Ik blijf lachen hierquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:00 schreef ikbenverveeld het volgende:
Eindelijk een turk die wat wil bereiken!
Zeg dat maar tegen al die Döner Kebab boeren, die hebben anders heel wat goeds gedaan in ons land!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:00 schreef ikbenverveeld het volgende:
Eindelijk een turk die wat wil bereiken!
Waarom was je in de eerste plaats mod geworden dan?quote:alleen is het weer weggehaald ik weet niet precies wrm voglens mij omdat ze me spelling niet goed vonden of omdat ik geen arier was dus bij deze wil ik me graag nog keer aanmelden om mod te worden
Dat zijn wannabe turken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:01 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen al die Döner Kebab boeren, die hebben anders heel wat goeds gedaan in ons land!
Ahhaahah kut mongool.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:01 schreef speknek het volgende:
haha vet chill is deze ik kan iedreens notes bekijke. Ga alle chimeids score jwz Mijn matties en ik ga heir de boel opstelte zette.
mijn solisitatie voor fok!.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
Als iedereen die mod wil worden nou even een topic opent, kijken wie er wint.
Of nee, wacht, we maken een "[IMW] Ik wil mod worden" subforum!
SST HET MOEST EEN VERRASSING ZIJN!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu zijn al die mensen hier een soortgelijk topic aan het openen.
Saisai is echt een loederquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:13 schreef Saisai het volgende:
he amenth ik vind dat dit topic te weinig aandacht krijgt, hij verdient meer snap je. Ik denk dat je wat meer modjes en fa's moet pm-en zodat ze weten dat jij hun wilt helpen snap je.
wat zijn paar name van hun danquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:13 schreef Saisai het volgende:
he amenth ik vind dat dit topic te weinig aandacht krijgt, hij verdient meer snap je. Ik denk dat je wat meer modjes en fa's moet pm-en zodat ze weten dat jij hun wilt helpen snap je.
Sinds wanneer ben ik van jou?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:57 schreef Plastic_zak het volgende:
Als amenth/gulmez of een van die andere turkentrolls ooit modrechten krijgt eet ik mijn cactus op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |