abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 augustus 2011 @ 09:28:06 #276
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_100452353
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:22 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ruimtelijke ordening is te ver doorgeslagen. Prima dat ik niet naar olie mag gaan boren in m'n achtertuin, belachelijk dat zelfs een boom omzagen niet mag zonder vergunning.
Niet mee eens. Prima dat je niet zomaar bomen om mag hakken wanneer je dat maar wilt. Daar vraag je eerst een vergunning voor aan, en 9/10 keer mag het dan gewoon. Alleen als het omhakken anderen zou hinderen of teveel beinvloeden, dan is er de mogelijkheid om het te weigeren. Niets mis mee :)

Wat natuurlijk wél belachlijk is zijn snelheidsbeperkingen. Ik wil gewoon overal 200 kunnen rijden als ik dat wil.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  maandag 8 augustus 2011 @ 09:33:30 #277
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_100452468
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:28 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Niet mee eens. Prima dat je niet zomaar bomen om mag hakken wanneer je dat maar wilt. Daar vraag je eerst een vergunning voor aan, en 9/10 keer mag het dan gewoon. Alleen als het omhakken anderen zou hinderen of teveel beinvloeden, dan is er de mogelijkheid om het te weigeren. Niets mis mee :)

Wat natuurlijk wél belachlijk is zijn snelheidsbeperkingen. Ik wil gewoon overal 200 kunnen rijden als ik dat wil.
Snelheidsbeperkingen, bedoel je deze dingen?
censuur :O
  maandag 8 augustus 2011 @ 09:37:03 #278
324665 meth77
to do or not to do
pi_100452539
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:28 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Niet mee eens. Prima dat je niet zomaar bomen om mag hakken wanneer je dat maar wilt. Daar vraag je eerst een vergunning voor aan, en 9/10 keer mag het dan gewoon.
En voor het verplaatsen van een raampje en voor een andere uitgang uit je huis en voor een afwijkende maat dakkapel en voor een garage te bouwen en voor buiten lopen in je onderbroek, logisch hoor
  maandag 8 augustus 2011 @ 09:37:56 #279
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_100452553
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:33 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Snelheidsbeperkingen, bedoel je deze dingen?
[ afbeelding ]
Eerder deze:
  maandag 8 augustus 2011 @ 09:41:11 #280
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_100452610
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:37 schreef meth77 het volgende:

[..]

En voor het verplaatsen van een raampje en voor een andere uitgang uit je huis en voor een afwijkende maat dakkapel en voor een garage te bouwen en voor buiten lopen in je onderbroek, logisch hoor
Inderdaad logisch. Even een raampje verplaatsen naar een muur die aan jouw tuin grenst bijvoorbeeld. Of even een garage bouwen die van jouw tuin een ommuurde vesting maakt zonder dat je daar om gevraagd had.
In je onderbroek door je tuin lopen mag overigens gewoon.
pi_100456281
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:37 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Eerder deze:
[ afbeelding ]
Files oplossen d.m.v. anti-tank raketten, is dat niet wat drastisch? :)
pi_100458878
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:50 schreef KneeDeep het volgende:

[..]

Wel effectief, een weekje doen en niemand durft meer de weg op.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:22:38 #283
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_100459200
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:50 schreef KneeDeep het volgende:

[..]

Moet je eens een weekje A10 doen. Dan vind je anti-tank raketten nog een milde oplossing :p
pi_100471627
Voortsluimerende schuldencrisis, zwarte maandag op de beurzen, wereldwijde angst voor een double dip. Gaat dit nog invloed hebben op de NL huizenmarkt? Echt veel vertrouwen wekt de huidige economische situatie niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_100472215
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voortsluimerende schuldencrisis, zwarte maandag op de beurzen, wereldwijde angst voor een double dip. Gaat dit nog invloed hebben op de NL huizenmarkt?
Ja. Er zullen nog veel meer stimulerende maatregelen worden ingevoerd:

- Laatste 2% overdrachtsbelasting komt ook te vervallen,
- HWF komt te vervallen,
- de OZB wordt aftrekbaar,
- de HRA gaat op de schop, mocht je vroeger de betaalde rente van je inkomen aftrekken, binnenkort mag je de betaalde rente van je belastingaanslag aftrekken.
- Banken krijgen een wettelijke maximum m.b.t. de te hanteren hypotheekrente opgelegd, momenteel wordt gedacht aan 2,7%
- Brandstofaccijns voor woningeigenaren die hun huis te koop hebben staan wordt tijdelijk aftrekbaar aangezien die wel dichter bij hun werk willen gaan wonen maar dat nu even niet zo makkelijk kunnen.
- Rente over een 2e hypotheek wordt voor onbeperkte termijn aftrekbaar.
- De huursverhoging voor scheefwoners van 5% gaat op de lange baan, en wordt gewijzigd in een vrij te kiezen verhoging, met een minimum van 15%.

:D
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_100472218
quote:
Voortsluimerende schuldencrisis, zwarte maandag op de beurzen, wereldwijde angst voor een double dip. Gaat dit nog invloed hebben op de NL huizenmarkt? Echt veel vertrouwen wekt de huidige economische situatie niet.
Gegarandeerd. Ik postte dit zojuist in een ander topic

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:10 schreef PierreBetfair het volgende:

Alle middelen om de lucht in de huizenbubble te blazen, zijn nu definitief aangeboord door de overheid. Verlagen overdrachtsbelasting was de laatst overgebleven truc. HRA, NHG, starterssubsidie waren eerder al ingevoerd om de kopen te stimuleren (lees prijs tot onrealistisch niveau te laten stijgen).

De 10% daling sinds 2008-2009 is natuurlijk een schijntje in vergelijking met de werkelijke ramp-toestand waarin de hele Westerse wereld zich bevindt.

Het is vrij onbegrijpelijk dat de huizenprijs in NL nog enigszins stand houdt, terwijl al het andere om ons heen (beurskoersen, overheden etc) als een pudding in elkaar donderen. De echte correctie komt er gegarandeerd nog aan, reken maar dat er nog minimaal 20% vanaf gaat de komende jaren.

Als ik in TS zn schoenen stond zou ik nog een poosje wachten met het kopen van een huis, tenzij je nu echt een mega-deal kunt sluiten van 25-30% onder de vraagprijs oid.
pi_100472289
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:00 schreef PierreBetfair het volgende:
Gegarandeerd. Ik postte dit zojuist in een ander topic:

Verlagen overdrachtsbelasting was de laatst overgebleven truc.

Heul niet waar... :+
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:20:22 #288
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_100473182
quote:
Het zal de dalingen wel meer versterken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_100473348
Wow, als ik fok moet geloven kan ik maar beter alvast in het graf liggen :P
pi_100473407
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

- HWF komt te vervallen,
- de HRA gaat op de schop, mocht je vroeger de betaalde rente van je inkomen aftrekken, binnenkort mag je de betaalde rente van je belastingaanslag aftrekken.
- Banken krijgen een wettelijke maximum m.b.t. de te hanteren hypotheekrente opgelegd, momenteel wordt gedacht aan 2,7%
- Brandstofaccijns voor woningeigenaren die hun huis te koop hebben staan wordt tijdelijk aftrekbaar aangezien die wel dichter bij hun werk willen gaan wonen maar dat nu even niet zo makkelijk kunnen.
- De huursverhoging voor scheefwoners van 5% gaat op de lange baan, en wordt gewijzigd in een vrij te kiezen verhoging, met een minimum van 15%.

Ik zie het dit kabinet nog wel doen ook :')
pi_100473438
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:24 schreef Scorpie het volgende:
Wow, als ik fok moet geloven kan ik maar beter alvast in het graf liggen :P
Dat niet, wel voorzichtig zijn met huizen kopen en de financiering daarvan ;)
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:29:16 #292
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_100473576
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

- HWF komt te vervallen,

O, en de onderhoudskosten wanneer worden die dan aftrekbaar
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_100473687
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zie het dit kabinet nog wel doen ook :')
Yep, ik ook.

En daarna is het echt over vrees ik. :S
pi_100473728
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:29 schreef michaelmoore het volgende:
O, en de onderhoudskosten wanneer worden die dan aftrekbaar
Die zijn over het algemeen nog lager dan de OZB en ik moest ergens een grens trekken he... :+
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:36:53 #295
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_100473934
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:31 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Yep, ik ook.

En daarna is het echt over vrees ik. :S
Mwah, de derde hypotheek kan ook aftrekbaar worden, huurhuizen kunnen met honderdduizenden tegelijk gesloopt worden om de huizenprijzen maar verder op te drijven (sommigen noemen dit "kapitaalgroei"), etc. etc.!
censuur :O
pi_100474064
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:36 schreef RemcoDelft het volgende:
Mwah, de derde hypotheek kan ook aftrekbaar worden, huurhuizen kunnen met honderdduizenden tegelijk gesloopt worden om de huizenprijzen maar verder op te drijven (sommigen noemen dit "kapitaalgroei"), etc. etc.!
Exact, de mogelijkheden voor de regering, de bereidwilligheid en de belangen zijn oneindig. :)
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:51:12 #297
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_100474629
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:36 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ze kunnen ook alle woningbouw verder totaal verbieden en lege kantoren en lege winkels moeten afgebroken worden
pi_100475007
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:51 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ze kunnen ook alle woningbouw verder totaal verbieden en lege kantoren en lege winkels moeten afgebroken worden
Ik zie het zonder gekheid nog gebeuren ook als de VVD het voor het zeggen heeft :')
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:07:45 #299
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_100500756
Mijn beleggingshypotheek :'(
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_100500951
Dit topic met Xeno de relkloon :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')