SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
Merk ik lekker niks van, zit op een raamloos kantoor...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:19 schreef ook_gek het volgende:
In scheveningen vol op zon maar onderweg naar me werk ging het van zon --> grijs --> zwart en donker --> wat drupjes regen
wat dodelijk saaiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:34 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Merk ik lekker niks van, zit op een raamloos kantoor...
Valt mee, ben met interessante zaken bezig en heb natuurlijk fok voor mijn neus, beetje geblindeerd zonlicht door de glazen deuren. Top!quote:
No problemquote:
Neemt u mij niet kwalijk heer murv.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:39 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Valt mee, ben met interessante zaken bezig en heb natuurlijk fok voor mijn neus, beetje geblindeerd zonlicht door de glazen deuren. Top!![]()
![]()
Overigens verzand het zo langzaam maar zeker een beetje in slowchat 2.0
Is het ooit anders geweest de laatste 200 topiqués?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Neemt u mij niet kwalijk heer murv.
Nope nog niet.. Maar heb alle tijd aangezien er toch geen zon is..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Heb je gegadigden?
Over zon gesproken,
Ik zit aan de balie en tegenover mij zit melkglas. Het beetje zon dat er is weerkaatst flink, schijtirritant
niet om betweterig te doen ofzo. Maar er zijn ook veel lurkers in dit topic en maar een handjevol "probleemgevallen" Als er van die lurkers nu een paar zijn die komen meeposten dan kan er al veel makkelijker ontopic gebleven worden. Dat en natuurlijk de flamewars de laatste tijd...quote:
Daar heb je indertijd gelijk aan, ik lees ook maar meestal gewoon mee. ( meer voor de flamewars en de sfeerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet om betweterig te doen ofzo. Maar er zijn ook veel lurkers in dit topic en maar een handjevol "probleemgevallen" Als er van die lurkers nu een paar zijn die komen meeposten dan kan er al veel makkelijker ontopic gebleven worden. Dat en natuurlijk de flamewars de laatste tijd...
dat meisje wat jou vroeg om niet meer te smsen enzo? je geeft niet snel op he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:15 schreef Newbie114 het volgende:
Morgen mensen![]()
Hoe is het met jullie? Hier echt fantastisch. Wel moe, maar ik kan nog wel slapen als ik dood ben haha.
Gisteren even een hyvesberichtje maar het meisje gestuurd (ze heeft blijkbaar wel interwebz) met sorry en shizzle. Even laten proofreaden door een meisje hier dus dat zit wel snor.
Gr gr
jouw kloon is stiekem firefly3? eerst de boel opstoken en dan lekker genieten met popcorn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:16 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Daar heb je indertijd gelijk aan, ik lees ook maar meestal gewoon mee. ( meer voor de flamewars en de sfeer)
Niet meer te smsen omdat ze die toch pas zaterdag krijgt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat meisje wat jou vroeg om niet meer te smsen enzo? je geeft niet snel op he?
Lieven lurkersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jouw kloon is stiekem firefly3? eerst de boel opstoken en dan lekker genieten met popcorn?
Mjah ik snap het wel hoor. het zal voor die personen al een hele stap zijn om uberhaupt over hun problemen te posten omdat ze zich misschien schamen, of omdat ze niet vinden dat het hier thuis hoort etc etc.
Stiekem wel ja, maar niet doorvertellen hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jouw kloon is stiekem firefly3? eerst de boel opstoken en dan lekker genieten met popcorn?
Mjah ik snap het wel hoor. het zal voor die personen al een hele stap zijn om uberhaupt over hun problemen te posten omdat ze zich misschien schamen, of omdat ze niet vinden dat het hier thuis hoort etc etc.
Waar denk je dat het aan kan liggen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo veel problemen om te posten..
Ik ben soms onzeker in contacten onderhouden. Maar als ik 10 mensen ontmoet heb ik bij 9 zoiets van, leuk om af en toe een smsje te sturen ofzo. En nummer 10 wil ik intensiever contact mee omdat t goed klikt bijvoorbeeld, en juist diegene breekt t contact af. Beetje hypocriet misschien
is dat altijd zo? of misschien gewoon "pech"quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo veel problemen om te posten..
Ik ben soms onzeker in contacten onderhouden. Maar als ik 10 mensen ontmoet heb ik bij 9 zoiets van, leuk om af en toe een smsje te sturen ofzo. En nummer 10 wil ik intensiever contact mee omdat t goed klikt bijvoorbeeld, en juist diegene breekt t contact af. Beetje hypocriet misschien
oh dat herken ik ook wel een beetje. en vaak ben je dan al te laat voor die persoon...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:38 schreef Murvgeslagen het volgende:
Zal ik dan maar een (quasi) probleem posten dan om de discussie gaande te houden?
Ik ben (onbewust) te kieskeurig, ga pas achter iemand aan als ik diegene echt leuk vind, moet ik mijn lat laten verleggen, of wachten tot er iemand langskomt die daar aan voldoet?
WIlde pas precies een kans gaan wagen bij een leuke meid, kreeg ze precies die week wat met iemand...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:45 schreef NaRRaToR het volgende:
oh dat herken ik ook wel een beetje. en vaak ben je dan al te laat voor die persoon...
Dat zul je altijd zien.. Net te laat..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
WIlde pas precies een kans gaan wagen bij een leuke meid, kreeg ze precies die week wat met iemand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |