abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:31:22 #1
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100344362

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:34:59 #2
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100344425
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:19 schreef ook_gek het volgende:
In scheveningen vol op zon maar onderweg naar me werk ging het van zon --> grijs --> zwart en donker --> wat drupjes regen -O-
Merk ik lekker niks van, zit op een raamloos kantoor... :6
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:36:50 #3
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_100344465
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:34 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Merk ik lekker niks van, zit op een raamloos kantoor... :6
wat dodelijk saai
Je moeder is een hamster
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:38:52 #4
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_100344509
Thx murv
na na na na na na na Badjasman!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:39:40 #5
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100344530
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:36 schreef Crutch het volgende:

[..]

wat dodelijk saai
Valt mee, ben met interessante zaken bezig en heb natuurlijk fok voor mijn neus, beetje geblindeerd zonlicht door de glazen deuren. Top! *O* ;)

Overigens verzand het zo langzaam maar zeker een beetje in slowchat 2.0 :7
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:40:14 #6
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100344547
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:38 schreef NaRRaToR het volgende:
Thx murv
No problem :*
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:41:47 #7
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_100344586
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:39 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Valt mee, ben met interessante zaken bezig en heb natuurlijk fok voor mijn neus, beetje geblindeerd zonlicht door de glazen deuren. Top! *O* ;)

Overigens verzand het zo langzaam maar zeker een beetje in slowchat 2.0 :7
Neemt u mij niet kwalijk heer murv.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:47:51 #8
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100344720
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:41 schreef Crutch het volgende:

[..]

Neemt u mij niet kwalijk heer murv.
Is het ooit anders geweest de laatste 200 topiqués? O-)
pi_100344884
:N ...
pi_100345299
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Heb je gegadigden?

Over zon gesproken,
Ik zit aan de balie en tegenover mij zit melkglas. Het beetje zon dat er is weerkaatst flink, schijtirritant
Nope nog niet.. Maar heb alle tijd aangezien er toch geen zon is.. :)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:13:12 #11
13411 NaRRaToR
pi_100345303
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
:N ...
niet om betweterig te doen ofzo. Maar er zijn ook veel lurkers in dit topic en maar een handjevol "probleemgevallen" Als er van die lurkers nu een paar zijn die komen meeposten dan kan er al veel makkelijker ontopic gebleven worden. Dat en natuurlijk de flamewars de laatste tijd...
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:15:07 #12
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100345349
Morgen mensen :D
Hoe is het met jullie? Hier echt fantastisch. Wel moe, maar ik kan nog wel slapen als ik dood ben haha.
Gisteren even een hyvesberichtje maar het meisje gestuurd (ze heeft blijkbaar wel interwebz) met sorry en shizzle. Even laten proofreaden door een meisje hier dus dat zit wel snor.
Gr gr
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:16:52 #13
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100345399
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:13 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

niet om betweterig te doen ofzo. Maar er zijn ook veel lurkers in dit topic en maar een handjevol "probleemgevallen" Als er van die lurkers nu een paar zijn die komen meeposten dan kan er al veel makkelijker ontopic gebleven worden. Dat en natuurlijk de flamewars de laatste tijd...
Daar heb je indertijd gelijk aan, ik lees ook maar meestal gewoon mee. ( meer voor de flamewars en de sfeer ;) )
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:18:45 #14
13411 NaRRaToR
pi_100345450
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:15 schreef Newbie114 het volgende:
Morgen mensen :D
Hoe is het met jullie? Hier echt fantastisch. Wel moe, maar ik kan nog wel slapen als ik dood ben haha.
Gisteren even een hyvesberichtje maar het meisje gestuurd (ze heeft blijkbaar wel interwebz) met sorry en shizzle. Even laten proofreaden door een meisje hier dus dat zit wel snor.
Gr gr
dat meisje wat jou vroeg om niet meer te smsen enzo? je geeft niet snel op he? :P
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:20:28 #15
13411 NaRRaToR
pi_100345499
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:16 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Daar heb je indertijd gelijk aan, ik lees ook maar meestal gewoon mee. ( meer voor de flamewars en de sfeer ;) )
jouw kloon is stiekem firefly3? eerst de boel opstoken en dan lekker genieten met popcorn? :P

Mjah ik snap het wel hoor. het zal voor die personen al een hele stap zijn om uberhaupt over hun problemen te posten omdat ze zich misschien schamen, of omdat ze niet vinden dat het hier thuis hoort etc etc.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:23:43 #16
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100345598
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:18 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

dat meisje wat jou vroeg om niet meer te smsen enzo? je geeft niet snel op he? :P
Niet meer te smsen omdat ze die toch pas zaterdag krijgt.
En nee ik geef ook niet snel op maar dat ga ik toch maar wel doen als ze mij afwijst wegens awkward op het werk enzo.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:27:02 #17
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100345680
Tnx murv
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:27:09 #18
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100345684
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:20 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

jouw kloon is stiekem firefly3? eerst de boel opstoken en dan lekker genieten met popcorn? :P

Mjah ik snap het wel hoor. het zal voor die personen al een hele stap zijn om uberhaupt over hun problemen te posten omdat ze zich misschien schamen, of omdat ze niet vinden dat het hier thuis hoort etc etc.
Lieven lurkers
Jullie kunnen je problemen gewoon postten hoor, heb ik ook gedaan (vanaf ongeveer topic 162 lees en praat ik mee, misschien al langer of korter mocht je geïnteresseerd zijn), en deze mensen hebben me er enorm mee geholpen, door gewoon al mijn posts te lezen en erop te reageren voelde ik me al beter. Nu was mijn probleem nou ook weer niet zo groot en heb ik het nu of opgelost of naar de achtergrond verschoven, maar toch kan het helpen anderen te vertellen wat je voelt.
Getypt op mijn ipod ;)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:29:45 #19
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100345746
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:20 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Stiekem wel ja, maar niet doorvertellen hoor ;)

In principe kan je een account zo annoniem houden als je wil.
pi_100345950
Ik heb eigenlijk niet zo veel problemen om te posten..
Ik ben soms onzeker in contacten onderhouden. Maar als ik 10 mensen ontmoet heb ik bij 9 zoiets van, leuk om af en toe een smsje te sturen ofzo. En nummer 10 wil ik intensiever contact mee omdat t goed klikt bijvoorbeeld, en juist diegene breekt t contact af. Beetje hypocriet misschien
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:38:06 #21
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100345974
Zal ik dan maar een (quasi) probleem posten dan om de discussie gaande te houden? :P

Ik ben (onbewust) te kieskeurig, ga pas achter iemand aan als ik diegene echt leuk vind, moet ik mijn lat laten verleggen, of wachten tot er iemand langskomt die daar aan voldoet?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:40:40 #22
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100346052
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben soms onzeker in contacten onderhouden. Maar als ik 10 mensen ontmoet heb ik bij 9 zoiets van, leuk om af en toe een smsje te sturen ofzo. En nummer 10 wil ik intensiever contact mee omdat t goed klikt bijvoorbeeld, en juist diegene breekt t contact af. Beetje hypocriet misschien
Waar denk je dat het aan kan liggen?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:45:54 #23
13411 NaRRaToR
pi_100346200
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:37 schreef Cassandra87 het volgende:
is dat altijd zo? of misschien gewoon "pech"

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:38 schreef Murvgeslagen het volgende:
Zal ik dan maar een (quasi) probleem posten dan om de discussie gaande te houden? :P

Ik ben (onbewust) te kieskeurig, ga pas achter iemand aan als ik diegene echt leuk vind, moet ik mijn lat laten verleggen, of wachten tot er iemand langskomt die daar aan voldoet?
oh dat herken ik ook wel een beetje. en vaak ben je dan al te laat voor die persoon...
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:55:00 #24
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100346458
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:45 schreef NaRRaToR het volgende:

oh dat herken ik ook wel een beetje. en vaak ben je dan al te laat voor die persoon...
WIlde pas precies een kans gaan wagen bij een leuke meid, kreeg ze precies die week wat met iemand... :(
pi_100346514
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:55 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

WIlde pas precies een kans gaan wagen bij een leuke meid, kreeg ze precies die week wat met iemand... :(
Dat zul je altijd zien.. Net te laat..
Maar denk dat je beter je lat kunt verleggen.
Zul je altijd zien dat dan juist ineens de perfecte dame langskomt.. (althans dat hoop ik voor je)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')