vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:00:00 #1quote:
Nu wel. Overigens was de reeks van gisteren weer niet aan de oudere gekoppeld, ik zoek het morgen wel eens uit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:08 schreef Oceanview het volgende:
ik faal, maar topic is niet gelinkt aan vorige reeks
Dankjewel Myr.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu wel. Overigens was de reeks van gisteren weer niet aan de oudere gekoppeld, ik zoek het morgen wel eens uit.
Komt omdat de topics gesloten worden door mods, dan kun je er geen nieuw topic voor maken, gezien het topic een slotje heeft ipv. een "open nieuw deel" knop.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu wel. Overigens was de reeks van gisteren weer niet aan de oudere gekoppeld, ik zoek het morgen wel eens uit.
Het is nog vroeg.quote:
weenie, hoiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe er wat aan, vertel een verhaal.
[..]
Onzin. Tevens hoi
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vorige week hadden we ook paar keer 3/4 topics.
hoezie danquote:
Ja vet relaxed, deze week veel werken maar ook ontspannen en toffe dingen gedaan. Volgende week maar 2 dagen werken en dan heb ik een welverdiende vakantie. En daar dan?quote:
njah het gaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja vet relaxed, deze week veel werken maar ook ontspannen en toffe dingen gedaan. Volgende week maar 2 dagen werken en dan heb ik een welverdiende vakantie. En daar dan?
Lipton ofc.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:21 schreef Hooidraad het volgende:
Wat is jullie favoriete merk IJsthee?
Lipton gewoon, sparkling, die nesthee overalquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:21 schreef Hooidraad het volgende:
Wat is jullie favoriete merk IJsthee?
Big booty bitches.mp3quote:
Gisteren nogquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vorige week hadden we ook paar keer 3/4 topics.
Nicequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
njah het gaat. Vorig weekend even naar Denemarken geweest.
Sliep ik al ruim een uurquote:
Ja hoor, al neem ik liever een slok "Vruchen"waterquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Geen behoefte aan.
Bevalt de slok?
gossie tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NiceMijn nicht heeft afgelopen half jaar in Kopenhagen gezeten, maar sowieso lijkt het mij een tof land. Waar was je heen en wat he je gedaan?
[..]
Sliep ik al ruim een uur
Meisjes opzoeken van vakantie met wat vrienden. Een kleine roadtrip dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NiceMijn nicht heeft afgelopen half jaar in Kopenhagen gezeten, maar sowieso lijkt het mij een tof land. Waar was je heen en wat he je gedaan?
[..]
Sliep ik al ruim een uur
quote:
hosselingsss dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Meisjes opzoeken van vakantie met wat vrienden. Een kleine roadtrip dus. Was nabij Odense oid.
nah, we gingen eigenlijk meer heen voor een club die daar zit en bij toeval konden we chrushen bij hunnies.quote:
iBENNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:
Nog relaxter dan, hopelijk kan ik zo iets fixen maar dan met Engelse of Franse jongens komende vakantiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah, we gingen eigenlijk meer heen voor een club die daar zit en bij toeval konden we chrushen bij hunnies.
Ben jij komende zondag jarig?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef Dalando het volgende:
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY, 'sup?
jwtquote:
JAAAAAAAAAAAAPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef JApieman het volgende:
Wow ik had helemaal niet door dat het alweer zo laat was.
Yep, dan ben ik legaal om bier te kopen in de vsquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef JApieman het volgende:
Wow ik had helemaal niet door dat het alweer zo laat was.
21 mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Yep, dan ben ik legaal om bier te kopen in de vs
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog relaxter dan, hopelijk kan ik zo iets fixen maar dan met Engelse of Franse jongens komende vakantie
Was jij dat knaapje met je livestream?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:30 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga even douchen, iemand nog behoefte aan videomateriaal?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:30 schreef Hooidraad het volgende:
Live beelden gaarne.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:30 schreef Hooidraad het volgende:
jawelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was jij dat knaapje met je livestream?
Ja jouw stadje rijd ik ook nooit meer voorbij aangezien jij er woontquote:
Videomateriaal van wat krijg ik dan? Je badeendje? Beertjespyjama?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:30 schreef Hooidraad het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jouw stadje rijd ik ook nooit meer voorbij aangezien jij er woont
[..]
Videomateriaal van wat krijg ik dan? Je badeendje? Beertjespyjama?
Verzoekjes plaatsen mag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:32 schreef Flippiee het volgende:
Videomateriaal van wat krijg ik dan? Je badeendje? Beertjespyjama?
Ik bedoel het positief. Maar laat maar voor ik een verkeerde indruk wekquote:
Pyjama met beertjes.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jwt
[..]
JAAAAAAAAAAAAPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hey.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bedoel het positief. Maar laat maar voor ik een verkeerde indruk wek
[..]
Pyjama met beertjes.
Doe maar stoer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]. Ik speel altijd hard to get dus probeer maar te regelen flips.
ik zal voor je zwichten ja ik weetquote:
quote:
quote:
Ja wat moet je nou?quote:
Goed om te weten, dan ben je niet zo hard to get dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zal voor je zwichten ja ik weet
Ben eigenlijk vrij makkelijk hosselbaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed om te weten, dan ben je niet zo hard to get dus
note to selfquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben eigenlijk vrij makkelijk hosselbaar. Beetje handje door het haar en je hebt mij.
superslecht.
Deze neger zegt hallo terug.quote:
Ben groot fan van de Jeugd maar vind dit toch wel een mindere track.quote:
Ik heb een vriend die daar een beetje op lijkt, niet qua stem dan.quote:
Ik moet een beetje wenenquote:
Jij ook weer hier.quote:
Hij is baas.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die daar een beetje op lijkt, niet qua stem dan.
Goed bezig dan.quote:
Het ging over het introlied?quote:
Niet zo'n enorm goede track in ieder geval.quote:
Het is toch nog geen Valentijnsdag?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:55 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb iets liefs gekregen van een vaste gast op het werk, ga nu een foto uploaden, gr gr.
quote:
okquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:55 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb iets liefs gekregen van een vaste gast op het werk, ga nu een foto uploaden, gr gr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Ik heb ze allemaal geteld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:57 schreef Dale. het volgende:
En hoe weet TS dat dit mijlpaal 5000 is?
TS is een nerd met allemaal scriptjes.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:57 schreef Dale. het volgende:
En hoe weet TS dat dit mijlpaal 5000 is?
picsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:55 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
TS is een nerd met allemaal scriptjes.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:56 schreef napoleonfour het volgende:
GRATIS LSDniet te vergelijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
GRATIS LSDEr gebeurt niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GRATIS LSDop een gegeven moment zie ik 4 aparte vlakken die elk een andere kant op gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
Moest je toch loken.quote:
Je moet in het midden staren voor een minuutje en dan wegkijken, maar t is niet te vergelijkenquote:
GRATIS LSDWat nou als je dat doet terwijl je al onder invloed van LSD bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
dan nog gebeurt er niksquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je moet in het midden staren voor een minuutje en dan wegkijken, maar t is niet te vergelijken
Dan trip je denk ik heel hard.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat nou als je dat doet terwijl je al onder invloed van LSD bent?
misschien even een lichtje aan doen zodat je ook echt iets ziet ?quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat nou als je dat doet terwijl je al onder invloed van LSD bent?
quote:
Dat deed ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
misschien even een lichtje aan doen zodat je ook echt iets ziet ?.
Ja mijn swans tuurt nu richting de hemel.quote:
Ahwquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Even een beetje background info: hij komt heel vaak eten met een vriend(in). Een hele tijd geleden was hij met een vriend bij ons in het restaurant toen we het hadden over de reclames van Merci. Toen heb ik de tekst van die liedjes opgeschreven voor ze (vandaar de papiertjes). Nu, een half jaar later, kwam hij hiermee aanzetten omdat hij vindt dat ik altijd zo goed voor hem en tafelgenoot zorg als ze bij ons zijn. LIEF HEAH?!
Dat wordt dus neuken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Even een beetje background info: hij komt heel vaak eten met een vriend(in). Een hele tijd geleden was hij met een vriend bij ons in het restaurant toen we het hadden over de reclames van Merci. Toen heb ik de tekst van die liedjes opgeschreven voor ze (vandaar de papiertjes). Nu, een half jaar later, kwam hij hiermee aanzetten omdat hij vindt dat ik altijd zo goed voor hem en tafelgenoot zorg als ze bij ons zijn. LIEF HEAH?!
Goede vraag?quote:
wat een freakquote:
Ja, lief he! Ik kreeg er ook wel een nat broekje van.quote:
Ik zou er best een paar kunstjes op kunnen, maar nee.quote:
Das wel echt lief ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Vond ik ook.quote:
Ludo sigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:08 schreef Chloroform het volgende:
Nou, dat was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen? Gr gr
Waarom wordt er niet geneukt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:08 schreef Chloroform het volgende:
Gr gr?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:08 schreef Chloroform het volgende:
Ja, want Ludo.quote:
Je kunt lief naar iemand zijn zonder te hoeven neuken of het in je hoofd te halen te moeten neukenquote:
Ik vind neuken vies.quote:
Als je vrouw bent, ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt lief naar iemand zijn zonder te hoeven neuken of het in je hoofd te halen te moeten neuken
Wow, echt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt lief naar iemand zijn zonder te hoeven neuken of het in je hoofd te halen te moeten neuken
halen alleen maar hoofdpijn in hun hoofd jaquote:
jij als cougar?quote:
Oh.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh.
Dan zal ik voortaan wat minder lief zijn.
Ja is toch verspilde moeite anders.quote:
Alpha jonguhhquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh.
Dan zal ik voortaan wat minder lief zijn.
Hallo.quote:
Ja, gek he?quote:
hoiquote:
PARENDANSquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:14 schreef Dale. het volgende:
[..]
Zeg hoe lang blijven we dat volhoudendie parendans
Hallo terug.quote:
Okquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoi
[..]
PARENDANS_!_!_!_!_!_!_!_!
_!_!_!_!_!_!_!
Maar eigenlijk geen idee.
oeh flipsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoi
[..]
PARENDANS_!_!_!_!_!_!_!_!
_!_!_!_!_!_!_!
Maar eigenlijk geen idee.
Ik jou ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:19 schreef Dale. het volgende:
[..]
Oknou ik blijf je toch wel duwen hoor!
Nu pitten!
Wat.quote:
Gezellig.quote:[b]Op vrijdag 5 augustus 2011 01:14 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/255123]i
Hey! Hoe was je verjaardag?
iedereen toch?quote:
Opeens in NBquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik jou ookEn slaap lekker
[..]
Wat.
Amateurs, ik heb Flip allang gehosseld. Chloro & Flips bff ntb wjnmk hsvvj ghbquote:
bffs neuken nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Amateurs, ik heb Flip allang gehosseld. Chloro & Flips bff ntb wjnmk hsvvj ghb
Soms denk ik echt dat jij niet ouder dan 16 bentquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee toch?quote:
Iedereen is wel heel generaliserendquote:
Oooh ja nou kijk, ik roll NB he.quote:
Ditquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt, wij scharen.quote:
Jemig, deuk in m'n ego dit hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat jij niet ouder dan 16 bent![]()
![]()
![]()
Pff, dat kan ook met een telefoonquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig ook bellen via Gmail
Serieus?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig ook bellen via Gmail
nachtbagger rollen alles straat in de gaten.houdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee toch?
[..]
Iedereen is wel heel generaliserend
[..]
Oooh ja nou kijk, ik roll NB he.
[..]
Dit
Ik deal tegenwoordig alleen nog maar met NB, en anders nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
nachtbagger rollen alles straat in de gaten.houden
Ik heb geen Gmail gelukkig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:25 schreef iBenny het volgende:
...telefoonnr aanklikken in een mail en meteen kunnen bellen
Juist.quote:
quote:
Deze dame vergeet haar roots niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik deal tegenwoordig alleen nog maar met NB, en anders niet
ditquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist.
Ik zie het nut van overstappen niet zo.
Niet eens postduif gebruikenquote:
Never altijd vooruitkijken, maar nooit vergeten waar het begonnen is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Deze dame vergeet haar roots niet.
we pingen.quote:
sexyboy68?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
Daarnaast kan ik nooit zo'n goed Gmail adres krijgen als ik bij hotmail heb.
Je moet weer zo nodig met je tijd mee?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:29 schreef Flippiee het volgende:
Niet eens met de telegram berichten sturen
Mijn voornaam en dan een 2 er achter.quote:
Ik zit niet op een onbewoond eiland, flessenpost is vrij onhandig voor mij dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet weer zo nodig met je tijd mee?
Ik gebruik nog gewoon flessenpost.
Pak jij de lapo straks? Ik ben weer even weg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zit niet op een onbewoond eiland, flessenpost is vrij onhandig voor mij dan.
Ja fuck ik wil slapen, maar vooruit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Pak jij de lapo straks? Ik ben weer even weg.
Dan huur je toch een boodschapper?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zit niet op een onbewoond eiland, flessenpost is vrij onhandig voor mij dan.
je kan slapen, ik ga namelijk ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja fuck ik wil slapen, maar vooruit.
Telegram is dan makkelijker, plus mijn boodschapper wordt dan niet vermoord of overvallen.quote:
Gezellig tegelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je kan slapen, ik ga namelijk ook.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:34 schreef napoleonfour het volgende:
Milkshake passievrucht-mango, een heerlijke milkshake met passievrucht en mango no shit sherlock.
Slapen is overratedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja fuck ik wil slapen, maar vooruit.
Maar die glazenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:34 schreef napoleonfour het volgende:
Milkshake passievrucht-mango, een heerlijke milkshake met passievrucht en mango no shit sherlock.
Doen we altijd al toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Telegram is dan makkelijker, plus mijn boodschapper wordt dan niet vermoord of overvallen.
[..]
Gezellig tegelijk
Ik at ooit bananenijs zonder bananenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:34 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik at ooit bananenijs zonder bananen
Zitter er bij jou wel aardbeien in je aardbeienijs dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik at ooit bananenijs zonder bananen
Voor mensen die een burgerlijk leven leiden is het niet overratedquote:
Nu ik erover nadenk, heb je gelijkquote:
Wat heb je aan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:36 schreef Totaalzinloos het volgende:
Ik lig hier in mijn bed maar kan niet slapen, dan maar FOK!en..
quote:
Burgelijk leven?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor mensen die een burgerlijk leven leiden is het niet overrated
[..]
Nu ik erover nadenk, heb je gelijk
Hossel in actionquote:
Ehm, voor 1x niks want mijn gebruikelijke nachtkledij ligt nog in mijn tas (net terug van vakantie).quote:
Ja, op normale tijd ontbijten, lunchen en dineren, dan beetje werken en socializen en dergelijkequote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:38 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Ehm, voor 1x niks want mijn gebruikelijke nachtkledij ligt nog in mijn tas (net terug van vakantie).
Oh spannend.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:38 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Ehm, voor 1x niks want mijn gebruikelijke nachtkledij ligt nog in mijn tas (net terug van vakantie).
Oh, jij bent er zo eentje die een leven heeft?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, op normale tijd ontbijten, lunchen en dineren, dan beetje werken en socializen en dergelijke
mm dus je zit nu gwn met je naakte body voor de computer baby?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:38 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
De saaiheid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, op normale tijd ontbijten, lunchen en dineren, dan beetje werken en socializen en dergelijke
Lees eens terugquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:40 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
mm dus je zit nu gwn met je naakte body voor de computer baby?
Vertel ons meer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:39 schreef JApieman het volgende:
Ik slaap de laatste paar dagen gewoon naakt omdat het warm is.
hoe ver?quote:
Klerenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik lig nog niet in bed dus heb nog kleren aan.
Overdag vaak wel jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo eentje die een leven heeft?
Vermaak me wel/quote:
rawrquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bij vrouwen meestal niet nodig.quote:
Trek eens uit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |