abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2011 @ 23:31:23 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100335608

Red room?:
Voorheen de TAL SC, sinds het begin van X Factor de Red room.
Dè plek om te kletsen over van alles en nog wat.. van talentenjachten tot alles wat je hebt meegemaakt. En alles wat daartussen zit. Je bent dus van harte welkom om gezellig mee te kletsen.

Stats:
TAL SC Stats | TAL Stats
Omdat het kan, het sexy is, lekker en gratis!
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_100335629
btw van mij mag oranje over 3 jaar 11 groene mannetjes hebben en als ze dan t wk winnen, juich ik :)
en t zal me een worst wezen of ze piet, henk, nando, of zargon heten
pi_100335638
Partyen alsof het 1999 is.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_100335639
Altijd tijd voor een feestje ^O^
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_100335649
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:31 schreef gomi het volgende:
btw van mij mag oranje over 3 jaar 11 groene mannetjes hebben en als ze dan t wk winnen, juich ik :)
en t zal me een worst wezen of ze piet, henk, nando, of zargon heten
Of Perelotje.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  Moderator donderdag 4 augustus 2011 @ 23:34:10 #6
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_100335752
quote:
3s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:28 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Jij komt uit Groningen, daar wonen toch bijna geen allochtonen? Vind je het dan gek dat je er van schrikt. Ik ben opgegroeid in een dorp waar best wat Marokkanen woonde, en dus ben ik er ook gewend aan geraakt. Mensen zijn bang voor het onbekende, dat is altijd. Als je kennis zou maken met die mensen zou je ervaren dat het allemaal wel meevalt.
Nee. Je leest mij verkeerd. Als ik hier in Kroatie en Slovenie loop schrik je je de tering om een allochtoon. Dit terwijl het in Nederland vrij normaal is terwijl het van oorsprong toch echt een blank land is/was. Tuurlijk is Groningen vrij blank te noemen (al is de populatie spleetoogjes wel vrij hoog haha!) maar gezien mijn studieachtergrond zou je kunnen ontdekken dat mijn aversie er totaal niet is (sociaal juridisch, voor de mens klaar staan onbevooroordeeld e.d.)
quote:
En dat typische Hollandse, tja, een land evolueert godzijdank, en sommige dingen verdwijnen, en sommige komen erbij. Dat moet je accepteren.
En wat ik hier bedoel is: Nederland evolueert in een ERG rap tempo itt. andere landen. Maar wellicht moeten die landen nog andere ontwikkelingen eerst doorlopen alvorens ze op het niveau van Nederland zijn. Maar toch merk ik dat andere landen niet zo happig zijn op versoepeling van immigratieregelgeving. Landen zijn wel bang voor die veranderingen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 4 augustus 2011 @ 23:35:21 #7
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100335792
Hallo is het hier leuk of stom?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_100335819
quote:
3s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier is het leuk en daar?
pi_100335827
quote:
Ooooohooooh baby love!
  Moderator donderdag 4 augustus 2011 @ 23:36:00 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_100335828
quote:
Ik ben immer altijd leuk. Wacht, ik ga een Volendams plaatje opzetten!
pi_100335842
quote:
Als jij er bent leuk *)
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  donderdag 4 augustus 2011 @ 23:36:35 #12
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_100335865
Dan blijf ik even!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 4 augustus 2011 @ 23:36:41 #13
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_100335873
Iemand nog wat van Patrick gehoord. Zijn status blijft de hele avond al bezet. Nou is dat deels waar maar ik ervaar dat toch als een groot gemis van mijn WiFi-tijd.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 23:36:51 #14
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_100335884
Hallo Erik.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_100335886
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:34 schreef Renesite het volgende:

[..]

Nee. Je leest mij verkeerd. Als ik hier in Kroatie en Slovenie loop schrik je je de tering om een allochtoon. Dit terwijl het in Nederland vrij normaal is terwijl het van oorsprong toch echt een blank land is/was. Tuurlijk is Groningen vrij blank te noemen (al is de populatie spleetoogjes wel vrij hoog haha!) maar gezien mijn studieachtergrond zou je kunnen ontdekken dat mijn aversie er totaal niet is (sociaal juridisch, voor de mens klaar staan onbevooroordeeld e.d.)

[..]

En wat ik hier bedoel is: Nederland evolueert in een ERG rap tempo itt. andere landen. Maar wellicht moeten die landen nog andere ontwikkelingen eerst doorlopen alvorens ze op het niveau van Nederland zijn. Maar toch merk ik dat andere landen niet zo happig zijn op versoepeling van immigratieregelgeving. Landen zijn wel bang voor die veranderingen.
nl is een zeevarende natie geweest. heeft koloniën gehad en daarom dus ook onderdanen uit andere werelddelen.
dat is van oudsher zo geweest en landen met die achtergrond hebben die verandering al veel eerder doorgemaakt.

kroatie enzo btw, hebben eeuwen geleden natuurlijk te maken gehad met turkse inmenging. dus ook daar is die invloed er allang geweest
pi_100335941
quote:
3s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan blijf ik even!
Gezelluuuug!
pi_100335956
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:36 schreef Renesite het volgende:
Iemand nog wat van Patrick gehoord. Zijn status blijft de hele avond al bezet. Nou is dat deels waar maar ik ervaar dat toch als een groot gemis van mijn WiFi-tijd.
Ik heb geen idee :o
  Moderator donderdag 4 augustus 2011 @ 23:38:23 #18
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_100335970
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:36 schreef gomi het volgende:

[..]

nl is een zeevarende natie geweest. heeft koloniën gehad en daarom dus ook onderdanen uit andere werelddelen.
dat is van oudsher zo geweest en landen met die achtergrond hebben die verandering al veel eerder doorgemaakt.

kroatie enzo btw, hebben eeuwen geleden natuurlijk te maken gehad met turkse inmenging. dus ook daar is die invloed er allang geweest
Ik zie daar echt niets van terug, die inmenging. En dat Nederland zeevarend is, akkoord. Maar als ik kijk naar de regelgeving is Nederland ook niet terughoudend te noemen.
pi_100335986
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:36 schreef Renesite het volgende:
Ik denk dat ie Flikken aan het kijken is.. Maar dat is een op niets gebaseerd gokje. :D
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  Moderator donderdag 4 augustus 2011 @ 23:39:22 #20
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_100336016
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:38 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ik denk dat ie Flikken aan het kijken is.. Maar dat is een op niets gebaseerd gokje. :D
Zulks enen kakhoofd.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 23:39:29 #21
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_100336026
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:34 schreef Renesite het volgende:

[..]

[..]

Soms rennen we onszelf misschien wel voorbij. Het lijkt ook soms wel alsof we het moeten, alsof we altijd maar vooruit moeten, progressie maken. Maar goed, dat heb ik veul liever dan stil blijven staan.

En het is leuk om naar andere landen te gaan zoals jij doet en daar nog te zien dat ze stil zijn blijven staan. :P
pi_100336076
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik zie daar echt niets van terug, die inmenging. En dat Nederland zeevarend is, akkoord. Maar als ik kijk naar de regelgeving is Nederland ook niet terughoudend te noemen.
die inmenging zie je daar terug in t land dat nu bv bosnie heet ;)

die regelgeving in nl is niet zo heel anders dan de rest van eu imo.
alleen is t hier wel zo dat je door landen die voorheen onderdeel waren van t nederlands koninkrijk er ook een andere stroom is geweest. en imo is daar niets mis mee. die mensen daar zijn geboren onder de nederlandse vlag.
  Moderator donderdag 4 augustus 2011 @ 23:42:08 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_100336150
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:40 schreef gomi het volgende:

[..]

die inmenging zie je daar terug in t land dat nu bv bosnie heet ;)

die regelgeving in nl is niet zo heel anders dan de rest van eu imo.
alleen is t hier wel zo dat je door landen die voorheen onderdeel waren van t nederlands koninkrijk er ook een andere stroom is geweest. en imo is daar niets mis mee. die mensen daar zijn geboren onder de nederlandse vlag.
Die regelgeving is gaandeweg nu wel aangepast ja. Maar stiekem zijn de Generaal Pardons wel een typisch Nederlands product. De instroom der allochtonen was vrij hoog itt. tot een land als Griekenland en Italië die een nul-norm hanteerden :)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 23:42:14 #24
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_100336155
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  Moderator donderdag 4 augustus 2011 @ 23:42:46 #25
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa