Ik ben met 100$ begonnen 7 jaar terug en met centen gaan spelen, ik werd wat beter, om dubbeltjes spelen, weer wat beter, om kwartjes etc etc en heb nu een paar ton.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:22 schreef ikbenverveeld het volgende:
Hoeveel heb je verlorenLaten we het zo zeggen XD
wat is de winst in euro.. is beterquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:22 schreef ikbenverveeld het volgende:
Hoeveel heb je verlorenLaten we het zo zeggen XD
Paar tonquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben met 100$ begonnen 7 jaar terug en met centen gaan spelen, ik werd wat beter, om dubbeltjes spelen, weer wat beter, om kwartjes etc etc en heb nu een paar ton.
Nogmaals ik snap de vraag niet.
Kuttroll.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:22 schreef amenth het volgende:
hey monky waar ga je altijd uit kenne we beter prate denk ik want hier luister je nooit goed naar me
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:22 schreef amenth het volgende:
hey monky waar ga je altijd uit kenne we beter prate denk ik want hier luister je nooit goed naar me
Veel succesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mooi, ik val op intelligente jongens.
Nee, heb vriend. (ook een pokerspeler.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:25 schreef vieze_freddie het volgende:
Monkyyy is rijk, knap, en .... Vrijgezel, toch ???
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, heb vriend. (ook een pokerspeler.![]()
)
Is dat niet vaak ruzie? Of kijken jullie niet met elkaars games mee?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, heb vriend. (ook een pokerspeler.![]()
)
ze is niet rijk hoor...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:25 schreef vieze_freddie het volgende:
Monkyyy is rijk, knap, en .... Vrijgezel, toch ???
daar heb je het al weer jij ben zo iemand die nie goed kan takkie zette lekker boeiend dat ze da zeg probere alle meisejs te zegge zehma high class snap je miss paar die t mene de meeste wille gewoon bad guy met doekoequote:
Nee nauwelijks ruzie. Als je allebei dezelfde passie hebt dan begrijp je elkaar ook heel goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:26 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Is dat niet vaak ruzie? Of kijken jullie niet met elkaars games mee?
95.315,19 is het bedrag in euro...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:27 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Goed geld hebben is in mijn ogen al rijk.
Oke !quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:27 schreef amenth het volgende:
[..]
daar heb je het al weer jij ben zo iemand die nie goed kan takkie zette lekker boeiend dat ze da zeg probere alle meisejs te zegge zehma high class snap je miss paar die t mene de meeste wille gewoon bad guy met doekoe
als zwerver jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:29 schreef vieze_freddie het volgende:
Nouja kun je goed van leven toch
vet veelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee nauwelijks ruzie. Als je allebei dezelfde passie hebt dan begrijp je elkaar ook heel goed.
We bespreken ook vet veel strategie enzo, kijken bij elkaar mee als de ander dat wil enzo.
We spelen niet tegen elkaar, maar dat is niet omdat we elkaar vermijden ofzo. Ik speel op een hele andere site als hem dus het is onmogelijk om tegen hem te spelen, tenzij ik daar een account maak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |