abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2011 @ 13:32:48 #1
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_100311623
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpgfok02.jpgskipperdepip.jpgt-seven.gif231981622_5_60s2.JPGneelix-small.jpgperfectday.jpgPAdv.jpgstanger_img.jpgavatar_AR60x60_2.gifMAYER.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
Overal verstand van.
pi_100333363
Iemand trouwens ervaringen met dat Spotzz gedoe van die banner? had me daar eens op aangemeld, en nu krijg ik net een berichtje van een wel hele aantrekkelijke dame..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_100333924
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:51 schreef Marco001 het volgende:
Iemand trouwens ervaringen met dat Spotzz gedoe van die banner? had me daar eens op aangemeld, en nu krijg ik net een berichtje van een wel hele aantrekkelijke dame..
En wat kun je daar nu mee ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_100334023
Kan erop reageren, maar per berichtje kost dat 1,30...(gaat online... )
Lijkt mij nogal schijn te hebben van zo'n malafide sms-dienst achtige constructie
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_100334224
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:02 schreef Marco001 het volgende:
Lijkt mij nogal schijn te hebben van zo'n malafide sms-dienst achtige constructie
Van die dames die alleen via Spotzz willen blijven mailen en nooit tot een afspraak komen.
Inderdaad malafide praktijken.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_100334250
Ik hoopte op een overzicht voor- en nadelen in de OP, maar goed, dat is er dus niet :+.

Zouden jullie op meerdere sites inschrijven? Wat zijn jullie tips? (20/m)
pi_100334289
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 23:02 schreef Marco001 het volgende:
:D !

pi_100338667
Voor zaterdagavond een date met een dame van nog geen drie straten verderop.
pi_100343595
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 00:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
Voor zaterdagavond een date met een dame van nog geen drie straten verderop.
Gezellig! Kende je der al langer?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:45:55 #10
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_100346201
Leuk provinciaaltje! Ook mega handig dat ze dichtbij woont, praktische beslommeringen spelen een grotere rol dan veel mensen denken ;)
Overal verstand van.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:43:48 #11
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_100351757
Een steen door d'r ruit flikkeren op een zatte samstagavond is dan ook makkelijker te regelen
pi_100366464
Ben nu al een paar dagen woest berichtjes aan het uitwisselen met een gast met wie ik 2 jaar terug heb gedate. Date was toen super, één van de leukste, misschien zelfs wel DE leukste die ik ook heb gehad. Heb het destijds laten doodbloeden na 1 date omdat hij echt NIET kon zoenen :') (en omdat ik net uit mn relatie kwam) maar het is nu wel weer heel apart gezellig. Alleen jammer dat ie mn naam niet meer weer ;(

Toch bijzonder genoeg om hier even te melden :)
Sarcasme. Herken het.
pi_100366543
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ben nu al een paar dagen woest berichtjes aan het uitwisselen met een gast met wie ik 2 jaar terug heb gedate. Date was toen super, één van de leukste, misschien zelfs wel DE leukste die ik ook heb gehad. Heb het destijds laten doodbloeden na 1 date omdat hij echt NIET kon zoenen :') (en omdat ik net uit mn relatie kwam) maar het is nu wel weer heel apart gezellig. Alleen jammer dat ie mn naam niet meer weer ;(

Toch bijzonder genoeg om hier even te melden :)
En als hij nu nog steeds niet kan zoenen? Er van uitgaande dat je hem vindt en hij nog single is, jou ook nog ziet zitten.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_100366615
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En als hij nu nog steeds niet kan zoenen? Er van uitgaande dat je hem vindt en hij nog single is, jou ook nog ziet zitten.
Lezen Tijn :P We sturen al een paar dagen berichtjes en daarbij is dit al de tweede keer sinds toen dat hij contact met me opneemt. Geen idee waarom het contact vorige keer is gestopt. Maar als je eenmaal niet kunt zoenen, dan leer je dat volgens mij echt niet meer hoor ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_100366673
dat ie je naam niet meer weet als het toch een superleuke date was, is wel slecht natuurlijk. :')
pi_100366700
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Lezen Tijn :P We sturen al een paar dagen berichtjes en daarbij is dit al de tweede keer sinds toen dat hij contact met me opneemt. Geen idee waarom het contact vorige keer is gestopt. Maar als je eenmaal niet kunt zoenen, dan leer je dat volgens mij echt niet meer hoor ;(
Met een beetje geduld leer je het hem misschien wel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_100366903
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:12 schreef dawg het volgende:
dat ie je naam niet meer weet als het toch een superleuke date was, is wel slecht natuurlijk. :')
Het is 2 jaar geleden en ik heb geen alledaagse naam, dus ik kan het hem niet echt kwalijk nemen. Maarja, misschien komt ie er nog op :P Hij heeft zn inbox al nageplozen en kan geen emails meer vinden om vals te spelen in elk geval. Hij is nu wel heel erg aan het hinten op een nieuwe date, maar ik weet niet of ik daar wel zin in heb :@
Sarcasme. Herken het.
pi_100367015
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:18 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Het is 2 jaar geleden en ik heb geen alledaagse naam, dus ik kan het hem niet echt kwalijk nemen. Maarja, misschien komt ie er nog op :P Hij heeft zn inbox al nageplozen en kan geen emails meer vinden om vals te spelen in elk geval. Hij is nu wel heel erg aan het hinten op een nieuwe date, maar ik weet niet of ik daar wel zin in heb :@
Daten.. zucht O+ droom O+ whihihihihi O+
pi_100367028
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:18 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

juist dan wel, zou ik denken? maar ok. :P

waarom niet? vanwege dat zoenen? date gewoon en kijk daarna verder? of zeg ik dan iets raars? ;)
pi_100367238
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:20 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Daten.. zucht O+ droom O+ whihihihihi O+
Eigenlijk wacht ik op jou :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:21 schreef dawg het volgende:

[..]

juist dan wel, zou ik denken? maar ok. :P

waarom niet? vanwege dat zoenen? date gewoon en kijk daarna verder? of zeg ik dan iets raars? ;)
Nah, hij is niet de eerste en zal niet de laatste zijn. Mijn tante wilde zich 2 weken terug aan me voorstellen, dus ik ben inmiddels wel iets gewend :')

Ik vind zoenen echt superbelangrijk en hij was écht een wasmachine, ongelofelijk. Misschien dat ik daarom zijn naam wel nog weet. Jeetje ik heb zelden zó slecht gezoend. Op zich wel een leuke jongen verder, dus misschien... misschien... twijfel. De echte reden is echter dat het sowieso niets gaat worden als ik nu met hem afspreek. Heb sinds enkele dagen ook heel erg leuk contact met een andere gast en eigenlijk wil ik hem gewoon heel graag ontmoeten. Met 2 mannen tegelijk daten is niet voor mij weggelegd, dus eigenlijk wil ik dit gewoon afwachten :) Ik geef hem nog een week. Qua uiterlijk zijn het allebei erg mooie mannen, dus dat is het niet, maar met deze gast schrijf ik werkelijk enorme lappen tekst. Als het op papier al zo gaat, ben ik wel heel benieuwd hoe dat irl is :)
Sarcasme. Herken het.
pi_100367337
je tante? das wel erg ja :')

die spierbundel bedoel je? :P
pi_100367624
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:26 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Eigenlijk wacht ik op jou :@

Regel dan eens een date!
pi_100367667
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:28 schreef dawg het volgende:
je tante? das wel erg ja :')

die spierbundel bedoel je? :P
Nee, niet die. Die was vooral gewoon echt verschrikkelijk lekker :9 Deze gast is ook zeker niet lelijk, lang, breed, flinke bos haar op zn kop, ongeschoren, yum O+ maar daarnaast issie volgens mij zo gek als een deur O+

Mijn eerste berichtje aan hem (ik ben er bijzonder trots op dat hij UBERHAUPT reageerde):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zijn reactie was echt geniaal. Mijn subject was ook "XXX heeft geen interesse" en die sneak heeft vervolgens bij iedere reactie letters veranderd zonder dat ik het door had O+
Sarcasme. Herken het.
pi_100367680
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:35 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Regel dan eens een date!
En echte man vraagt een dame uit :{w
14 SHADES OF GREY
pi_100367720
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En echte man vraagt een dame uit :{w
I'm no man! :(
pi_100367723
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:35 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Regel dan eens een date!
Ja zeg, het initiatief hoort bij de man te liggen hoor :{w
Sarcasme. Herken het.
pi_100367761
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, niet die. Die was vooral gewoon echt verschrikkelijk lekker :9 Deze gast is ook zeker niet lelijk, lang, breed, flinke bos haar op zn kop, ongeschoren, yum O+ maar daarnaast issie volgens mij zo gek als een deur O+

Mijn eerste berichtje aan hem (ik ben er bijzonder trots op dat hij UBERHAUPT reageerde):

SPOILER
En zijn reactie was echt geniaal. Mijn subject was ook "XXX heeft geen interesse" en die sneak heeft vervolgens bij iedere reactie letters veranderd zonder dat ik het door had O+
ik vind het wel een leuk berichtje eigenlijk, ik had ook gereageerd. is weer eens wat anders, niet een standaard praatje. :)
pi_100367782
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:37 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

I'm no man! :(
Wat ben je dan?
14 SHADES OF GREY
pi_100367838
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:38 schreef dawg het volgende:

[..]

ik vind het wel een leuk berichtje eigenlijk, ik had ook gereageerd. is weer eens wat anders, niet een standaard praatje. :)
Ik doe niet aan standaard praatjes, maar dat wordt me niet altijd in dank afgenomen :')
Sarcasme. Herken het.
pi_100367901
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik doe niet aan standaard praatjes, maar dat wordt me niet altijd in dank afgenomen :')
wat een zeikerds dan, op die datingsites. :')

maar ik had al eens gezegd dat ik jou een beetje raar vind heh? vind dat wel leuk dus. ~:)
pi_100367918
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat ben je dan?
we'll never know...
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:37 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja zeg, het initiatief hoort bij de man te liggen hoor :{w
Jij wil mij niet.. muppet!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:44:30 #32
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100368071
SPOILER
Zo gemaakt en ingestudeerd dat het weer leuk is. :')

Het doet mij erg aan al die vrouwtjes op die datingsites die beweren 'lekker gek' te zijn en dan heel geforceerd 'gek' gaan doen. :')

Wees gewoon jezelf.

ow en bij de weg telt daten met je scharrel ook als daten?
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_100368122
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:41 schreef dawg het volgende:

[..]

wat een zeikerds dan, op die datingsites. :')

maar ik had al eens gezegd dat ik jou een beetje raar vind heh? vind dat wel leuk dus. ~:)
Ik ben ook raar, maar dat houdt het leven spannend ~:) :P Ik ben ook niet op zoek naar iemand die zichzelf ontzettend serieus neemt, vandaar dat ik deze man nu ook zo interessant vind. Ik kreeg een heel verhaal in rijm terug en daarna gingen we discussies aan over waarom mannen met blond haar rode baarden hebben, wat de maximaal tolereerbare lengte van borsthaar is, horrorfilms, het voordeel van lang zijn of juist klein etc. Als iemand over zijn werk begint of whatever ben ik er in no time klaar mee :r Maar dit is leuk!! Daarom zeer benieuwd dus, maar ik ben geduld aan het oefenen. We hebben nu 5 dagen via rp contact en gister stuurde hij zijn emailadres. Eens zien hoe lang het duurt voor hij met een datevoorstel komt :)

quote:
17s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:41 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Jij wil mij niet.. muppet!
Ja dag zeg, jij wilde mij eerste niet EN je zeurde over mn eten. Dan ga ik écht geen moeite meer voor je doen hoor :{w (8>
Sarcasme. Herken het.
pi_100368204
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:44 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Zo gemaakt en ingestudeerd dat het weer leuk is. :')

Het doet mij erg aan al die vrouwtjes op die datingsites die beweren 'lekker gek' te zijn en dan heel geforceerd 'gek' gaan doen. :')

Wees gewoon jezelf.

ow en bij de weg telt daten met je scharrel ook als daten?
Leuk ook dat je die tekst even uit de spoiler haalt. Wil je hem even wissen? Dank je. En dat jij blijkbaar geen fantasie hebt of afgestompt bent, wil niet zeggen dat iedereen dat is. Dit is namelijk geen standaard berichtje maar gewoon hop uit mn mouw geschud en opgestuurd. En nog waar gebeurd ook :')
Sarcasme. Herken het.
pi_100368227
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben ook raar, maar dat houdt het leven spannend ~:) :P Ik ben ook niet op zoek naar iemand die zichzelf ontzettend serieus neemt, vandaar dat ik deze man nu ook zo interessant vind. Ik kreeg een heel verhaal in rijm terug en daarna gingen we discussies aan over waarom mannen met blond haar rode baarden hebben, wat de maximaal tolereerbare lengte van borsthaar is, horrorfilms, het voordeel van lang zijn of juist klein etc. Als iemand over zijn werk begint of whatever ben ik er in no time klaar mee :r Maar dit is leuk!! Daarom zeer benieuwd dus, maar ik ben geduld aan het oefenen. We hebben nu 5 dagen via rp contact en gister stuurde hij zijn emailadres. Eens zien hoe lang het duurt voor hij met een datevoorstel komt :)

ik heb helemaal geen rode baard :7
of ik ben niet jouw definitie van blond. :Y)

tof. zal niet zolang duren toch? :P
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:48:06 #36
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100368261
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Leuk ook dat je die tekst even uit de spoiler haalt. Wil je hem even wissen? Dank je. En dat jij blijkbaar geen fantasie hebt of afgestompt bent, wil niet zeggen dat iedereen dat is. Dit is namelijk geen standaard berichtje maar gewoon hop uit mn mouw geschud en opgestuurd. En nog waar gebeurd ook :')
Ik ben niet afgestompt hoor. Ik vind alleen dat geforceerd over internet 'gek' doen een beetje fake. That's all.

En is het nu daten of niet? Als het een lekkere scharrel betreft...
pi_100368270
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:47 schreef dawg het volgende:

[..]

ik heb helemaal geen rode baard :7
of ik ben niet jouw definitie van blond. :Y)

tof. zal niet zolang duren toch? :P
Ik hoop het niet, maarja, we gaan het zien :)
Sarcasme. Herken het.
pi_100368297
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik ben niet afgestompt hoor. Ik vind alleen dat geforceerd over internet 'gek' doen een beetje fake. That's all.

En is het nu daten of niet? Als het een lekkere scharrel betreft...
Prima. Wil je nou die tekst even deleten aub?
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:49:10 #39
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100368326
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Prima. Wil je nou die tekst even deleten aub?
Deleten nee. Spoilertags ja.
pi_100368386
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:49 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Deleten nee. Spoilertags ja.
Fine with me. En dit is zoals ik ben, daar ga ik niets aan veranderen omdat types als jij me misschien geforceerd over vinden komen.
Sarcasme. Herken het.
pi_100368442
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, maarja, we gaan het zien :)
niet gaan stressen heh. :P
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:51:35 #42
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100368450
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Fine with me. En dit is zoals ik ben, daar ga ik niets aan veranderen omdat types als jij me misschien geforceerd over vinden komen.
Dat hoeft ook niet. Als het voor jou werkt...
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:53:47 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100368555
als je wilt dat iets verwijderd wordt moet je gewoon ff op dat uitroeptekentje bij iedere post klikken.

Anyway, waarvoor ik hier kwam: Ik ben schijtziek geworden van dat eeuwige ge-MSN altijd. Moet ik weer een meid bezig houden op MSN voor een paar dagen voordat ik haar telefoonnr krijg en we iets kunnen afspreken ;).

Tips om dat te voorkomen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100368569
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:51 schreef dawg het volgende:

[..]

niet gaan stressen heh. :P
:')

Neuh, dat gaat meestal prima totdat we daten en ik hem erg leuk vindt, dáár gaat het mis :@ Maarja, [DrPhil] You can't change what you don't acknowledge! [\DrPhil] Dus ik ben op de goede weg :7
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:54:35 #45
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100368599
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:53 schreef Maanvis het volgende:
als je wilt dat iets verwijderd wordt moet je gewoon ff op dat uitroeptekentje bij iedere post klikken.

Anyway, waarvoor ik hier kwam: Ik ben schijtziek geworden van dat eeuwige ge-MSN altijd. Moet ik weer een meid bezig houden op MSN voor een paar dagen voordat ik haar telefoonnr krijg en we iets kunnen afspreken ;).

Tip: leg haar uit dat je liever een bak koffie gaat drinken dan eindeloos op msn gaat ouwehoeren
pi_100368682
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:53 schreef Maanvis het volgende:

Doorheen bijten :7 Als een gast meteen een date wil afspreken voor we een aantal berichtjes hebben gewisseld, hoeft het van mij niet (dus via datingsite meteen emailadressen gewisseld zonder eerst een beetje kennis te maken en dan op MSN na 5 minuten meteen af willen spreken). Kan me goed voorstellen dat ze eerst even wil weten wat voor vlees ze in de kuip heeft voordat ze gaat afspreken. Zeker als ze genoeg aandacht krijgt en een druk sociaal leven heeft :)

En thanks voor de tip :* maar ik ging er van uit dat DenWauwelaar volwassen genoeg was om op verzoek even zn quote te wijzigen ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_100368799
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:')

Neuh, dat gaat meestal prima totdat we daten en ik hem erg leuk vindt, dáár gaat het mis :@ Maarja, [DrPhil] You can't change what you don't acknowledge! [\DrPhil] Dus ik ben op de goede weg :7
hoezo, daar gaat het mis? dan begin je in je broekje te schijten, om het zo maar even te zeggen?

ik dacht dat jij juist heel zelfzeker was eigenlijk... :)
of interpreteer ik het dan verkeerd?
pi_100368914
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:58 schreef dawg het volgende:

[..]

hoezo, daar gaat het mis? dan begin je in je broekje te schijten, om het zo maar even te zeggen?

ik dacht dat jij juist heel zelfzeker was eigenlijk... :)
of interpreteer ik het dan verkeerd?
Ja, dat ben ik ook, zolang ik de touwtjes in handen heb :P Zodra ik iemand leuk vind, ligt voor mijn gevoel de bal bij hem en daar kan ik heel erg slecht tegen en dan word ik zenuwachtig en onzeker en dat is KUT! Maarja, das mijn probleem en er is maar 1 iemand die daar iets aan kan doen ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_100369031
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:00 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik ook, zolang ik de touwtjes in handen heb :P Zodra ik iemand leuk vind, ligt voor mijn gevoel de bal bij hem en daar kan ik heel erg slecht tegen en dan word ik zenuwachtig en onzeker en dat is KUT! Maarja, das mijn probleem en er is maar 1 iemand die daar iets aan kan doen ;)
oh ben jij er zo een? ;)

laat me raden wie. drphil? :7
pi_100369052
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:03 schreef dawg het volgende:

[..]

oh ben jij er zo een? ;)

laat me raden wie. drphil? :7
Hij is mijn enige hoop!! :'(
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties