SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 06:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga toch ook geen Joden-topic openen ofzo?!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:12 schreef zarGon het volgende:
amenth je kent dat ene liedje van galatasaray toch
het gaat zo
re re re ra ra ra ...... cim bom bom
wat hoort er volgens jou op de puntjes
wat hoor jij
hoor jij galatasaray dus...
re re re ra ra ra galatasaray galatasaray cim bom bom
of hoor jij gassaray
re re re ra ra ra gassaray gassaray cim bom bom
Hoezo koppig! Het is Galatasaray.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Het is GALATASARAY!![]()
De naam van de club, en van een buurt in Istanbul, verwijst naar het oude volk der Galaten, en betekent "Galatenpaleis".quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds Galatasaray
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:41 schreef Julis het volgende:
[..]
"Re re re, ra ra ra, Galatasaray Galatasaray, Cim Bom Bom" is hetquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:45 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk... het is Galatasaray. Beter luisteren
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:53 schreef Julis het volgende:
Maar dat kan toch niet. Ultieme bewijs is dat de club SK Galatasaray heet. Dan is het toch logisch dat ze Galatasaray zeggen en geen gassaray. Dat klopt dus eeecht niet. Het is gewoon Galatasaray, omdat het logisch is. Jullie denken gewoon te moeilijk
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:40 schreef Julis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo koppig! Het is Galatasaray..
.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:40 schreef Julis het volgende:
[..]Dat topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo koppig! Het is Galatasaray..
! Heel 't topic over eten.
quote:
Borte
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2011 15:09:16 ]
Jaaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat topic.! Heel 't topic over eten.
[..]
Borte
flapdrolöquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:33 schreef amenth het volgende:
Poll: wat vinden jullie van zargon
• loser
• nerd
• schijnheilig
• oke
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
IRL is hij andersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:33 schreef amenth het volgende:
Poll: wat vinden jullie van zargon
• loser
• nerd
• schijnheilig
• oke
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik zou opletten met wat je post als ik jou was.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:53 schreef amenth het volgende:
zo eindelijk kickboxe normale training begin vanavond weer
zargon kom je ook ff langs kan ik je kaak ff verbouwe
Gr
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou opletten met wat je post als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |