abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 19:01:59 #126
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100397883
Volgens mij voedde Sonnetje Floris bij 9 weken ook nog 'maar' zo'n 5 a 6 keer per dag, kan dus wel.
pi_100397933
Ik heb lief weer een camera in zn handen geduwd :)
jongste gaat steeds meer spelen en grappen tijdens het drinken, ze is tegenwoordig druk bezig met neus/mondgraaien en haar duimpje bij mij in mn mond proppen :')
Oudste komt altijd graag even kijken wat ze doet onder luid NLK NLK! geroep :P

:)
pi_100397989
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:01 schreef pessie het volgende:
Volgens mij voedde Sonnetje Floris bij 9 weken ook nog 'maar' zo'n 5 a 6 keer per dag, kan dus wel.
mijn oudste heeft vanaf begin af aan altijd om de 4 uur gedronken en een laatste voeding rond 11/12 uur gehad. Ze kwam ook aan 5 voedingen, bij uitzondering 6. Met haar nooit een productieprobleem gehad, ook altijd voldoende te kolven.
pi_100398011
Oh ik ken het. En het gaat steeds harder. Ik heb soms de krassen op m'n gezicht :'(
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 augustus 2011 @ 19:30:13 #130
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100398669
ik heb liever spelen dan dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo drinkt hij dus op 't moment vaak :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100399856
Mooi weer, Mignonne! O+

Ik weet niet wat ik meer de aandacht vind trekken op jouw foto, DJMO. Die tepel of z'n ogen!

Claudia, kan het niet de hand,- mond- en voetziekte zijn. Hebben Sorbo en ik ook gehad. Het begon vrij branderig en werd later snel erg pijnlijk. En zijn die blaasjes achter op je tong wel blaasjes ipv smaakpapillen? Mijn ervaring is dat je naarmate je langer naar je tong kijkt, je steeds meer eigenaardigheden lijkt te spotten. :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 augustus 2011 @ 20:13:17 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100399985
haha, en als je nou eens naar z'n handjes/vingers kijkt Ssserpente? Wat zie je dan? ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_100400220
Claudia, ik heb wat jij beschrijft een paar maanden geleden gehad en Mette ook (nog nooit heb ik haar zo heftig met weerstand op eten zien reageren) Ben uiteindelijk na een week naar de dokter geweest en hij noemde het 'keelgriep', soort van griep maar dan heel erg plaatselijk. Vooral die vieze smaak was echt heel raar en naar.

Ook heb ik weleens hele heftige spruw gehad (als reactie op antibioticakuur), dan zit je gehele monde onder de witte puntjes die als groepjes bij elkaar zitten. Die groepen groeien uit tot kolonies en uiteindelijk kan je niks meer van de pijn.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100400360
Verrek, die vieze smaak achterin m'n keel heb ik ook al een paar dagen trouwens.
pi_100400394
Mignonne wat een intens mooie foto's weer. Deze keer ga ik echt echt foto's maken. Van Mette heb ik er eentje een hele wazige zelf gemaakt met mn telefoon.

DJMO :D doet dat niet heel erg veel pijn?

Ik begin toch een beetje onzeker te worden over het borstvoeden. Gaat het wel lukken enzo, ben zo benieuwd hoe het deze keer gaat. Het kolfapparaat heb ik inmiddels weer terug van een vriendinnetje over een paar weekjes maar eens alles gaan uitkoken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 augustus 2011 @ 20:32:49 #136
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100400605
Wickie: ja, 't is soms behoorlijk pijnlijk. Vooral als ik merk dat ik z'n nageltjes moet knippen :X

Maar vraagje, Geert krijgt op 't moment anti biotica tegen oorontsteking en stefan kleintjes raadde me aan om hem ook probiotica te geven om de kans op spruw te verminderen. Nu heb ik hier een probiotica geval liggen (http://www.phital.nl/producten/probiotica/probiotica_plus ) waarbij er dus staat dat zelfs kinderen vanaf twee jaar hem kunnen gebruiken in de halve dosis. Zou ik Geert dan zo'n ding in een kwart dosis kunnen geven? Of het zelf innemen en dat Geert er door de MM profijt van heeft? Ik heb 't bedrijf al gemaild, maar die hebben (nog) geen antwoord gegeven, (dûh, 't is weekend mo..) en eer ik dat verwacht, zit Geert al op de helft van z'n kuur.

toevoeging: Geert heeft al vanaf dag 1 heel snel rode billetjes, en vanmorgen zag ik dus al weer tekenen van spruwbilletjes :{ (na nauwelijks twee doses!)

pi_100401274
:X DJMO
Dit is geschikt voor kleintjes (orthiflor start).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 augustus 2011 @ 20:57:39 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100401498
thnx WupWup! zsm even halen dus. Hopelijk heeft onze drogist of apotheek dat in huis, anders zal ik naar 't zuidplein moeten ...

zaterdag 6 augustus 2011 @ 21:03:39 #139
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_100401701
DJMO de DA heeft dat gewoon, het is van de firma Orthica. De DA bij mij heeft het iig gewoon staan anders kunnen ze het voor je bestellen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 augustus 2011 @ 21:05:45 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100401766
Dan zou ik naar Rhoon moeten, is al een stuk dichterbij dan zuidplein :) op p'gaal zit alleen een eigen drogist en de apo. Nou moet ik zeggen dat bergsen een vrij groot assorti heeft, dus wellicht heb ik geluk!

pi_100401796
Onze apotheek heeft het wel staan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100401830
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:01 schreef pessie het volgende:
Hij kwam idd vrij snel niet meer voor nachtvoedingen idd en liet er overdag met gemak 4uur tussen (daarna legde k m wel altijd aan)
Of dat met 9 weken was weet k niet meer. Zou best rond die tijd kunnen, met 11weken ging ie naar zn kamer en kwam ie s nachts niet meer.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 21:22:35 #143
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100402401
Mignonne mooie foto's

DJMO, eigenlijk vind ik het een hele mooie foto, maar het lijkt me ook behoorlijk pijnlijk!

Nathan legt tegenwoordig regelmatig zijn handje rustig op mn borst.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 21:29:38 #144
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100402686
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

mijn oudste heeft vanaf begin af aan altijd om de 4 uur gedronken en een laatste voeding rond 11/12 uur gehad. Ze kwam ook aan 5 voedingen, bij uitzondering 6. Met haar nooit een productieprobleem gehad, ook altijd voldoende te kolven.
Het kan dus wel! Hoe zwaar was je dochter bij de geboorte?
pi_100402789
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 21:29 schreef Aventura het volgende:

[..]

Het kan dus wel! Hoe zwaar was je dochter bij de geboorte?
zij was 3765 bij 41 weken zw.schap.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 augustus 2011 @ 23:07:09 #146
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100406053
en sóms is de oplossing zó simpel dat je er gewoon finaal overheen kijkt. Ik heb Geert dus net maar sokjes over z'n handen gedaan. Onmogelijk om nog in de tepel te knijpen .. wat een opluchting zeg..

pi_100416955
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 20:09 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn ervaring is dat je naarmate je langer naar je tong kijkt, je steeds meer eigenaardigheden lijkt te spotten. :')
:D!

Ik ga morgen maar even bij m'n eigen huisarts langs. Dank voor het delen van de ervaringen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:00:10 #148
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100417510
Davinia, sorry dat had ik dan een keer gemist :@

Claudia, dat klinkt ontzettend naar zeg!

mignonne, wat een mooie foto's! O+

DJMO, die ogen van Geert! :o
pi_100420912
Die ogen van Geert inderdaad. Wauw!

En wat een mooie foto's weer, mignonne.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:07:13 #150
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100421643
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 21:32 schreef mignonne het volgende:

[..]

zij was 3765 bij 41 weken zw.schap.
ok, dat is vrij gemiddeld. Ik dacht een verband te zien tussen een hoog geboortegewicht en minder vaak hoeven aanleggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')