toen kwam iemand met een plaatje van een MOT hahaha XDquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:54 schreef Saisai het volgende:
mn antwoord op "wat is een mod" was mijn eerste serieuze antwoord in dit topic.
dus dan ga je meteen schelden? stoer hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:54 schreef ikbenverveeld het volgende:
[..]
sorry, ik vond het nogal dom.
meteen weer alle vrachtwagen mensen over 1 kam scheren niet alle vrachtwagen mensen zijn turks jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:54 schreef amenth het volgende:
vrachtwagen mensen ruike vaak naar oud afval
jij moet beter leren lezen vriend.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:54 schreef ikbenverveeld het volgende:
[..]
toen kwam iemand met een plaatje van een MOT hahaha XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de jonko gloeit
Geen golddigger dus. Dat is mooi, ik heb toch geen cent te makken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
7 jaar ervaring, 5000 uur spelen, 3 miljoen handen ervaring op online midstakes en highstakes, ik start zelf tafels en bumhunt nauwelijks zwakke spelers alleen op 10$/20$, de mensen die ik weiger te spelen op mijn stakes zijn op 1 hand te tellen, jouw "niffoe" zal er vast neit tussen zitten. Kom maar op. [ afbeelding ]
dit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:55 schreef moosh11 het volgende:
[..]
meteen weer alle vrachtwagen mensen over 1 kam scheren niet alle vrachtwagen mensen zijn turks ja
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:56 schreef ikbenverveeld het volgende:
jwz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baas.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen golddigger dus. Dat is mooi, ik heb toch geen cent te makken.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:58 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Die had ie een paar uur geleden al gevonden..
stond helemaal klaar voor de aanval!
eigenlijk niet... google openen (knop)... not funny... copy > paste.... voilaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:58 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Die had ie een paar uur geleden al gevonden..
stond helemaal klaar voor de aanval!
Jij bent een democraatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
7 jaar ervaring, 5000 uur spelen, 3 miljoen handen ervaring op online midstakes en highstakes, ik start zelf tafels en bumhunt nauwelijks zwakke spelers alleen op 10$/20$, de mensen die ik weiger te spelen op mijn stakes zijn op 1 hand te tellen, jouw "niffoe" zal er vast neit tussen zitten. Kom maar op. [ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:56 schreef ikbenverveeld het volgende:
moosh is toch ook een turken naam?
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Graag de sharia invoeren voor amenth
[..]
Jij bent een democraat [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |