heel lang hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
je bent wel heel creatief he met je handen zo van links naar rechts van rechts naar links in een golfbeweging
[ afbeelding ]
ik ben jouw move nu aan het oefenen ik moet wel zeggen dat het heel moeilijk is hoelang duurde het voordat jij je move zonder fouten kon moven???
jij lijkt me stiekem een laurens-typequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef amenth het volgende:
mensen hier haten wel maa ik weet zeker in het verleden kon ik regelmatig 1 geven voor 10/15 euro terwijl bij de ret gelijk raam dicht gooie nals je zeg minder dan 25 snap je ±P
ahaha dat zeg je echt tegen de verkeerde sjappie dat jijnou niks kan fixenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:02 schreef BradSpit het volgende:
amenth is een trieste mongool, alle sex die hij ooit gehad heeft heeft ie voor me moeten betalen..
rdam is kut, rdam is klote, heel feijenooit, bestaat alleen uit poten.quote:
Fan zijn van Gala en een hekel hebben aan Israel en Ajaxquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:07 schreef amenth het volgende:
ik ben een groot Real madrid supporter.. Galatasaray en HAAT barcelona en AJAX
Mongolen weten niet beter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Fan zijn van Gala en een hekel hebben aan Israel joden en Ajax![]()
ja zo zien wel meer hetquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:17 schreef msnk het volgende:
[..]
fener = turkse feijenooit.
Galatasaray = Turkse Ajax.
beter zuigt ze jou af hoef je ook niet naar polerinquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:19 schreef amenth het volgende:
[..]
ja zo zien wel meer heten ja ze zei dat ze het dom vind en er over moe nadenke ofzo krijg je toch hoofdpijn van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |