Ik heb een fiets FU ALLquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:44 schreef amenth het volgende:
[..]
bmw m3 e46 lelijk vidnenwel stoer doen met je vaders volkswagen polo
monky maakt haar eigen doekoe wanneer ga je nou tegen me niffoe pokere hij maakt je zwaar in leest al 10 jaar lang boeke enzo veel van me neven vinde het chanant dat die in ded familie zit omda ie altijd cmputert maar ik vind hem wel grappigquote:
Elke vrouw is in zekere mate een golddigger.quote:
Als je zo'n kop trek kun je inderdaad beter een traan laten jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:48 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Nou ja, een traantje laten om een film vind ik nou niet iets om als man van in paniek te raken.
Want dat je emotioneel toch een zwaar moment is is toch wel te zien aan je gezicht en vaak is het gewoon de traan later mannelijk als het verbeten gezicht wat meeste mannen dan trekken
[ afbeelding ]
sorry, ik spreek geen turksquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:51 schreef amenth het volgende:
[..]
monky maakt haar eigen doekoe wanneer ga je nou tegen me niffoe pokere hij maakt je zwaar in leest al 10 jaar lang boeke enzo veel van me neven vinde het chanant dat die in ded familie zit omda ie altijd cmputert maar ik vind hem wel grappig
ooit een man met een stropdas in een trucker zien rijden?quote:
sorry, ik vond het nogal dom.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ooh stoer hoor, meteen schelden.
Ik wist hetquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:51 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Als je zo'n kop trek kun je inderdaad beter een traan laten ja
Nee ik snap je wel
je snapt m niet he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:53 schreef nexusje het volgende:
[..]
ooit een man met een stropdas in een trucker zien rijden?
Nein, oftewel een gigantische loser ben je dan.
7 jaar ervaring, 5000 uur spelen, 3 miljoen handen ervaring op online midstakes en highstakes, ik start zelf tafels en bumhunt nauwelijks zwakke spelers alleen op 10$/20$, de mensen die ik weiger te spelen op mijn stakes zijn op 1 hand te tellen, jouw "niffoe" zal er vast neit tussen zitten. Kom maar op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:51 schreef amenth het volgende:
[..]
monky maakt haar eigen doekoe wanneer ga je nou tegen me niffoe pokere hij maakt je zwaar in leest al 10 jaar lang boeke enzo veel van me neven vinde het chanant dat die in ded familie zit omda ie altijd cmputert maar ik vind hem wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |