Iets meer toegankelijkheid lijkt me nodig om stemmen te krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja maar dan gaat het nergens naartoe, ik moet nog een goede middenweg vinden, sowieso de volgende ronde minder fragmenten.
Nouja random is random en de keuzes van de mensen worden gemaakt door een (lastig te beschrijven) keuze proces. Dat is dus heel wat anders dan een computer random laten loten. Kijk maar naar de eerste loting waar 4 50% van de stemmen krijgt daar zit dus blijkbaar iets in wat voor een mens ok klinkt. Een computer kan dat misschien ook wel maar daarvoor moet je de muziek beter analyseren dan ik kan met deze middelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iets meer toegankelijkheid lijkt me nodig om stemmen te krijgen.
Maar ik zat nog na te denken of ik met mijn loting-opmerking niet iets heel doms zei.
Is er een verschil tussen handmatig loten, of de computer iets laten selecteren?
Don`t worry, it happens all the time.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:57 schreef Gillingham het volgende:
Ik heb per ongeluk op de eerste gestemd toen ik de eerste wilde beluisteren. Beetje onhandig.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb perongeluk op 43-1 gestemd toen ik op dat fragment wilde klikken.
Foutje van mijn kant ik heb het verbeterdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:57 schreef Gillingham het volgende:
Ik heb per ongeluk op de eerste gestemd toen ik de eerste wilde beluisteren. Beetje onhandig.![]()
De derde en vierde kan ik hier overigens niet beluisteren om de een of andere reden. Ik krijg dit.
Net zo'n kluns als ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Don`t worry, it happens all the time.
[..]
Helemaal mee eens ... maarja ben hier nu eenmaal mee begonnen.. verander ook steeds het algoritme waardoor ik hoop steeds meer rust in te brengen. (met de nadruk op hoop) gewoon blijven stemmen en dan veranderd het vanzelf.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:14 schreef Gillingham het volgende:
Wat rustigere nummers zou misschien wat aangenamer hebben geklonken, lijkt me.
Toch is er wezelijk wat veranderd, punt 1 natuurlijk een beetje reverb maar dat voegt niet zoveel toen natuurlijk. Verder een soort equalizing het haalt stiltes niet weg maar trekt wel de rest op eenzelfde niveau waardoor het uiteindelijk een paar generaties verder een stukje minder fragmentarisch wordt. Neemt niet weg dat dit een experiment is en dat ik geen idee heb wat het resultaat gaat worden, vergelijk het eens met de eerste 4 nummers dat klinkt toch heel anders. En dit is pas 4 generaties.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:19 schreef kovenant het volgende:
ik vind de mutaties nogal tegen vallen,
ik had meer verwacht eerlijk gezegd is nu meer random aan elkaar geplakte stukjes "geluid" met daarna pauzes, eigenlijk zelfde als hiervoor.
Ik zal het proberen vol te houdenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:34 schreef kovenant het volgende:
ik moet zeggen dat ik wel benieuwd en naar de toekomstige mutaties na niet 4 maar laat zeggen 50 of 100 mutaties .
en ik volg dit al beetje vanaf begin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Bosbeetle op 24-08-2011 13:49:12 ]En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |