Sowieso is er dan geen zak aan. Als je 1 sec iemand focust ligt diegene al plat.quote:
QFT, maar het zou wel epische battles opleveren denk ikquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:09 schreef Zeroku het volgende:
10 vs 10. Wordt leuk focussen dan.
Dat slaat echt nergens op.
Het was natuurlijk een kwestie van tijd voordat het epicknife syndroom zou overslaan op de andere LoL'ersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:48 schreef Keselo het volgende:
Akali is UP godverdomme, kan er echt geen kills mee krijgen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:48 schreef Keselo het volgende:
edit: oh het was sarcastischquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:48 schreef Keselo het volgende:
Lol, dan speel je haar fout. Add me ingame dan leer ik je de tricks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:48 schreef Keselo het volgende:
het was sarcasmequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:09 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Lol, dan speel je haar fout. Add me ingame dan leer ik je de tricks.
Ik ben level 26 maar heb ook nog geen runesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gister Orianna gekocht , zoooo das ook lekker spelen he
3 potjes
4/0/7
4/0/7
7/2/1
Balletjeballetje! Maar nu ben ik wel klaar met champs kopen, bijna lvl20, nu fulltime runes
echt
Dan zuig je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:19 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik ben level 26 maar heb ook nog geen runes
Dan ben je echt heel goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:05 schreef EpicKnife het volgende:
Nee hoorik speel nog steeds 18/0 enzo.
Je laatste games:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:05 schreef EpicKnife het volgende:
Nee hoorik speel nog steeds 18/0 enzo.
Onze Epic zit net in een dipje! Daarvoor had hij iig elke match 15-0-8 etcquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:49 schreef znarch het volgende:
[..]
Je laatste games:
3/4/6
6/6/11
6/2/12
5/3/7
Dat je epic knife niet mag a la, maar om em nu dan maar euro's te laten verneuken op twitch vind ik ook wel wat flauw.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:06 schreef ems. het volgende:
twitch want die is sterk OP want die heeft stealth enzo.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:12 schreef EpicKnife het volgende:
Pff, ik vind dat Akali wel een kleine buff mag.
Tuurlijk is ze goed, maar tegen NON carry's is ze gewoon een feeder, en aangezien je niet weet wie je enemies zijn. Geef haar een soort true damage ofzo
Waarom zou je in godsnaam een tank aanvallenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:21 schreef EpicKnife het volgende:
Dus jij wilt beweren dat ze keihard gankt tegen enemies die alleen maar tank zijn?
Verkapte wie moet ik niet inviten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:50 schreef Skweezer het volgende:
epicknife hoe heet je ingame? heb ik ooit met jou gespeeld?
Dat was ik ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:40 schreef Skweezer het volgende:
maar dat was dus de enemy en niet jij epicknife ?
Met zulke reacties als jouw niet nee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik dacht trouwens dat je hier niet meer zou posten? Changed your mind?
Fiddle is viable in High Elo hoor, inderdaad niet in tournaments omdat daar de communicatie te goed is. Het is dan ook een prima champion, maar hij moet het van ambushes hebben en dat kan niet met zulke communicatie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:01 schreef nyny83 het volgende:
Fiddle nerf? WTF... hij is niet eens viable in bijv. tournament play. Als het uit low ELO komt mogen ze mordekaiser, tryndamere, rammus en katarina ook wel nerfen, want die zijn in low ELO ook standaard picks/bans
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik masturbeer regelmatig terwijl ik aan Fiddlesticks denk.
Haha, inderdaad...quote:
Yup, was 1 van mijn grote irritaties. Vooral bij melee bruisers als irelia. Ik doe soms na zo'n skill een seconde niks omdat ik niet doorheb dat ik stilsta in zo'n drukke teamfight. Geen auto-attacks = geen lifesteal = geen slow effects = dood.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:17 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Trouwens wel goed dat ze die 1e hit na een skill erin fixen voor alle champs, dus amumu jax en kararina nu ook \o/
Is dat nodig dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daarom.
Gaat Taric trouwens nog eens skins krijgen die hem niet als een mietje doen uitzien?
Mwa. Vind het wel grappig altijd, als ik Taric speel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Uhm, soort van? Met de Armor of the fifth age heeft hij zelfs een soort van uggs van
Ik wil dat mijn tank er ook tanky uitziet, niet als een poesje.
Heal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn support mag er ook niet als een poesje uitzien.
Maar hij is volgens Riot tank, en zij maken zijn skins. Zij moeten dus tanky skins voor deze support maken, imho
Zij moeten gewoon fatsoenlijke skins voor hem maken.
Hoezo trouwens support? Ik ken hem verder niet ofzo, zie hem nou ook niet echt extreem veel gespeeld worden, dus ik ken hem nauwelijks.
quote:
Ach ja, niet mijn ding dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heal.
Stun
Ult die iedereen in de buurt meer damage geeft.
Armor aura.
Dat kon al lang hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, niet mijn ding dus.
Top van die Borderless Window Mode![]()
Die kan ik mooi gebruiken, het gezeur elke keer dat ik even alt-tabte om iemand bij skype erin te gooien is dus mooi drie keer niks.
Ik ken die patch niet, maar ik neem dat de damage van het aftellen toen toegevoegd werd, waardoor je dus wel aggro trekt, maar bijvoorbeeld teleporten weer onmogelijk maakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
lol das wel leuk jamaar klinkt als een beste bug ^^
Dan ga ik 24/7 singed spelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Als je bijv ignite op iemand hebt ticken en je komt bij de tower krijg je nu toweraggro. Dat willen ze zo maken dat dat alleen op direct spells en dmg is , niet bij dots (damage over time)
Nee want LoL = xDquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haal die 'xD' uit je post. Nu.
Hoezo? xDquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haal die 'xD' uit je post. Nu.
dan blijven ze iig van de weg afquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dominion = LoL:D
Maar nee, gewoon nee. 'xD' triggert me om bejaarde vrouwtjes in Rova-bakken te proppen, dus doe maar niet.
XDquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dominion = LoL:D
Maar nee, gewoon nee. 'xD' triggert me om bejaarde vrouwtjes in Rova-bakken te proppen, dus doe maar niet.
quote:
quote:
Deze man.quote:
quote:
Als ik de keuze zou hebben tussen deze twee zou ik voor leona gaan. Galio is een heel erg goede held op papier, alleen z'n cooldowns zijn net te hoog om hem in de praktijk ook goed te maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Galio is deze week gratis, dus speel die een beetje kijk of die je ligt. Die kan je ook nog AP spelen als je wil.
Leona krijgt buffs, je zou op iemand zn account kunnen proberen die te testen hoe die je ligt.
Beide 6 ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gek genoeg is Galio volgens mij ook 6k IP ...
Hmm ik dacht dat ze zijn prijs naar beneden hadden gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gek genoeg is Galio volgens mij ook 6k IP ...
Hij is nu Dumpert aan het kijken, Dronken Zweedse meisjes nog welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
http://www.own3d.tv/live/2146/Absolutelegends.eu_WetDreaM
Is em nu proberen voor jungle.
Voor mensen die WetDream niet kennen, dat is de jungler voor SK in grote tourneys, een van de beste junglers zeker die er zijn.
Hij is dan ook een belg he dus dan mag hetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is nu Dumpert aan het kijken, Dronken Zweedse meisjes nog wel
Ik vind hem nogal overrated. In de games die ik van SK gezien heb is hij vaak de zwakste schakel, hij zakt superver weg in de solo queue en loopt vaak alleen maar anderen af te zeiken (zelfs bij SK), het ligt nooit aan hem. Dat terwijl ik hem vaak zat besluiteloos in de jungle zie rondderpen waardoor hij dik achterkomt qua level, farm en dus ook items.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
http://www.own3d.tv/live/2146/Absolutelegends.eu_WetDreaM
Is em nu proberen voor jungle.
Voor mensen die WetDream niet kennen, dat is de jungler voor SK in grote tourneys, een van de beste junglers zeker die er zijn.
Ongeveer even snel als je duo lane ja. Je 2 solo lanes hou je niet bij. En junglen met Wukong is niet aan te raden .quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:58 schreef Zeroku het volgende:
Ongeveer even snel als je het goed doet.
Ligt er ook aan hoeveel je gankt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:00 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ongeveer even snel als je duo lane ja. Je 2 solo lanes hou je niet bij. En junglen met Wukong is niet aan te raden .
Als ik op noc jungle zit ik tussen solo lane en duo lane. Als ik goede ganks heb hou ik de solo lane bij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:00 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ongeveer even snel als je duo lane ja. Je 2 solo lanes hou je niet bij. En junglen met Wukong is niet aan te raden .
Jungle wukong kan werken maar is niet optimaal. Hij heeft weinig selfhealing of dmg prevention om hem een goede jungler te maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gaat levelen in jungle trouwens even snel, sneller of langzamer dan in lane? En is junglen iets voor Wukong of niet echt?
Z'n ap ratios zijn opzich niet heel slecht. Alleen het feit is dat hij hele slechte escape moves heeft, dus het is een soort van kassadin zonder zn jump.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef nyny83 het volgende:
Mjah hij kan niet zoveel. Hij is niet tanky genoeg als tank, heeft te slechte AP ratio's en skills om als AP te spelen en hij is zeker geen melee DPS. Dusseh... wat is de bedoeling?
Net tegen een skarner gespeeld.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:36 schreef Skweezer het volgende:
heb al wel een paar goede skarners gezien hoor..
hij slowt veel en hij pulled je mee in de tower ^^
Dat is wel een heel groot verschilquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:06 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Net tegen een skarner gespeeld.
Ik (Sona) en ashe op bot lane tegen Skarner en Soraka.
Na 25 minuten hadden ashe en ik ieder 100 minion kills (ik speel geen support ^^), skarner 60 en soraka 10. Weet niet of het aan de combo lag, maar skarner was echt under powered in dat potje.
Het irritantste vind ik dat wanneer je als support tegen een solo lane staat je lanemate heel agressief gaat lopen pushen en de tegenstander veilig laat farmen in turretrange en bovendien ons twee in prima gank positie plaats ipv dat je lanemate gewoon gaat denyen en enkel lasthitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat is wel een heel groot verschilMijn jax van vanaaf had iets van 100 kills en ik 20 als support (toen hij dood was). Ik hou er juist van als ik een aggresieve partner heb die veel druk legt op de tegenstander, maar die jax wilde alleen maar bij de turret staan
Ja maar wij waren tegen een Noct + Galio. Idd met solo lane moet je gewoon inhouden en wachten op een gank en vooral denyen. Maarja ik speel ook nog op laag niveau, maar ik zoek wel dingen op hoe ik mezelf een betere speler kan makenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het irritantste vind ik dat wanneer je als support tegen een solo lane staat je lanemate heel agressief gaat lopen pushen en de tegenstander veilig laat farmen in turretrange en bovendien ons twee in prima gank positie plaats ipv dat je lanemate gewoon gaat denyen en enkel lasthitten.
Wat levert reporten voor unskilled eigenlijk op? Dat lijkt me toch niet iets waarvoor je gebanned kunt worden?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nee, en Sona klagen dat ik zo weinig dmg deed voor een Ashe... Je wat wil je als ik de helft van de cs mis :s
drol
na win alsnog gereport voor unskilled ^^
Precies, zou ik ook onterecht vinden. Mensen die dat doen en falen krijgen vanzelf een lagere ELO waardoor je ze niet meer tegen zou moeten komen. Iedereen speelt het spel met een andere instelling en is vrij om de builds te maken die ze willen. Hoe zou anders AD sona ooit populair geworden zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:10 schreef ems. het volgende:
Niet echt. Sowieso kom je niet in de tribunal als je als unskilled wordt gereport. Daarnaast wordt je niet gebanned omdat je een support als tank bouwt.
Ik zou het ook wat vreemd vinden. Zeker als het niet een bewust troll build is, maar gewoon eens wat proberen. Of wanneer iemand gewoon echt slecht is. Ik heb ook wel eens een of andere prutser gehad die me ging reporten omdat ik een Aegis of legion buildde op Amumu.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:10 schreef ems. het volgende:
Niet echt. Sowieso kom je niet in de tribunal als je als unskilled wordt gereport. Daarnaast wordt je niet gebanned omdat je een support als tank bouwt.
Vroeger heb ik dat nog wel eens gezien, een eve met boots of mobility en 5 sunfire capesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:58 schreef ems. het volgende:
Ook niet echt, ik heb namelijk wel vaker gekke tanks gezien (anivia, kassadin) die het niet slecht deden. Kijk, als je 6x sunfire koopt kan je ervanuit gaan dat iemand trollt. Als je echter een degelijke tankbuild gaat als sona (of elke andere niet-tank) kán je best tanken.
Dus nee, het lijkt me erg sterk dat je daar een dag voor niet kan spelen. Het maakt verder niet uit wat 9 mensen zeggen.
Zag je een jaartje geleden iid heel vaak, ook een rammus of een amumu waarbij de build dus gewoon boots waren + 5 sunfires, oftewel geen skill nodig om die champs te spelen....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:03 schreef flipp. het volgende:
[..]
Vroeger heb ik dat nog wel eens gezien, een eve met boots of mobility en 5 sunfire capes. Knalde iedereen dood, maar dat was voor de sunfire cape nerf...
Maar opzich is Sona geen tank nee, ze heeft wel haar passive van haar healsong die een armor buff geeft maar dat is het enige wat tanky is aan haar. Voor de oveirge skills schreeuwt ze echt support.
toevallig, om uit 1 van de 15 mil. spelers juist tegen je vrienden op voicechat te komen, dat kan je toch niet kiezen? Anyway, wel vervelend idd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:08 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
gvd, gragas in team die duidelijk met het andere team op voicechat zat
niet tegen te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:28 schreef EpicKnife het volgende:
Je kan niet zeggen dat ik mijn team neit gecarryed heb.Ashe is gewoon een newb champ, zo standaard en met van die onzin abilities. Geen wonder dat je daarmee wint van andere newbs,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:
copy/paste?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Ashe is gewoon een newb champ, zo standaard en met van die onzin abilities. Geen wonder dat je daarmee wint van andere newbs,
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:28 schreef EpicKnife het volgende:
Je kan niet zeggen dat ik mijn team neit gecarryed heb.Netjes toch? Ongeacht of het een makkelijke, UP of OP champ is of een newb champ of een weet ik wat voor champ, je hebt gewonnen, ziet er goed uit, veel damage en wrsch. een leuk potje gehad. Daar draait uiteindelijk toch het hele spel om? Of heeft heel LOL-FOK! de ambitie om in het volgende season in de finale te staan? Ik niet iig daar word ik heel zenuwachtig vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ben je toch een schatjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:40 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Netjes toch? Ongeacht of het een makkelijke, UP of OP champ is of een newb champ of een weet ik wat voor champ, je hebt gewonnen, ziet er goed uit, veel damage en wrsch. een leuk potje gehad. Daar draait uiteindelijk toch het hele spel om? Of heeft heel LOL-FOK! de ambitie om in het volgende season in de finale te staan? Ik niet iig daar word ik heel zenuwachtig van
Nou ik meen het serieus. Het lijkt wel (ik draai pas 2 delen mee dus daar baseer ik dan deze mening op) alsof iedereen er hier de grootste lol in heeft om mensen af te kraken. Tuurlijk, niet alles wat iedereen zegt klopt en ik ben het er ook wel eens niet mee eens dat iets UP of OP is maar uiteindelijk is het doel van het spel toch om er lol in te hebben? Waarom zou je het anders spelen?quote:
Cavia'squote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nah we bashen gewoon graag epicknife omdat hij nogal koppig, dom en irritant is. En omdat hij al paar keer heeft gezegt hier nooit meer te komen en blijft terugkomen.
Voor de rest knuffelen we de hele dag cavias en kammen we onze hamsters, terwijl we zitten op een kleedje gemaakt van regenbogen en liefde.
Helemaal mee eens, maar in het geval van EpicKnife maak ik graag een uitzondering: League of Legends #16 The monkey king!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:47 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Nou ik meen het serieus. Het lijkt wel (ik draai pas 2 delen mee dus daar baseer ik dan deze mening op) alsof iedereen er hier de grootste lol in heeft om mensen af te kraken. Tuurlijk, niet alles wat iedereen zegt klopt en ik ben het er ook wel eens niet mee eens dat iets UP of OP is maar uiteindelijk is het doel van het spel toch om er lol in te hebben? Waarom zou je het anders spelen?
Leuke beestjes, alleen zijn hamsters niks voor kinderen dus ik zou het voorlopig bij cavia's houden als ik jou was.quote:
Hamsters zijn nachtdieren. Eer dat die wakker zijn liggen de kinderen al in bed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:56 schreef EpicKnife het volgende:
't zijn beiden huisdieren voor kinderen.
Niet zo bijdehand gaan doen, past niet bij je.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:00 schreef EpicKnife het volgende:
En er zijn 's nachts ook nog tekenfilm programma's op tv. Is het dan meteen voor volwassenen?
zegt de beroepswerkeloze jongere die alleen maar LoL speelt... kindje gtfuquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:54 schreef EpicKnife het volgende:
Komt omdat de meeste online games ook best no-life zijn.
Iedereen hier heeft lol in LoL. Anders spelen mensen het inderdaad niet. Beetje een vreemde vraag. Epicknife wordt niet afgekraakt, hij maakt zichzelf gewoon belachelijk door zijn stupiditeit ondanks dat hij geloof ik al van de basisschool af is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:47 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Nou ik meen het serieus. Het lijkt wel (ik draai pas 2 delen mee dus daar baseer ik dan deze mening op) alsof iedereen er hier de grootste lol in heeft om mensen af te kraken. Tuurlijk, niet alles wat iedereen zegt klopt en ik ben het er ook wel eens niet mee eens dat iets UP of OP is maar uiteindelijk is het doel van het spel toch om er lol in te hebben? Waarom zou je het anders spelen?
Wie is melenko?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:57 schreef flipp. het volgende:
Ongeacht over hoe of wat we van EK vinden is het wel zo dat hij een relevante post maakt op het topic. Je hoeft er niet op te reageren als je hem niet mag, bederft alleen maar de sfeer.
Maar het is goed mogelijk om samen in een game te komen, ik heb ook wel eens tegen melenko gezeten toen we exact tegelijk queuede (gewonnen uiteraard).
Ahaha, ik ben 16 en heb dus ook geen vaste baan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:35 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
zegt de beroepswerkeloze jongere die alleen maar LoL speelt... kindje gtfu
Wij stuurden een keer in een team van 4 man een invite naar een vijfde persoon, en die declinede omdat hij al in een ander team ging meespelen. Vervolgens hadden we nog iemand uitgenodigd en gingen we de queue in, kwamen we tegen het team van diezelfde gast! Vervolgens hebben we ze compleet geroflstompt en moest hij bijna huilen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:57 schreef flipp. het volgende:
Maar het is goed mogelijk om samen in een game te komen, ik heb ook wel eens tegen melenko gezeten toen we exact tegelijk queuede (gewonnen uiteraard).
En dan zeggen mensen dat ik 12 jaar ben?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Wij stuurden een keer in een team van 4 man een invite naar een vijfde persoon, en die declinede omdat hij al in een ander team ging meespelen. Vervolgens hadden we nog iemand uitgenodigd en gingen we de queue in, kwamen we tegen het team van diezelfde gast! Vervolgens hebben we ze compleet geroflstompt en moest hij bijna huilen.
site is wel een beetje buggy tho. Jij hebt zo te zien 0 deaths! In al je 209 wins! Verder staan bij de game details sommige dingen er dubbel in en sommige gewoon helemaal niet. Zo zag ik in een bepaalde game je kills niet, maar stonden je deaths er wel 2x in (maar je had toch geen deaths?!)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:07 schreef Adames het volgende:
Overigens nog een leuke site:
http://www.wowblue.co.uk/
Statistieken van elke LoL user opzoeken
Hij is alleen niet heel erg up to date. En het rune systeem is leuk, maar het geeft niet heel veel meer info dan de in game profile viewerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:07 schreef Adames het volgende:
Overigens nog een leuke site:
http://www.wowblue.co.uk/
Statistieken van elke LoL user opzoeken
Toch geen Belg he?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:08 schreef flipp. het volgende:
[..]
Nope melenko is een vriend van mij waar wij (andere fokkers en ik) wel eens games mee spelen.
Ah, kwam er toevallig uit toen ik wat zocht over LoL. Had niet echt goed gekeken verder. Dan lolstatistics maar eens gebruikenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:12 schreef nyny83 het volgende:
[..]
site is wel een beetje buggy tho. Jij hebt zo te zien 0 deaths! In al je 209 wins! Verder staan bij de game details sommige dingen er dubbel in en sommige gewoon helemaal niet. Zo zag ik in een bepaalde game je kills niet, maar stonden je deaths er wel 2x in (maar je had toch geen deaths?!)
Daar ben ik van op de hoogte, maar toch worden de stats niet goed gerefreshed lijkt het.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Die moet je zelf updaten he , knopje rechtsboven halverwege
ziet er wel hetzelfde uit ja, maar bij mij werkt lolstatistics wel en wowblue niet als ik op refresh druk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:07 schreef Adames het volgende:
Is wowblue niet precies hetzelfde als lolstatistics?
Lolstatistics vind mij niet (meer)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:28 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ziet er wel hetzelfde uit ja, maar bij mij werkt lolstatistics wel en wowblue niet als ik op refresh druk.
Bij mij zijn ze precies hetzelfde met dezelfde fouten in indeling en statistiekenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:28 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ziet er wel hetzelfde uit ja, maar bij mij werkt lolstatistics wel en wowblue niet als ik op refresh druk.
Door je name change zeker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:03 schreef znarch het volgende:
[..]
Lolstatistics vind mij niet (meer)
Nou wie dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:06 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ahaha, ik ben 16 en heb dus ook geen vaste baan.
Wie speelt er nog WoW oid in 2011 dan.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja, wie eigenlijk? Ik weet dat Freddy Mercury dat nog doet en van Winehouse weet ik het ook, maar voor de rest zit daar geen hond meer.
Denk eerlijk gezegd dat je het ook niet serieus moet nemen, is meer voor de grap gemaakt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:05 schreef Zeroku het volgende:
Plaatje slaat nergens op. Als je slecht bent met Shaco win je daar echt van niemand mee.
DIe Nobody gives me a chance klopt ook niet. Zie veel mensen Jax c.q. Irelia spelen.
Gragas wordt ook nog best veel gespeeld.
Nidalee wint op level 6 zeker niet automatisch haar lane.
Voor de rest klopt het wel aardig, tho.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat je het ook niet serieus moet nemen, is meer voor de grap gemaakt waarschijnlijk.
Het plaatje is ook een stuk of wat patches terug gemaakt. Dus met de huidige updates klopt er ook niets van. Het is wel een leuk plaatje though buiten dat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:05 schreef Zeroku het volgende:
Plaatje slaat nergens op. Als je slecht bent met Shaco win je daar echt van niemand mee.
DIe Nobody gives me a chance klopt ook niet. Zie veel mensen Jax c.q. Irelia spelen.
Gragas wordt ook nog best veel gespeeld.
Nidalee wint op level 6 zeker niet automatisch haar lane.
Mwoa, OP valt wel mee. Hij is zeker sterk maar ik zou m niet op noemen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:17 schreef Keselo het volgende:
Nieuwe pantheon is weer op als shit, heerlijk
Denk dat je brand bedoeltquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Net eerste potje gespeeld, ging bot met dat Flame mannetje *Weet zijn naam niet*
Ging best goed volgens mij, speelde 13-0-0 (Was solo), sloopte 3 torens en wonLeuk om te spelen
(Is dit goed trouwens of wat?
)
Sowieso moet ik nog veel lerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:15 schreef jespertje het volgende:
[..]
Denk dat je brand bedoelt13-0-0 is wel goed opzich, geen deaths, maar wel weinig assists, maar als het je eerste potje is dan moet je denk ik nog wel wat leren :p
Als brand zijnde?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Sowieso moet ik nog veel lerenMaar niet doodgaan, welk doodmaken en progressie maken is al heel wat denk ik
![]()
Nog tips voor een noob?
Yeah dat deed ik al, leek me het handigst iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:51 schreef znarch het volgende:
[..]
Als brand zijnde?
Je W eerst levelen, dan je E dan je Q.
Standaard combi: EQWR.
Maar dat is ook stuff die in de meeste band guides wel staat.
Wat hij zegt inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:51 schreef znarch het volgende:
[..]
Als brand zijnde?
Je W eerst levelen, dan je E dan je Q.
Standaard combi: EQWR.
Maar dat is ook stuff die in de meeste band guides wel staat.
Hangt allemaal van de situatie af. Het is niet altijd het beste om te gaan helpen bij team fights. Soms sta je met een goede minion wave bot, en dan is het beter om bottom toren weg te pushen. En als je map awareness erg goed is kan je dan ook blijven door pushen, waarmee je de tegenstander forceerd mensen terug te roepen. En als je ze dan in het midden ziet verdwijnen recall je snel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:56 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Yeah dat deed ik al, leek me het handigst iddMaar ik bedoel meer voor het spel over het algemeen
Moet ik bijvoorbeeld Bot blijven doorduwen in mijn eentje of moet ik dan anderen gaan helpen? Beetje de basics van het spel meer, wanneer helpen, wanneer doorgaan, wanneer jungle zou al veel helpen
Top, bedankt!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:58 schreef flipp. het volgende:
[..]
Hangt allemaal van de situatie af. Het is niet altijd het beste om te gaan helpen bij team fights. Soms sta je met een goede minion wave bot, en dan is het beter om bottom toren weg te pushen. En als je map awareness erg goed is kan je dan ook blijven door pushen, waarmee je de tegenstander forceerd mensen terug te roepen. En als je ze dan in het midden ziet verdwijnen recall je snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was 3vs5.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:35 schreef EpicKnife het volgende:
Voor de mensen die mij slecht vinden.goedzo, wil je een knuffel? of liever een ijsje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was 3vs5.
Voor de mensen die mij slecht vinden.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was 3vs5.sup
ijsjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:02 schreef Adames het volgende:
[..]
goedzo, wil je een knuffel? of liever een ijsje?
Komt eraan,quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:09 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
ijsje
Maar op een één of andere manier heb ik altijd wel een leaver in mijn team :L
Voor de mensen die mij slecht vinden.Ik vind je nog steeds slecht, omdat 24 meer verloren dan gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was 3vs5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de mensen die mij slecht vinden.Goed gedaan! Altijd mooi om zulke goede scores te zien, scores zeggen altijd veel over hoe goed een speler is en jij kunt er dus blijkbaar wel wat van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was 3vs5.
Je hebt ook een ELO voor normal games, die is hidden. Die zorgt dat je ook in normal games met mensen gelijk aan je skillevel komt te spelen. Als je veel verliest kom je dus ook tegen slechtere spelers te spelen.quote:
Nee, dat is nu juist het hele probleem van het huidige ELO systeem. Het gaat puur op win/loss basis (en (ELO) level).quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Volgens mij gaat het niet eens per sé om het winnen, maar ook hoe je wint/verliest. Win je alles met 0/20/0, dan schiet je daar minder mee op dan verliezen met 50/0/50.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |