abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100340920
quote:
Dat zijn meestal getekende plaatjes en de rest is allang achterhaald als zijnde niet waar. De tiktaalik bijvoorbeeld.
De Tiktaalik Roseae die tot nu toe met zijn vreemd uitziende armen en heel zijn lichaam behoorlijk compleet afgebeeld werd, waarvan reconstructies vervaardigd en in musea ten toon gesteld werden, en die jarenlang in boeken als een overgangsfossiel gepresenteerd werd, BESTAAT IN FEITE UIT SLECHTS EEN SCHEDEL.
Geen van de botten die aan de schedel vastgemaakt werden, behoort toe aan dit wezen, ze behoren toe aan ANDERE WEZENS DIE IN DEZELFDE FOSSIELRIJKE LAAG GEVONDEN WERDEN.
Ook de stukjes vin die geassocieerd proberen te worden met dit wezen, zijn van andere visfossielen die in dezelfde laag gevonden werden. ER IS OPZETTELIJK GETRACHT OM ZE VERWANT TE LATEN LIJKEN AAN DE GEVONDEN SCHEDEL. Zodoende is van Tiktaalik Roseae een vals overgangsfossiel gemaakt.
Alle eigenschappen van de schedel zijn EIGENSCHAPPEN VAN EEN ALLIGATOR: De ogen staan hoog en dicht bij elkaar, de schedel is plat, de schedel kan onafhankelijk van het lichaam bewegen, de scherpe tanden en het uitzicht in het algemeen zijn helemaal eigen aan een alligator. Het uitzicht van het wezen is IDENTIEK AAN DE ALLIGATOR SINENSIS DIE IN CHINA LEEFT.

Deze vervalsing is ook te begrijpen uit de woorden van de kunstenaar die de Tiktaalik Roseae gereconstrueerd heeft. Deze kunstenaar verklaart openlijk bij de reconstructie van het fossiel, het wezen VOLLEDIG BERUSTEND OP FANTASIE, OPNIEUW IN ELKAAR GESTOKEN TE HEBBEN.
Bovendien heeft dezelfde kunstenaar vermeld dat hij de weefsels van het wezen ter sprake ook zelf bepaald heeft en ronduit gezegd dat om vertrekkende van een stuk fossiel het zeer veel speculatie vergt om het uiterlijk van een wezen tot stand te laten komen.Dat een schedel die volkomen de eigenschappen van een alligator vertoont, door een darwinistische kunstenaar volgens de evolutie-ideologie omgevormd wordt tot een vreemd uitziende overgangsvorm, is zoals te zien helemaal niet moeilijk voor de darwinisten.

Sommige mensen zonder al te veel kennis over het onderwerp vergisten zich dat de darwinisten handelden volgens de wetenschappelijke methoden en kregen de indruk dat er werkelijk een overgangsvorm bestond en dat het wezen afgebeeld werd zoals het echt is. Maar in feite waren er enkel een alligatorschedel, stukjes van vinnen en botten van verschillende vissen en andere wezens die dicht bij deze schedel gevonden werden en de verbeeldingskracht van een kunstenaar, die gestuurd werd volgens de evolutiemythen, aanwezig. Samengevat: de mensen zijn nog eens bedrogen door darwinisten.

Tiktaalik Roseae is een vals overgangsfossiel dat dringend naar voor geschoven werd in een tijd dat darwinisten het bijzonder moeilijk hadden en beginnen verliezen waren. Net zoals de recente bedriegerijen over Ida, Ardi en Australopithecus Sediba, waarvoor de darwinisten zich nu enorm schamen.

Dat ze bedrog plegen over wezens waarvan de kieuwen in armen veranderen, TERWIJL ZE NOG NIET HEBBEN KUNNEN UITLEGGEN HOE EEN ENKEL EIWIT ONTSTAAN IS, TERWIJL ZE AL HELEMAAL VERLOREN ZIJN BIJ DE FASE VAN HET ONTSTAAN VAN LEVEN, brengt de darwinisten in een betreurenswaardige toestand.
pi_100340953
Er moet wel echt een steekje los zitten wanneer je wél gelooft in het vliegende paard dat Mohammed van plaats A naar B bracht en dat deze gezant van God de maan in tweeën heeft gesplitst maar niet de door honderdduizenden wetenschappers geaccepteerde evolutieleer. De islam heeft harder gefaald in de strijd met de wetenschap dan de katholieke kerk.
pi_100341005
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 01:59 schreef Rhone het volgende:
Er moet wel echt een steekje los zitten wanneer je wél gelooft in het vliegende paard dat Mohammed van plaats A naar B bracht en dat deze gezant van God de maan in tweeën heeft gesplitst maar niet de door honderdduizenden wetenschappers geaccepteerde evolutieleer. De islam heeft harder gefaald in de strijd met de wetenschap dan de katholieke kerk.
ach blijf wel rechtop lopen he.
pi_100341034
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 01:59 schreef Rhone het volgende:
Het is ook nog een rip off van een zoroastrische verhaal over een held die het hiernamaals ging bezoeken op een vliegende paard natuurlijk :')
pi_100341069
Het is ook jammer dat alle wetenschappers die evolutie ontkennen een enorme religieuze inslag hebben. Anders zou het veel interessanter zijn. Zeg maar zonder dubbele agenda. :)
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 02:15:17 #156
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100341224
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 01:58 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Alle eigenschappen van de schedel zijn EIGENSCHAPPEN VAN EEN ALLIGATOR: De ogen staan hoog en dicht bij elkaar, de schedel is plat, de schedel kan onafhankelijk van het lichaam bewegen, de scherpe tanden en het uitzicht in het algemeen zijn helemaal eigen aan een alligator. Het uitzicht van het wezen is IDENTIEK AAN DE ALLIGATOR SINENSIS DIE IN CHINA LEEFT.
Ja precies, een alligator. Dat is dan ook niet voor niets samen met de haai het langst bestaande beest op aarde dat weinig veranderd is. Dus dat is een waardeloos voorbeeld.
Sommige dieren zijn nog precies hetzelfde als 50 miljoen jaar geleden, terwijl andere heel erg veranderd.
Ik durf wel te wedden dat alle dieren die jij geplaatst hebt, onder de eerste categorie vallen.

De evolutie van vogels:

De evolutie van de schedel van de mens en haar familieleden:

Kortom: véél meer bewijs dan voor een scheppingstheorie. Daar is namelijk helemaal geen bewijs voor.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100341306
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 02:02 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

ach blijf wel rechtop lopen he.
En dan heb ik nog een derde. De Koran doet jou graag geloven dat ik een rotbeest, varken of een aap ben. En als dat het woord van God is, dan zou 't toch kloppen dat wij als ongelovigen afstammen van een aap, laat ons daarmee met rust. Het is misschien een rare beredenering, maar ik heb gekkere gehoord. Denk aan 't Koranvers waarin vogels stenen naar beneden gooien in de strijd met een Etheopische keizer, het bewijs dat moslims allang wisten dat er bacteriën bestonden, yeah right. En och wat hebben de geleerden lang moeten zoeken toen er 7 planeten bleken te bestaan, na lang bladeren en zwoegen vonden de moefti's en andere geleerden een vers waarin over 7 hemelen werd gesproken. Jullie even geluk hebben. Gelukkig wint de wetenschap altijd, en vonden ze niet 7 maar meer planeten. Jammer dat jullie nooit met iets eerst kunnen komen... Nooit. Zal ik je wat vertellen? God bestaat niet.
pi_100341375
TS je kan wel terug naar het verleden gaan maar daar heb je niks aan. Kijk eena hoe het nu eraan toegaat dat moet je niet willen he.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 02:23:43 #159
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_100341376
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 02:19 schreef Rhone het volgende:

[..]

En dan heb ik nog een derde. De Koran doet jou graag geloven dat ik een rotbeest, varken of een aap ben. En als dat het woord van God is, dan zou 't toch kloppen dat wij als ongelovigen afstammen van een aap, laat ons daarmee met rust. Het is misschien een rare beredenering, maar ik heb gekkere gehoord. Denk aan 't Koranvers waarin vogels stenen naar beneden gooien in de strijd met een Etheopische keizer, het bewijs dat moslims allang wisten dat er bacteriën bestonden, yeah right. En och wat hebben de geleerden lang moeten zoeken toen er 7 planeten bleken te bestaan, na lang bladeren en zwoegen vonden de moefti's en andere geleerden een vers waarin over 7 hemelen werd gesproken. Jullie even geluk hebben. Gelukkig wint de wetenschap altijd, en vonden ze niet 7 maar meer planeten. Jammer dat jullie nooit met iets eerst kunnen komen... Nooit. Zal ik je wat vertellen? God bestaat niet.
Bedankt man. Door jouw post zullen alle moslims die dit lezen niet meer in God geloven.
pi_100341417
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 02:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Bedankt man. Door jouw post zullen alle moslims die dit lezen niet meer in God geloven.
Laat je cynische opmerkingen achterwege, ga liever met je islamitische achtergrond in op mijn argumenten. Waardeer ik zeer.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 02:27:28 #161
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_100341451
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 02:25 schreef Rhone het volgende:

[..]

Laat je cynische opmerkingen achterwege, ga liever met je islamitische achtergrond in op mijn argumenten. Waardeer ik zeer.
Geen zin in nu. :O Bovendien slaan je 'argumenten' nergens op
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 02:28:47 #162
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100341470
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 02:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Kom dan met tegenargumenten.
pi_100341493
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 02:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Sommige dieren zijn nog precies hetzelfde als 50 miljoen jaar geleden, terwijl andere heel erg veranderd.
Ja. :) Een organisme heeft druk uit de omgeving nodig om te evolueren. Als die er niet is, vindt er geen evolutie plaats. Vandaar dat sommige soorten hetzelfde zijn gebleven, en andere zijn geëvolueerd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 01:58 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Dat zijn meestal getekende plaatjes
Uiteraard, van fossielen kunnen slechts reconstructies gemaakt worden. Foto's zijn helaas niet meer mogelijk.
Maar door onderzoek kan wel worden bepaald of het om een andere soort gaat.
quote:
en de rest is allang achterhaald als zijnde niet waar. De tiktaalik bijvoorbeeld. [...]
Je geeft nu één voorbeeld. Ik ben benieuwd naar je inhoudelijke bron daarvan, in plaats van wat ongefundeerd geschreeuw. Er zijn een aantal fossielen van gevonden. Bovendien is fossilisatie een relatief zeer zeldzaam verschijnsel. En dit gaat om slechts 1 geval, terwijl er veel meer aanwijzingen zijn.
pi_100341541
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 02:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Oh graag! Heb ook eerder in dit topic al wat door jou tussen haakjes genoemde argumenten gebruikt, zou leuk zijn als je daar ook op wil reageren...
pi_100341546
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 02:19 schreef Rhone het volgende:

[..]

En dan heb ik nog een derde. De Koran doet jou graag geloven dat ik een rotbeest, varken of een aap ben.
De mens ís een aap trouwens.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 02:35:32 #166
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_100341577
eens met TS

De reden dat ik ietwat een afkeer heb van de religie Islam is puur en alleen door de extremisten die vinden dat jan en allemaal dood moet in de westerse landen, omdat wij " anders" zijn.

Waar ik het helemaal niet mee eens ben zijn diegene die de islam aan hangen en dan in de politiek zitten, om vervolgens de sharia op proberen te leggen.

hoe.de.fuck.haal.je,dat.ooit.in.je.kop. Laatst ook zon engels politiek figuur dat ergens in UK een hele wijk posters op liet hangen: met iets in de trant van: WELKOM IN SHARIAGEBIED.

pleurt een eind op, doe gewoon normaal. Zolang jij " te gast " bent in een ander land moet je je verdomme gedragen, en je aanpassen aan de geldende normen en waarden van dat land. Als jij wil dat je vrouw in burka loopt, prima. Maar ga geen shit liggen spuwen over dat de originele bewoners van dat land, waar je verblijft, ineens verdorven en slecht zijn omdat zij niet in jouw ideologie geloven.

DAT is wat mij gruwelijk stoort aan mensen die een bepaalde religie aanhangen. En ja dit geld ook voor bijv Jehova's getuigen. Fucking opdringerig kutvolk dat het er is.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 02:36:46 #167
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100341602
Toch wel opvallend hoe het altijd met religie vs atheïsme discussies gaat: de atheïsten geven wetenschappelijk onderbouwde, logische redenen waarom bepaalde dingen wel of niet kloppen, terwijl de religieuzen nooit met echte argumenten komen. Ja, omdat het in een heilig boek zou staan, maar dat is geen wetenschapppelijk onderbouwd bewijs.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 02:37:39 #168
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_100341625
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 02:33 schreef Rhone het volgende:

[..]

Oh graag! Heb ook eerder in dit topic al wat door jou tussen haakjes genoemde argumenten gebruikt, zou leuk zijn als je daar ook op wil reageren...
Heb ik al gedaan. Lees maar terug. Maar verder ga ik liever in discussie met mensen die niet zo bekrompen zijn, en niet de hele tijd bezig zijn met me woorden in de mond te leggen en sowieso geloof als iets slechts afschilderen. ;) Verspilde moeite namelijk.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 02:41:07 #169
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_100341696
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 02:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan. Lees maar terug. Maar verder ga ik liever in discussie met mensen die niet zo bekrompen zijn, en niet de hele tijd bezig zijn met me woorden in de mond te leggen en sowieso geloof als iets slechts afschilderen. ;) Verspilde moeite namelijk.
geloof per definite is niet iets slechts. Als iemand kracht put uit het feit dat hij gelooft in het hiernamaals, een " deity" oid, be my quest, echt.

Het wordt alleen vervelend als diezelfde gelovige ineens jou ook zijn/haar geloof op probeert te leggen, op wat voor manier dan ook. En ja daar versta ik ook onder: een heilige oorlog verklaren omdat het westen zo verdorven zou zijn.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 02:43:48 #170
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_100341749
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 02:41 schreef jagga het volgende:

[..]

geloof per definite is niet iets slechts. Als iemand kracht put uit het feit dat hij gelooft in het hiernamaals, een " deity" oid, be my quest, echt.

Het wordt alleen vervelend als diezelfde gelovige ineens jou ook zijn/haar geloof op probeert te leggen, op wat voor manier dan ook. En ja daar versta ik ook onder: een heilige oorlog verklaren omdat het westen zo verdorven zou zijn.
Ja, dat mensen dwingen te bekeren is ook dwang, en dwang is verboden in de islam. Maar ja, Heilige Oorlogen zijn er al zo lang niet meer.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 02:47:03 #171
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_100341814
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 02:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ja, dat mensen dwingen te bekeren is ook dwang, en dwang is verboden in de islam. Maar ja, Heilige Oorlogen zijn er al zo lang niet meer.
misschien niet, maar waarom zie je op het nieuws ( het nieuws :') ) dan vaak van die predikers (zo noem ik ze maar even) te dreigen met het doden van de westerlingen omdat bla bla (insert random reden hier)

van alle godsdiensten ter wereld, ben ik van mening dat aanhangers van de islam het snelst op hun tenen zijn getrapt om de meest knullige redenen. Helaas wordt er ook teveel aandacht geschonken aan de extremisten binnen dat geloof, want dan zie je ze brullen op de tv dat de westerlingen dood moeten enz enz, maar dat is weer een andere discussie
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 02:48:12 #172
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_100341832
gewoon uit interesse:

kun je een koran kopen in het nederlands of engels trouwens ?

en zoja, waar ergens ?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 02:49:27 #173
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100341862
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 02:48 schreef jagga het volgende:
gewoon uit interesse:

kun je een koran kopen in het nederlands of engels trouwens ?

en zoja, waar ergens ?
http://www.islamboekhandel.nl/koran-c-1_12.html
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 02:51:13 #174
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_100341894
quote:
aah, zoveel ! :P

welke is het meest " compleet" ?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 02:52:57 #175
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100341918
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 02:51 schreef jagga het volgende:

[..]

aah, zoveel ! :P

welke is het meest " compleet" ?
Dat zal je aan een kenner moeten vragen.

Op bol.com verkopen ze 'm blijkbaar ook:

http://www.bol.com/nl/p/n(...)002624133/index.html

879 pagina's ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')