Je kunt mij een PM sturen, ik heb zo mijn contacten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:38 schreef amenth het volgende:
ja grpapig man geef nou maar echte namen want zo wordt ik nooit mod
ja ik ben geen mongool ben er gewoon te lui voorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:40 schreef vieze_freddie het volgende:
Ameth weet je wat interpunctie is ?
ok grapje man. dubbeldrank is wel echt mod, remlof, gamezz en murp kunnen dit ook wel waarderen en zullen je vast en zeker steunenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:38 schreef amenth het volgende:
ja grpapig man geef nou maar echte namen want zo wordt ik nooit mod
Gebruik het dan zelf ook goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:40 schreef vieze_freddie het volgende:
Ameth weet je wat interpunctie is ?
Luie mensen kunnen geen mod worden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:41 schreef amenth het volgende:
[..]
ja ik ben geen mongool ben er gewoon te lui voor
Doe je goed. Sommigen zijn al maanden bezigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:53 schreef Plastic_zak het volgende:
Mijn eerste dag op fok en je was gelijk van mij![]()
Niksquote:
Ik zou je wel zoutenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doe je goed. Sommigen zijn al maanden bezig
[..]
Niks
Ik denk dat er dan wel geneukt werd ipv gepostquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:56 schreef vieze_freddie het volgende:
Er ontstaan serieus relaties op fok ???
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan wel geneukt werd ipv gepost
Ik maakte een grapje, jij bent alles behalve smakeloosquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik smakeloos ben?
Edit: je keek in mijn fobo![]()
En toch krijg ik het voor elkaar een vrolijker fobo te hebben dan jijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:02 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik maakte een grapje, jij bent alles behalve smakeloosEn JA ik keek in je fobo waar helaas geen pics staan;(
Dan worden het Plastic_cactiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Als wij kinderen krijgen is het dan cactussen of cacti ?
En ik ga dan werken , jij blijft thuis na 5 jaar denk je van ik heb toch al mijn prins op het witte paard gevonden en dan ga jij naar de kapper om een kort pittig kapsel te laten knippen.quote:
Nee man, ik blijf werken en blijf mijn lange haren houden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:11 schreef Plastic_zak het volgende:
En ik ga dan werken , jij blijft thuis na 5 jaar denk je van ik heb toch al mijn prins op het witte paard gevonden en dan ga jij naar de kapper om een kort pittig kapsel te laten knippen.
Of toch niet ?
In jouw ogen wil ik verdwalenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:10 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb wel een paint voor je ipv een foto![]()
Het is officieel, ik ben een ouwe lul...
Dan wil ik mijn leven met je doorbrengen tot de dood ons scheidtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee man, ik blijf werken en blijf mijn lange haren houden.
quote:
Hebben we nu verkering?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:15 schreef Plastic_zak het volgende:
Dan wil ik mijn leven met je doorbrengen tot de dood ons scheidt
Jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Hebben we nu verkering?![]()
Ben jij trouwens die knapperd op je UI?![]()
Kunnen we die verzuipen? Ik hou niet zo van kinderenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:19 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja![]()
Nee dat is mijn broertje, wie ook mijn zoon is.
De stekker eruit trekken is genoegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kunnen we die verzuipen? Ik hou niet zo van kinderen
Zal ik je hand vasthouden als jij het doet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:27 schreef Plastic_zak het volgende:
De stekker eruit trekken is genoeg [ afbeelding ]
Hoeft niet ik haat hem tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zal ik je hand vasthouden als jij het doet?![]()
Mag ik je gedichtje in mijn fobo zetten? Voel me opeens weer 16 en verliefd![]()
Donequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoeft niet ik haat hem toch
En natuurlijk mag je het in je fobo zetten
ik voel me ook een 14 jarig jongetje die voor het eerst verliefd is![]()
Ik ben nu 17quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Done![]()
Maar als jij je 14 voelt en ik me 16, dan klopt het niet. Tenzij jij al uber stoer was op je 14e en al langer was dan de meeste van je leeftijdsgenoten en toen stiekem al op oudere meisje viel![]()
Gedragsleeftijd: 16quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is officieel, ik ben een ouwe lul...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |