mijn oudste heeft vanaf begin af aan altijd om de 4 uur gedronken en een laatste voeding rond 11/12 uur gehad. Ze kwam ook aan 5 voedingen, bij uitzondering 6. Met haar nooit een productieprobleem gehad, ook altijd voldoende te kolven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:01 schreef pessie het volgende:
Volgens mij voedde Sonnetje Floris bij 9 weken ook nog 'maar' zo'n 5 a 6 keer per dag, kan dus wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo drinkt hij dus op 't moment vaak
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Hij kwam idd vrij snel niet meer voor nachtvoedingen idd en liet er overdag met gemak 4uur tussen (daarna legde k m wel altijd aan)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:01 schreef pessie het volgende:
Volgens mij voedde Sonnetje Floris bij 9 weken ook nog 'maar' zo'n 5 a 6 keer per dag, kan dus wel.
Het kan dus wel! Hoe zwaar was je dochter bij de geboorte?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
mijn oudste heeft vanaf begin af aan altijd om de 4 uur gedronken en een laatste voeding rond 11/12 uur gehad. Ze kwam ook aan 5 voedingen, bij uitzondering 6. Met haar nooit een productieprobleem gehad, ook altijd voldoende te kolven.
zij was 3765 bij 41 weken zw.schap.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het kan dus wel! Hoe zwaar was je dochter bij de geboorte?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:09 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn ervaring is dat je naarmate je langer naar je tong kijkt, je steeds meer eigenaardigheden lijkt te spotten.
ok, dat is vrij gemiddeld. Ik dacht een verband te zien tussen een hoog geboortegewicht en minder vaak hoeven aanleggen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
zij was 3765 bij 41 weken zw.schap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |