waren er maar meer echte mannenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:10 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Een echte man kan zichzelf pijpen
Ik was een echte man...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:10 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Een echte man kan zichzelf pijpen
echte mannen kan jij toch nie fixe moet je die kop zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:13 schreef Saisai het volgende:
ik weet wel hoe een echte man eruit ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:16 schreef Kutstudent het volgende:
Een echte man bekt met een andere gast als hij daardoor een chick kan regelen.Wait what.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een echte man bekt met een andere gast als hij daardoor een chick kan regelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
omg wat ben jij domquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:15 schreef amenth het volgende:
[..]
echte mannen kan jij toch nie fixe moet je die kop zien
Ik heb een maand lang lopen zeiken voor pics en eindelijk heb ik er 1 ik ben blijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:15 schreef amenth het volgende:
[..]
echte mannen kan jij toch nie fixe moet je die kop zien
Een echte man bekt met een andere gast als hij daardoor een chick kan regelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:17 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik heb een maand lang lopen zeiken voor pics en eindelijk heb ik er 1 ik ben blij
Een echte man bekt met een andere gast als hij daardoor een chick kan regelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ne mutlu Türküm diyene
Neequote:
wie zeg da ik da heb tis pluspunt weet je maar ik ben ook breed en goed koppie volgens veel chimeids dus geen probleem wat kom jij hate trouwens weet zker jij fixt er maar 1 pe rjaar ofzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:19 schreef Plastic_zak het volgende:
Echte mannen hebben trouwens geen m3 nodig om chicks te krijgen
Een echte, werkelijke, authentieke foto van Saisai?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:17 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik heb een maand lang lopen zeiken voor pics en eindelijk heb ik er 1 ik ben blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |