quote:
Sommigen willen niet eens in aanraking komen met vlees... Dus ik weet niet wat voor een man beter isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:32 schreef lutser.com het volgende:
Het is voor mannen wel prettig om te weten dat ze niet een in een stuk vlees bijten.
Alsof een vegetarier uberhaupt een stukje vlees in de mond zou nemen...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:32 schreef lutser.com het volgende:
Het is voor mannen wel prettig om te weten dat ze niet een in een stuk vlees bijten.
quote:
Ben jij veganist?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sommigen willen niet eens in aanraking komen met vlees... Dus ik weet niet wat voor een man beter is
Kluiven kreng!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht het niet....:
[ afbeelding ]
dat telt niet, 2 minuten later had ze de vinger in de keelquote:
B is waar dus A->B is waar? Cool.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:42 schreef Maanvis het volgende:
ik vind haar echt lekker, dus het klopt wel.
jammer dat ik vegetarisch ben anders at ik een hapje uit haar bil!
Waar is dat nou weer op gebaseerd?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:13 schreef ebke het volgende:
Wat heeft vegetarisch nou met sexy te maken?![]()
Totaal niet relevant daarvoor, behalve dat vegetariėrs een grotere kans hebben op een mooi lichaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |