quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:35 schreef MissMSX het volgende:
Ja!
En waar hij vroeger ten minste nog met andere vrouwen op stap ging, gaat hij nu met een kerel uit eten
Waar ging het mis?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]het niveau daalt snel zeg na zo'n paar jaar huwelijk..
quote:
helaas, het regentquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:12 schreef WheeleE het volgende:
Avond!
Nectarientje: Rondje ZP doen vanavond dan?
Naja! Watje!quote:
Ik wil wel maar het is niet goed voor mijn rolschaatsen. En wie vertelt doodleuk nadat hij iemand een watje heeft genoemd omdat ze niet door de regen wil dat hij lekker op de bank gaat liggen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:23 schreef WheeleE het volgende:
Naja! Watje!
Ik ga vanavond voor pampus op de bank liggen denk ik. Niks anders doen dan tvkijken. Heb ik wel verdiend vind ik
Goh, wat hap je lekkerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wil wel maar het is niet goed voor mijn rolschaatsen. En wie vertelt doodleuk nadat hij iemand een watje heeft genoemd omdat ze niet door de regen wil dat hij lekker op de bank gaat liggen?![]()
Lekker ding ben jeMag ik je telefoonnummer? kunnen we LL-meet doen
Ja, en je hebt straks een neger op je nekquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:53 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Goh, wat hap je lekker
Weet je vent dat je telefoonnumers van andere mannen vraagt en een lekker ding noemt?
Ach, eens moet de eerste keer zijn, toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, en je hebt straks een neger op je nek
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ach, eens moet de eerste keer zijn, toch?
quote:
Ik had hongerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:53 schreef WheeleE het volgende:
Goh, wat hap je lekker
Weet je vent dat je telefoonnumers van andere mannen vraagt en een lekker ding noemt?
Als het maar niet Koos Alberts wasquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik had honger![]()
En nee, denk je dat ik 't 'm moet vertellen?
Yur, GotC en ik hebben trouwens gisteren aan je gedacht! Ik weet alleen niet meer bij welke clip dat nou was.. Yur? GotC? Help?
ff nadenken en zoeken...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik had honger![]()
En nee, denk je dat ik 't 'm moet vertellen?
Yur, GotC en ik hebben trouwens gisteren aan je gedacht! Ik weet alleen niet meer bij welke clip dat nou was.. Yur? GotC? Help?
Nee, het is iets dat op LL komtquote:
quote:
Ik ga t proberen t makenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef YUR het volgende:
Mooie inspiratie voor een avatar-gif voor onze wielenman
Held!quote:
Alleen dat ene stukje héquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:04 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Held!
Die clip is wel kikke ja. Ik zet t op mijn benbenieuwddusikgaheteensbeluisterenoplowlandslijstje
Alleen dat headbangende stukje, dat is al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Alleen dat ene stukje héBen denk ik wel weer even een paar uurtjes zoet
quote:
Niet jokken he...43,5 kmquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef Atreidez het volgende:
[..]![]()
Ik heb net ook nog ff 40km gefietst.. Regen is helemaal niet erg als de temperatuur 23 graden is hoor
Heerlijk dagje gehad.. Vanmorgen met best wat wind op zee gaan zeilen. Hield het lang vol, maar op t eind toch een beetje ziek geworden. Toen ging de wind liggen dus ging t weer de goeie kant op. Nog voor de bewolking weer thuis.. Had alleen beloofd iets af te geven in Delft, dus ben maar ff stukje gaan fietsen. Alleen me tellertje kon helaas een stuk minder goed tegen regen als ik
Morgen naar de Ardennen. Ik zit in Manhay voor de geinteresseerden!
Het gaat dan ook niet mis met mij maar wel met de lagertjes in mijn rolschaatsenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef Atreidez het volgende:
![]()
Ik heb net ook nog ff 40km gefietst.. Regen is helemaal niet erg als de temperatuur 23 graden is hoor
Je mag nog kiezen ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Alleen dat headbangende stukje, dat is al meer dan genoeg.
Wat goed! Bij die zwarte bewegen de voeten ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:36 schreef GotC het volgende:
Je mag nog kiezen ook
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Wat een hoop gescheld heeft t gekost, en uiteindelijk was het mega simpel
Bij een andere bewogen zn armen ook, maar dat zag er wat verdacht uitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat goed! Bij die zwarte bewegen de voeten ook
gheghequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:40 schreef YUR het volgende:
Bij een andere bewogen zn armen ook, maar dat zag er wat verdacht uit
En bij nog een andere stond ie naast z'n rolstoel te dansenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij een andere bewogen zn armen ook, maar dat zag er wat verdacht uit
Geweldigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Je mag nog kiezen ook
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Wat een hoop gescheld heeft t gekost, en uiteindelijk was het mega simpel
Die vond ik ook t leukstequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:46 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Geweldig
Die zwarte vind ik het leukste denk ik, omdat die helemaal beweegd. Dankjewel!
Goeiesmorgen!quote:
Nja, hier buiten niks te zien in de Plaspoelpolderquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:52 schreef WheeleE het volgende:
Het gonst op de twitter van Regio15 met berichten over een geweldadige autodiefstal in Rijswijk. Alle beschikbare politie met kogelwerende vesten zijn aan het zoeken...
Chep en ik zijn veilig!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:52 schreef WheeleE het volgende:
Het gonst op de twitter van Regio15 met berichten over een geweldadige autodiefstal in Rijswijk. Alle beschikbare politie met kogelwerende vesten zijn aan het zoeken...
vanavond naar ikea, morgen alles in elkaar zetten en zondag naar oma de foto's van de trouwerij laten zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:19 schreef YUR het volgende:
Mensen, t is bijna zover...wat zijn jullie weekendplannen dan?
Vanavond eerst een late voorstelling van Captain America in de bioscoop. Morgen uitslapen en huishoudelijk werk. Op nog niet bepaalde tijdstippen ga ik nog op visite bij ouders en zusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:19 schreef YUR het volgende:
Mensen, t is bijna zover...wat zijn jullie weekendplannen dan?
Makkiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef WheeleE het volgende:
Weekend!!
Ik zie nu net dat Kakkmaddafakka op Lowlands tegelijk met The Offspring én Aphex Twin draait. Dat wordt kiezen.
Aphex Twin dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef WheeleE het volgende:
Weekend!!
Ik zie nu net dat Kakkmaddafakka op Lowlands tegelijk met The Offspring én Aphex Twin draait. Dat wordt kiezen.
Muzikale barbaar dat je bent.quote:
Lijkt mij ook geen lastige keuzequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |