thxquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja man, ik zal er een topic over maken dat je een mod wilt worden.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:44 schreef amenth het volgende:
[..]
bmw m3 e46 lelijk vidnenwel stoer doen met je vaders volkswagen polo
Jij bent zeker zo'n echte man die niet gaat huilen als je je eigen moeder gaat begraven.quote:
Yep.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:44 schreef amenth het volgende:
[..]
Ben je aan het fistpumpen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bamm over je bmw heenjwz
Nee dat is een extreme, jij brengt het op de manier dat huillen heel normaal zou moeten zij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:45 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n echte man die niet gaat huilen als je je eigen moeder gaat begraven.
Dat vind ik zulke zielige mensen.
das wel stoer trouwens... je eigen moeder begraven..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:45 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n echte man die niet gaat huilen als je je eigen moeder gaat begraven.
Dat vind ik zulke zielige mensen.
nee ik doe stoer met de s-klasse, clk en de 2 range rovers van mn paquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:44 schreef amenth het volgende:
[..]
you are doing it wrongquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
das wel stoer trouwens... je eigen moeder begraven..
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:47 schreef moosh11 het volgende:
[..]
nee ik doe stoer met de s-klasse, clk en de 2 range rovers toyota auris van mn pa
Nou ja, een traantje laten om een film vind ik nou niet iets om als man van in paniek te raken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:46 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Nee dat is een extreme, jij brengt het op de manier dat huillen heel normaal zou moeten zij.
Integendeel.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:47 schreef Saisai het volgende:
heeft iemand een -lachen inhouden- smiley voor me? die heb ik nogal vaak nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |