SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Echt geweldig gedaan dus blijft een van mn favoriete films
9,0 / 10,0
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2011 22:09:07 ]
1) titels graag plaatsen voor de mensen zonder plaatjes (mobiele layout)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer matige saaie film die zichzelf gelukkig niet te serieus neemt helaas wel zonde van je tijd . Cijfer een :3
[ afbeelding ]![]()
Leuke popcorn film niet bij nadenken gewoon kijken cijfer : 7
[ afbeelding ]![]()
Leuk gedaan zeker niet de beste comic movie maar ook zeker niet de slechtste cijfer : 7
[ afbeelding ]![]()
Geweldige slaap film, Verhaal klopt van geen kant zit vol met plot holes en is gewoon oer en oer saai. een : 2
[ afbeelding ]![]()
Ben in slaap gevallen
[ afbeelding ]![]()
Toffe film mooi einde van de reeks slaat alleen veel over en gaat soms nog al snel. Zo zijn er plots personages dood die je niet een ziet sterven erg jammer. maar verder een toffe film daarom een 8
[ afbeelding ]![]()
Leuk niet bij nadenken gewoon zien een
[ afbeelding ](Mila)
de rest
Oer saai Mila Kunis krijgt een 8 het best de boel overslaan en doorspoelen naar haar scenes.
[ afbeelding ]![]()
Toffe film een 8
hoewel ik het een goeie film vond, vond ik het geluid echt beroerd gedaan, veel te slechte geluidsmix imho (niet uitgesloten uiteraard dat pathe een verkeerde afstelling had)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:17 schreef Timo20 het volgende:
Super 8
Dat Steven Spielberg de producent van dit project is druipt er aan alle kanten van af. Alles wat we in de jaren `70 en `80 films die hij produceerde en regisseerde (Close Encounters, E.T., The Goonies) zagen komt hier ook weer aan bot: een avontuurlijk verhaal vol avontuurlijke (jonge) mensen, veel humor (wat zorgt voor een Goonies 2011 gevoel) en strakke actie. Vooral voor dat laatste zit je bij JJ Abrams goed. Het is wat dat betreft een feest voor het oog en (vooral) oor.Speciaal woord van vermelding moet uitgaan naar de jonge cast, die samen geweldig presteert en eigenlijk geen hulp van de volwassenen nodig heeft om de film te dragen.
Het is jammer dat al dit in het tweede gedeelte wat inzakt, want als het niveau van het eerste deel de hele film lang was vast gehouden dan hadden we zonder twijfel de beste blockbuster van de zomer gehad.
Maar zoals het nu is, is het een ont-zet-tend vermakelijke film die doet waar blockbusters voor bedoeld zijn: je een onbezorgde, leuke film avond bezorgen.
IMDB Cijfer: 7,0/10
Mijn Cijfer: 8,8/10
Hahaha wat een baasquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer matige saaie film die zichzelf gelukkig niet te serieus neemt helaas wel zonde van je tijd . Cijfer een :3
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
Leuk gedaan zeker niet de beste comic movie maar ook zeker niet de slechtste cijfer : 7
[ afbeelding ]![]()
Geweldige slaap film, Verhaal klopt van geen kant zit vol met plot holes en is gewoon oer en oer saai. een : 2
[ afbeelding ]![]()
Ben in slaap gevallen
[ afbeelding ]![]()
Toffe film mooi einde van de reeks slaat alleen veel over en gaat soms nog al snel. Zo zijn er plots personages dood die je niet een ziet sterven erg jammer. maar verder een toffe film daarom een 8
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ](Mila)
de rest
Oer saai Mila Kunis krijgt een 8 het best de boel overslaan en doorspoelen naar haar scenes.
[ afbeelding ]![]()
Toffe film een 8
Dat lag dan aan de bioscoop want in de Kinepolis was `t geluid fantastisch!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hoewel ik het een goeie film vond, vond ik het geluid echt beroerd gedaan, veel te slechte geluidsmix imho (niet uitgesloten uiteraard dat pathe een verkeerde afstelling had)
Lol, ik dacht wat is dit nou weer, maar ik kan me serieus stukjes herinneren, echt 100 jaar geleden dat ik die gezien heb.quote:
En vond je het wat, leek mij wel aardig dus heb hem even geleend, misschien vanmiddag even kijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:33 schreef JDx het volgende:
[..]
Lol, ik dacht wat is dit nou weer, maar ik kan me serieus stukjes herinneren, echt 100 jaar geleden dat ik die gezien heb.
Ik ben benieuwd, ga deze vanavond kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:07 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
inderdaad zeer leuke film.
zeker een aanrader
wat een toeval, die heb ik ook gister gezien. ik begreep er ook helemaal niets van, hoewel het evengoed wel een intrigrerende film was.. Ga 'm nog wel eens kijken, als ik er tijd voor hebquote:Pff..! Wat een lastige film zeg. Ik zie de drie tijdzones wel, wat deze film trouwens wel weer interessant maakt, maar kan er niet goed een verband tussen leggen. Daarom kan ik hem zo ook geen cijfer geven.
IMDb: 7,4
Ik: -
[ afbeelding ]
Pathe heeft wel vaker bagger geluid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat lag dan aan de bioscoop want in de Kinepolis was `t geluid fantastisch!
Enorme plaatjes waartussen je een half zinnetje propt moet toch wel de irritantste manier van reviewen zijn die hier langs is gekomen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
Ben in slaap gevallen
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ](Mila)
de rest
[ afbeelding ]![]()
Toffe film een 8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Girl Slaves of Morgana le Fay
2 meisjes rijden door Frankrijk, ze komen zonder benzine te zitten en besluiten de nacht door te brengen in een oude boerderij. De volgende ochtend is er 1 van het stel verdwenen. Een dwerg 'helpt' haar om haar vriendin te vinden. Ze beland in een kasteel in een andere wereld waar ze moet kiezen tussen eeuwige schoonheid/leven in de fantasiewereld, of het wegrotten in de kerkers van het kasteel.
Franse fantasiefilm met een erotisch tintje uit 1971. Girl Slaves of Morgana le Fay is aan de ene kant een ontzettend sfeervolle film met schitterende beelden, aan de andere kant leunt het als speelfilm teveel op de erotiek.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nitrouz op 07-08-2011 01:04:04 ]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:04 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hoe kom je aan dit soort films en hoe kom je erop om ze te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Girl Slaves of Morgana le Fay
2 meisjes rijden door Frankrijk, ze komen zonder benzine te zitten en besluiten de nacht door te brengen in een oude boerderij. De volgende ochtend is er 1 van het stel verdwenen. Een dwerg
'helpt' haar om haar vriendin te vinden. Ze beland in een kasteel in een andere wereld waar ze moet kiezen tussen eeuwige schoonheid/leven in de fantasiewereld, of het wegrotten in de kerkers van het kasteel.
Franse fantasiefilm met een erotisch tintje uit 1971. Girl Slaves of Morgana le Fay is aan de ene kant een ontzettend sfeervolle film met schitterende beelden, aan de andere kant leunt het als speelfilm teveel op de erotiek.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |