het is echt zo'n kutopmerking. _O-
C'est la vie
pi_100370368
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is echt zo'n kutopmerking. _O-
Ik heb er ooit eens een tekst overgeschreven. Eens kijken of ik die tekst nog kan vinden :+
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:55:44 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100371635
Okee Halcon is aan het neuken maar waar is de rest heen?
C'est la vie
pi_100371752
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
Zoeken naar die tekst die niet blijkt te bestaan :+
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:10:50 #252
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100372357
Zou hij het weer 7x doen?
C'est la vie
pi_100372478
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
Zou hij het weer 7x doen?
Ik denk dat het na 2 keer uit met de pret is
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:14:17 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100372518
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik denk dat het na 2 keer uit met de pret is
Nou ik zou twee keer volgens mij niet halen dus ik vind het knap.
C'est la vie
pi_100372654
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ik zou twee keer volgens mij niet halen dus ik vind het knap.
Vast wel. 2 keer dat lukt iedere man wel.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:19:20 #256
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100372744
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vast wel. 2 keer dat lukt iedere man wel.
Ik ben dan ook een knul.
C'est la vie
pi_100372769
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben dan ook een knul.
Jij bent nog een hitsige puber dus 3 keer moet zeker lukken :Y
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:21:56 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100372856
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij bent nog een hitsige puber dus 3 keer moet zeker lukken :Y
Je zou het bijna denken.
C'est la vie
pi_100372886
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Je zou het bijna denken.
Ik ben ook jong geweest ;)
14 SHADES OF GREY
pi_100373006
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
Parteh!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:27:45 #261
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100373096
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Parteh!
Nee hoor ik ben e rog, ik gaat straks pas weg. Eerst nog even wat andere dingen doen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Achja, weinig, gemiddeld, veel..
Ik heb vanaf mijn 17e nooit lang zonder relatie of sex gezeten, maar om nou te zeggen dat ik ervaren ben? :N Al is dat relatief.
tja wat is inderdaad ervaring? Je kan 20 jaar sex gehad hebben en nog geen ervaring hebben. Zelfde verhaal voor een relatie.

Dat brengt ook direct de vraag van, wanneer heb je eigelijk ervaring?
pi_100373732
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee hoor ik ben e rog, ik gaat straks pas weg. Eerst nog even wat andere dingen doen.

Ik had het over mezelf. :P
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:44:13 #263
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100373741
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

tja wat is inderdaad ervaring? Je kan 20 jaar sex gehad hebben en nog geen ervaring hebben. Zelfde verhaal voor een relatie.

Dat brengt ook direct de vraag van, wanneer heb je eigelijk ervaring?
Definieer ervaring. ;)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:45:15 #264
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100373784
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:44 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Definieer ervaring. ;)
precies daar gaat het mis :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh waar ga je feeeesten dan :o
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:46:04 #265
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100373825
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ben jij zo'n uitgaanstype dan? :o
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:47:04 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100373867
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:44 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Definieer ervaring. ;)
Ervaring is kennis hebben van de gebruikelijke gang van zaken, verkregen door observatie en betrokkenheid bij bepaalde processen of toestanden. Het begrip "ervaring" is haast synoniem met "inzicht", "know how" en "weten". Een persoon met een aanzienlijke ervaring op een bepaald gebied wordt wel een "expert" genoemd, en zijn ervaring "expertise".
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:49:35 #267
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100373981
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Ervaring is kennis hebben van de gebruikelijke gang van zaken, verkregen door observatie en betrokkenheid bij bepaalde processen of toestanden. Het begrip "ervaring" is haast synoniem met "inzicht", "know how" en "weten". Een persoon met een aanzienlijke ervaring op een bepaald gebied wordt wel een "expert" genoemd, en zijn ervaring "expertise".
Maar weten is nog geen doen, en dat is denk ik wat ook_gek bedoeld ;)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:50:29 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100374026
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:49 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Betrokkenheid staat er ook bij he. Dus iets doen.
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:52:42 #269
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100374128
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:49 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Precies, je kan alles perfect weten hoe iets wel of niet moet. Maar dan moet je het ook nog eens in de praktijk brengen en goed ook. En daar gaat het bij heel veel mensen mis. En dan niet alleen op versieren gebied.

vaak hoor je mensen van ja dit en dat ga ik zeggen om me gelijk te krijgen. En stel ze hebben gelijk. Op het moment dat ze dat moeten zeggen zakken ze in en zeggen ze vrij weinig meer....

Ze weten het precies goed en het is ook goed. Maar toch doen ze het niet op het moment dat het moet gebeuren.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:53:01 #270
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100374140
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Betrokkenheid staat er ook bij he. Dus iets doen.
Ik bedoel dat ervaring niet betekent dat je een pro bent, je kan nog steeds een of andere kneus zijn...
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:54:20 #271
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100374201
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:53 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ervaring niet betekent dat je een pro bent, je kan nog steeds een of andere kneus zijn...
Ah op die manier.
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:59:07 #272
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100374393
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Precies, je kan alles perfect weten hoe iets wel of niet moet. Maar dan moet je het ook nog eens in de praktijk brengen en goed ook. En daar gaat het bij heel veel mensen mis. En dan niet alleen op versieren gebied.

vaak hoor je mensen van ja dit en dat ga ik zeggen om me gelijk te krijgen. En stel ze hebben gelijk. Op het moment dat ze dat moeten zeggen zakken ze in en zeggen ze vrij weinig meer....

Ze weten het precies goed en het is ook goed. Maar toch doen ze het niet op het moment dat het moet gebeuren.
Ja dat ken ik, ik heb perfect advies wat ik niet in de praktijk breng.
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:59:08 #273
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_100374395
Hallo ik kom me weer melden voor vanavond :Y
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:00:39 #274
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100374460
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat denk jij dat er nodig is om die kennis om te zetten in daden? Gewoon een stel ballen?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:01:34 #275
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100374508
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:59 schreef Raggingbull het volgende:
Hallo ik kom me weer melden voor vanavond :Y
Hallo
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:02:49 #276
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_100374568
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:00 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Wat denk jij dat er nodig is om die kennis om te zetten in daden? Gewoon een stel ballen?
Nee ook vergen sommige situatie's juist wel dezelfde aanpak maar op een andere manier.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:03:13 #277
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100374588
quote:

[..]

Als je ergens van overtuigt bent moet je daar voor de 100% achter staan en dat volhouden. Jij vind immers van uit jouw oogpunt dat het klopt.

Dus stel het gesprek bv loopt niet zoals verwacht moet jij de ander er van overtuigen en gewoon achter je gekozen standpunt blijven staan met goede argumenten.

Ik ben heel makkelijk in een stelling aannemen en als ik iets vind en zegt sta ik daar 100% achter. En niemand die mij er anders van kan overtuigen. TENZIJ er goede argumenten komen die ik zelf niet bedacht of gezien had. Dan moet je mans genoeg zijn ook om de ander gelijk te geven.
pi_100374676
Hey RB :W

Ik was bij de buuf. Politie komt zondag pas. Lekker dan want die buurjongen spoort niet. Benieuwd hoe dat afloopt.
En gelijk haar buurman verteld dat ik af en toe schijtziek van m word. Lekker recht voor zn raap :+
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:06:20 #279
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_100374748
Hoihoi.. owja.. mensen als ik vanavond ineens een beetje een chagarijnige reactie geef waar je aanstoot aan zou kunnen nemen. Niet op letten ben een beetje chagarijnig. En ben dood moe van het werken.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:10:10 #280
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100374905
ik ben er vandoor, fijne avond iedereen!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:11:02 #282
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_100374944
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:10 schreef ook_gek het volgende:
Ja zelfde man laterzz..
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:11:10 #283
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100374951
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:10 schreef ook_gek het volgende:
Veel plezier!
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:12:06 #284
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100374998
quote:

[..]

Ik denk dat het bij de meeste mensen wel het geval is.
C'est la vie
pi_100375083
You can buy your hair if it won't grow.
You can fix your nose if he says so.
You can buy all the make-up that Mac can make.
But if, you can't look inside you, find out who am I to.

Lalalala. O+
pi_100375365
Net weer een leuk gesprek gehad op Paiq :D
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:20:23 #287
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_100375380
Vertel.
pi_100375437
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:20 schreef Raggingbull het volgende:
Vertel.
Gewoon leuk zitten kletsen over oa sinterklaas. Haha
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:22:01 #290
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100375450
Zie hem hosselen, zie hem hosselen.
C'est la vie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:23:17 #291
238453 hasjman
utter madness
pi_100375509
quote:

[..]

Hahahhaha, erger dan dat kan het niet worden. Hoe voel je je nu heloef? Nu je door wildvreemden met mlig & benzin wordt vergeleken? _O-

Sorry, maar dit is echt _heel_ grappig.
pi_100375514
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
Zie hem hosselen, zie hem hosselen.
Ik heb nog wat in te halen sinds mijn pubertijd. Dus om de schade in te halen zou ik nog ongeveer 10 dates en 10 one night stands moeten hebben voor mijn 30ste
14 SHADES OF GREY
pi_100375554
En houdt jouw schade dan 10+ partners in of minstens 11x sex :P
pi_100375578
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb nog wat in te halen sinds mijn pubertijd. Dus om de schade in te halen zou ik nog ongeveer 10 dates en 10 one night stands moeten hebben voor mijn 30ste
10 dates en 10 one night stands? Hoeveel jaar denk je daarmee in te halen.
pi_100375605
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:24 schreef Cassandra87 het volgende:
En houdt jouw schade dan 10+ partners in of minstens 11x sex :P
Ja inderdaad, oh wacht ik was nog 5 relaties vergeten. Maar dat gaat niet meer lukken voor mijn 30ste
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:25:18 #296
238453 hasjman
utter madness
pi_100375608
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Voor een gemiddelde vrouw is dat een paar weken / maanden, dus dan haalt ie eigenlijk niet zo veel in he.
pi_100375627
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Vanaf mijn pubertijd tot nu :P
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:26:19 #298
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100375651
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:23 schreef hasjman het volgende:

[..]

Hahahhaha, erger dan dat kan het niet worden. Hoe voel je je nu heloef? Nu je door wildvreemden met mlig & benzin wordt vergeleken? _O-

Sorry, maar dit is echt _heel_ grappig.
Hoe ik me voel? Prima.
C'est la vie
pi_100375668
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja inderdaad, oh wacht ik was nog 5 relaties vergeten. Maar dat gaat niet meer lukken voor mijn 30ste
Welke van de 2?
En wat is dat nou voor schade :+ 10 bed partners en 5 relaties, ik ben misschien van de oude stempel maar zoveel zou ik niet eens willen in mijn leven :+
pi_100375694
Mooi zo heloef
pi_100375698
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Welke van de 2?
En wat is dat nou voor schade :+ 10 bed partners en 5 relaties, ik ben misschien van de oude stempel maar zoveel zou ik niet eens willen in mijn leven :+
10 dates is niet zo veel. 10 partners ook niet echt. Ik ben al over de helft :P
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')