quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:35 schreef MissMSX het volgende:
Ja!
En waar hij vroeger ten minste nog met andere vrouwen op stap ging, gaat hij nu met een kerel uit eten
Waar ging het mis?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]het niveau daalt snel zeg na zo'n paar jaar huwelijk..
quote:
helaas, het regentquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:12 schreef WheeleE het volgende:
Avond!
Nectarientje: Rondje ZP doen vanavond dan?
Naja! Watje!quote:
Ik wil wel maar het is niet goed voor mijn rolschaatsen. En wie vertelt doodleuk nadat hij iemand een watje heeft genoemd omdat ze niet door de regen wil dat hij lekker op de bank gaat liggen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:23 schreef WheeleE het volgende:
Naja! Watje!
Ik ga vanavond voor pampus op de bank liggen denk ik. Niks anders doen dan tvkijken. Heb ik wel verdiend vind ik
Goh, wat hap je lekkerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wil wel maar het is niet goed voor mijn rolschaatsen. En wie vertelt doodleuk nadat hij iemand een watje heeft genoemd omdat ze niet door de regen wil dat hij lekker op de bank gaat liggen?![]()
Lekker ding ben jeMag ik je telefoonnummer? kunnen we LL-meet doen
Ja, en je hebt straks een neger op je nekquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:53 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Goh, wat hap je lekker
Weet je vent dat je telefoonnumers van andere mannen vraagt en een lekker ding noemt?
Ach, eens moet de eerste keer zijn, toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, en je hebt straks een neger op je nek
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ach, eens moet de eerste keer zijn, toch?
quote:
Ik had hongerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:53 schreef WheeleE het volgende:
Goh, wat hap je lekker
Weet je vent dat je telefoonnumers van andere mannen vraagt en een lekker ding noemt?
Als het maar niet Koos Alberts wasquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik had honger![]()
En nee, denk je dat ik 't 'm moet vertellen?
Yur, GotC en ik hebben trouwens gisteren aan je gedacht! Ik weet alleen niet meer bij welke clip dat nou was.. Yur? GotC? Help?
ff nadenken en zoeken...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik had honger![]()
En nee, denk je dat ik 't 'm moet vertellen?
Yur, GotC en ik hebben trouwens gisteren aan je gedacht! Ik weet alleen niet meer bij welke clip dat nou was.. Yur? GotC? Help?
Nee, het is iets dat op LL komtquote:
quote:
Ik ga t proberen t makenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef YUR het volgende:
Mooie inspiratie voor een avatar-gif voor onze wielenman
Held!quote:
Alleen dat ene stukje héquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:04 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Held!
Die clip is wel kikke ja. Ik zet t op mijn benbenieuwddusikgaheteensbeluisterenoplowlandslijstje
Alleen dat headbangende stukje, dat is al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Alleen dat ene stukje héBen denk ik wel weer even een paar uurtjes zoet
quote:
Niet jokken he...43,5 kmquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef Atreidez het volgende:
[..]![]()
Ik heb net ook nog ff 40km gefietst.. Regen is helemaal niet erg als de temperatuur 23 graden is hoor
Heerlijk dagje gehad.. Vanmorgen met best wat wind op zee gaan zeilen. Hield het lang vol, maar op t eind toch een beetje ziek geworden. Toen ging de wind liggen dus ging t weer de goeie kant op. Nog voor de bewolking weer thuis.. Had alleen beloofd iets af te geven in Delft, dus ben maar ff stukje gaan fietsen. Alleen me tellertje kon helaas een stuk minder goed tegen regen als ik
Morgen naar de Ardennen. Ik zit in Manhay voor de geinteresseerden!
Het gaat dan ook niet mis met mij maar wel met de lagertjes in mijn rolschaatsenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef Atreidez het volgende:
![]()
Ik heb net ook nog ff 40km gefietst.. Regen is helemaal niet erg als de temperatuur 23 graden is hoor
Je mag nog kiezen ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Alleen dat headbangende stukje, dat is al meer dan genoeg.
Wat goed! Bij die zwarte bewegen de voeten ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:36 schreef GotC het volgende:
Je mag nog kiezen ook
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Wat een hoop gescheld heeft t gekost, en uiteindelijk was het mega simpel
Bij een andere bewogen zn armen ook, maar dat zag er wat verdacht uitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat goed! Bij die zwarte bewegen de voeten ook
gheghequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:40 schreef YUR het volgende:
Bij een andere bewogen zn armen ook, maar dat zag er wat verdacht uit
En bij nog een andere stond ie naast z'n rolstoel te dansenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij een andere bewogen zn armen ook, maar dat zag er wat verdacht uit
Geweldigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Je mag nog kiezen ook
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Wat een hoop gescheld heeft t gekost, en uiteindelijk was het mega simpel
Die vond ik ook t leukstequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:46 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Geweldig
Die zwarte vind ik het leukste denk ik, omdat die helemaal beweegd. Dankjewel!
Goeiesmorgen!quote:
Nja, hier buiten niks te zien in de Plaspoelpolderquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:52 schreef WheeleE het volgende:
Het gonst op de twitter van Regio15 met berichten over een geweldadige autodiefstal in Rijswijk. Alle beschikbare politie met kogelwerende vesten zijn aan het zoeken...
Chep en ik zijn veilig!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:52 schreef WheeleE het volgende:
Het gonst op de twitter van Regio15 met berichten over een geweldadige autodiefstal in Rijswijk. Alle beschikbare politie met kogelwerende vesten zijn aan het zoeken...
vanavond naar ikea, morgen alles in elkaar zetten en zondag naar oma de foto's van de trouwerij laten zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:19 schreef YUR het volgende:
Mensen, t is bijna zover...wat zijn jullie weekendplannen dan?
Vanavond eerst een late voorstelling van Captain America in de bioscoop. Morgen uitslapen en huishoudelijk werk. Op nog niet bepaalde tijdstippen ga ik nog op visite bij ouders en zusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:19 schreef YUR het volgende:
Mensen, t is bijna zover...wat zijn jullie weekendplannen dan?
Makkiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef WheeleE het volgende:
Weekend!!
Ik zie nu net dat Kakkmaddafakka op Lowlands tegelijk met The Offspring én Aphex Twin draait. Dat wordt kiezen.
Aphex Twin dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef WheeleE het volgende:
Weekend!!
Ik zie nu net dat Kakkmaddafakka op Lowlands tegelijk met The Offspring én Aphex Twin draait. Dat wordt kiezen.
Muzikale barbaar dat je bent.quote:
Lijkt mij ook geen lastige keuzequote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:21 schreef WheeleE het volgende:
Ik ben blij dat ik begin van de middag al mijn kilometers buiten heb gemaakt. En dan ik niet in Amsterdam sta ofzo. Die plensbui van net is iets te veel van het goeie
update voel me er 4 the time being prima onder trouwnds gewoon eerst even lekker de boel weer op de rit krijgen en dan maar kijken wat het leven in petto heeftquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:17 schreef spijker070 het volgende:
zo ik denk kom ook weer eens even kijken moest even dingen op een rij hebben relationeel gezien maar ben weer terug . alleen dan met de status eenzaam en verlaten, wat de boel weer erg on topic houd
Morgen een rondje ZP? Of is dat te veel qchter elkaar?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:48 schreef YUR het volgende:
Heerlijk hardgelopen
Heb t deze week maar weer eens opgepakt...ik pas niet meer in mn kleren
2 Dagen achter elkaar is inderdaad wat teveel van het goede...volgende keer!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Morgen een rondje ZP? Of is dat te veel qchter elkaar?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:16 schreef YUR het volgende:
[..]
2 Dagen achter elkaar is inderdaad wat teveel van het goede...volgende keer!
Als t wegdek morgen droog is (kleine kans...), wil ik wel mee op de skatesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:39 schreef WheeleE het volgende:
[..]Geef maar een gil als je weer eens wil.
Yep...ik ga iig niet skaten vandaagquote:Op zondag 7 augustus 2011 09:32 schreef WheeleE het volgende:
Goedemorgen
Tis een tikje vochtig buiten geloof ik...
* GotC zit al klaar met 4 filmsquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal gaat klaarzitten voor ADO-Vitesse
Tot nu toe alleen maar voetbal gezienquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]leuke dag voor jou ja met Voetbal en F1
Is Yur t ook mee eensquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:24 schreef WheeleE het volgende:
Wat een lekker weer ineens toch nog vanmiddag!
Een uur aan het fietsen geweest. Vier rondjes, steady pace, heerlijk!
Ik ben de rest van de dag ook niet veel meer waard hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Is Yur t ook mee eensSlaapt heerlijk schijnbaar, dit weer
heheh weird!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben er vandaag achtergekomen dat ik helderziend ben![]()
Had vannacht gedroomd dat een collega die echt al maanden niet op het werk is gekomen ivm ziekte ineens weer op kantoor verscheen. Dus had vanochtend al zoiets van Nou hopelijk was het geen voorspellende droom....maar wie kwam er om half 10 aanrijden...die collega! Echt ernstig freaky.
Vannacht maar eens over lotto-cijfers gaan dromen ofzoDaar heb ik tenminste nog wat aan
Koffie!quote:
Vanaf maandag ben ik 2 weken vrijquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:41 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben weer terug uit de Ardennen.. Beetje verregend maar alsnog wel een erg leuk weekend. Mooi gebied ook gewoonNog een paar dagen vakantie en volgende week alweer werken. Gaat snel, vrije tijd.
Welkom terug At!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:41 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben weer terug uit de Ardennen.. Beetje verregend maar alsnog wel een erg leuk weekend. Mooi gebied ook gewoonNog een paar dagen vakantie en volgende week alweer werken. Gaat snel, vrije tijd.
Ach, als t tijdens Lowlands maar mooi weer is, de rest maakt me niet zo gek veel uitquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:48 schreef Atreidez het volgende:
ThanksEn het is je gegunt hoor Yur.. al zal ik zelf wel balen als het dan mooi weer is
Wanneer heb jij vakantie dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:12 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb ook wel zin in mooi weer tijdens mijn vakantie dus ik laat Yur dan lekker regelen
Vanaf volgende week woensdag 2 wekenquote:
quote:Buschauffeur mishandelt fietser in Den Haag
Laatste update: 9 augustus 2011 12:13 info Bekijk op de kaart
AMSTERDAM - Een 37-jarige buschauffeur uit Den Haag heeft maandag in zijn woonplaats een 34-jarige fietsster met haar hoofd tegen de grond geslagen.
Foto: NU.nl/Hans van Hamersveld
Ze hadden onenigheid over een verkeerssituatie, meldt de politie dinsdag.
De vrouw fietste rond 17.15 uur over het Prins Bernhardviaduct in haar woonplaats en zag dat de buschauffeur geen voorrang verleende aan een fietser.
Ze klopte tegen de bus en riep tegen de chauffeur dat fietsers groen licht hadden. De man stapte hierop uit zijn voertuig, trok de vrouw aan haar haren naar de grond en sloeg haar tot twee keer toe met haar hoofd tegen de grond.
Collega's trokken de chauffeur van de vrouw af, waarna hij weer in zijn bus stapte en weg wilde rijden. Het slachtoffer probeerde dat te voorkomen door voor de bus te gaan staan.
Ze werd drie keer zacht door de bus geraakt. Toen een omstander de vrouw uiteindelijk wegtrok, reed de chauffeur weg. Hij werd later op het busplatform aangehouden.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
koffie hield ik niet meer binnen
hij doet het niet op werk.. of mobielquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Omdat ie alleen voor echte bazen isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En hoezo kan jij hem dan wel zien?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als jij hem ook ziet
quote:
en op de thuis laptop doet ie het ook nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
nou doe eens een pogingquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:10 schreef YUR het volgende:
Zal deze baas eens kijken of ie m opnieuw kan posten dan?
As you wish!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nou doe eens een poging![]()
in tinypic ofzo??
Oh damn...hard maar wel leukquote:
hihihhiquote:
Ook een uitzendkracht?quote:
quote:Chauffeur aardgasbus weggestuurd
DEN HAAG - Vervoersmaatschappij HTM heeft de chauffeur van het ongeluk met een autobus op aardgas weggestuurd. De man wordt niet meer ingehuurd als uitzendkracht. De autobus raakte zondag op de Lutherse Burgwal in Den Haag een gebouw. Een van de gastanks raakte lekt, waarop de brandweer dertig mensen evacueerde.
De 48-jarige buschauffeur Hisham begrijpt niet, dat HTM de schuld bij hem legt: 'Je bent continu bezig met fietsers en voetgangers en opeens komt er een collegabus tegenover je in een kleine nauwe straat. Je probeert elkaar ruimte te geven en dan gebeurt er zoiets.'
Hisham noemt het dan ook 'botte pech' en zegt dat het heel veel chauffeurs wel eens gebeurt. 'Het is mijn eerste aanrijding sinds ik buschauffeur ben en ik doe het werk al twee jaar.' De chauffeur zegt dat hij het besluit van de HTM niet kan aanvechten omdat hij uitzendkracht is.
HTM bevestigt dat de man is weggestuurd, maar wil niet praten over individuele medewerkers.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:24 schreef Lovechild het volgende:
Pfff, heimwee naar m'n vakantie vandaag.
We wisten tot de woensdag voor vertrek (op zondag) niet beter dan dat vakantie er niet inzat voor ons dit jaar. Dus ik heb 12 dagen lang genoten van het feit dat we er toch waren. Heerlijk!
Ontzettend genoten van de rust en dat uitsprekend kwamen we erachter dat we ieder voor zich voorzichtig hadden geconcludeerd ons niet meer thuis te voelen op onze stek. Met het huis niks mis maar de buurt is onze buurt niet meer. Dus de komende periode (en dat zou zomaar een jaar
of 2 kunnen zijn) gaan we ons huis verkoopklaar maken. En als we dan verhuizen, zullen we waarschijnlijk plaatsgenoten van Barretje worden omdat ons sociale leven sowieso al grotendeels in Rijswijk speelt.
Plannen voor de lange termijn dus, maar wel fijn om alvast mee bezig te gaan.
Wat lief dat je dat vraagtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
naja.. jullie wonen ook al zowat in rijswijk!
spannend hoor1 huis verkopen en en nieuw huis vinden!
hoe is het met jouw baan??
Met een soortgelijke post kwam ik hier ook ooit binnenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef DRidder het volgende:
Meeuwen die vuilniszakken opscheuren en de heule teringzooi door heule straten ligt
Heb vorige week vrijdag een klacht ingediend bij de gemeente. Moeten hier de vuilniszakken voor 7.45u buiten zetten, het is Scheveningen dus meeuwen in overvloed dus zou je zeggen haal het een beetje vlot op dan wordt het niet zo'n zooitje. Maar nee....vorige week kwamen ze pas na 16.00u. Nouja tegen 10.00u lag alles natuurlijk al door de straten heen gegooidquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef DRidder het volgende:
Meeuwen die vuilniszakken opscheuren en de heule teringzooi door heule straten ligt
Ze moeten gewoon containers geven of van die onder grondse containers!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:45 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heb vorige week vrijdag een klacht ingediend bij de gemeente. Moeten hier de vuilniszakken voor 7.45u buiten zetten, het is Scheveningen dus meeuwen in overvloed dus zou je zeggen haal het een beetje vlot op dan wordt het niet zo'n zooitje. Maar nee....vorige week kwamen ze pas na 16.00u. Nouja tegen 10.00u lag alles natuurlijk al door de straten heen gegooid
Werkte jij in het Rode Kruis?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:17 schreef GotC het volgende:
Fijn dat je t zo naar je zin hebt LC! Had niet anders verwacht
En ik heb weer een afspraak gemaakt bij de plast voor m'n oor. Zucht.
.
Heb er een jaar gewerkt, op 1-oost, orthopediequote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Werkte jij in het Rode Kruis?
En jemig, je oorHoelang loop je daar nu al mee?
Ja, maar schijnt dat je voor die ondergrondsecontainers dus weer parkeerplaatsen in moet leveren en die hebben we hier in de wijk natuurlijk al weinig dus dat doen ze weer niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon containers geven of van die onder grondse containers!
waar woon je dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij zijn we helemaal tweederangs burgers hier op Scheveningen. Straatverlichting werkt ook al niet op dit moment en het is de laatste tijd al zo lekker veilig hier in de buurt :S
Was dat overdag met een rood autootje? (En waar zijn de foto's?!)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar woon je dan?
afgelope zaterdag nog ambu laten komen voor een vriend. die was met ze lamme kop zo vol tegen een gevel gereden tegen over de hema haha.
uit eindelijk sleutelbeen gebroken.....
nee was rond half 2 schat ik zo in. Hij ging uit de kroeg weg maar zo extreem lam. Hij is van af de donkys redelijk snel gaan fietsen van links naar rechts en toen reed hij bijna de heme in en schrok daar denk ik van en gooide zo zijn stuur om en reed vol met ze fiets tegen de gevel aanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:22 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Was dat overdag met een rood autootje? (En waar zijn de foto's?!)
Zit nu op de Drogersdijk. Alles is donker zover ik kan zien, Kolenwagenslag, Wantstraat, Nieuwe Laantjes, Schipperstraat, Sloepstraat etc. Ook aan de andere kant krijg ik net te horen, Werfstraat enzo.
hier wakkert vooral de wind aan..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:54 schreef YUR het volgende:
Moggeuh!
De Lowlandskoorts begint aan te wakkeren hier
Da's mooi....dan valt al die regen tenminste niet tijdens LLquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier wakkert vooral de wind aan..
en die brengt bakken met regen
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:54 schreef YUR het volgende:
Moggeuh!
De Lowlandskoorts begint aan te wakkeren hier
Ja, daar in die huizen of bij die appartementen aan de overkant?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee was rond half 2 schat ik zo in. Hij ging uit de kroeg weg maar zo extreem lam. Hij is van af de donkys redelijk snel gaan fietsen van links naar rechts en toen reed hij bijna de heme in en schrok daar denk ik van en gooide zo zijn stuur om en reed vol met ze fiets tegen de gevel aan
Oh joh daar woont een goede vriendin van mij. Volgens mij zit je net bij die nieuwbouw daar te zien aan de foto. Zij woont meer richting het huis op de hoek wat heel lang te koop staat met de garage.
dan weet je vast welke ik bedoel.
Heb je geen andere kleren dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:45 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik ga mijn inpaklijst maar een zoeken of maken. De vuilniszakken zijn zowiezo op
Zeg, ga iemand anders lastig vallen met je bijdehandte opmerkingen jaquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zeg, ga iemand anders lastig vallen met je bijdehandte opmerkingen ja![]()
Je bent zélf een vuilniszak!
PM me trouwens ff je telnr, dan gaan we volgende week een biertje doen op LLquote:
Ik doel op de huizen bij de dijk zelf en dat speeltuintje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:41 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, daar in die huizen of bij die appartementen aan de overkant?
Geweldige actie van je vriend....collega van me had ook een beschonken fiets incident vorige week. Heeft nu zware hersenschudding, scheurtje in zn schedel en een kleine bloeding daar. 'Laat je rijden' is dus ook handig voor fietsers
Ik denk dat ik er dan wel eens in het voorbijgaan heb gezien. Zijn echt twee goedzakken die honden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doel op de huizen bij de dijk zelf en dat speeltuintje.
Ze woont recht tegen over de speeltuin en heeft 2 honden. Wie weet ken je haar wel. Want wat ik begrepen heb kennen alle honden eigenaren elkaar daar
Ze heeft 2 rotwijlers met verrassende namen
Die namen zal je normaal linken aan kleine kutte likkertjes
Ja klopt doen niet eens een vlieg kwaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er dan wel eens in het voorbijgaan heb gezien. Zijn echt twee goedzakken die honden.
Zit ie niet lekker?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:20 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE is aan het wennen aan zijn bril
Jij bent ECHT in een melige bui vandaag he?quote:
Zoals te doen gewoonlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jij bent ECHT in een melige bui vandaag he?
Ik hou mijn snavel wel. Moet veul te veul op mijn woorden letten met jouquote:
Ach, het went. Vraag maar aan GotCquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:32 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik hou mijn snavel wel. Moet veul te veul op mijn woorden letten met jou
Inderdaad....16 dagen lang weekendquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:49 schreef Barreltje het volgende:
nog een paar uurtjes en dan is het weer weekend.. het is weer voorbij gevlogen!
Luchtbuksquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:09 schreef ook_gek het volgende:
Jill nog even terug te komen op meeuwen en de vuilniszakken......
Vanmorgen was de badhuisstraat 1 slag veld door die meeuwen!! Maar wat schept me verbazing. Die opruim ventjes staan met hun knijptang alles op te ruime. Terwijl achter hun de meeuwen weer opnieuw beginnen whehe
Dat ze er nog aan beginnen ook
Maar ze moeten echt wat aan die meeuwen gaan doen!
Ah mooi!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:52 schreef Atreidez het volgende:
Necta, alle berichtjes hebben me netjes bereikt hoor.. incl. smsZit nog beetje in twijfel, tot wanneer mag ik beslissen?
Respect, alhoewel je ook je doelstelling voor dit jaar nog wat kan verhogen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:52 schreef Atreidez het volgende:
Pffff, ik ben kapotGing stukje fietsen en dat werd uiteindelijk 110km .. 3 keer hetzelfde rondje bij Hillegom, wat een doolhof daar zeg. Met veel moeite nog eten kunnen maken, en zit nu als een natte dweil voor t eerst in me stoel. Voor de rest alleen op de bank gelegen. Wel me doelstelling gehaald voor dit jaar, volgend jaar de doelstelling maar op 200 zetten, dan ben ik niet zo vroeg klaar
Tering jantje! Was blij dat ik net nog 5 kilometer weg kreeg op de fietsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:52 schreef Atreidez het volgende:
Pffff, ik ben kapotGing stukje fietsen en dat werd uiteindelijk 110km .. 3 keer hetzelfde rondje bij Hillegom, wat een doolhof daar zeg. Met veel moeite nog eten kunnen maken, en zit nu als een natte dweil voor t eerst in me stoel. Voor de rest alleen op de bank gelegen. Wel me doelstelling gehaald voor dit jaar, volgend jaar de doelstelling maar op 200 zetten, dan ben ik niet zo vroeg klaar
Necta, alle berichtjes hebben me netjes bereikt hoor.. incl. smsZit nog beetje in twijfel, tot wanneer mag ik beslissen?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:03 schreef Atreidez het volgende:
Hey, vuurwerk op Scheveningen vanavond?
zo te horen welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:03 schreef Atreidez het volgende:
Vanavond ook. En volgend weekend op vrijdag en zaterdag ook. Internationaal vuurwerk festival.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:03 schreef Atreidez het volgende:
Morgen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:19 schreef WheeleE het volgende:
Goedemorgen. Twee dagen niet in dit topic gepost, tsk tsk
Het is droog buiten, dus tijd om wat kilometers te gaan maken straks.
Wat gaat de rest hier doen?
Hee, je oude UI!quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mogguh
Lekker weertje iddStraks naar het strand, even kiten
quote:Bussen en trams krijgen bij verkeerslichten altijd voorrang. Deze regeling maakt het aantrekkelijk om in Den Haag met openbaar vervoer te reizen. De gemeente wil dat trams en bussen zo min mogelijk hoeven te stoppen voor verkeerslichten.
Wel wordt hierbij zoveel mogelijk rekening gehouden met het andere verkeer. De verkeerslichten worden zo ingesteld, dat het overige verkeer hier zo weinig mogelijk last van heeft.
Als de verkeerslichten om welke reden dan ook niet werken, heeft een tram ook voorrang. Behalve als de tram een voorrangsweg kruist. Alleen in dat geval hebben bestuurders op de voorrangsweg voorrang op de tram.
Als er een vrije tram- of busbaan tussen 2 autorijstroken ligt, wordt de voetgangersoversteek meestal opgesplitst in drie delen:
- een zebrapad met voetgangerslichten over de eerste autorijstrook tot de tram-/busbaan;
- een oversteek over de tram-/busbaan met waarschuwingslichten en -bellen;
- een zebrapad met voetgangerslichten na de tram-/busbaan over de daaropvolgende autorijstrook.
De voetgangerslichten gelden alleen voor de zebrapaden op de autorijstrook en niet voor de oversteek op de tram- en busbaan. Op deze oversteek hebben trams en bussen altijd voorrang en moeten voetgangers dus wachten. De vluchtheuvels aan beide kanten van de baan geven de voetganger de gelegenheid om veilig te wachten, totdat de tram of de bus voorbij is.
In de buurt van tram- en busbanen krijgen voetgangers vaak groen licht, ook bij een passerende tram of bus. Dat is gedaan om de voetgangers en het openbaar vervoer niet onnodig lang op elkaar te laten wachten. Dit zie je bijvoorbeeld op de kruising van de Loevesteinlaan en de Steenwijklaan en op de kruising van de Gevers Deynootweg en de Zwolsestraat.
Waarschuwingslichten en -bellen die dicht bij een verkeerslicht staan, worden beheerd door de gemeente. Staat deze installatie niet bij een verkeerslicht, dan wordt die beheerd door de HTM.
Jeuj, voortaan nog sneller fietsen op de Laan van Meerdervoort!quote:
Het zag er zo veelbelovend uit, maar er stond best een puist wind! Heb dus maar kort rondje van 55km gedaan vandaagquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:19 schreef WheeleE het volgende:
Goedemorgen. Twee dagen niet in dit topic gepost, tsk tsk
Het is droog buiten, dus tijd om wat kilometers te gaan maken straks.
Wat gaat de rest hier doen?
Oh dat is niet slecht. Ik kwam tot 3 rondjes ZP, 7 kilometer. Goed genoeg vond ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het zag er zo veelbelovend uit, maar er stond best een puist wind! Heb dus maar kort rondje van 55km gedaan vandaag
Lowlands vakantiequote:Op zondag 14 augustus 2011 19:17 schreef nectarientje het volgende:
Wij zijn nog ontbrakkende van een erg fijn dansjesfestijnZo maar even rustig beginnen met koken en op tijd naar bed vanavond! Nog maar twee dagen werken en dan heb ik vakantie
LOL Negerientje moet ook woensdag nog werken. Die komt woensdagavond naar DH toe met dingen die hij niet hier heeft liggen (hij zal dus verdomd weinig mee hoeven te nemenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:18 schreef GotC het volgende:
Lowlands vakantie![]()
Ik ehm, werk nog gewoon t/m woensdagGelukkig ben ik al zo bezig met Lowlands dat m'n tas al praktisch ingepakt is
Om alles te verdelen? Met andere woorden, hij maag de helft van je kleren gaan sjouwen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
LOL Negerientje moet ook woensdag nog werken. Die komt woensdagavond naar DH toe met dingen die hij niet hier heeft liggen (hij zal dus verdomd weinig mee hoeven te nemen) en dan kunnen we gaan!
Wij zullen dus wel woensdagavond officieel gaan inpakken om alles te verdelen over twee rugzakken.
De helft maar?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:40 schreef GotC het volgende:
Om alles te verdelen? Met andere woorden, hij maag de helft van je kleren gaan sjouwen?
Ik sjouw al m'n spullen zelfquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De helft maar?Niet echt een gentleman dan.
Je kerel kennende, verbaast dat mij niks.quote:
Ik zou niet eens willen dat hij spullen van mij moest dragenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kerel kennende, verbaast dat mij niks.
Respect, je hebt haar goed onderwezen.quote:
Hij zou me pas goed hebben onderwezen als ik ineens zijn spullen ga sjouwen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Respect, je hebt haar goed onderwezen.Ze komt in ieder geval over alsof ze het echt zelf geloofd.
Dat zou het pas echt ongeloofwaardig maken...maar ik zal je niet tegenhoudenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij zou me pas goed hebben onderwezen als ik ineens zijn spullen ga sjouwen!
Op de terugweg waarschijnlijk. Met de heenreis is 'ie nog fit genoeg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:49 schreef GotC het volgende:
Hij zou me pas goed hebben onderwezen als ik ineens zijn spullen ga sjouwen!
Wat heeft hij dan op de terugweg wat ik niet heb?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op de terugweg waarschijnlijk. Met de heenreis is 'ie nog fit genoeg.
Dat denk jijquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef GotC het volgende:
Zo, en zojuist geregeld dat Yur en ik met z'n 2en naar Lowlands rijden. Lekker rustig
Hangt dat er niet vanaf wie rijdt en wie kaartleest?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef GotC het volgende:
Zo, en zojuist geregeld dat Yur en ik met z'n 2en naar Lowlands rijden. Lekker rustig
Zal ik weer die heerlijke sandwiches maken? Met bacon, gerookte kip, sla, mosterdmayo etc?quote:
Kaartlezenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:19 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hangt dat er niet vanaf wie rijdt en wie kaartleest?
Dacht eigenlijk aan wat andersquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Zal ik weer die heerlijke sandwiches maken? Met bacon, gerookte kip, sla, mosterdmayo etc??
Niet tijdens het rijden hequote:
Op de dijk sta je toch stil.quote:
het is weer maandagquote:
vakantie ganger!quote:
Yep. Typisch Yur-heeft-vakantie-weerquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:16 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Lucky bastard.. Tis 30 graden en strandweer
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef rubje het volgende:
Afgelopen weekend in Den Haag met de vrouw een leuk tentje ontdekt.![]()
Wienerkonditorei.![]()
al bekend bij de overige Hagenezen?
Moeten we jou nog de tip van de Bossche bollen van Boheemen geven?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef rubje het volgende:
Wienerkonditorei.![]()
Oehquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moeten we jou nog de tip van de Bossche bollen van Boheemen geven?
Op de fiets naar de winkel. Ben je meteen de calorieen weer kwijtquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Oeh
Maar die zijn helemaal niet goed voor me
Het OV wordt te duur iigquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op de fiets naar de winkel. Ben je meteen de calorieen weer kwijt
Ik ga alleen maar voor de tent zitten en bier drinkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:02 schreef WheeleE het volgende:
Komend weekend maak je vast ook genoeg kilometers lijkt me
Uiteraard, de Sachertorte is fenomenaal daar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef rubje het volgende:
Wienerkonditorei.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]Het ziet er niet uit maar het gebak is wel heel lekker
hmm.. binnenkort ook maar eens proberen danquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard, de Sachertorte is fenomenaal daar.
Daar moet ik dan ook op de fiets naartoe...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
hmm.. binnenkort ook maar eens proberen dan
ik loop wel een extra rondje door de stadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar moet ik dan ook op de fiets naartoe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik loop wel een extra rondje door de stadDa's ook altijd goed jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
Je zit in ieder geval lekker in de tuinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:08 schreef Atreidez het volgende:
Mooi fietsweer, niet te warm, minder wind.. maja, zit je dan, in zo'n kantoortuin
Fietsen zal je!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:43 schreef YUR het volgende:
Wil ik ff weg met de auto, kan ik de parkeerplaats hier niet af omdat er een hijskraan staat
Lopen dan! Vort!quote:
Luie aapquote:
Ik ga allemaal dingen kopen, en niet echt vlakbij huis....dan is fietsen en lopen niet handig he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Luie aap
ik ga zo lekker wel naar buiten
Met de skoeterrr! Als een echte Sjonniequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga allemaal dingen kopen, en niet echt vlakbij huis....dan is fietsen en lopen niet handig he?
Ohja! ff eentje jatten ergensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:03 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Met de skoeterrr! Als een echte Sjonnie
Natúúrlijk is het hier zonnig. Ik heb vakantie!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:42 schreef WheeleE het volgende:
Is het in Den Haag ook zo zonnig? 030 heeft zomerzon!
jaja, voorlopig blijf ik wel evenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:04 schreef MissMSX het volgende:
Kwam net een man op de fiets tegen die vrolijk hardop "Meteen gaan huilen..." aan het zingen was. Den Haag
Ik heb mijn tas ook grotendeels gepakt. De 'oh ja' momenten had ik bij de oordoppen, de poncho's (just in case) en het luchtbed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:53 schreef nectarientje het volgende:
ok, wat ga ik echt vergeten in te pakken morgen? GotC, zijn er nog dingen die jij lastminute moest toevoegen aan je gevaarte tas?
Ehmmm..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:53 schreef nectarientje het volgende:
ok, wat ga ik echt vergeten in te pakken morgen? GotC, zijn er nog dingen die jij lastminute moest toevoegen aan je gevaarte tas?
Geen 'oh kut, vergeten!' dingen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Ehmmm..
Ik heb in m'n tas:
-shirtjes
-2 korte broeken
-2 jurkjes
-1 vest
-sokken
-ondergoed
-douchezooi
-babydoekjes
-Birkenstocks+regenlaarzen
-ducttape
-minikussen
-versieringen voor partytent
-2 onderzeilen (1 extra dus)
-zonnebrand
-extra haringen
-handdoek
-matje
-slaapzak
-stoeltje
-batterijen
-poncho's (4 stuks)
-fototoestel
-oordoppen
-paracetamol+rennie
Iig, dat zit er sowieso in. Lijkt onwijs veel, maar valt wel mee opzich..
Ik ooooooookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:01 schreef nectarientje het volgende:
Ah, daar zit niets bij dat ik niet ook op mijn lijstje heb staan![]()
Bon, zo eens een snel verzamelrondje door het huis doen, zal je zien dat ik nog wat dingen moet wassen oid![]()
heb er zin in!
Mocht hij willenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
Zijn die babydoekjes trouwens voor YUR zijn billetjes?
Ik zou het wel stoer vinden als hij 's ochtends met een pak babydoekjes in de rij voor de toiletten zou gaan staan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:04 schreef GotC het volgende:
Mocht hij willen
Babydoekjes zijn voor vieze handen/voeten
Oh! En ik heb ook antibacteriële handspul bij me
Dude, mijn tas staat al 2 dagen volledig ingepakt klaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:05 schreef WheeleE het volgende:
Wat zijn jullie snel met inpakken zeg! Ik begin morgenavond pas, op z'n vroegst. Maar ik ga dan ook pas vrijdag aankomen.
Beter te vroeg dan te laat, dat dan weer welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Dude, mijn tas staat al 2 dagen volledig ingepakt klaarBeeeeetje overenthousiast dit jaar..
True. En wist gelijk wat ik was vergetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Beter te vroeg dan te laat, dat dan weer wel
Het eerst wat op mijn lijstje kwam: toegangskaartje, simsondoosje, regenpakquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:09 schreef GotC het volgende:
[..]
True. En wist gelijk wat ik was vergeten
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef nectarientje het volgende:
Ik zat me echt af te vragen wat je nou met een simsondoosje moest maar ineens wist ik het![]()
Heb je geen Schwalbe?
True.. Kan je ze dan zelf plakken of besteed je dat uit? En waarom niet ineens vervangen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:44 schreef WheeleE het volgende:
Schwalbe mtb-buitenbandjes, maar gewone binnenbandjes. De kans is niet zo groot, maar ik zou goed balen als ik toch ineens lek rij.
Ik kan ze zelf plakken, scheelt weer een fietsenmaker regelen. En vervangen kan ook, maar plakken is wel zo economisch. Een bandje vervangen vanwege 1 klein gaatje vind ik zondequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
True.. Kan je ze dan zelf plakken of besteed je dat uit? En waarom niet ineens vervangen?
Handige man! Ben je trouwens brillend op LL? Kunnen we die ook mooi even bewonderenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef WheeleE het volgende:
Ik kan ze zelf plakken, scheelt weer een fietsenmaker regelen. En vervangen kan ook, maar plakken is wel zo economisch. Een bandje vervangen vanwege 1 klein gaatje vind ik zonde.
Correct en tevens juistquote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:19 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 vreest dat het topic as weekend uitgestorven is
Ik heb m wel bij me, maar hij is voor computer/tv/lezen (quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Handige man! Ben je trouwens brillend op LL? Kunnen we die ook mooi even bewonderen
Buiten het terrein hoop ik wel wat bereik te hebben, dan zal ik even hallo komen zeggenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:19 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 vreest dat het topic as weekend uitgestorven is
Het is maar een simpel, basic model hoor, niks spectaculairsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |