SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost
Daar heb je gelijk in. Maar Gomez kan afgestopt worden door Douglas.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:41 schreef Tarado het volgende:
Zonder Ribery en Robben is Bayern een stuk minder maar nog altijd moeilijk te verslaan
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De komst van Fer is wel dichterbij gekomen
Als goed is worden ze ook gesponsord door de AH, check maar eens eredivisie live (Weet nie of nog op is) maar was eens serie dat ze voetballers thuis gingen volgen en elke voetballer die kocht z'n spul bij de AH.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:35 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Tssk hij moet toch echtw el de appie kunnen betalen. Toen onyewu nog bij twente speelde vorig jaar kwam ik hem weleens tegen bij de ah@ miro. Jezus wat een boom van een kerel (lengte x breedte).
Jquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:35 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Tssk hij moet toch echtw el de appie kunnen betalen. Toen onyewu nog bij twente speelde vorig jaar kwam ik hem weleens tegen bij de ah@ miro. Jezus wat een boom van een kerel (lengte x breedte).
Jammer dat hij alleen niet kon voetballenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:35 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Lachen. Dat was vroeger "mijn" winkel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:25 schreef ShevaJB het volgende:
Ik kwam Douglas laatst tegen bij de C1000 op Boswinkel.
Wat doet hij in zo'n pauperwijk?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:25 schreef ShevaJB het volgende:
Morgen volgens mij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:24 schreef Adames het volgende:
Wanneer is de loting voor de 4e ronde?
Klopt, was op zondag. Is alleen na 16.00 uur open geloof ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat doet hij in zo'n pauperwijk?
Of was het op zondag, dan is die c1000 geloof ik altijd open
Nigga gotta eatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:25 schreef ShevaJB het volgende:
Dat was meer de zwakte van PSV...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:23 schreef obsama het volgende:
Onderschat Benfica niet, zijn vorig jaar tot de halve finale gekomen met zeer goed voetbal.
Iemand zwakker laten speler kan ook de sterkte van de ander zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat was meer de zwakte van PSV...
Kan, maar niet in het geval van PSVquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:34 schreef obsama het volgende:
[..]
Iemand zwakker laten speler kan ook de sterkte van de ander zijn.
Is juist gunstig, als Twente thuis een goed resultaat neerzet moet Benfica wel gaan aanvallen in Portugal. Dus dat schept weer mogelijkhedenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ja prima loting hoor.
Eerst thuis, dan uit.. Waarom zou dat slecht zijn?
Ik vind het ook wel ideaal. Bovendien als er een verlenging komt, zou ik liever uit spelen dan thuis.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is juist gunstig, als Twente thuis een goed resultaat neerzet moet Benfica wel gaan aanvallen in Portugal. Dus dat schept weer mogelijkheden
Wel te hopen dat Twente in de Veste kan spelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is juist gunstig, als Twente thuis een goed resultaat neerzet moet Benfica wel gaan aanvallen in Portugal. Dus dat schept weer mogelijkheden
Dat regelt Joop wel denk ik, die helpt desnoods zelf mee met opruimenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel te hopen dat Twente in de Veste kan spelen.
Denk het niet, ze willen Fc Twente - AZ al in de grolschveste spelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
Die wedstrijd gaat gewoon in Arnhem worden gespeeld neem ik aan.
Laten we het hopen danquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Denk het niet, ze willen Fc Twente - AZ al in de grolschveste spelen
Voor 20.000 man.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
http://www.fctwente.nl/ni(...)chpersmiddag2011.pdfquote:De thuiswedstrijd van zaterdag 13 augustus wordt vooralsnog in het stadion
gespeeld. Zeker is dat de tweede ring van de nieuwbouw nog niet in gebruik wordt
genomen. Uitgangspunt is dat 20.000 toeschouwers de wedstrijd kunnen bijwonen.
Gedurende de komende week wordt in overleg met gemeente, hulpdiensten en
bouwcombinatie de mogelijkheid onderzocht om de gehele eerste ring in gebruik te
nemen, waardoor het oorspronkelijke toeschouwersaantal van 24.000 in het stadion
kan plaatsnemen. Supporters ontvangen hierover zo spoedig mogelijk bericht. De
planning is zodanig dat na de wedstrijd tegen VVV thuis (27 augustus) het dak wordt opgebouwd, waarbij we hopen dat tegen PSV thuis (29 oktober) de U in gebruik
genomen wordt
Hangt ook een beetje van de UEFA af, die hebben hun eigen voorwaarden voor CL wedstrijdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat brulde ik net al in het live verslagen-topicquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn de FC vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |