De teringquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:55 schreef Gulmez het volgende:
die 2 zijn echt baas man diep van binnen voelt ze zich wel gekwetst
die meisjes hebben geen respect voor zichzelf en maar beetje als een slet kleden waar is dan je respect
Jonguh, roffa meer toerken dus roffa gewoon nummer een.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Jaloezie is een slechte eigenschap mien jong
hoi ben jij dat in je plaatjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:45 schreef coban het volgende:
Ben een beetje laat maar hayirli ramazanlar voor iedereen!
Jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
hoi ben jij dat in je plaatje
[ afbeelding ]
wat kun jij goed dansen leuken moves
dat dat kan in nederland welke zender verwijder ik meteen van mn tvquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:51 schreef amenth het volgende:
zometeen reportage over serhat in den haag holland spoor
wajow amenth respect man je betaalt gewoon voor twee vrienden zodat ze een prostituee (zeg gewoon hoertje man wat gebruik je moeilijke woorden) kunnen steken goeie vriend ben jij manquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:10 schreef amenth het volgende:
Ik was net met paar matties naar Den Haag Holland Spoor naar de doublet en geleenstraat hun wouden ff een protistuee steken allemaal ik heb voor 2 betaald als goeie jonge aangezien die niet zulke goeie versiders zijn als we uitgaan enzo. Dus hun allemaal naar binnen daar enzo
ik ondertusse wachte ergens onder afdakje op hun maar telkens bleven die prostitutees naar me lachen en hey boy you have a nice face come come naar mij roepen terwijl ik al 3x had gezegd dat ik niet kom omdat ik vriendin heb. ben toen stuk verder op gaan staan maar hij was het weer het zelfde ik snap dat ze geld willen verdienen maar er stonden nog stuk of 6 mensen naast me waar ze dit niet bij deden.. denk door mn dure schoenen en goed uiterlijk maar als ik zeg nee dan is het toch nee.
klacht: mensen die blijven doorzeuren terwijl je al duidelijk bent geweest
aight deze man rolt als een baas door die straten gewoon keiharde eerlijkheid dat laat merken dat je trouw aan haar bent je liegt niet dat je een prostituee polerin (amenth maak geen grappen met me man zeg gewoon hoertje) heb bezocht heb je het af laten maken of was ze je zaad toch niet waard succes zo man met je vriendin vertel wel hoe het gelopen is hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:24 schreef amenth het volgende:
[..]
heb alleen die blonde polerin in begin ff late zuige ga het zo aan me vriendin vertelle zal wel boos worde maar was tohc stoned
je bent wel heel creatief he met je handen zo van links naar rechts van rechts naar links in een golfbewegingquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ja
Je maakt me wel een beetje verlegen met je complimenten hoor
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Turk in beeld alert
![]()
http://www.geenstijl.tv/2(...)t_voxpoppen_met.html
Spoel naar 3.02
Rustig eten.quote:
heel lang hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
je bent wel heel creatief he met je handen zo van links naar rechts van rechts naar links in een golfbeweging
[ afbeelding ]
ik ben jouw move nu aan het oefenen ik moet wel zeggen dat het heel moeilijk is hoelang duurde het voordat jij je move zonder fouten kon moven???
jij lijkt me stiekem een laurens-typequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef amenth het volgende:
mensen hier haten wel maa ik weet zeker in het verleden kon ik regelmatig 1 geven voor 10/15 euro terwijl bij de ret gelijk raam dicht gooie nals je zeg minder dan 25 snap je ±P
ahaha dat zeg je echt tegen de verkeerde sjappie dat jijnou niks kan fixenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:02 schreef BradSpit het volgende:
amenth is een trieste mongool, alle sex die hij ooit gehad heeft heeft ie voor me moeten betalen..
rdam is kut, rdam is klote, heel feijenooit, bestaat alleen uit poten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |