vrijdag 5 augustus 2011 @ 00:00:00 #1quote:
Nu wel. Overigens was de reeks van gisteren weer niet aan de oudere gekoppeld, ik zoek het morgen wel eens uit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:08 schreef Oceanview het volgende:
ik faal, maar topic is niet gelinkt aan vorige reeks
Dankjewel Myr.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu wel. Overigens was de reeks van gisteren weer niet aan de oudere gekoppeld, ik zoek het morgen wel eens uit.
Komt omdat de topics gesloten worden door mods, dan kun je er geen nieuw topic voor maken, gezien het topic een slotje heeft ipv. een "open nieuw deel" knop.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu wel. Overigens was de reeks van gisteren weer niet aan de oudere gekoppeld, ik zoek het morgen wel eens uit.
Het is nog vroeg.quote:
weenie, hoiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe er wat aan, vertel een verhaal.
[..]
Onzin. Tevens hoi
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vorige week hadden we ook paar keer 3/4 topics.
hoezie danquote:
Ja vet relaxed, deze week veel werken maar ook ontspannen en toffe dingen gedaan. Volgende week maar 2 dagen werken en dan heb ik een welverdiende vakantie. En daar dan?quote:
njah het gaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja vet relaxed, deze week veel werken maar ook ontspannen en toffe dingen gedaan. Volgende week maar 2 dagen werken en dan heb ik een welverdiende vakantie. En daar dan?
Lipton ofc.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:21 schreef Hooidraad het volgende:
Wat is jullie favoriete merk IJsthee?
Lipton gewoon, sparkling, die nesthee overalquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:21 schreef Hooidraad het volgende:
Wat is jullie favoriete merk IJsthee?
Big booty bitches.mp3quote:
Gisteren nogquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vorige week hadden we ook paar keer 3/4 topics.
Nicequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
njah het gaat. Vorig weekend even naar Denemarken geweest.
Sliep ik al ruim een uurquote:
Ja hoor, al neem ik liever een slok "Vruchen"waterquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Geen behoefte aan.
Bevalt de slok?
gossie tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NiceMijn nicht heeft afgelopen half jaar in Kopenhagen gezeten, maar sowieso lijkt het mij een tof land. Waar was je heen en wat he je gedaan?
[..]
Sliep ik al ruim een uur
Meisjes opzoeken van vakantie met wat vrienden. Een kleine roadtrip dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NiceMijn nicht heeft afgelopen half jaar in Kopenhagen gezeten, maar sowieso lijkt het mij een tof land. Waar was je heen en wat he je gedaan?
[..]
Sliep ik al ruim een uur
quote:
hosselingsss dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Meisjes opzoeken van vakantie met wat vrienden. Een kleine roadtrip dus. Was nabij Odense oid.
nah, we gingen eigenlijk meer heen voor een club die daar zit en bij toeval konden we chrushen bij hunnies.quote:
iBENNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:
Nog relaxter dan, hopelijk kan ik zo iets fixen maar dan met Engelse of Franse jongens komende vakantiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah, we gingen eigenlijk meer heen voor een club die daar zit en bij toeval konden we chrushen bij hunnies.
Ben jij komende zondag jarig?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef Dalando het volgende:
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY, 'sup?
jwtquote:
JAAAAAAAAAAAAPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef JApieman het volgende:
Wow ik had helemaal niet door dat het alweer zo laat was.
Yep, dan ben ik legaal om bier te kopen in de vsquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef JApieman het volgende:
Wow ik had helemaal niet door dat het alweer zo laat was.
21 mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Yep, dan ben ik legaal om bier te kopen in de vs
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog relaxter dan, hopelijk kan ik zo iets fixen maar dan met Engelse of Franse jongens komende vakantie
Was jij dat knaapje met je livestream?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:30 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga even douchen, iemand nog behoefte aan videomateriaal?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:30 schreef Hooidraad het volgende:
Live beelden gaarne.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:30 schreef Hooidraad het volgende:
jawelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was jij dat knaapje met je livestream?
Ja jouw stadje rijd ik ook nooit meer voorbij aangezien jij er woontquote:
Videomateriaal van wat krijg ik dan? Je badeendje? Beertjespyjama?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:30 schreef Hooidraad het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jouw stadje rijd ik ook nooit meer voorbij aangezien jij er woont
[..]
Videomateriaal van wat krijg ik dan? Je badeendje? Beertjespyjama?
Verzoekjes plaatsen mag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:32 schreef Flippiee het volgende:
Videomateriaal van wat krijg ik dan? Je badeendje? Beertjespyjama?
Ik bedoel het positief. Maar laat maar voor ik een verkeerde indruk wekquote:
Pyjama met beertjes.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jwt
[..]
JAAAAAAAAAAAAPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hey.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bedoel het positief. Maar laat maar voor ik een verkeerde indruk wek
[..]
Pyjama met beertjes.
Doe maar stoer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]. Ik speel altijd hard to get dus probeer maar te regelen flips.
ik zal voor je zwichten ja ik weetquote:
quote:
quote:
Ja wat moet je nou?quote:
Goed om te weten, dan ben je niet zo hard to get dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zal voor je zwichten ja ik weet
Ben eigenlijk vrij makkelijk hosselbaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed om te weten, dan ben je niet zo hard to get dus
note to selfquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben eigenlijk vrij makkelijk hosselbaar. Beetje handje door het haar en je hebt mij.
superslecht.
Deze neger zegt hallo terug.quote:
Ben groot fan van de Jeugd maar vind dit toch wel een mindere track.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |