SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
Merk ik lekker niks van, zit op een raamloos kantoor...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:19 schreef ook_gek het volgende:
In scheveningen vol op zon maar onderweg naar me werk ging het van zon --> grijs --> zwart en donker --> wat drupjes regen
wat dodelijk saaiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:34 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Merk ik lekker niks van, zit op een raamloos kantoor...
Valt mee, ben met interessante zaken bezig en heb natuurlijk fok voor mijn neus, beetje geblindeerd zonlicht door de glazen deuren. Top!quote:
No problemquote:
Neemt u mij niet kwalijk heer murv.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:39 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Valt mee, ben met interessante zaken bezig en heb natuurlijk fok voor mijn neus, beetje geblindeerd zonlicht door de glazen deuren. Top!![]()
![]()
Overigens verzand het zo langzaam maar zeker een beetje in slowchat 2.0
Is het ooit anders geweest de laatste 200 topiqués?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Neemt u mij niet kwalijk heer murv.
Nope nog niet.. Maar heb alle tijd aangezien er toch geen zon is..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Heb je gegadigden?
Over zon gesproken,
Ik zit aan de balie en tegenover mij zit melkglas. Het beetje zon dat er is weerkaatst flink, schijtirritant
niet om betweterig te doen ofzo. Maar er zijn ook veel lurkers in dit topic en maar een handjevol "probleemgevallen" Als er van die lurkers nu een paar zijn die komen meeposten dan kan er al veel makkelijker ontopic gebleven worden. Dat en natuurlijk de flamewars de laatste tijd...quote:
Daar heb je indertijd gelijk aan, ik lees ook maar meestal gewoon mee. ( meer voor de flamewars en de sfeerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet om betweterig te doen ofzo. Maar er zijn ook veel lurkers in dit topic en maar een handjevol "probleemgevallen" Als er van die lurkers nu een paar zijn die komen meeposten dan kan er al veel makkelijker ontopic gebleven worden. Dat en natuurlijk de flamewars de laatste tijd...
dat meisje wat jou vroeg om niet meer te smsen enzo? je geeft niet snel op he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:15 schreef Newbie114 het volgende:
Morgen mensen![]()
Hoe is het met jullie? Hier echt fantastisch. Wel moe, maar ik kan nog wel slapen als ik dood ben haha.
Gisteren even een hyvesberichtje maar het meisje gestuurd (ze heeft blijkbaar wel interwebz) met sorry en shizzle. Even laten proofreaden door een meisje hier dus dat zit wel snor.
Gr gr
jouw kloon is stiekem firefly3? eerst de boel opstoken en dan lekker genieten met popcorn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:16 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Daar heb je indertijd gelijk aan, ik lees ook maar meestal gewoon mee. ( meer voor de flamewars en de sfeer)
Niet meer te smsen omdat ze die toch pas zaterdag krijgt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat meisje wat jou vroeg om niet meer te smsen enzo? je geeft niet snel op he?
Lieven lurkersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jouw kloon is stiekem firefly3? eerst de boel opstoken en dan lekker genieten met popcorn?
Mjah ik snap het wel hoor. het zal voor die personen al een hele stap zijn om uberhaupt over hun problemen te posten omdat ze zich misschien schamen, of omdat ze niet vinden dat het hier thuis hoort etc etc.
Stiekem wel ja, maar niet doorvertellen hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jouw kloon is stiekem firefly3? eerst de boel opstoken en dan lekker genieten met popcorn?
Mjah ik snap het wel hoor. het zal voor die personen al een hele stap zijn om uberhaupt over hun problemen te posten omdat ze zich misschien schamen, of omdat ze niet vinden dat het hier thuis hoort etc etc.
Waar denk je dat het aan kan liggen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo veel problemen om te posten..
Ik ben soms onzeker in contacten onderhouden. Maar als ik 10 mensen ontmoet heb ik bij 9 zoiets van, leuk om af en toe een smsje te sturen ofzo. En nummer 10 wil ik intensiever contact mee omdat t goed klikt bijvoorbeeld, en juist diegene breekt t contact af. Beetje hypocriet misschien
is dat altijd zo? of misschien gewoon "pech"quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo veel problemen om te posten..
Ik ben soms onzeker in contacten onderhouden. Maar als ik 10 mensen ontmoet heb ik bij 9 zoiets van, leuk om af en toe een smsje te sturen ofzo. En nummer 10 wil ik intensiever contact mee omdat t goed klikt bijvoorbeeld, en juist diegene breekt t contact af. Beetje hypocriet misschien
oh dat herken ik ook wel een beetje. en vaak ben je dan al te laat voor die persoon...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:38 schreef Murvgeslagen het volgende:
Zal ik dan maar een (quasi) probleem posten dan om de discussie gaande te houden?
Ik ben (onbewust) te kieskeurig, ga pas achter iemand aan als ik diegene echt leuk vind, moet ik mijn lat laten verleggen, of wachten tot er iemand langskomt die daar aan voldoet?
WIlde pas precies een kans gaan wagen bij een leuke meid, kreeg ze precies die week wat met iemand...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:45 schreef NaRRaToR het volgende:
oh dat herken ik ook wel een beetje. en vaak ben je dan al te laat voor die persoon...
Dat zul je altijd zien.. Net te laat..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
WIlde pas precies een kans gaan wagen bij een leuke meid, kreeg ze precies die week wat met iemand...
dan kun je altijd nog overwegen om te switchen. "iets is beter dan niets" dan maar?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat zul je altijd zien.. Net te laat..
Maar denk dat je beter je lat kunt verleggen.
Zul je altijd zien dat dan juist ineens de perfecte dame langskomt.. (althans dat hoop ik voor je)
aanlokkelijk...maar op de lange termijn heb je daar niets aan denk ik zo..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
"iets is beter dan niets" dan maar?
Nou ja, misschien wel. Maar je moet er dan wel voor gaan. Ik zou persoonlijk niet met iemand een relatie beginnen zodat ik maar een meid heb.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan kun je altijd nog overwegen om te switchen. "iets is beter dan niets" dan maar?
dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:00 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
aanlokkelijk...maar op de lange termijn heb je daar niets aan denk ik zo..
Het is nooit te laat. Gewoon proberen je weet immers nooit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zul je altijd zien dat dan juist ineens de perfecte dame langskomt.. (althans dat hoop ik voor je)
vraag me wel af hoeveel stelletjes zo redeneren, kan me niet voorstellen dat je dat lang vol kan houden, maar misschien is dat wel gewoon een soort van instelling. Eerder tevreden en niet altijd denken dat het (nog) beter kan/moet. Heeft ook wel z'n goede kanten, zo'n instelling.quote:
True..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is nooit te laat. Gewoon proberen je weet immers nooit.
ik ken er in mijn kennissenkring toch wel een paar waarvan ik mijn twijfels heb of ze wel voor elkaar gemaakt zijn zeg maar. Maargoed wat voor hun werkt zeg maar he. hun moeten tevreden zijn. als ze dat zijn (of doen alsof) dan zal het wel goed zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:07 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
vraag me wel af hoeveel stelletjes zo redeneren, kan me niet voorstellen dat je dat lang vol kan houden, maar misschien is dat wel gewoon een soort van instelling. Eerder tevreden en niet altijd denken dat het (nog) beter kan/moet. Heeft ook wel z'n goede kanten, zo'n instelling.
In wat voor opzicht bedoel je dat? Het gaat niet per definitie om het uiterlijk, is gewoon het totaalplaatje waar karakter een erg groot deel van vormt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hoezo? En wanneer zou je dan wel 'mogen' zoenen zonder te veel verwachtingen te scheppen? Als ik op de eerste date al zoen dan is er blijkbaar genoeg chemistry en vind ik de ander aantrekkelijk genoeg dat dit gebeurt, ik heb niet het idee dat dit ooit veel verwachtingen schiep bij de ander.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:07 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
True..
Ben zelf trouwens ook wel erg onzeker. Ben altijd bang om afgewezen te worden (en ja ik weet dat hoort erbij). Hoor hier ook vaak dat mensen zoenen op de eerste date enz.. En dan denk ik altijd, schep je dan niet veel verwachtingen bij de ander? Of denk ik er dan teveel over na?
Totaalplaatje is uiteraard het belangrijkste. Het moet zoals je zegt ook goed voelen ..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
In wat voor opzicht bedoel je dat? Het gaat niet per definitie om het uiterlijk, is gewoon het totaalplaatje waar karakter een erg groot deel van vormt.
Met wat inzet heb ik voldoende sjans, afgelopen jaar ook 2 á 3 laten lopen. Voelde gewoon niet goedJe kan puur op aandacht van een dame een boel gevoelens activeren, maar als ik van te voren het gevoel heb dat een bepaalde klik mist laat ik het overgaan.
Ik ken genoeg dames, maar het duurt vaak een poos voordat ik iemand echt leuk ga vinden. Weinig meiden die direct mijn interesse wekken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Murv waar ligt t aan dat jij pas achter iemand aangaat als je diegene echt leuk vind? Zelfde principe gok ik alleen bij mij vriendschappelijk.
Misschien wel, maar het is geen eisenlijstje ofzo waar ik puntsgewijs afstreep, eerder onbewust.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:36 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Totaalplaatje is uiteraard het belangrijkste. Het moet zoals je zegt ook goed voelen ..
Maar als je eisen binnen het totaalplaatje al erg hoog zijn, is het misschien verstandig deze iets te verlagen.
Nee ok, maar ik kreeg altijd dat gevoel. Althans bij het datingservarings-topic werd dit altijd aangehaald. Zoenen was blijkbaar noodzakelijk anders was het geen goede date..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoezo? En wanneer zou je dan wel 'mogen' zoenen zonder te veel verwachtingen te scheppen? Als ik op de eerste date al zoen dan is er blijkbaar genoeg chemistry en vind ik de ander aantrekkelijk genoeg dat dit gebeurt, ik heb niet het idee dat dit ooit veel verwachtingen schiep bij de ander.
Denk dat je overal altijd open voor moet staan. Althans zoveel mogelijk..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan sta je dus wel open voor contacten waar je niet bij de eerste indruk denkt van woooowww.
Das goed
Ik laat het wel of niet goed zijn van een date niet afhangen van zoenen. Maar als het wel gebeurt is het waarschijnlijk wel een goed teken. Dan was er voor mij tenminste genoeg aantrekkingskracht en als dat er niet is zal er niet snel een relatie volgen maar is het meer vriendenmateriaal. De zoen hoeft voor mij dus niet perse op de eerste date al te komen, maar het is wel belangrijk dat er gezoend zal worden anders wordt het sowieso niks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:40 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik kreeg altijd dat gevoel. Althans bij het datingservarings-topic werd dit altijd aangehaald. Zoenen was blijkbaar noodzakelijk anders was het geen goede date..
Maar dit was dus geen rare gedachte van me..
Wat bedoelde je eigenlijk met zelfde principe?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan sta je dus wel open voor contacten waar je niet bij de eerste indruk denkt van woooowww.
Das goed
Dan zal het wel omwille van zijn vriendin zijn geweest dat hij niet meer mocht / of wilde omgaan met je. Dan is hij je aandacht ook niet meer waard imo. Je kunt niet met iedereen vrienden willen zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Murv waar ligt t aan dat jij pas achter iemand aangaat als je diegene echt leuk vind? Zelfde principe gok ik alleen bij mij vriendschappelijk.
Ik zal ook wel pech hebben. Zo heb ik een 'vriend' die muzikant is en veel toert. Hij heeft mij door een moeilijke periode heen geholpen. We mailden af en toe en spraken af maar dat is gestopt toen hij een vriendin kreeg. Ik heb toen gemaild dat ik het jammer vond dat ik niets meer hoorde, maar als hij genoeg had van het contact hij dat moest aangeven. Kreeg k terug, nee het is gewoon druk, we moeten zeker een keer snel afspreken! Maar moeilijk moeilijk, met plannen.
Dus ik heb hem bijna 2 maanden voor mijn verjaardag een uitnodiging gestuurd, ruimte zat om te plannen lijkt mij. Nooit wat gehoord. Bleek dat ie op t laatste moment lekker uit eten was met zijn meisje.
Dus ik heb zoiets van, dikke vinger! Maar t is wel een deuk in je zelfvertrouwen
ik denk dat dit een beetje inherent is aan de situatie waarin je zit. je hebt meer keus dus wordt je automatisch meer kritisch denk ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:37 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik ken genoeg dames, maar het duurt vaak een poos voordat ik iemand echt leuk ga vinden. Weinig meiden die direct mijn interesse wekken.
heel herkenbaar plus dat de collega's die van mijn leeftijd zijn niet de mensen zijn waarmee ik rond wil hangen. Qua vrouwelijke collega's is het ook maar matig (ondanks de sector waar ik in werk). welgeteld 3 op het hele kantoor die in dezelfde leeftijd vallen. 2 zijn getrouwd of gaan dit jaar trouwen en de derde njah subtiel gezegd word ik daar niet warm van....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Narrator, daarom heb ik ook al snel gedacht van bekijk het maar. Maar het maakt het niet minder lastig, ik vind het altijd moeilijk om die knop om te zetten al gaat het steeds beter.
En zelfs mensen zonder veel keus kunnen nog behoorlijk kritisch zijn.
Ik heb overigens mijn laatste dates allemaal via internet gevonden, inclusief mijn vriend.
Mijn vriendenkring is wel een stuk groter geworden, maar allemaal of via internet, of via via, of via mijn nieuwe woning en de buren dus. Op het werk kom ik zelden iemand tegen, om mee af te spreken iets te doen, komt omdat de gemiddelde leeftijd rond de 40/45 ligt. Ik ben echt een van de jongste. En ik werk 40+ uur, verder onderneem ik sociaal wel eens wat met (een deel van) mijn vriendenkring. Ik zie wel eens tips staan dat je een praatje moet aanknopen in de supermarktMaar dat zie ik niet zitten. Is wat mij betreft ook niet nodig, het is altijd wel volle bak thuis
Alleen is t in de vakantieperiode wel erg stil..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |