Dit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Enorme plaatjes waartussen je een half zinnetje propt moet toch wel de irritantste manier van reviewen zijn die hier langs is gekomen.
Maar goed, Black Swan oersaai vinden zegt op zich ook wel weer genoeg.
Wat voor werk doe je dat je films opgestuurd krijgt? Je reviewt? Waarvoor?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:31 schreef LolaLovesYou het volgende:
Rise of the Planets of the Apes.
Sci-fi,action,thriller.
Ik heb deze film nog niet helemaal gezien.
Als Nederlander krijg ik nog wel eens Duits vertalingen opgestuurd [ik heb het liefst Engels]
wat met deze film ook het geval was, ik een stuk zitten kijken in het Duits en toen heb ik besloten te wachten tot ik de Engelse verise had.
Kijk even verder dan Inception, Titanic en American Pie en je komt zowaar wat leuks tegen. Dit soort spul is niet voor iedereen weggelegd, maar probeer het is zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:37 schreef Karstman het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dit soort films en hoe kom je erop om ze te kijken
Ja, zo'n 13 in een dozijn RTL8 filmpje. Opzich niet veel mis mee though, best wel treurig om te zien (reclame had het over een waargebeurd verhaal: doch niets over te vinden). Deed me overigens gelijk aan deze zaak denken.quote:Jamie en Sherry Harrison lijden aan een zelfdzame ziekte waardoor ze extreem gevoelig voor licht zijn. De mensen in het dorp waar het gezin woont, accepteren echter niet dat de meisjes anders zijn en maken de Harrisons het leven zuur.
Ik ben via het een en ander met mijn werk bij een bedrijfje terecht gekomen die teksten verkoopt aan websites/nieuws blogs/journalisten die te lui waren zelf wat te schrijven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dat je films opgestuurd krijgt? Je reviewt? Waarvoor?
(Of is dit gewoon nieuwe code taal voor het downloaden van een slechte Duitse cam-versie?)
In 2001 is de prequel van deze film uitgebracht.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Welke eerste film van Apes heeft dan veel coole snufjes en machines? Die uit '68? Want daar heeft deze eigenlijk weinig mee te maken, het is geen space-travel verhaal.
Sleaze is coolquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:37 schreef Karstman het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dit soort films en hoe kom je erop om ze te kijken
Hmm, zou ik niet in je review voor die sites zetten, Rise en de film van Tim Burton staan los van elkaar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:48 schreef LolaLovesYou het volgende:
In 2001 is de prequel van deze film uitgebracht.
Gewoon heel plain Planet of the Apes.
http://www.letmewatchthis.ch/watch-1501-Planet-of-the-Apes
True,quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hmm, zou ik niet in je review voor die sites zetten, Rise en de film van Tim Burton staan los van elkaar.
Mag ik me er even over verbazen hoe ongelooflijk slecht zijn masker op zijn hoofd is gefotosoept... wedden dat die gast voor dat masker alleen al 1k heeft gevangen.. slechte over betaalde fotosoepers :/quote:
In de film ziet het er gelukkig beter uit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:57 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Mag ik me er even over verbazen hoe ongelooflijk slecht zijn masker op zijn hoofd is gefotosoept... wedden dat die gast voor dat masker alleen al 1k heeft gevangen.. slechte over betaalde fotosoepers :/
ik niet, ik zie het meer als nieuwe 3D voer voor mijn 3dtvquote:Op zondag 7 augustus 2011 09:47 schreef vinnypassy het volgende:
Normaal gesproken kun je in trailers niet heel veel fout doen voor mij, omdat je de beste momenten doorgaans in die twee minuten kunt knippen en een slechte film nog goed kunt doen lijken. Bij The Green Lantern knapte ik echter al af op basis van de trailer, het zag er echt voor geen meter uit (zelfs in de bioscoop niet).
quote:Op zondag 7 augustus 2011 07:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor een film met een budget van $150 $200 miljoen vond ik em nog aardig tegenvallen...
Als je een mooi beeld wilt hebben koop dan een schilderij en hang het aan de muur.quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:59 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
ik niet, ik zie het meer als nieuwe 3D voer voor mijn 3dtv
Net zoals transformers, verhaal etc te amerikaans maar wel vele uren meesterlijk beeld geweld.
Ik zelf kan al genieten van het beeld alleen, dit vanwege mijn vakgebied 3D/motion design is.
daar ben ik het semi mee eens. dingen worden vaak teveel overhyped. 3Dtv is inderdaad een gimmick maar het voegt in sommige dingen zeker wel toe. natuur docu's en games en soms films mits het goed gebruikt word. dus geen crap dat je beeld uit knalt.aangezien je het aan en uit kunt doen is het een leuke extra op mijn tv.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als je een mooi beeld wilt hebben koop dan een schilderij en hang het aan de muur.
Precies dezelfde discussie over games en graphics waarbij pubers altijd zweren bij graphics, maar in de loop van de jaren meer wordt gezien als een bijkomstigheid door de community omdat het een volwassen medium begint te worden. Nu door een gimmick als 3d (het voegt niks toe) wordt er weer gekeken naar zoiets onzinnigs. Maar goed, je moet toch iets hebben om elkaar op te naaien op het schoolplein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |