abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100367918
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat ben je dan?
we'll never know...
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:37 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja zeg, het initiatief hoort bij de man te liggen hoor :{w
Jij wil mij niet.. muppet!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:44:30 #32
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100368071
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo gemaakt en ingestudeerd dat het weer leuk is. :')

Het doet mij erg aan al die vrouwtjes op die datingsites die beweren 'lekker gek' te zijn en dan heel geforceerd 'gek' gaan doen. :')

Wees gewoon jezelf.

ow en bij de weg telt daten met je scharrel ook als daten?
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_100368122
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:41 schreef dawg het volgende:

[..]

wat een zeikerds dan, op die datingsites. :')

maar ik had al eens gezegd dat ik jou een beetje raar vind heh? vind dat wel leuk dus. ~:)
Ik ben ook raar, maar dat houdt het leven spannend ~:) :P Ik ben ook niet op zoek naar iemand die zichzelf ontzettend serieus neemt, vandaar dat ik deze man nu ook zo interessant vind. Ik kreeg een heel verhaal in rijm terug en daarna gingen we discussies aan over waarom mannen met blond haar rode baarden hebben, wat de maximaal tolereerbare lengte van borsthaar is, horrorfilms, het voordeel van lang zijn of juist klein etc. Als iemand over zijn werk begint of whatever ben ik er in no time klaar mee :r Maar dit is leuk!! Daarom zeer benieuwd dus, maar ik ben geduld aan het oefenen. We hebben nu 5 dagen via rp contact en gister stuurde hij zijn emailadres. Eens zien hoe lang het duurt voor hij met een datevoorstel komt :)

quote:
17s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:41 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Jij wil mij niet.. muppet!
Ja dag zeg, jij wilde mij eerste niet EN je zeurde over mn eten. Dan ga ik écht geen moeite meer voor je doen hoor :{w (8>
Sarcasme. Herken het.
pi_100368204
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:44 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Zo gemaakt en ingestudeerd dat het weer leuk is. :')

Het doet mij erg aan al die vrouwtjes op die datingsites die beweren 'lekker gek' te zijn en dan heel geforceerd 'gek' gaan doen. :')

Wees gewoon jezelf.

ow en bij de weg telt daten met je scharrel ook als daten?
Leuk ook dat je die tekst even uit de spoiler haalt. Wil je hem even wissen? Dank je. En dat jij blijkbaar geen fantasie hebt of afgestompt bent, wil niet zeggen dat iedereen dat is. Dit is namelijk geen standaard berichtje maar gewoon hop uit mn mouw geschud en opgestuurd. En nog waar gebeurd ook :')
Sarcasme. Herken het.
pi_100368227
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben ook raar, maar dat houdt het leven spannend ~:) :P Ik ben ook niet op zoek naar iemand die zichzelf ontzettend serieus neemt, vandaar dat ik deze man nu ook zo interessant vind. Ik kreeg een heel verhaal in rijm terug en daarna gingen we discussies aan over waarom mannen met blond haar rode baarden hebben, wat de maximaal tolereerbare lengte van borsthaar is, horrorfilms, het voordeel van lang zijn of juist klein etc. Als iemand over zijn werk begint of whatever ben ik er in no time klaar mee :r Maar dit is leuk!! Daarom zeer benieuwd dus, maar ik ben geduld aan het oefenen. We hebben nu 5 dagen via rp contact en gister stuurde hij zijn emailadres. Eens zien hoe lang het duurt voor hij met een datevoorstel komt :)

ik heb helemaal geen rode baard :7
of ik ben niet jouw definitie van blond. :Y)

tof. zal niet zolang duren toch? :P
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:48:06 #36
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100368261
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Leuk ook dat je die tekst even uit de spoiler haalt. Wil je hem even wissen? Dank je. En dat jij blijkbaar geen fantasie hebt of afgestompt bent, wil niet zeggen dat iedereen dat is. Dit is namelijk geen standaard berichtje maar gewoon hop uit mn mouw geschud en opgestuurd. En nog waar gebeurd ook :')
Ik ben niet afgestompt hoor. Ik vind alleen dat geforceerd over internet 'gek' doen een beetje fake. That's all.

En is het nu daten of niet? Als het een lekkere scharrel betreft...
pi_100368270
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:47 schreef dawg het volgende:

[..]

ik heb helemaal geen rode baard :7
of ik ben niet jouw definitie van blond. :Y)

tof. zal niet zolang duren toch? :P
Ik hoop het niet, maarja, we gaan het zien :)
Sarcasme. Herken het.
pi_100368297
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik ben niet afgestompt hoor. Ik vind alleen dat geforceerd over internet 'gek' doen een beetje fake. That's all.

En is het nu daten of niet? Als het een lekkere scharrel betreft...
Prima. Wil je nou die tekst even deleten aub?
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:49:10 #39
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100368326
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Prima. Wil je nou die tekst even deleten aub?
Deleten nee. Spoilertags ja.
pi_100368386
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:49 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Deleten nee. Spoilertags ja.
Fine with me. En dit is zoals ik ben, daar ga ik niets aan veranderen omdat types als jij me misschien geforceerd over vinden komen.
Sarcasme. Herken het.
pi_100368442
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, maarja, we gaan het zien :)
niet gaan stressen heh. :P
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:51:35 #42
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100368450
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Fine with me. En dit is zoals ik ben, daar ga ik niets aan veranderen omdat types als jij me misschien geforceerd over vinden komen.
Dat hoeft ook niet. Als het voor jou werkt...
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:53:47 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100368555
als je wilt dat iets verwijderd wordt moet je gewoon ff op dat uitroeptekentje bij iedere post klikken.

Anyway, waarvoor ik hier kwam: Ik ben schijtziek geworden van dat eeuwige ge-MSN altijd. Moet ik weer een meid bezig houden op MSN voor een paar dagen voordat ik haar telefoonnr krijg en we iets kunnen afspreken ;).

Tips om dat te voorkomen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100368569
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:51 schreef dawg het volgende:

[..]

niet gaan stressen heh. :P
:')

Neuh, dat gaat meestal prima totdat we daten en ik hem erg leuk vindt, dáár gaat het mis :@ Maarja, [DrPhil] You can't change what you don't acknowledge! [\DrPhil] Dus ik ben op de goede weg :7
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:54:35 #45
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100368599
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:53 schreef Maanvis het volgende:
als je wilt dat iets verwijderd wordt moet je gewoon ff op dat uitroeptekentje bij iedere post klikken.

Anyway, waarvoor ik hier kwam: Ik ben schijtziek geworden van dat eeuwige ge-MSN altijd. Moet ik weer een meid bezig houden op MSN voor een paar dagen voordat ik haar telefoonnr krijg en we iets kunnen afspreken ;).

Tip: leg haar uit dat je liever een bak koffie gaat drinken dan eindeloos op msn gaat ouwehoeren
pi_100368682
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:53 schreef Maanvis het volgende:

Doorheen bijten :7 Als een gast meteen een date wil afspreken voor we een aantal berichtjes hebben gewisseld, hoeft het van mij niet (dus via datingsite meteen emailadressen gewisseld zonder eerst een beetje kennis te maken en dan op MSN na 5 minuten meteen af willen spreken). Kan me goed voorstellen dat ze eerst even wil weten wat voor vlees ze in de kuip heeft voordat ze gaat afspreken. Zeker als ze genoeg aandacht krijgt en een druk sociaal leven heeft :)

En thanks voor de tip :* maar ik ging er van uit dat DenWauwelaar volwassen genoeg was om op verzoek even zn quote te wijzigen ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_100368799
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:')

Neuh, dat gaat meestal prima totdat we daten en ik hem erg leuk vindt, dáár gaat het mis :@ Maarja, [DrPhil] You can't change what you don't acknowledge! [\DrPhil] Dus ik ben op de goede weg :7
hoezo, daar gaat het mis? dan begin je in je broekje te schijten, om het zo maar even te zeggen?

ik dacht dat jij juist heel zelfzeker was eigenlijk... :)
of interpreteer ik het dan verkeerd?
pi_100368914
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:58 schreef dawg het volgende:

[..]

hoezo, daar gaat het mis? dan begin je in je broekje te schijten, om het zo maar even te zeggen?

ik dacht dat jij juist heel zelfzeker was eigenlijk... :)
of interpreteer ik het dan verkeerd?
Ja, dat ben ik ook, zolang ik de touwtjes in handen heb :P Zodra ik iemand leuk vind, ligt voor mijn gevoel de bal bij hem en daar kan ik heel erg slecht tegen en dan word ik zenuwachtig en onzeker en dat is KUT! Maarja, das mijn probleem en er is maar 1 iemand die daar iets aan kan doen ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_100369031
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:00 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik ook, zolang ik de touwtjes in handen heb :P Zodra ik iemand leuk vind, ligt voor mijn gevoel de bal bij hem en daar kan ik heel erg slecht tegen en dan word ik zenuwachtig en onzeker en dat is KUT! Maarja, das mijn probleem en er is maar 1 iemand die daar iets aan kan doen ;)
oh ben jij er zo een? ;)

laat me raden wie. drphil? :7
pi_100369052
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:03 schreef dawg het volgende:

[..]

oh ben jij er zo een? ;)

laat me raden wie. drphil? :7
Hij is mijn enige hoop!! :'(
Sarcasme. Herken het.
pi_100369115
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:03 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hij is mijn enige hoop!! :'(
anders is er altijd nog oprah. :7

/offtopic
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:07:40 #52
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100369214
quote:
Zodra ik iemand leuk vind, ligt voor mijn gevoel de bal bij hem en daar kan ik heel erg slecht tegen en dan word ik zenuwachtig en onzeker en dat is KUT!
Controlfreakje dus. :')

of snel verliefd
pi_100369249
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:04 schreef dawg het volgende:

[..]

anders is er altijd nog oprah. :7

/offtopic
Ach, Re heeft zijn pogingen om deze topics OT te houden inmiddels lang en breed opgegeven ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:07 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Controlfreakje dus. :')

of snel verliefd
Yep, een rasechte! :7

( ;( )
Sarcasme. Herken het.
pi_100369307
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ach, Re heeft zijn pogingen om deze topics OT te houden inmiddels lang en breed opgegeven ;)

[..]

Yep, een rasechte! :7

( ;( )
oh nee! :( dan gaat deze reeks straks nog dezelfde kant op als singles! :')

misschien dat jij als controlfreakje dan maar de touwtjes van dit topic in handen moet nemen om dat te voorkomen. ;)
pi_100369543
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:09 schreef dawg het volgende:

[..]

oh nee! :( dan gaat deze reeks straks nog dezelfde kant op als singles! :')

misschien dat jij als controlfreakje dan maar de touwtjes van dit topic in handen moet nemen om dat te voorkomen. ;)
Controlfreak is iets anders als muggenzifter :P Opvoedkunde is aan mij niet besteed ;) Maar als de leidraad maar OT blijft, toch?
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:45:42 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_100371100
Volgens mij lukt het tot nu toe nog aardig dit topic OT te houden :)

En spirit.. gewoon daten die wasmachine. Dat kan je er vast nog wel uitslaan.
pi_100371889
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:45 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij lukt het tot nu toe nog aardig dit topic OT te houden :)

En spirit.. gewoon daten die wasmachine. Dat kan je er vast nog wel uitslaan.
Haha, hij wil wel :D Maar ik nog even niet :)
Sarcasme. Herken het.
pi_100372031
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 08:50 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Gezellig! Kende je der al langer?
Nee, maar ik ben haar wel al een aantal keer in de supermarkt tegengekomen. Dus ik weet hoe ze er uit ziet en blijkbaar wist ze ook hoe ik er uitzag want ze herkende me meteen op Lexa.
Zij had overigens geen foto op Lexa staan dus ik had haar niet herkend. (eerste bericht kwam van haar)
Verder even een uurtje op MSN en toen voor zaterdag een afspraak gemaakt

Is overigens de eerste date welke meteen bij mijn date thuis is.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:24:08 #59
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_100372952
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:12 schreef dawg het volgende:
dat ie je naam niet meer weet als het toch een superleuke date was, is wel slecht natuurlijk. :')
Weet jij wel hoe raar die naam is?
pi_100373051
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:24 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Weet jij wel hoe raar die naam is?
nee, maar ik date dan ook niet met spiritje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')