Dat weet jij uit eigen ervaring of ben je fijn recalcitrant aan het zijn uit broedershap met de hongerende mensen in Somalie, Kenia en Groenland?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Zowel Groningen als VU.
Groningen is een erg toffe (studenten)stad, hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Zowel Groningen als VU.
Watquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat weet jij uit eigen ervaring of ben je fijn recalcitrant aan het zijn uit broedershap met de hongerende mensen in Somalie, Kenia en Groenland?
Dat ontken ik toch nergens? Maar beter dan Amsterdamquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Groningen is een erg toffe (studenten)stad, hoor.
pussy wippedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Pasta met tofu, want vriendin is vega en ik doe vandaag mee.
Kansloos gedrag van die twee, damn. Brutale snotapen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Turk in beeld alert
![]()
http://www.geenstijl.tv/2(...)t_voxpoppen_met.html
Spoel naar 3.02
Denken dat Amsterdam superieur isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Dat ontken ik toch nergens? Maar beter dan Amsterdam
Jaloezie is een slechte eigenschap mien jongquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Denken dat Amsterdam superieur is. Met z'n Italiaanse vuilnispraktijken.
wat praat je over respectquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:55 schreef Gulmez het volgende:
die 2 zijn echt baas man diep van binnen voelt ze zich wel gekwetst
die meisjes hebben geen respect voor zichzelf en maar beetje als een slet kleden waar is dan je respect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |